1 reakcí na tento příspěvek Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
Naposledy editováno 29.05.2010 09:15:14
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
DoctorKiller007>nemá cenu platit to co nemusíš vždyť ten motor vymněníš jak nic,proč do toho vrážet prachy za opravu
A co si tím pomůže? Vymění motor (výměna bude v servisu stát nemalé tisíce), hlava mu nejspíš praskne zas, záruka na motor po prodeji žádná, riziko že je z kradenýho nebo nabouranýho auta. Ani za nic. V servisu (autorizovaným) jsem dělal, jeden zákazník si přivezl na výměnu celé řízení na Fabii z vrakáče. Po jeho namontování to bylo horší než před tím a navíc se nevracel volant do přímého směru. Za motor dá 10, za výměnu 4. Cena opravy stávajícího (podle juspa) 13 000. To fakt má smysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
Poggy>1,2 HTP je dost problémovej motor. Po výměnách napínáků rozvodovýho řemenu někdy v roce 2003 se teď začíná často rozmáhat praskání hlav. VW už to bere dokonce jako záruční opravu i když je auto už po záruce (konstrukční vada). Sice to neuhradí celý, ale doplatek od zákazníka je co já vím okolo osmi tisíc. Zkus to probrat s nějakým autorizovaným servisem a třeba by to byly schopný dojednat za podobných podmínek. Co jsem jednou měnil hlavu (na 1,4 16V) po prasknutí napínací kladky rozvodovýho řemenu tak oprava byla 30 000, ale taky v rámci záruky. Takže to moc veselý nebude.
No já teda nevím mám rok starou 1,2, ale ta nemá řemen, ale řetěz. O praskání hlav jsem slyšel v souvislosti s prvními 40kW už ne se 47kW...nová má 51 - tam jsem o nějákých větších problémech neslyšel. A je fakt, že to řeší i po záruce.
Naposledy editováno 28.05.2010 21:07:30
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
Díky. Jsem napsal kravinu. Editováno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
Poggy>babuka>
Ne tak ono se to plete a ten řetěz to je jedna z mála výhod co tenhle motor má. Jinak tuším 1,4 maj řemen atd.
-------------------
jak taky píše kolega výše, tak 200 tis. a motor konec, to nezní tak špatně, pokud mám tohle auto jako nákupní tašku a najedu s ním tak 15 tis. za rok, tak 10 let ho mít nebudu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
Dolík....>služební 1.2 HTP 47 kw nebo kolik měla ta starší silnější verze najela asi 200 a umřela. ale nevím, co tomu bylo. já sem to auto opouštěl ve 185 tis. kupované nové, servisované, firemní... i když je pravda, že sme to asi točili hodně.. dálnice furt já 150, kolega okolo 170 atd... a to je dost...
offtop. 170? to jako fakt? z jakého kopce? Párkrát jsem jel s krátkou (ale silnější verzí motoru) a dostat se přes 155 byl celkem úspěch. BTW. podle mě nejhorší motor, co ve škodovce kdy vyplodili.
babuka>Ne tak ono se to plete a ten řetěz to je jedna z mála výhod co tenhle motor má. Jinak tuším 1,4 maj řemen atd.
Jo mají. Dokonce dva. Jeden pohání od klikovky jednu vačkovou hřídel a druhej řemen pohání druhou vačkouvou hřídel od té první. Jinak ty 16V jedou moc hezky. Škoda že jsem nejel s tou vezí 74 kW. Jen ty rozvody jsou na výměnu drahý (mění se i čerpadlo chladící kapliny).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Fabia 1.2 hovno to pojede (HTP)
Michal_999>offtop. 170? to jako fakt? z jakého kopce? Párkrát jsem jel s krátkou (ale silnější verzí motoru) a dostat se přes 155 byl celkem úspěch. BTW. podle mě nejhorší motor, co ve škodovce kdy vyplodili.
Ta novější 51 kW 140 150 po rovině, dálnici není trvale problém. Jak přijde kopec je to v háji. Myslím tím tak těch 120 a mluvím o plně naloženém autě. Spotřeba 8,1 s nezajetým motorem a při průměru řekněme 140. Na normálnícj okreskách si bere 6,1 na 100 - zase nezajetý motor. Takováta jistá aktivní bezpečnost při předjíždění na dálnici tam prostě chybí. Normální silnice a řekněme 90 až 110 zase žádný problém. Jako nákupní taška to je dobré a sem tam nějak dál bez trhání rychlostních rekordů, tak proč ne. Teď co facelift fabie II 1,2, tak tam by měla být trochu změna s mapou v řídící jednotce, takže trochu nižší spotřeba a stejné výkonové parametry. Změna by snad měla být právě v tom řetězu nebo něčeho kolem toho - přesně to neznám a tím by mělo dojít ještě k dalšímu omezení drnčivých zvuků (hlavně při rozjezdu).
Nikdy jsem nejezdil v té první 40kw to je asi hodně špatné. Ty nové nemoc hezké fabie už ale jedou o kousek jinak a pro jistý účel dostačující. Dával jsem si zkušební jízdu v Hondě Jazz a tam musím říci, žeten jejich třívalec je někde jinde, ale zas ta cena, to ten tozdíl v ceně raději projezdím.
Naposledy editováno 29.05.2010 11:46:02
buď je konstruktér motoru skutečne pako, nebo nad ním zvítězil ekonom...