globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: PRI Team - Zlatokopové
26.5.2010 v 16:15
Čest všem,
kdo zvažujete nákup nové motorky rozhodně stojí za to přečíst si moje diskuze jak jsem pořídil parádní stroj v PRI Teamu na Kamenném Mostě - ŠEDÝ DOVOZ (jak jim říkají autorizovaní dovozci)

Takhle začla porucha: http://www.motorkar...?ft=59493&fid=18

a takhle se k tomu postavili v PRI: http://www.motorkar...?ft=60420&fid=33

Tenkrát jsem téma ukončil, protože jsme se nakonec domluvili na opravě. To, že jsem doléval každých 1000 km do motorky 1 litr oleje a byl jsem tam ještě 2x na další reklamaci ventilů později na výměnu pístních kroužků (nevěděli proč to pořád žere olej, ale tvrdili že je to normální) jsem sem nepsal, protože se vždy postavili k opravě kladně, tak jak to má být.

Bohužel před měsícem se opět posr... ventily a k tomu spojka. Když jsem to tam přivezl všechno v poho, mechanik se projel a zhodnotil, že už to opravdu chce jinou hlavu a spojka výměnu pokud to nebude jen ložisko.
Sepsali jsme to a já jel domů.
Cca po 14 dnech mi volali, že potřebují opět prodloužit dobu opravy (při první opravě to bylo poprvé), jelikož to do 30 dnů nestíhají kvůli dodacím lhůtám v USA. Ukázali mi fakturu, že hlava atd. je opravdu zaplacená a na cestě. Spojku prý objednají v Německu tam už není takový cenový rozdíl.
No a pak to přišlo.
Za dalších cca 14 dní telefon. Hlava přišla, ale spojkový koš je rozpadlý a je potřeba jeho výměna, ALE....... spojkový koš je spotřební materiál tudíž si ho zacvakáte ze svého... 12 tis + práce! Když jsem ho chtěl vidět jak je rozpadlý, koš už nebyl najednou na hadry, ale byl volný, ale i tak chce vyměnit.
No nejsou boží?
Bral bych ještě lamely, ale spojkový koš po 15 tis km?
I přes naléhání právníka, že spojkový koš opravdu spotřební materiál není a nemají jej ani vyjmenovaný v záruční knize jako spotřební materiál, mě poslali do prd... a začalo to nanovo jako tenkrát.... že, ale mají v podmínkách, že se s jejich motorkou NESMÍ NA OKRUHY atd. a já tam jezdil. tenkrát tvrdili, že mají 2 svědky co mě viděli jezdit na okruhu tak teď jsem zvědav s kolika přijdou .
No co vám budu povídat, motorku mám 2 roky (první rok jen jedna závada)z toho jsem byl 4x nebo 5x v servisu na opravě, která trvala měsíc a ve dvou případech skoro 2 měsíce a dá se tu jezdit cca 6 - 7 měsíců z roka. Moc jsem si motorky neužil, ale cestu autem do PRI bych už dal možná i poslepu.
V PRI Teamu mají opravdu lepší ceny než u ofiko dovozce, ale do servisu musíte jen k nim a nikam jinam, což na cestách je opravdu problém.
Kamarád má stejnou závadu na motorce, ale motorku kupoval u autorizovaného prodejce, hlavu mu vyměnili hned na poprvé a žádné keci a obviňování jak si závadu způsobil sám a musí si ji zaplatit jako v PRI.
Bohužel tenkrát jsem jinému kamarádovi PRI doporučil, on koupil a v Brně motorka přestala jet. Zajel s ní do Autorizovaného servisu kde mu projeli VIN a vyhodili ho s tím, že má ŠEDÝ DOVOZ tudíž mu motorku neopraví. Nezbylo než zavolat odtahovku a nechat se odvést pouhých 350km domů. To že to bylo za ranec je asi zbytečné psát.

Další motorku si určitě koupím u autor. prodejce. Nejen, že nebudu čekat 2 až 3 měsíce na techničák jako tenkrát, ale budu mít na motorku ZÁRUKU po celém světě a ne nějakou rádoby 3 letou záruku, kterou machruje PRI a oprav se musíte doprošovat.
Prostě takovej větší VIETNAMSKÝ OBCHŮDEK mezi prodejci motorek. Prodávat to jo, ale opravovat to NE.
Ušetřil jsem na ceně, ale těch starostí a nákladů okolo.... Za to jsem mohl mít motorku od autor. prod. i z kombinézou a hlavně klidem.



Naposledy editováno 27.05.2010 10:18:38

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 09:35 | Nahoru | #91

Lobo>ctes blbe.. je tam napsano
"Nová pravidla pro prodej vozů vstoupí v platnost od 1. června roku 2013. "



ale houno....tys to nepochopil

Upravená pravidla, která se týkají oprav a údržby, začnou platit od 1. června 2010.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 09:39 | Nahoru | #92

leons: Mi chceš tvrdit, že každých 5 - 10 tis km měníš spojkový koš, lamely a ložisko??? Tak jako olej, gumy, destičky atd. Když tvrdíš, že spojkový koš je spotřební materiál???
V záruční knize mají vyjmenované díly které spot. materiál jsou a je tam dokonce i řetěz na který ujedeš 15 - 20 tis km a někdo i víc. A spojka tam není ikdyž počítají, že se tedy na ní najede míň a je 3x - 4x tak dražší než řetěz. To taky není divné???


První námitka je irelevantní - pro definici spotřebního materiálu není podstatné, po kolika km je nutné ho vyměnit. Spotřební materiál je třeba i rozvodový řetěz, který vydrží 100 tkm, ale může se opotřebovat i mnohem rychleji. Hodně kolísavá je životnost řetězových sad - jednomu vydrží desítky tisíc, jiný ji odrovná za pár tisícovek km. Myslíš, že ten druhý má nárok na reklamaci z důvodu kratší životnosti?
V záruční knize, kterou jsi tady předložil, si všimni slova "například". To znamená, že nevyjmenovává všechny spotřební díly. Mimo jiné jsou tam vyjmenované pásy a lodní šrouby, které na motorce těžko najdeš. Čili to, že tam něco uvedeno není, neznamená automaticky, že daný díl není spotřebním. Kapišto?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 09:45 | Nahoru | #93

Cooker>Pěkně napsáno ....tak v 80% případů se zapaltí fakt jen čas toho mechanika, co motorku skládá. Většinou se totiž musí slevit, aby se s cenou dostalo aspoň na přijatelný dostřel k šeďákovi a můžeš tak získat zákazníka, takže motorku většinou prodáváš se ziskem 1000-2000 korun (v lepším případě)...což u stroje za 150-400 tis je trošku málo



...mám hodně blízko k jednomu oficiálnímu dealerovi a tohle bohužel můžu jen potvrdit, zisk na prodeji je minimální, pokud vůbec nějakej je...třeba výbornej kšeft pro dealera je nákup motorky na krám s tím že za měsíc přijde nařízení od importéra o plošných slevách...prodělek jak prase, rozdíl ti nikdo nevrátí...tak to prostě je...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 09:51 | Nahoru | #94
CharlitoCZ> No nechci ti do toho kecat, ale nemáš pravdu. Motorka zakoupená u autorizovaného dealera, má originální servisní knížku, ve které je již při převzetí jasně patrné, že na motocyklu byl proveden předprodejní servis, tzv.PDI. Třeba u značky kterou já dělám, se toto elektronicky potvrzuje na dealerský portál, který je přístupný pouze dealerům, dovozci a fabrice. Není-li provedeno PDI dle standardů dané značky, nemůže být ani motocykl v záruce. Kde neautorizovaný prodejce, vezme diagnostiku, která je k dispozici pouze oficiálnímu dealerovi a se kterou musíš PDI zakončit??? Nikde!!!
Jednoduchá rovnice:
Motorka nebyla sprovozněna dle daných pravidel určených výrobcem, tudíž nemůže být v záruce.
S člověkem,který mi s takouhle motorkou přijde na prodejnu, jsem velmi rychle hotov.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 09:53 | Nahoru | #95

Filous>...mám hodně blízko k jednomu oficiálnímu dealerovi a tohle bohužel můžu jen potvrdit, zisk na prodeji je minimální, pokud vůbec nějakej je...třeba výbornej kšeft pro dealera je nákup motorky na krám s tím že za měsíc přijde nařízení od importéra o plošných slevách...prodělek jak prase, rozdíl ti nikdo nevrátí...tak to prostě je...



Kdyby za měsíc, klidně druhej den .... to jsou pak nevybíravý e-maily k importérovi a on se ti jen směje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 09:57 | Nahoru | #96

Richard>CharlitoCZ> No nechci ti do toho kecat, ale nemáš pravdu. Motorka zakoupená u autorizovaného dealera, má originální servisní knížku, ve které je již při převzetí jasně patrné, že na motocyklu byl proveden předprodejní servis, tzv.PDI. Třeba u značky kterou já dělám, se toto elektronicky potvrzuje na dealerský portál, který je přístupný pouze dealerům, dovozci a fabrice. Není-li provedeno PDI dle standardů dané značky, nemůže být ani motocykl v záruce. Kde neautorizovaný prodejce, vezme diagnostiku, která je k dispozici pouze oficiálnímu dealerovi a se kterou musíš PDI zakončit??? Nikde!!!
Jednoduchá rovnice:
Motorka nebyla sprovozněna dle daných pravidel určených výrobcem, tudíž nemůže být v záruce.
S člověkem,který mi s takouhle motorkou přijde na prodejnu, jsem velmi rychle hotov.



Proto jsem psal na začátku, že pokud to šeďák doveze bez potvrzený servisky, tak je debil

PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 10:12 | Nahoru | #97
poznávám to sme v ČR

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 10:33 | Nahoru | #98
1100Virago>
Ano není to dáno km, ale určitě je to věc která se mění často (od slova spotřebovat). A ty měníš spojku na moto po 10 - 15 tis.???
Vidíš sám sis odpověděl, řetězy mají kolísavou životnost a tak ho mrskli do servísní knížky, protože jak si řekl někomu vydrží hodně někomu málo. Kdyby to čekali u spojky nemyslíš, že by ji tam vypsali taky, když je mnohonásobně dražší.
Např. tam sice je, ale napadá tě ještě nějaká věc co spotřební materiál je a není tam?
Pásy a lodní šrouby tam budou proto asi, že sněž. skůtr tak jako loď lodní šroub je má místo pneu, které má motorka aby se dal stroj do pohybu. Zbytek vyjmenovaných věcí je pro všechny stoje stejný, jelikož jsou to součástky motoru. A motor je tam proto.... no to by jsi snad mohl vědět i ty. Chápeš to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 10:38 | Nahoru | #99

leons>1100Virago>
Ano není to dáno km, ale určitě je to věc která se mění často (od slova spotřebovat). A ty měníš spojku na moto po 10 - 15 tis.???
Vidíš sám sis odpověděl, řetězy mají kolísavou životnost a tak ho mrskli do servísní knížky, protože jak si řekl někomu vydrží hodně někomu málo. Kdyby to čekali u spojky nemyslíš, že by ji tam vypsali taky, když je mnohonásobně dražší.
Např. tam sice je, ale napadá tě ještě nějaká věc co spotřební materiál je a není tam?
Pásy a lodní šrouby tam budou proto asi, že sněž. skůtr tak jako loď lodní šroub je má místo pneu, které má motorka aby se dal stroj do pohybu. Zbytek vyjmenovaných věcí je pro všechny stoje stejný, jelikož jsou to součástky motoru. A motor je tam proto.... no to by jsi snad mohl vědět i ty. Chápeš to?



nemaj tam uvedeny treba loziska a gufera.. at uz tesnici radicku nebo treba na vidlicich... obavam se ze tyhle dily se taky na zaruku nemeni, protoze podlehaji opotrebeni (a taky dost odlisne v zavislosti na zpusobu pouzivani)

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 10:39 | Nahoru | #100
V důsledku nízké hladiny oleje se může stát hodně věcí - když pojedeš delší trasu v kuse asi by mě sralo nosit batoh a v nem olej. A mít na paměti ,že to žere cca 1 l na 1000 a kritická hladina je cca 0,5 litru - která nastává po 500 Km.
Výrobce se samozřejmě kreje - u mé Yamahy to byly 0,4 litry na 1000 Km což se dalo snést-
S jedním litrem na 1000 Km se dostáváš do stádia, kdy v intervalu 5000 Km nemusíš olej vůbec měnit - protože tam máš pořád olej novej.
To jsou poznatky z praxe, který by mě srali taky jako konečného zákazníka a jsou spíše na obtíž než pro zábavu.

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 10:52 | Nahoru | #101
Spotřební, lépe "opotřebovatelný" materiál je téměř všechen (záleží také dost na druhu závady), půl roku po prodeji by mohl nesolidní prodejce opravdu zamítnout i motor, ale pochopitelně to neudělá. U nás proplácíme na záruku i tlumiče, baterky, ložiska gufera, pokud je rozumnej nájezd km, tak i destičky a podobně. Opravdu záleží na prodejci, servisu a hlavně typu závady.

Taková perlička, borec si u jednoho našeho prodejce koupil nový auto, po 10ti km volal (možná ani ne) že mu nejede a něco kouří pod autem. Dojeli pro něj, zjistili spálenou spojku, tak proběhla diskuze, zda za to může sám, nebo ne, on samo že borec, ročně najede 150tisíc atd atd.. tak ok, dali jsme mu ji na záruku, odjel a tentokrát asi ještě o 2km blíž k servisu volal zase. Tak si tamní vedoucí servisu se zákazníkem sedl do auta a šli se projet, a hle, pán se rozjížděl na trojku..

Servis mu zaplatil 50% i té druhé spojky a zákazník se červená asi ještě dneska..

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 10:53 | Nahoru | #102

šmudliczech>
S jedním litrem na 1000 Km se dostáváš do stádia, kdy v intervalu 5000 Km nemusíš olej vůbec měnit - protože tam máš pořád olej novej.
To jsou poznatky z praxe, který by mě srali taky jako konečného zákazníka a jsou spíše na obtíž než pro zábavu.



1l/1000 bejvá často jako limitující hranice, ale snad každej rozumnej servis to omrkne už daleko dřív..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 10:54 | Nahoru | #103
leons: Jak píše assassin - nejsou tam ložiska, rozvodové řetězy (jen hnací), vodicí lišty rozvoďáků, tlumiče záběru, provozní kapaliny... Nejde udělat obecný univerzální seznam tak, aby postihnul úplně všechno.

PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 10:54 | Nahoru | #104
Jinak si dobře nedovedu představit "rozsekanej koš". Ano povedlo se mi to taky v dúsledku uvolnění šroubu spojky - následné jeho vysunutí a rozdrcení koše - kousnutí kola a možná i smrťák. Vůle pružin torzních rázů, a vůle koše nemá vliv na jízdu - u supersportů běžná věc - je to pouze hlučné a servis to neřeší a když to řeší tak pouze nákupem nového koše.

SAmozřejmě plně tě chápu nasranej by byl asi každej z nás ,ale co se týká i té spojky ( měl jsem ten samý problém) - tak jsem se nejak domluvil -ale asi u soudu bych to projel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 11:04 | Nahoru | #105

CharlitoCZ>Teď budu hádat, ale viděl bych to na předprodejní servis, náklady za dopravu, skladování, atd..

Každopádně aut. prodejce na tom fakt nemá nic (resp. minimum, který rozhodně neni v řádu desetitisíců), to vim z první ruky..

Taky budu hádat,náklady na dopravu a skladování má i šeďák a předprodejní servis dělá výrobce???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 11:20 | Nahoru | #106
assassin> gurera tam mají (těsnění)

PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 11:24 | Nahoru | #107
good anti reklama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 11:25 | Nahoru | #108
leons> Jestli s tim prodejcem komunikujes podobne jako s assassinem, tak mohou hrat roli i osobni duvody.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 11:27 | Nahoru | #109

KKKTTTMMM>Taky budu hádat,náklady na dopravu a skladování má i šeďák a předprodejní servis dělá výrobce???



Nevím, proč tady takhle pořád útočíš...tvé dotazy by měli směřovat na importéra proč je cena taková....my jsme ti sdělili realitu ze strany prodejce, kterej na tom má fakt hovno ...

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 11:31 | Nahoru | #110
1100Virago> Řetězy tam jsou takže se bere asi vše co je s tím spojené. Provozní kapaliny? Děláš si prdel??? Zábíháte do extrémů.
Pořád ti uniká, že když je spojka takový děsný problém u každé motorky (podle vás) proč jí tam nemají vyjmenovanou??? Když tam mají třeba i řetězy na které člověk ujede fakt hodně i kdyby byl kdoví jaké prase. Když tu záruční knihu dávali dohromady myslíš, že tam vyblili co je jen tak napadlo a nebo přemýšleli co se hodně ničí opotřebovává atd. aby neprodělali kalhoty??? Myslím, že nakoukli i do nějakých servisních (záručních) knížek jiných servisů nebo dokonce i autorizovaného servisu.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 11:35 | Nahoru | #111
Dawe02> Myslím, že na ně jsem byl hodně slušný 2 roky. Jednou jsem jim o měsíc prodlužoval dobu opravy protože by to do 30 dnů nestihli a po druhé o 20 dní protože čekali na díly z USA a to už byla čtvrtá oprava. Myslíš, že jsem jim nevyšel vstříc?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 11:36 | Nahoru | #112
CharlitoCZ> To máš určitě pravdu, ale dál bychom se tady dostávali k tomu, že diagnostika je předepsána při každém servisu, nebude-li udělána jsou porušeny záruční pravidla atd.atd.
Chápu, že chce člověk ušetřit kde se dá. Nicméně následky si pak musí každý přičíst sám. Rozumně uvažující člověk si koupí motocykl u autorizovaného dealera.
a vůbec......pojďme se bavit o něčem rozumném......

2 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 11:39 | Nahoru | #113
Hoši stejně tady nic mezi sebou nevyhádáte .... kdyby si koupil motorku o ofiko dealera, tak tyhle problémy neměl a vše by šlo bez problémů řešit v rámci reklamace...holt ji koupil od "šedýho" prodejce (kterej mu to samozřejmě neuzná, protože by to musel zacálovat z vlastní kapsy, protože mu to fabrika neproplatí), kterej má pověst vychcánka a vychcánek je, tak za to platí ....U soudu neuspěje a tak mu zůstane jen bohužel hodně negativní zkušenost a hromada peněz, kterou musí zaplatit .... Pro příště z toho má ponaučení a snad i někdo další ....ale stejně se zase někdo objeví, kdo bude za chvíli řešit něco podobnýho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 11:43 | Nahoru | #114
Cooker> Svatá pravda... Příště budeme chytřejší, staroušku!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 11:44 | Nahoru | #115

leons>Cooker> Svatá pravda... Příště budeme chytřejší, staroušku!



Akorát je to smutný .... koupí motorky si plníš sen a neměl bys řešit pomalu ještě soudní tahanice....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 11:50 | Nahoru | #116
Cooker> Škoda, že ten průser ze čtyřkolkama neměli před tím než jsem se rozhodoval kde moto koupím. Na techničák jsem čekal 2 měsíce a každý týden k nim jezdil pro převozku, jenže to už bylo pozdě.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 11:54 | Nahoru | #117

leons>Cooker> Škoda, že ten průser ze čtyřkolkama neměli před tím než jsem se rozhodoval kde moto koupím. Na techničák jsem čekal 2 měsíce a každý týden k nim jezdil pro převozku, jenže to už bylo pozdě.



Já když v Suzuce přemlouval zákazníky a zdůvodňoval, v čem mají výhodu oproti tomu, než když moto koupí v PRI, tak se mi jen smáli...a pak řešili stený věci a byli nasraní...

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 12:04 | Nahoru | #118

Richard>CharlitoCZ> To máš určitě pravdu, ale dál bychom se tady dostávali k tomu, že diagnostika je předepsána při každém servisu, nebude-li udělána jsou porušeny záruční pravidla atd.atd.
Chápu, že chce člověk ušetřit kde se dá. Nicméně následky si pak musí každý přičíst sám. Rozumně uvažující člověk si koupí motocykl u autorizovaného dealera.
a vůbec......pojďme se bavit o něčem rozumném......



pravdu máš, a souhlasím, ale kvůli diagnostice ti nezruší záruku na celou motorku, resp. pokud budou šikovní tak jo

to už je stejný jak s chiptuningem - dá se do toho zahrnout od motoru až po brzdy všechno s tim spojený

to je fuk, už bych taky změnil téma, stejně tu nic nevyřešíme a jediná věc co z toho vychází je ponaučení

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 12:16 | Nahoru | #119

Cooker>Hoši stejně tady nic mezi sebou nevyhádáte .... kdyby si koupil motorku o ofiko dealera, tak tyhle problémy neměl a vše by šlo bez problémů řešit v rámci reklamace...holt ji koupil od "šedýho" prodejce (kterej mu to samozřejmě neuzná, protože by to musel zacálovat z vlastní kapsy, protože mu to fabrika neproplatí), kterej má pověst vychcánka a vychcánek je, tak za to platí ....U soudu neuspěje a tak mu zůstane jen bohužel hodně negativní zkušenost a hromada peněz, kterou musí zaplatit .... Pro příště z toho má ponaučení a snad i někdo další ....ale stejně se zase někdo objeví, kdo bude za chvíli řešit něco podobnýho.



jo tohle sem chtel rict od zacatku, jen to neumim tak napsat:)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 12:19 | Nahoru | #120

Cooker>Nevím, proč tady takhle pořád útočíš...tvé dotazy by měli směřovat na importéra proč je cena taková....my jsme ti sdělili realitu ze strany prodejce, kterej na tom má fakt hovno ...

Omlouvám se jestli to vypadá,že utočím na tebe nebo ofico dovozce,není to tak.Jen se snažím zjistit kam se ztrácí ty desítky tisíc které tady prokazatelně jsou A není to jen tak,, jedna paní povídala,,ale mám s tím osobní zkušenost,i když v mém případě kladnou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1171, 1172] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35158 Včera v 21:47 Ozzy_
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 522 6.4.2024 v 21:04 BlackSabbath
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist