globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: PRI Team - Zlatokopové
26.5.2010 v 16:15
Čest všem,
kdo zvažujete nákup nové motorky rozhodně stojí za to přečíst si moje diskuze jak jsem pořídil parádní stroj v PRI Teamu na Kamenném Mostě - ŠEDÝ DOVOZ (jak jim říkají autorizovaní dovozci)

Takhle začla porucha: http://www.motorkar...?ft=59493&fid=18

a takhle se k tomu postavili v PRI: http://www.motorkar...?ft=60420&fid=33

Tenkrát jsem téma ukončil, protože jsme se nakonec domluvili na opravě. To, že jsem doléval každých 1000 km do motorky 1 litr oleje a byl jsem tam ještě 2x na další reklamaci ventilů později na výměnu pístních kroužků (nevěděli proč to pořád žere olej, ale tvrdili že je to normální) jsem sem nepsal, protože se vždy postavili k opravě kladně, tak jak to má být.

Bohužel před měsícem se opět posr... ventily a k tomu spojka. Když jsem to tam přivezl všechno v poho, mechanik se projel a zhodnotil, že už to opravdu chce jinou hlavu a spojka výměnu pokud to nebude jen ložisko.
Sepsali jsme to a já jel domů.
Cca po 14 dnech mi volali, že potřebují opět prodloužit dobu opravy (při první opravě to bylo poprvé), jelikož to do 30 dnů nestíhají kvůli dodacím lhůtám v USA. Ukázali mi fakturu, že hlava atd. je opravdu zaplacená a na cestě. Spojku prý objednají v Německu tam už není takový cenový rozdíl.
No a pak to přišlo.
Za dalších cca 14 dní telefon. Hlava přišla, ale spojkový koš je rozpadlý a je potřeba jeho výměna, ALE....... spojkový koš je spotřební materiál tudíž si ho zacvakáte ze svého... 12 tis + práce! Když jsem ho chtěl vidět jak je rozpadlý, koš už nebyl najednou na hadry, ale byl volný, ale i tak chce vyměnit.
No nejsou boží?
Bral bych ještě lamely, ale spojkový koš po 15 tis km?
I přes naléhání právníka, že spojkový koš opravdu spotřební materiál není a nemají jej ani vyjmenovaný v záruční knize jako spotřební materiál, mě poslali do prd... a začalo to nanovo jako tenkrát.... že, ale mají v podmínkách, že se s jejich motorkou NESMÍ NA OKRUHY atd. a já tam jezdil. tenkrát tvrdili, že mají 2 svědky co mě viděli jezdit na okruhu tak teď jsem zvědav s kolika přijdou .
No co vám budu povídat, motorku mám 2 roky (první rok jen jedna závada)z toho jsem byl 4x nebo 5x v servisu na opravě, která trvala měsíc a ve dvou případech skoro 2 měsíce a dá se tu jezdit cca 6 - 7 měsíců z roka. Moc jsem si motorky neužil, ale cestu autem do PRI bych už dal možná i poslepu.
V PRI Teamu mají opravdu lepší ceny než u ofiko dovozce, ale do servisu musíte jen k nim a nikam jinam, což na cestách je opravdu problém.
Kamarád má stejnou závadu na motorce, ale motorku kupoval u autorizovaného prodejce, hlavu mu vyměnili hned na poprvé a žádné keci a obviňování jak si závadu způsobil sám a musí si ji zaplatit jako v PRI.
Bohužel tenkrát jsem jinému kamarádovi PRI doporučil, on koupil a v Brně motorka přestala jet. Zajel s ní do Autorizovaného servisu kde mu projeli VIN a vyhodili ho s tím, že má ŠEDÝ DOVOZ tudíž mu motorku neopraví. Nezbylo než zavolat odtahovku a nechat se odvést pouhých 350km domů. To že to bylo za ranec je asi zbytečné psát.

Další motorku si určitě koupím u autor. prodejce. Nejen, že nebudu čekat 2 až 3 měsíce na techničák jako tenkrát, ale budu mít na motorku ZÁRUKU po celém světě a ne nějakou rádoby 3 letou záruku, kterou machruje PRI a oprav se musíte doprošovat.
Prostě takovej větší VIETNAMSKÝ OBCHŮDEK mezi prodejci motorek. Prodávat to jo, ale opravovat to NE.
Ušetřil jsem na ceně, ale těch starostí a nákladů okolo.... Za to jsem mohl mít motorku od autor. prod. i z kombinézou a hlavně klidem.



Naposledy editováno 27.05.2010 10:18:38

PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:07 | Nahoru | #31
tak to je asi na ČOI, ne?

PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:11 | Nahoru | #32
sorry-sem to nečet celý-jasnný 50 dobrý, ale základ je v tom, že se musí postarat o klienta pak už je to jenom o tom , jestli má se závadou klient něco do činění,ale to musí ukázat a vysvětlit a hned fuck of.Už byli i v televizi tak to budou dravci

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:15 | Nahoru | #33
Dělal jsem jako ofiko dealer a vždycky mě bavilo sledovat, když se něco posere těm, co motorku brali od "šeďáků" a jak pak všude zakládají diskuze a řeší věci přes právníky .... stát se na motorce může cokoliv, kdykoliv a kdekoliv a je fajn mít tu jistotu, že jsem případněj problém shopen vyřešit kdekoliv v Evropě a ne u jedinnýho blbečka co mi dal sice motorku o pár tisíc levněji, ale tím to pak končí ....ale to už je rozhodování každýho když jde kupovat novej stroj ....

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:18 | Nahoru | #34
assassin> Dobrá svůj názor jsi nám tu 10x zopakoval, jsi jak deska. Co kdyby jsi teď odpověděl na moje předchozí otázky?

Opět sis tu odpověděl jen na své. To jestli po 15 tis. Měníš koš atd. asi záměrně přehlížíš. Koukám s tebou nemá cokoliv probírat.
Kdybych tu spojku dojebal záměrně nebo vědomně nereklamoval bych jí. Nejsem takový a proto mě to sere.
Nezkusil??? Koukám že fakt nečteš.
No tobě zbývá jen popřát aby se ti motorka každou chvíli posrala, zajezdil sis jen 2 měsíce z roka a jen koukal jak ostatní jezdí. Pak tě to teprve začne srát.

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:19 | Nahoru | #35
jestli to s tema otazkama bylo na me tak ne kazdejch 15tis kos na TL nemenim, ale mam problemovy rocnik TLS 97 ktery jako novej stroj tusim redakce motorradu behem roku zlikvidovala komplet.. veci ktere maji na moji motorce 70tis km... takze kdybych se mel ridit podle tohodle tak nevim co si o tom myslet.

edit: ano opravdu jsem ty predchozi vlakna necetl znova, mlhave si je pamatuju z minula. jestli si s tim byl u soudu tak si vyhral nebo prohral... nebo neni skonceno... pak ti bud PRI protipravne v rozporu se soudem odmita oprvit co ma, nebo chces neco ty na co nemas pravo, nebo se z hlediska prava jeste nevi kdo ma pravdu.

ze ty bys nesel reklamovat neco co si sam "dojebal" ti ja klidne verim, jak sem psal, ja se tu nestavim na stranu PRI, ja mam o nich sve ne zrovna nejlepsi mineni. Jenze prodejce nema jak poznat ty co to dojebali svym pusobenim a ty co se jim to opravdu rozbilo "samo".

k tomu prani.. no ja uz ted najizdim tak 500km rocne a motorku uz sem s tim ze se na ni kde co posere kupoval.. proto sem si taky koupil jeste jednou tu samou nabouranou na dily.. spojkovej kos mam nahradni....

Naposledy editováno 27.05.2010 13:26:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:20 | Nahoru | #36
Cooker> Já to tenkrát nevěděl. Myslel jsem, že Yamaha je Yamaha. Měli by to při prodeji říkat, že nejsou ofiko dovozci.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:23 | Nahoru | #37
assassin> Takže zjevně si motorku novou nekupoval. Kdybych si kupoval ojetinu neřeším vůbec nic. Koš neměníš po 15 tis. ale, že mě po 15 tis odejde na nové moto, divné není.

2 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:25 | Nahoru | #38
Na jednu stranu je přístup servisu hnus, ale na druhou stojim taky za assassinem.

Dělám v dost blízkém oboru tohoto a konkrétně na garancích.

Být tebou se na nějaký soud, či cokoliv podobného vykašlu rovnou, ono spojkový koš a vlastně 100% motorky podléhá opotřebení. Pokud je firma férová, pak ti do 2 let opravdu většinu věcí vemou na záruku (pokud neni vyloženě vina na provozovateli).

ALE záruka se vztahuje na pouze na to co nepodléhá opotřebení, což nesolidní firma využije a zahrne do toho i věci jako vydřený sedla ventilů, opotřebená spojka po 10tkm, atd atd.. (a má na to právo, u soudního sporu by se pak pouze řešilo, zda to mohlo být způsobeno tím opotřebením, nebo ne)

Jediná vyjímka, která u tebe už bohužel nepřipadá v úvahu je, kdyby stáří předmětu prodeje bylo do 6ti měsíců, protože v tuto chvíli by musel prodejce dokazovat, že závada nebyla již při prodeji výrobku.

Jinak ano, dobu kterou prostojíš v servisu si mužeš přičíst k záruční lhůtě.

A poslední co jsem tak pochytil je to, žes psal něco o přešvihnutí 30ti dní. Pokud jsi už věděl že ti to dají zaplatit, tak jsi jim tam mohl hodit na stůl klíče a chtít novou motorku, nebo vrácení peněz.

Řešení takovejch věcí po převzetí motorky už nemá víceméně smysl, protože už s tim většinou nic neuděláš.

Pff, to je asi vše, každopádně držim palce, ať se ti to nějak vyřeší.

ještě edit:

Pokud byla motorka nová, tak je jedno kdes ji koupil a máš možnost ji reklamovat kdekoliv v autorizované síti.

Naposledy editováno 27.05.2010 13:26:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:26 | Nahoru | #39
leons: Nezlob se, ale začínáš reagovat poněkud hystericky, jen kvůli tomu, že s tebou někteří ne úplně souhlasí.
Dostal jsi motorku o desítky tisíc levněji a nenapadlo tě, že v tom bude háček?
Jestli si myslíš, že nejde koš zničit rychleji než lamely, tak se prostě pleteš. Není to obvyklé u lidí, kteří tu motorku používají normálně, ale pokud začneš dělat stunt, spousta věcí se opotřebovává úplně jinak, než bývá typické.
Píšeš, že kdybys to zničil záměrně, nereklamoval bys to. Ale jak to má prodejce vědět, když tě už deset takových vychcaných hajzlů předběhlo? Má riskovat pojedenácté?
Přát někomu poruchy a problémy jen proto, že je máš sám a on tě dost nelituje, je podle mě sprosťárna.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:29 | Nahoru | #40
CharlitoCZ> Díky. To že mi spojku neopraví mi řekli až když jsem jim podepsal papír o prodloužení záruky. Do té doby vše v poho.

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:31 | Nahoru | #41
viz Charlitovo: "Pokud je firma férová, pak ti do 2 let opravdu většinu věcí vemou na záruku " ... ofiko servisum tyhle zarucni opravy proplaci vyrobce motorky... takze je to neboli.. (nas v servise tyhle opravy drzeli nad vodou, vyrobce to platil docela dobre) u tech sedejch dovozcu situaci neznam,ale skoro bych tipoval ze tem tyhle zarucni opravy nikdo neproplaci a jedou je za svoje a tim se da predpokladat ze se z toho budou snazit vykroutit...

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:32 | Nahoru | #42
1100Virago> Jak můžeš tvrdit, že jezdím stunt???
A jak to má prodejce poznat??? Třeba na těch lamelách nebo na celkovém stavu motorky, nic těžkého.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:36 | Nahoru | #43

leons>Cooker> Já to tenkrát nevěděl. Myslel jsem, že Yamaha je Yamaha. Měli by to při prodeji říkat, že nejsou ofiko dovozci.



Šeďák ti tohle neřekne, potřebuje prodat a je mu pak jedno co bude dál, protože ví, že tě pak klidně utáhne na vařené nudli když se něco posere. A není zase takovej problém zjistit kdo je a kdo není ofiko prodejce, na webu všech značek je vždycky seznam ofiko dealerů (zvlášť když kupuješ stroj za několik set tisíc).... každopádně ti to nepřeju .... u nás když byly zákazníci, co byli schopni jet kvůli 10ti tisícům na motorce přes celou republiku (když si spočtu čas, benzín, apod... tak to užzase tak ziskový není), tak jsem jen nechápavě mohl kroutit hlavou ... zvlášt, když se pak ještě chtěli domáhat řešení reklamací.
Kdysi se u nás domáhal jeden zákazník na slevu na zboží, kterou jsem mu nabízel v případě,že motocykl koupí u nás ... koupil si ho v Praze¨a pak po mě ječel, když jsem mu slevu na věci odmítl poskytnout, že ji přece koupil v Suzuki a je to tudíž jedno jestli u nás nebo v Praze

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:38 | Nahoru | #44

assassin>viz Charlitovo: "Pokud je firma férová, pak ti do 2 let opravdu většinu věcí vemou na záruku " ... ofiko servisum tyhle zarucni opravy proplaci vyrobce motorky... takze je to neboli.. (nas v servise tyhle opravy drzeli nad vodou, vyrobce to platil docela dobre) u tech sedejch dovozcu situaci neznam,ale skoro bych tipoval ze tem tyhle zarucni opravy nikdo neproplaci a jedou je za svoje a tim se da predpokladat ze se z toho budou snazit vykroutit...


No konečně na to někdo přišel.
Všechno jde za nima a proto se tak chovají k reklamacím.
Byl bych v klidu nepsal, že jsou zlatokopové kdyby řešili věci normálně, ale od první reklamace jen podvody a lži a to trvá už dva roky. Při první mi vnucovali, že jezdím s moto na dromu a mají dva svědky atd. Hovna hovna jen abych nic nereklamoval

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:38 | Nahoru | #45

CharlitoCZ>Na jednu stranu je přístup servisu hnus, ale na druhou stojim taky za assassinem.

Dělám v dost blízkém oboru tohoto a konkrétně na garancích.

Být tebou se na nějaký soud, či cokoliv podobného vykašlu rovnou, ono spojkový koš a vlastně 100% motorky podléhá opotřebení. Pokud je firma férová, pak ti do 2 let opravdu většinu věcí vemou na záruku (pokud neni vyloženě vina na provozovateli).

ALE záruka se vztahuje na pouze na to co nepodléhá opotřebení, což nesolidní firma využije a zahrne do toho i věci jako vydřený sedla ventilů, opotřebená spojka po 10tkm, atd atd.. (a má na to právo, u soudního sporu by se pak pouze řešilo, zda to mohlo být způsobeno tím opotřebením, nebo ne)

Jediná vyjímka, která u tebe už bohužel nepřipadá v úvahu je, kdyby stáří předmětu prodeje bylo do 6ti měsíců, protože v tuto chvíli by musel prodejce dokazovat, že závada nebyla již při prodeji výrobku.

Jinak ano, dobu kterou prostojíš v servisu si mužeš přičíst k záruční lhůtě.

A poslední co jsem tak pochytil je to, žes psal něco o přešvihnutí 30ti dní. Pokud jsi už věděl že ti to dají zaplatit, tak jsi jim tam mohl hodit na stůl klíče a chtít novou motorku, nebo vrácení peněz.

Řešení takovejch věcí po převzetí motorky už nemá víceméně smysl, protože už s tim většinou nic neuděláš.

Pff, to je asi vše, každopádně držim palce, ať se ti to nějak vyřeší.

ještě edit:

Pokud byla motorka nová, tak je jedno kdes ji koupil a máš možnost ji reklamovat kdekoliv v autorizované síti.



S poslední větou nesouhlasím ....ale vymlouvat ti ten názor nebudu.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:39 | Nahoru | #46

Cooker>koupil si ho v Praze¨a pak po mě ječel, když jsem mu slevu na věci odmítl poskytnout, že ji přece koupil v Suzuki a je to tudíž jedno jestli u nás nebo v Praze



na to je nejlepší odpověď, že z prodeje skládáme budget

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:39 | Nahoru | #47
Cooker>

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:41 | Nahoru | #48

Cooker>S poslední větou nesouhlasím ....ale vymlouvat ti ten názor nebudu.



No dělám u importéra tohle pravidlo tu jedem - neni důvod aby to tak nebylo, je fuk kdo to prodá, původ vozidla / motorky je vždy jen ve fabrice, která proplácí garance.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:43 | Nahoru | #49

CharlitoCZ>No dělám u importéra tohle pravidlo tu jedem - neni důvod aby to tak nebylo, je fuk kdo to prodá, původ vozidla / motorky je vždy jen ve fabrice, která proplácí garance.



To jo, ale většinou to tak nefunguje ....U importéra jaké značky děláš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:43 | Nahoru | #50

Cooker>S poslední větou nesouhlasím ....ale vymlouvat ti ten názor nebudu.



ještě něco, to je jak kdybys koupil auto v záruce a byl druhej majitel, to myslíš že by ti padla záruka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:44 | Nahoru | #51

CharlitoCZ>No dělám u importéra tohle pravidlo tu jedem - neni důvod aby to tak nebylo, je fuk kdo to prodá, původ vozidla / motorky je vždy jen ve fabrice, která proplácí garance.


Nevím jak je to s auty nebo něčím jiným, ale jak říká Cooker s motorku od šeďáka tě autor. servis vyhodí a nebo si to zaplatíš ze svého. Vlastní zkušenost.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:46 | Nahoru | #52

leons>Nevím jak je to s auty nebo něčím jiným, ale jak říká Cooker s motorku od šeďáka tě autor. servis vyhodí a nebo si to zaplatíš ze svého. Vlastní zkušenost.



Nebo si to zaplatíš a cenu opravy si pak můžeš nárokovat tam, kde jsi to koupil ... a tam tě pošlou do hajzlu, protože jsi motorku nenechal opravit a reklamaci neřešil u nich...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:47 | Nahoru | #53

CharlitoCZ>ještě něco, to je jak kdybys koupil auto v záruce a byl druhej majitel, to myslíš že by ti padla záruka?



U auta ani u motorky ti nepadá záruka tím, že změní majitele...uniká mi, proč tohle říkáš???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:52 | Nahoru | #54

Cooker>U auta ani u motorky ti nepadá záruka tím, že změní majitele...uniká mi, proč tohle říkáš???



Protože když ti to dovozce přiveze, tak to koupí v cizině, kde mu potvrdí servisku (pokud neni debil a nechá si ji potvrdit). Tim pádem je majitelem a jede mu záruka. Ty jsi pak vlastně ten, co to koupí (je to víceméně stejná situace).

Jinak já bych tohle teda nebral, prostě pokud máš potvrzenou servisku s datem prodeje, tak můžeš !!reklamovat kdekoliv!!. Dokonce od zákona tzv. "blokové vyjímky" nevadí ani to, že máš prohlídky v jinym než aut. servisu (v případě závady by tě pak možná poslali do háje, pokud bys jim přesně nedoložil postup údržby, který dělají oni), ale i tak by to musela bejt závada spojená s úkonama z prohlídky.

PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:55 | Nahoru | #55
ještě doplnim, že doba, kterou by to vozidlo stálo u dovozce než bys začal jezdit, by byla záruka držená dovozce. Nikoliv výrobce - pak by tě mohli v aut. s. poslat do háje

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 14:03 | Nahoru | #56

CharlitoCZ>Protože když ti to dovozce přiveze, tak to koupí v cizině, kde mu potvrdí servisku (pokud neni debil a nechá si ji potvrdit). Tim pádem je majitelem a jede mu záruka. Ty jsi pak vlastně ten, co to koupí (je to víceméně stejná situace).

Jinak já bych tohle teda nebral, prostě pokud máš potvrzenou servisku s datem prodeje, tak můžeš !!reklamovat kdekoliv!!. Dokonce od zákona tzv. "blokové vyjímky" nevadí ani to, že máš prohlídky v jinym než aut. servisu (v případě závady by tě pak možná poslali do háje, pokud bys jim přesně nedoložil postup údržby, který dělají oni), ale i tak by to musela bejt závada spojená s úkonama z prohlídky.



pokud máš ofiko servisku od ofiko dealera z jinýho státu, tak ve vyřízení reklamace není problém, všechn o jde ověřit do jednoho dle výrobního čísla přímo přes importéra a pokud je to v pořádku, tak se reklamace bez problémů vyřeší.

A u jakýho importéra děláš jsi mi ještě neřekl.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 14:17 | Nahoru | #57

Cooker>pokud máš ofiko servisku od ofiko dealera z jinýho státu, tak ve vyřízení reklamace není problém, všechn o jde ověřit do jednoho dle výrobního čísla přímo přes importéra a pokud je to v pořádku, tak se reklamace bez problémů vyřeší.

A u jakýho importéra děláš jsi mi ještě neřekl.



Tak, a šedej dovozce "nemá" možnost sehnat tu mašinu jinde, tzn. byl by opravdu hodně hloupej, kdyby si nenechal prodej potvrdit. Což by ale ve finále mělo pro zákazníka možná výhodu v tom, že mu ještě nezačla záruční lhůta

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 15:34 | Nahoru | #58
Cooker> Zdar, toto plati samozrejme v pripade tovarni zaruky a kdyz:
1.je motorka zaregistrovana v "celoevropske zaruce" coz samozrejme kazdy autorizovany dealer ihned po prodeji u sveho importera provede (at uz v CR nebo v raichu)
2.si motorku po celou dobu servisoval v aut. servisu

To all: Samozrejme pokud si motorku koupim u sedaka (treba PRI) a oni mi zadnou zarucni knizku nedaji, ten jejich upravenej canc nepocitam, uz v okamziku pokud motocykl nebyl slozen z krabice v autorizovaném servise neplati na nej tovarni zaruka!

Potom plati zaruka zakonna a ta je stejna jako na boty nebo ty jeansy - tu uplatnujes potom u prodejce kde jsi vec koupil. Autorizovanej servis koukne zda je motorka ve vyse zminene databazi zaruky a pokud ne...

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 15:40 | Nahoru | #59

ladakus>Cooker> Zdar, toto plati samozrejme v pripade tovarni zaruky a kdyz:
1.je motorka zaregistrovana v "celoevropske zaruce" coz samozrejme kazdy autorizovany dealer ihned po prodeji u sveho importera provede (at uz v CR nebo v raichu)
2.si motorku po celou dobu servisoval v aut. servisu

To all: Samozrejme pokud si motorku koupim u sedaka (treba PRI) a oni mi zadnou zarucni knizku nedaji, ten jejich upravenej canc nepocitam, uz v okamziku pokud motocykl nebyl slozen z krabice v autorizovaném servise neplati na nej tovarni zaruka!

Potom plati zaruka zakonna a ta je stejna jako na boty nebo ty jeansy - tu uplatnujes potom u prodejce kde jsi vec koupil. Autorizovanej servis koukne zda je motorka ve vyse zminene databazi zaruky a pokud ne...



ad 2. nemusíš celou dobu servisovat v aut. servisu

no pokud kupec od sedláka (hustej výraz ) koupí motorku bez originál servisky, tak je to jeho blbost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 15:43 | Nahoru | #60
Motorku samozrejme musis po dobu zaruky servisovat v aut servisu. Zapis v servisce o vymene oleje a serizeni ventilu z Tonda a Tonda servisu ti nebude v pripade pozdejsi reklamace poruchy motoru moc platnej.

Naposledy editováno 27.05.2010 15:47:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1171, 1172] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35136 Včera v 22:30 Ozzy_
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 522 6.4.2024 v 21:04 BlackSabbath
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist