bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: PRI Team - Zlatokopové
26.5.2010 v 16:15
Čest všem,
kdo zvažujete nákup nové motorky rozhodně stojí za to přečíst si moje diskuze jak jsem pořídil parádní stroj v PRI Teamu na Kamenném Mostě - ŠEDÝ DOVOZ (jak jim říkají autorizovaní dovozci)

Takhle začla porucha: http://www.motorkar...?ft=59493&fid=18

a takhle se k tomu postavili v PRI: http://www.motorkar...?ft=60420&fid=33

Tenkrát jsem téma ukončil, protože jsme se nakonec domluvili na opravě. To, že jsem doléval každých 1000 km do motorky 1 litr oleje a byl jsem tam ještě 2x na další reklamaci ventilů později na výměnu pístních kroužků (nevěděli proč to pořád žere olej, ale tvrdili že je to normální) jsem sem nepsal, protože se vždy postavili k opravě kladně, tak jak to má být.

Bohužel před měsícem se opět posr... ventily a k tomu spojka. Když jsem to tam přivezl všechno v poho, mechanik se projel a zhodnotil, že už to opravdu chce jinou hlavu a spojka výměnu pokud to nebude jen ložisko.
Sepsali jsme to a já jel domů.
Cca po 14 dnech mi volali, že potřebují opět prodloužit dobu opravy (při první opravě to bylo poprvé), jelikož to do 30 dnů nestíhají kvůli dodacím lhůtám v USA. Ukázali mi fakturu, že hlava atd. je opravdu zaplacená a na cestě. Spojku prý objednají v Německu tam už není takový cenový rozdíl.
No a pak to přišlo.
Za dalších cca 14 dní telefon. Hlava přišla, ale spojkový koš je rozpadlý a je potřeba jeho výměna, ALE....... spojkový koš je spotřební materiál tudíž si ho zacvakáte ze svého... 12 tis + práce! Když jsem ho chtěl vidět jak je rozpadlý, koš už nebyl najednou na hadry, ale byl volný, ale i tak chce vyměnit.
No nejsou boží?
Bral bych ještě lamely, ale spojkový koš po 15 tis km?
I přes naléhání právníka, že spojkový koš opravdu spotřební materiál není a nemají jej ani vyjmenovaný v záruční knize jako spotřební materiál, mě poslali do prd... a začalo to nanovo jako tenkrát.... že, ale mají v podmínkách, že se s jejich motorkou NESMÍ NA OKRUHY atd. a já tam jezdil. tenkrát tvrdili, že mají 2 svědky co mě viděli jezdit na okruhu tak teď jsem zvědav s kolika přijdou .
No co vám budu povídat, motorku mám 2 roky (první rok jen jedna závada)z toho jsem byl 4x nebo 5x v servisu na opravě, která trvala měsíc a ve dvou případech skoro 2 měsíce a dá se tu jezdit cca 6 - 7 měsíců z roka. Moc jsem si motorky neužil, ale cestu autem do PRI bych už dal možná i poslepu.
V PRI Teamu mají opravdu lepší ceny než u ofiko dovozce, ale do servisu musíte jen k nim a nikam jinam, což na cestách je opravdu problém.
Kamarád má stejnou závadu na motorce, ale motorku kupoval u autorizovaného prodejce, hlavu mu vyměnili hned na poprvé a žádné keci a obviňování jak si závadu způsobil sám a musí si ji zaplatit jako v PRI.
Bohužel tenkrát jsem jinému kamarádovi PRI doporučil, on koupil a v Brně motorka přestala jet. Zajel s ní do Autorizovaného servisu kde mu projeli VIN a vyhodili ho s tím, že má ŠEDÝ DOVOZ tudíž mu motorku neopraví. Nezbylo než zavolat odtahovku a nechat se odvést pouhých 350km domů. To že to bylo za ranec je asi zbytečné psát.

Další motorku si určitě koupím u autor. prodejce. Nejen, že nebudu čekat 2 až 3 měsíce na techničák jako tenkrát, ale budu mít na motorku ZÁRUKU po celém světě a ne nějakou rádoby 3 letou záruku, kterou machruje PRI a oprav se musíte doprošovat.
Prostě takovej větší VIETNAMSKÝ OBCHŮDEK mezi prodejci motorek. Prodávat to jo, ale opravovat to NE.
Ušetřil jsem na ceně, ale těch starostí a nákladů okolo.... Za to jsem mohl mít motorku od autor. prod. i z kombinézou a hlavně klidem.



Naposledy editováno 27.05.2010 10:18:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 15:50 | Nahoru | #61

ladakus>Motorku samozrejme musis po dobu zaruky servisovat v aut servisu. Zapis v servisce o vymene oleje a serizeni ventilu z Tonda a Tonda servisu ti nebude v pripade pozdejsi reklamace poruchy motoru moc platnej.



Neni pravda, z praxe ano, ale ze zákona ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 15:59 | Nahoru | #62
CharlitoCZ> "Provadeni pravidelnych servisnich prohlidek autorizovanym dealerem (servisem) xxxxxxx je také podminkou pro splneni podminek zaruky."

Ten servis jsem tam dopsal ja at si rozumime.

Naposledy editováno 27.05.2010 16:01:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 17:01 | Nahoru | #63
ladakus> no to teď právě už nemusíš....fakt! Někde jsem to teď taky četl...

už vim kde, ale píšou tam jen o autech tak nevím..

check it

Naposledy editováno 27.05.2010 17:05:01

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 18:08 | Nahoru | #64

Sefo>ladakus> no to teď právě už nemusíš....fakt! Někde jsem to teď taky četl...

už vim kde, ale píšou tam jen o autech tak nevím..

check it



ctes blbe.. je tam napsano
"Nová pravidla pro prodej vozů vstoupí v platnost od 1. června roku 2013. "

PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 18:10 | Nahoru | #65
Už tohle nebudu číst celý, ale když jsem loni sám přemýšlel o koupi GSXR od šedého dovozce za cca 50-60t nižší cenu, tak jsem zároveň počítal s tím, že žádnou záruku mít NEbudu. Bohužel to tak chodí u vícero prodejců.
Podobně, jako když bych koupil rok starou ojetinu ze zahraničí za podobný peníze. (s tou výhodou, že tady budu první majitel a co si rozbiju, si "sám" řádně opravim). 60t je na případný servis dost a dám to klukům, o kterých vim, že umí. Ne nějakej jouda od sekaček.

Naposledy editováno 27.05.2010 18:11:28

2 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 18:39 | Nahoru | #66
No tak nevim, ale zaruku jsem pochopil jinak.
Výrobce garantuje že motocykl který vyrobil bude sloužit minimalně 2roky (to jim ukládá i zákon), dobrý obchodník dává i více (tím poukazuje na kvalitu výrobku) ovšem někteří dávají ale i limity(davaly) = max.počet ujetých kilometrů, pro běžný provoz...ard.) Prostě a jednoduše... Výrobce veří v svou výrobu a tím dává garanci jistoty zákazníkovi. To znamená, že když si třeba koupím auto a ujedu s ním za dva roky 300tis.km a vysere se mi spojkový koš v záruce, měl by ho vyměnit, neomezil-li km. Výrobce si totiž stejně udělal analýzu kolik se průměrně najede na jejich autě za dva roky a tak postaví s daným koeficientem životnost stroje... Dobří výrobci mají tento koeficient vysoký, aby získali zákazníky díky kvalitě výroby. Výrobce ví, že některé stroje budou mít nalítáno více a některé méně a předem počítá s náklady na reklamace u strojů více použitých...ale moc dobře má spočteno kolik to asi bude právě díky koeficientu životnosti... a podstoupí to, jelikož devadesát procent zákazníků nalákaných na faj záruku jim to zaplatí...
Takže šedý dovoz nebrat... a když už tak si zjistit místo původu a popřemýšlet bude-li Vám to vyhovovat (třeba D,Pl,GB je v pohodě)...Dále je důležité mít podepsanou servisku od prvniho prodejce (v D,Pl,Gb) a pak je vše v poho...servisovat se dá všude a maminka tu nebude brečet že nedostala slíbené šaty za 50tis.Kč

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 18:51 | Nahoru | #67
spotřeba oleje 1l u r1 2008 bude možnáá při použití v maximálních otáčkách na okruhu,v běžném provozu spotřeba 1l oleje na 1000km není normální.Spojkový koš opotřebený po 15 tisících také není normální,prodejce by měl ve svém zájmu závadu odstranit,jelikož sám sobě pak škodí a nedělá si dobré jméno.Já osobně bych jim motorku vrátill a požadoval budto stejné moto s nějakým doplatkem z mé strany ,nebo vrácení celé částky co jsem za moto dal.I kdybych se takhle s prodejcem domluvil ,už bych o něm asi nikde nemluvil hezky,tak asi tak.

PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 19:26 | Nahoru | #68
leons>diky za info a kazdopadne je dobry tohle o PRI vedet...

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 20:29 | Nahoru | #69
Šedý dovozce prodá motorku řádově o desítky tisíc levněji a vydělá(asi ne moc,ale tak 10tisíc to bude),ofiko dovozce v tomto konkretním případě vydělal min 50tisíc

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 20:36 | Nahoru | #70

ladakus>CharlitoCZ> "Provadeni pravidelnych servisnich prohlidek autorizovanym dealerem (servisem) xxxxxxx je také podminkou pro splneni podminek zaruky."

Ten servis jsem tam dopsal ja at si rozumime.


To že to tam má někdo takhle napsaný neznamená že je to nad zákon. Neříkám že to tak není, jen že nemusí bejt.

Podobně ti v restauraci ručí za oblečení na věšáku, i když všude napíšou že ne.

PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 21:25 | Nahoru | #71
Tak to je dobrej mazec.
A to jsem posledni 2 roky vážně uvažoval, že si u nich koupim novej stroj...........
Nejvice me vyseklo tvrzeni, ze je spojkovy kos totalne znicenej a kdyz ho chce clovek videt, tak najednou v tak nejhorsim stavu neni. To bych rekl, ze po tomto tvrzeni si clovek udela jasnej obrazek.
Kazdopadne je to pro ne docela dobra reklama. Jako hlavni vyhodu u nove motky povazuji, ze tam min.po dobu zaruky nebudu muset necekane investovat.....

Na druhou stranu jsem slysel od vice lidi, ze maji na R1 problemy se spojkou. Udajne je poddimenzovana - to psali i v nejakem casaku, ze zkouseli merit casy na sprintech a normalne tam spojku odpalili a museli odjet na podvalu (2009).

Osobne jsem mluvil s typkem, co ma rocnik 2009 - big beng a tam mu odesla spojka po 13 tis. a oficialni stanovisko z autorizovaneho serisu: Je to normalni a ze se proste jedna o spotrebni material.

Takze ve finale si clovek nevybere. V tomhle state se clovek prava nedovola ani u soudu a kdyz, tak za x let. Ostatne na to zrejme hraje i PRI.

Ja bych osobne R1 nebral - jsem Kawař(momentálně ZX-9 a ZX-10) Snad ta ZX-10 neco vydrzi jako ta ZX-9........doufam.:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 21:41 | Nahoru | #72

Zimic: ...Výrobce veří v svou výrobu a tím dává garanci jistoty zákazníkovi. To znamená, že když si třeba koupím auto a ujedu s ním za dva roky 300tis.km a vysere se mi spojkový koš v záruce, měl by ho vyměnit, neomezil-li km...


Ale spojka je spotřební materiál, stejně jako pneu, brzdové obložení a olej. Určitě nečekáš, že když za dva roky najezdíš 300 tkm, že ti budou v rámci záruky měnit olej a pneu zdarma, že ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 23:41 | Nahoru | #73

KKKTTTMMM>Šedý dovozce prodá motorku řádově o desítky tisíc levněji a vydělá(asi ne moc,ale tak 10tisíc to bude),ofiko dovozce v tomto konkretním případě vydělal min 50tisíc



Ani nevíš, jak se teď mýlíš

PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 01:21 | Nahoru | #74
Koukám že pánové jsou gurmáni...

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 02:06 | Nahoru | #75
mě vždycky zajímalo kde tyhle šedí dovozci nakupujou?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 02:12 | Nahoru | #76
1100Virago> Mi chceš tvrdit, že každých 5 - 10 tis km měníš spojkový koš, lamely a ložisko??? Tak jako olej, gumy, destičky atd. Když tvrdíš, že spojkový koš je spotřební materiál???
V záruční knize mají vyjmenované díly které spot. materiál jsou a je tam dokonce i řetěz na který ujedeš 15 - 20 tis km a někdo i víc. A spojka tam není ikdyž počítají, že se tedy na ní najede míň a je 3x - 4x tak dražší než řetěz. To taky není divné???
Kdybych byl dement a myslel si, že spojka se mění co 15 tis. km a je drahá jak sviň, mrsknul bych si ji hned jako první položku do výčtu spotřebního materiálu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 02:14 | Nahoru | #77
jetam> USA - krabice a v PRI montujou. Asi ne všechno, protože jsem je tam viděl skládat z náklaďáku jak krabice tak celé moto. Ale to bylo kolem krize takže možná v tu chvíli nakupovali v EU tak vozili celé moto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 02:19 | Nahoru | #78
leons> jo PRI asi jo , ale že by všichni šedí dovozci kupovali tam? pokud je moto z USA tak nemá v evropě záruku to je jasný, ale pokud by pocházela z EU tak by snad mít měla (možná jí taky šedí dovozci nějak uplatnují)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 08:07 | Nahoru | #79

Cooker>Ani nevíš, jak se teď mýlíš

Tak mne pouč

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 08:14 | Nahoru | #80

Lobo>ctes blbe.. je tam napsano
"Nová pravidla pro prodej vozů vstoupí v platnost od 1. června roku 2013. "



nečetl jsem to, ale platí to už teď a tušim že od r. 2002, je to tzv. bloková vyjímka, je to kvůli tomu, aby nebyly znevýhodnění neautorizovaní prodejci / servisy

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 08:15 | Nahoru | #81

KKKTTTMMM>Tak mne pouč



Poučovat tě nebudu...zkus si otevřít obchod s motorkama a pak si popovídáme o tvém rozčarování ....každopádně na prodeji motorek nevyděláš, vyděláš až na prodeji náhradních dílů a doplňků...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 08:15 | Nahoru | #82

KKKTTTMMM>Tak mne pouč



Má pravdu, ofiko dovozce (minimálně u aut) nemá z prodeje pomalu nic, politika je teď trošku jiná, všichni slevujou a občas i tak, že na vozidle tratí (to převážně u fleetových zákazníků). To, co teď živí značky, jsou prodeje dílů a servisní návštěvy...

PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 08:16 | Nahoru | #83
mm, byl rychlejší, ale aspoň že se shodujem

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 08:17 | Nahoru | #84

jetam>leons> jo PRI asi jo , ale že by všichni šedí dovozci kupovali tam? pokud je moto z USA tak nemá v evropě záruku to je jasný, ale pokud by pocházela z EU tak by snad mít měla (možná jí taky šedí dovozci nějak uplatnují)



i v evropě má záruku, jen jinou - v US bývá prodloužená na 4 roky, kdežto v čr by platily pouze 2roky

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 08:24 | Nahoru | #85

CharlitoCZ>Má pravdu, ofiko dovozce (minimálně u aut) nemá z prodeje pomalu nic, politika je teď trošku jiná, všichni slevujou a občas i tak, že na vozidle tratí (to převážně u fleetových zákazníků). To, co teď živí značky, jsou prodeje dílů a servisní návštěvy...

Chápu že prodejci aut,nebo moto nejvíc vydělají na poprodejním servisu,ale já jsem použil jen matematiku a odečetl jsem cenu v PRI a cenu oficialní Motorka od ofico dovozce a ,,šedého,,dovozce byla vyrobena v jedné fabrice,možná na jedné směně,tak nechápu kam se ztratilo těch minimálně 40tisíc???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 08:26 | Nahoru | #86

KKKTTTMMM>Chápu že prodejci aut,nebo moto nejvíc vydělají na poprodejním servisu,ale já jsem použil jen matematiku a odečetl jsem cenu v PRI a cenu oficialní Motorka od ofico dovozce a ,,šedého,,dovozce byla vyrobena v jedné fabrice,možná na jedné směně,tak nechápu kam se ztratilo těch minimálně 40tisíc???



Teď budu hádat, ale viděl bych to na předprodejní servis, náklady za dopravu, skladování, atd..

Každopádně aut. prodejce na tom fakt nemá nic (resp. minimum, který rozhodně neni v řádu desetitisíců), to vim z první ruky..

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 08:37 | Nahoru | #87

KKKTTTMMM>Chápu že prodejci aut,nebo moto nejvíc vydělají na poprodejním servisu,ale já jsem použil jen matematiku a odečetl jsem cenu v PRI a cenu oficialní Motorka od ofico dovozce a ,,šedého,,dovozce byla vyrobena v jedné fabrice,možná na jedné směně,tak nechápu kam se ztratilo těch minimálně 40tisíc???



Bohužel matematika zrovna s tímhle opravdu nemá co dělat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 09:11 | Nahoru | #88

KKKTTTMMM>Chápu že prodejci aut,nebo moto nejvíc vydělají na poprodejním servisu,ale já jsem použil jen matematiku a odečetl jsem cenu v PRI a cenu oficialní Motorka od ofico dovozce a ,,šedého,,dovozce byla vyrobena v jedné fabrice,možná na jedné směně,tak nechápu kam se ztratilo těch minimálně 40tisíc???


Prachy z prodeje má importér. Prodejce je v tomto případě dost chudák. Zadarmo to nedělají, to se jen tak říká, zaplatí ze zisku člověka co motorku vybaluje z krabice a připraví k prodeji, zaplatí dopravu k němu na prodejnu a pak dál režijních poplatků a pokud sleví z doporučené ceny tak už mu opravdu moc nezbyde, protože doufá, že se k němu bude vracet na servis a ty prachy tam nechá později. Ale motorky pro USA bývají různě ošizené (chybějí imobilizéry, zámky řízení a kak pod.) u každé značky nějak jinak a i proto jsou v USA levnější. Asi tak. Za mě PRI nikdy!

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 09:19 | Nahoru | #89

maxx10>spotřeba oleje 1l u r1 2008 bude možnáá při použití v maximálních otáčkách na okruhu,v běžném provozu spotřeba 1l oleje na 1000km není normální.Spojkový koš opotřebený po 15 tisících také není normální,prodejce by měl ve svém zájmu závadu odstranit,jelikož sám sobě pak škodí a nedělá si dobré jméno.Já osobně bych jim motorku vrátill a požadoval budto stejné moto s nějakým doplatkem z mé strany ,nebo vrácení celé částky co jsem za moto dal.I kdybych se takhle s prodejcem domluvil ,už bych o něm asi nikde nemluvil hezky,tak asi tak.



neni to bezne , ale to jestli je takova spotreba v poradku urcuje vyrobce, pokud ma vyrobce uvedeno ze pokud motor zere do 1l na 1000km tak je to ok.. tak to sice neni OK ale ty s tim nic neudelas, nemas sanci na nem takovou opravu, vymenu apod i vysoudit. to same s tou spojkou. Vyrobce by to mel ve svem zajmu vymenit, ale kdyz nechce nikdo ho k tomu nedonuti. motorku mu klidne vratit muzes a pozadovat jinou taky.. ale myslim ze to skonci u toho "pozadovani" .... myslim ze kdyby se leons domluvil na vymene moto nebo vraceni penez tak by to tu vubec neresil.. s prodejcem se evidentne na necem takovem domluvit neda...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

28.5.2010 v 09:20 | Nahoru | #90

Hummer>Prachy z prodeje má importér. Prodejce je v tomto případě dost chudák. Zadarmo to nedělají, to se jen tak říká, zaplatí ze zisku člověka co motorku vybaluje z krabice a připraví k prodeji, zaplatí dopravu k němu na prodejnu a pak dál režijních poplatků a pokud sleví z doporučené ceny tak už mu opravdu moc nezbyde, protože doufá, že se k němu bude vracet na servis a ty prachy tam nechá později. Ale motorky pro USA bývají různě ošizené (chybějí imobilizéry, zámky řízení a kak pod.) u každé značky nějak jinak a i proto jsou v USA levnější. Asi tak. Za mě PRI nikdy!



Pěkně napsáno ....tak v 80% případů se zapaltí fakt jen čas toho mechanika, co motorku skládá. Většinou se totiž musí slevit, aby se s cenou dostalo aspoň na přijatelný dostřel k šeďákovi a můžeš tak získat zákazníka, takže motorku většinou prodáváš se ziskem 1000-2000 korun (v lepším případě)...což u stroje za 150-400 tis je trošku málo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 528 Dnes v 11:40 Ozzy_
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1172, 1173] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35171 Dnes v 10:51 LukynO17
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist