globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: PRI Team - Zlatokopové
26.5.2010 v 16:15
Čest všem,
kdo zvažujete nákup nové motorky rozhodně stojí za to přečíst si moje diskuze jak jsem pořídil parádní stroj v PRI Teamu na Kamenném Mostě - ŠEDÝ DOVOZ (jak jim říkají autorizovaní dovozci)

Takhle začla porucha: http://www.motorkar...?ft=59493&fid=18

a takhle se k tomu postavili v PRI: http://www.motorkar...?ft=60420&fid=33

Tenkrát jsem téma ukončil, protože jsme se nakonec domluvili na opravě. To, že jsem doléval každých 1000 km do motorky 1 litr oleje a byl jsem tam ještě 2x na další reklamaci ventilů později na výměnu pístních kroužků (nevěděli proč to pořád žere olej, ale tvrdili že je to normální) jsem sem nepsal, protože se vždy postavili k opravě kladně, tak jak to má být.

Bohužel před měsícem se opět posr... ventily a k tomu spojka. Když jsem to tam přivezl všechno v poho, mechanik se projel a zhodnotil, že už to opravdu chce jinou hlavu a spojka výměnu pokud to nebude jen ložisko.
Sepsali jsme to a já jel domů.
Cca po 14 dnech mi volali, že potřebují opět prodloužit dobu opravy (při první opravě to bylo poprvé), jelikož to do 30 dnů nestíhají kvůli dodacím lhůtám v USA. Ukázali mi fakturu, že hlava atd. je opravdu zaplacená a na cestě. Spojku prý objednají v Německu tam už není takový cenový rozdíl.
No a pak to přišlo.
Za dalších cca 14 dní telefon. Hlava přišla, ale spojkový koš je rozpadlý a je potřeba jeho výměna, ALE....... spojkový koš je spotřební materiál tudíž si ho zacvakáte ze svého... 12 tis + práce! Když jsem ho chtěl vidět jak je rozpadlý, koš už nebyl najednou na hadry, ale byl volný, ale i tak chce vyměnit.
No nejsou boží?
Bral bych ještě lamely, ale spojkový koš po 15 tis km?
I přes naléhání právníka, že spojkový koš opravdu spotřební materiál není a nemají jej ani vyjmenovaný v záruční knize jako spotřební materiál, mě poslali do prd... a začalo to nanovo jako tenkrát.... že, ale mají v podmínkách, že se s jejich motorkou NESMÍ NA OKRUHY atd. a já tam jezdil. tenkrát tvrdili, že mají 2 svědky co mě viděli jezdit na okruhu tak teď jsem zvědav s kolika přijdou .
No co vám budu povídat, motorku mám 2 roky (první rok jen jedna závada)z toho jsem byl 4x nebo 5x v servisu na opravě, která trvala měsíc a ve dvou případech skoro 2 měsíce a dá se tu jezdit cca 6 - 7 měsíců z roka. Moc jsem si motorky neužil, ale cestu autem do PRI bych už dal možná i poslepu.
V PRI Teamu mají opravdu lepší ceny než u ofiko dovozce, ale do servisu musíte jen k nim a nikam jinam, což na cestách je opravdu problém.
Kamarád má stejnou závadu na motorce, ale motorku kupoval u autorizovaného prodejce, hlavu mu vyměnili hned na poprvé a žádné keci a obviňování jak si závadu způsobil sám a musí si ji zaplatit jako v PRI.
Bohužel tenkrát jsem jinému kamarádovi PRI doporučil, on koupil a v Brně motorka přestala jet. Zajel s ní do Autorizovaného servisu kde mu projeli VIN a vyhodili ho s tím, že má ŠEDÝ DOVOZ tudíž mu motorku neopraví. Nezbylo než zavolat odtahovku a nechat se odvést pouhých 350km domů. To že to bylo za ranec je asi zbytečné psát.

Další motorku si určitě koupím u autor. prodejce. Nejen, že nebudu čekat 2 až 3 měsíce na techničák jako tenkrát, ale budu mít na motorku ZÁRUKU po celém světě a ne nějakou rádoby 3 letou záruku, kterou machruje PRI a oprav se musíte doprošovat.
Prostě takovej větší VIETNAMSKÝ OBCHŮDEK mezi prodejci motorek. Prodávat to jo, ale opravovat to NE.
Ušetřil jsem na ceně, ale těch starostí a nákladů okolo.... Za to jsem mohl mít motorku od autor. prod. i z kombinézou a hlavně klidem.



Naposledy editováno 27.05.2010 10:18:38
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

29.5.2010 v 13:19 | Nahoru | #151
Buellxb9S> jestli je to pravda tak slušný peklo!jen málokde se dá věřit, vidím to u lidí co k nám přijedou do dílny, např. pylový filtr vyhodí do koše žádný tam nedají a na účtu je vtipných 750 kč za originál-taky 1.majitel v značk. servisu kde to koupil

4 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

29.5.2010 v 17:37 | Nahoru | #152
Kucí,tak si nekupujte ty yamahy,dyť je to do nebe volající.Kupujte suzuki.Nevím co to jsou ventily,nevím co to je dolejt byť deci oleje atd.atd.SUZUKI

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

29.5.2010 v 17:43 | Nahoru | #153

banda1250>Kucí,tak si nekupujte ty yamahy,dyť je to do nebe volající.Kupujte suzuki.Nevím co to jsou ventily,nevím co to je dolejt byť deci oleje atd.atd.SUZUKI



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

29.5.2010 v 18:39 | Nahoru | #154
banda1250> to ze to nevis este neznamena ze to mas v poradku

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

29.5.2010 v 18:54 | Nahoru | #155
Wenca24>

PRI Team - Zlatokopové

29.5.2010 v 20:35 | Nahoru | #156
je to asi tak dva roky, jsem četl zajímavej článek o tom, že když si koupim Porsche v Bratislavě, stojí o 400 000 Kč víc, než koupený v americe. To se pak vyplatí to za nějakých 50000 dovézt přes oceán zpátky prostě Evropan je určen k ojebání stejně jako v případě levnějších Fabií v Chorvatsku.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

30.5.2010 v 09:32 | Nahoru | #157

banda1250>Kucí,tak si nekupujte ty yamahy,dyť je to do nebe volající.Kupujte suzuki.Nevím co to jsou ventily,nevím co to je dolejt byť deci oleje atd.atd.SUZUKI



jde o princip obchodu a ne o značku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

30.5.2010 v 09:58 | Nahoru | #158

Hummer>Tak v tomto případě je to trochu jinak. Doporučená cena CBR 600RR je 249 000. Takže 225000 mohla klidně být. Při doporučených cenách se na motu něco trhne, ale málokdo jí za doporučenku koupí. Stejně jako Ty nebo já.



09. ALe stejny cebro 2010 ma doporucenou cenu 305. Znamena to rozdil 305-225=80 tisic. Podle me nakupka malyho supersportu bude kolem 210 tisic ... to mi neprijde ze by se na prodeji novy masiny "nic" nevydelalo. Ale klidne se muzu plect ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

30.5.2010 v 12:05 | Nahoru | #159
Ozzy_>
Souhlasím s tím, že je to vlastně stejná motorka, ale nákupní cena pro prodejce je jiná na 09 a jiná na 10. Tu si řídí importer podle skladových zásob. Pokud prodejci zbyde od minulého roku tak má většinou smůlu a prodává pod cenou. Importér prodejcům tyto ztráty nekompenzuje, nebo jen částečně, ale ne penězi.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

30.5.2010 v 12:19 | Nahoru | #160

Hummer>Ozzy_>
Souhlasím s tím, že je to vlastně stejná motorka, ale nákupní cena pro prodejce je jiná na 09 a jiná na 10. Tu si řídí importer podle skladových zásob. Pokud prodejci zbyde od minulého roku tak má většinou smůlu a prodává pod cenou. Importér prodejcům tyto ztráty nekompenzuje, nebo jen částečně, ale ne penězi.



Oki, presto to par desitek tisic bude. Ale jinak je jasny ze se vydelava na dilech >:)

PRI Team - Zlatokopové

30.5.2010 v 12:32 | Nahoru | #161
tak to tě lituju,škoda,že si jim podepsal papír o prodloužení opravy
jinak banda1250 má pravdu,u suzuki by se to nestalo
s tou spojkou bohužel má assasin pravdu,ne vždy odejdou lamely dřív než koš a ložisko.vím,že s tou motorkou jezdíš tak,jak se má,ale bohužel nějaká závada se objevit může
Já být prodejcem,tak se snažím vyjít zákazníkovi vstříc a nějak se domluvit,protože negativní reklamou přijdou o mnohem víc peněz a třeba i o nějakého eventuálního kupce.

PRI Team - Zlatokopové

30.5.2010 v 12:49 | Nahoru | #162
Hergot to se sype víc jak nějaká čína Měl si jít do Suzuki

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

30.5.2010 v 15:22 | Nahoru | #163
leons>Nemáte podporovat takovéhle podvodníky!

PRI Team - Zlatokopové

30.5.2010 v 16:32 | Nahoru | #164
nečetl jsem to celé, ale jen bych přidal zkušenost s jiným neofiko prodejcem. na mé gsxr 750 k7 byla podobná závada jako na té R1-špatný spojkový koš, ale vyměnili mu to v rámci záruky při garanční prohlídce. je to asi jen o přístupu. když jsme se o tom bavili se známým co dělá mechanika, říkal, že se s touto závadou setkal několikrát právě u R1 z roku 07-08. každopádně u nové motorky takové problémy nepotěší

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

30.5.2010 v 18:03 | Nahoru | #165

Pepa GSX-R>leons>Nemáte podporovat takovéhle podvodníky!


Teď už to vím.............. bohužel až teď.

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

30.5.2010 v 20:23 | Nahoru | #166
No já si myslím(nechme spojku spojkou)to se asi může stát,že když firma yamaha si dovolí napsat do manuálu,že litr oleje na tis.km je normální spotřeba,tak to ať jdou dovoleprdele.To jsou na tom hůř než Jawa před 50ti lety s technologiema a strojírenskejma tolerancema.Opravdu mě nenapadá jiný vysvětlení.Nechtěl bych to garáže ani zadarmo.Jo a mám plechovku ACCORDA 94 starou sračku,tahám za tím karavan rok co rok do Chorvatska,má najeto 250tis a nedolejvám za 15tis do výměny ani hovno.Tak vo čem to je??

PRI Team - Zlatokopové

30.5.2010 v 21:30 | Nahoru | #167
hoši nechapu některé jedince......proč hned pošpinujou nejakou firmu.....je to jednostranej utok ...

PRI Team - Zlatokopové

31.5.2010 v 14:05 | Nahoru | #168
dobře se u toho obědvalo

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

31.5.2010 v 20:24 | Nahoru | #169
Litr oleje na 100 Km-je nějaká kočičárna Bych chtěl vidět ten manuál Já mám R1 z roku 04 a kolik tam oleje naleju tolik zase vypustím .Spojku (lamely) mád druhý...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

31.5.2010 v 21:27 | Nahoru | #170
ChenziiR1> Tu někdo psal litr oilu/1000 km,ne na 100 km Ale že erjednice žerou oil,to se ví dávno.A hlavně ty pětiventily.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

31.5.2010 v 23:07 | Nahoru | #171

banda1250>Kucí,tak si nekupujte ty yamahy,dyť je to do nebe volající.Kupujte suzuki.Nevím co to jsou ventily,nevím co to je dolejt byť deci oleje atd.atd.SUZUKI



no a kam myslíš že jsem potom dával mašinu??? Do suzamoto na řepích....naprostá spokojenost super vstřícnost práce dokonalá jen ty vtípky proč si kupuji něco od někoho kdo vyrábí hudební nástroje a píšťalky

Jo a stím olejem...já dolívám cca 2dcl na 5tkm

Naposledy editováno 31.05.2010 23:08:40

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

1.6.2010 v 00:42 | Nahoru | #172
banda1250>
sem tam nedoklepnul nulu jinak jak píšu ,že má stařičká pětiventilová R1 olej nesrká...o to šlo A litr oleje na 1000 Km je taky šleha,to si dost dobře nedokážu představit.

PRI Team - Zlatokopové

4.6.2010 v 13:42 | Nahoru | #173
Co dodat Já onehdá jel přímo do této prodejny (asi 70km) a když jsme tam dojeli,tak bylo zavřeno,stálo nás tam asi 8 .Na netu o zavíračce nebylo žádné info a na vratech také nic,na dvoře ticho po pěšině Zřejmě je zákazníků dost a další nepotřebujou

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

4.6.2010 v 15:37 | Nahoru | #174
me prekvapuje ze i v dnesni dobe se najdou lidi co se strasne divej tomu ze vykonej motor zere treba 1L oleje na 1000km a je to uplne vporadku

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

4.6.2010 v 15:41 | Nahoru | #175
Lobo
to mi teda úplně normální nepřipadá, sorry. U vylágrovaný starý vrány bych k tomu přihlídnul, ale nová mašina a kór japonec ??? to tedy ani omylem.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

7.6.2010 v 16:34 | Nahoru | #176

Lobo>me prekvapuje ze i v dnesni dobe se najdou lidi co se strasne divej tomu ze vykonej motor zere treba 1L oleje na 1000km a je to uplne vporadku



Tolik oleje začala žrát až když mi poprvé dělali ventily, jinak od výměny do výměny držák.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

7.6.2010 v 16:44 | Nahoru | #177

banda1250>No já si myslím(nechme spojku spojkou)to se asi může stát,že když firma yamaha si dovolí napsat do manuálu,že litr oleje na tis.km je normální spotřeba,tak to ať jdou dovoleprdele.To jsou na tom hůř než Jawa před 50ti lety s technologiema a strojírenskejma tolerancema.Opravdu mě nenapadá jiný vysvětlení.Nechtěl bych to garáže ani zadarmo.Jo a mám plechovku ACCORDA 94 starou sračku,tahám za tím karavan rok co rok do Chorvatska,má najeto 250tis a nedolejvám za 15tis do výměny ani hovno.Tak vo čem to je??



tady porad nekdo nechape jakej je rozdil mezi tim kolik motor ve skutcnosti zere oleje a kolik je napsane v manualu ze je ok... tudiz ze spotrebu do tohoto mnozstvi servis neresi.
VW/Skoda ma to same u svych motoru a jezdi s tim kazdej druhej... a to to rozhodne nerozdavaj zadarmo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

7.6.2010 v 16:46 | Nahoru | #178

WARP>Lobo
to mi teda úplně normální nepřipadá, sorry. U vylágrovaný starý vrány bych k tomu přihlídnul, ale nová mašina a kór japonec ??? to tedy ani omylem.



zalezi jakym stylem, ale myslim ze kdyz budes novyho japonce trapit na okruhu tak si nakej olej vezme..

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

9.6.2010 v 16:15 | Nahoru | #179
assassin> každý motor si vezme to chápe každý není hermeticky uzavřen, ale drtivá většina motorkářů jezdí v běžném provozu a ne tebou dokola předhazovaném okruhu, takže se smíří se spotřebou několik mililitrů a ne litrů (výrobce udává limit, ale motorkář má vlastní zkušenost)
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1163, 1164] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 34908 Dnes v 15:16 Kubik19
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 518 21.3.2024 v 12:07 Ozzy_
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin
Ctek MXS 50 Yamaha YZF-R1 bajker2 2 2.11.2023 v 22:19 MilanR1

TOPlist