globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: PRI Team - Zlatokopové
26.5.2010 v 16:15
Čest všem,
kdo zvažujete nákup nové motorky rozhodně stojí za to přečíst si moje diskuze jak jsem pořídil parádní stroj v PRI Teamu na Kamenném Mostě - ŠEDÝ DOVOZ (jak jim říkají autorizovaní dovozci)

Takhle začla porucha: http://www.motorkar...?ft=59493&fid=18

a takhle se k tomu postavili v PRI: http://www.motorkar...?ft=60420&fid=33

Tenkrát jsem téma ukončil, protože jsme se nakonec domluvili na opravě. To, že jsem doléval každých 1000 km do motorky 1 litr oleje a byl jsem tam ještě 2x na další reklamaci ventilů později na výměnu pístních kroužků (nevěděli proč to pořád žere olej, ale tvrdili že je to normální) jsem sem nepsal, protože se vždy postavili k opravě kladně, tak jak to má být.

Bohužel před měsícem se opět posr... ventily a k tomu spojka. Když jsem to tam přivezl všechno v poho, mechanik se projel a zhodnotil, že už to opravdu chce jinou hlavu a spojka výměnu pokud to nebude jen ložisko.
Sepsali jsme to a já jel domů.
Cca po 14 dnech mi volali, že potřebují opět prodloužit dobu opravy (při první opravě to bylo poprvé), jelikož to do 30 dnů nestíhají kvůli dodacím lhůtám v USA. Ukázali mi fakturu, že hlava atd. je opravdu zaplacená a na cestě. Spojku prý objednají v Německu tam už není takový cenový rozdíl.
No a pak to přišlo.
Za dalších cca 14 dní telefon. Hlava přišla, ale spojkový koš je rozpadlý a je potřeba jeho výměna, ALE....... spojkový koš je spotřební materiál tudíž si ho zacvakáte ze svého... 12 tis + práce! Když jsem ho chtěl vidět jak je rozpadlý, koš už nebyl najednou na hadry, ale byl volný, ale i tak chce vyměnit.
No nejsou boží?
Bral bych ještě lamely, ale spojkový koš po 15 tis km?
I přes naléhání právníka, že spojkový koš opravdu spotřební materiál není a nemají jej ani vyjmenovaný v záruční knize jako spotřební materiál, mě poslali do prd... a začalo to nanovo jako tenkrát.... že, ale mají v podmínkách, že se s jejich motorkou NESMÍ NA OKRUHY atd. a já tam jezdil. tenkrát tvrdili, že mají 2 svědky co mě viděli jezdit na okruhu tak teď jsem zvědav s kolika přijdou .
No co vám budu povídat, motorku mám 2 roky (první rok jen jedna závada)z toho jsem byl 4x nebo 5x v servisu na opravě, která trvala měsíc a ve dvou případech skoro 2 měsíce a dá se tu jezdit cca 6 - 7 měsíců z roka. Moc jsem si motorky neužil, ale cestu autem do PRI bych už dal možná i poslepu.
V PRI Teamu mají opravdu lepší ceny než u ofiko dovozce, ale do servisu musíte jen k nim a nikam jinam, což na cestách je opravdu problém.
Kamarád má stejnou závadu na motorce, ale motorku kupoval u autorizovaného prodejce, hlavu mu vyměnili hned na poprvé a žádné keci a obviňování jak si závadu způsobil sám a musí si ji zaplatit jako v PRI.
Bohužel tenkrát jsem jinému kamarádovi PRI doporučil, on koupil a v Brně motorka přestala jet. Zajel s ní do Autorizovaného servisu kde mu projeli VIN a vyhodili ho s tím, že má ŠEDÝ DOVOZ tudíž mu motorku neopraví. Nezbylo než zavolat odtahovku a nechat se odvést pouhých 350km domů. To že to bylo za ranec je asi zbytečné psát.

Další motorku si určitě koupím u autor. prodejce. Nejen, že nebudu čekat 2 až 3 měsíce na techničák jako tenkrát, ale budu mít na motorku ZÁRUKU po celém světě a ne nějakou rádoby 3 letou záruku, kterou machruje PRI a oprav se musíte doprošovat.
Prostě takovej větší VIETNAMSKÝ OBCHŮDEK mezi prodejci motorek. Prodávat to jo, ale opravovat to NE.
Ušetřil jsem na ceně, ale těch starostí a nákladů okolo.... Za to jsem mohl mít motorku od autor. prod. i z kombinézou a hlavně klidem.



Naposledy editováno 27.05.2010 10:18:38
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

2 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

26.5.2010 v 17:28 | Nahoru | #1
To jsou zmr*i to není možný A není to ještě náhodou tak, že po dobu záruční opravy ti záruční doba neubíhá, tzn., že pokud máš motorku dva měsíce na záruční opravě, tak ti je nesmí brát jako dva měsíce užívání v záruční době? Nedávno jsme to brali v ZSV a zdá se mi, že tak nějak to říkali.
Edit: Zapomněl jsem slovo :X

Naposledy editováno 26.05.2010 17:41:27

PRI Team - Zlatokopové

26.5.2010 v 17:41 | Nahoru | #2
Tak to je pěknej humus,taky jsem o nich kdysi uvažoval o koupi motorky,ale nakonec jsem koupil bandasku v aut.Suzuki na Kladně.Cena super a přístup všech ve firmě taky.A se záruční opravou (maličkost) žádnej problém.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

26.5.2010 v 18:18 | Nahoru | #3

seccomk>To jsou zmr*i to není možný A není to ještě náhodou tak, že po dobu záruční opravy ti záruční doba neubíhá, tzn., že pokud máš motorku dva měsíce na záruční opravě, tak ti je nesmí brát jako dva měsíce užívání v záruční době? Nedávno jsme to brali v ZSV a zdá se mi, že tak nějak to říkali.
Edit: Zapomněl jsem slovo :X



Jojo, je to tak... Po dobu záruční opravy se záruka nezkracuje, ale
začíná znovu běžet až ti motku (bo cokoliv) zase vydaj...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

26.5.2010 v 18:31 | Nahoru | #4

seccomk>To jsou zmr*i to není možný A není to ještě náhodou tak, že po dobu záruční opravy ti záruční doba neubíhá, tzn., že pokud máš motorku dva měsíce na záruční opravě, tak ti je nesmí brát jako dva měsíce užívání v záruční době? Nedávno jsme to brali v ZSV a zdá se mi, že tak nějak to říkali.
Edit: Zapomněl jsem slovo :X



V záruce to mám, ale jak vidíš u nich je to jedno. Když ti nevnutí, že si za to můžeš sám tak ti začnou vnucovat, že mají svědky jak jsi jezdil na dromu atd. jen aby oprava nešla z jejich.

PRI Team - Zlatokopové

26.5.2010 v 18:32 | Nahoru | #5
Napadá mě, co zavolat ČOI? Nemohli by s tím nějak pomoct?

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

26.5.2010 v 19:37 | Nahoru | #6
A jak veliký ten rozdíl cen byl???tedy jestli to není tajemství???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

26.5.2010 v 21:02 | Nahoru | #7
leons> Ale Yamaha má přeci celoevropskou záruku, tak by Ti ji měli vzít i v autorizovaném servise nebo ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

26.5.2010 v 21:17 | Nahoru | #8
Zdeny88> ty autorizovaný prodejci to nechtěj uznávat jako v záruce. Asi bys to u soudu vyhrál, ale jinak tě většina značek odmítne.

Holt dát to k soudu jinak to nevidím. Pokud je to z tvý strany tak čistý jak říkáš, dostaneš prachy za celou motorku zpátky.
Já bych od smlouvy odstoupil ve chvíli kdy to nebyli schopni do měsíce opravit

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

26.5.2010 v 21:47 | Nahoru | #9
vonZahn> To tě odmítnou všechny značky, protože nemají celoevropskou záruku, to má právě jen Yamaha.
Ale ono ani když koupíš u autorizovaného dealera, tak to není kdovíjaká výhra, ve 2 servisech Suzuki už mě jistojistě nikdy neuvidí a nejen mě. Ale zase třeba kdybych koupil Yamahu, tak takřka za domem mám Yamaha Kabourek a to je jiná liga, vstřícný, ochotný, servis z doslechu velmi dobrý...

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

26.5.2010 v 22:25 | Nahoru | #10

vonZahn>Zdeny88> ty autorizovaný prodejci to nechtěj uznávat jako v záruce. Asi bys to u soudu vyhrál, ale jinak tě většina značek odmítne.

Holt dát to k soudu jinak to nevidím. Pokud je to z tvý strany tak čistý jak říkáš, dostaneš prachy za celou motorku zpátky.
Já bych od smlouvy odstoupil ve chvíli kdy to nebyli schopni do měsíce opravit



Po domluvě s právníkem jsem se objednal v autorizovaném servisu na opravu s tím, že jim opravu zaplatím a pak to budu soudní cestou po PRI vymáhat.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

26.5.2010 v 22:27 | Nahoru | #11
Zdeny88> Yamaha ano, ale musíš to koupit u autorizovaného prodejce. Tohle je dovoz USA takže mě fakujou, protože nemám kartičku EU servisu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

26.5.2010 v 22:29 | Nahoru | #12
KKKTTTMMM>
Není, za moto v PRI jsem dával 309 111,- a tenkrát stála R1 u autorizováho 350 000,- a dávali k tomu kombinézu Yamaha zdarma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

26.5.2010 v 23:04 | Nahoru | #13
leons> Myslel jsem si to, že je z USA. Pokud ale dobře počítám, tak si měl 3 stejné závady, nemohl bys v tom případě odstoupit od smlouvy a motorku vrátit?

PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 07:53 | Nahoru | #14
Tak se ti daří. Řešil bych to jak píšeš, oprava autor, servis + vymáhání právnikem po PRI. Já na Buse ušetřil kolem 40 tis, taky z PRI, ¨za to mám opravenou střechu na baráku. Jinak Busa měla najeto těsně pod 2000 km, pak jsem náhodou zjistil, že to byla předváděčka.
Ale to mě ani moc netankuje, doufám že ji dobřě zajeli aspoň těch 1000 km.
Servisuji ji U Bla Bla moto, když jsem jim do Pri volal jenom tak zprdele, že bych chtěl něco zreklamovat, jejich odpověď zněla, že Busu musím dovézt. Přes celou čr. To jim asi jeblo, ne????
Chce to popřemýšlet, jestli se to vyplatí.

Jinak doporučuji si všechno zapsat, vyfotit, naskenovat faktury a dopisy a založit si někde stránku, A udělat Pričku super negativní reklamu.

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 10:14 | Nahoru | #15

Zdeny88>leons> Myslel jsem si to, že je z USA. Pokud ale dobře počítám, tak si měl 3 stejné závady, nemohl bys v tom případě odstoupit od smlouvy a motorku vrátit?


Jo jo podle našich zákonů už bych mohl. Zkusil jsem to, ale poslali mě do prd..e. A to mi dokonce p. Baroš řekl ať se s nimi klidně soudím, že mu to je jedno. Soud bude prý trvat třeba 10 let a já si celou dobu nezajezdím. Lepší pro mě prý bude, když motorku někomu prodám a koupím od nich novou, že mi dá 20 tis slevu.

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 10:34 | Nahoru | #16
podle me... hlucna spojka .... pokud je to zpusobeno opotrebenym spojkovym kosem a KO loziskem ... po 15tis km... klidne muze byt provozni opotrebeni a neni to vyrobni vada/vada materialu - nevztahuje se na to zaruka...

kdyz si v kramu koupis jeansy mas na ne 2roky zaruku, nosis je kazdej den a po pul roce jsou deravy.. jinymu vydrzej 3roky.. jsou ty tvoje tedy na reklamaci a budes si je chodit dokola menit za novy? ne, proste si je obnosil.

S tou spotrebou oleje... 1litr na 1000km neni zas takovej extrem, co ja vim tak R1 umi docela bastit olej kazda... treba u oktavky je spotreba 1l na 1000km v norme... kdyby tolik zrala nemas narok na nic, jestli ma yamaha nekde uvedene ze je to v norme, mohli te poslat do haje i s timhle.

jako predstava ze si koupim nove auto/moto a 2-3-7let cokoliv s tim bude tak prodejce zdarma opravi je mimo... zaruka se vztahuje na vyrobni vady, ne na opotrebeni a to opotrebeni se nejak ani neresi jestli nastalo "neobvykle brzo" pokud neni prokazatelne ze je to naka vyrobni vada tak muze mit vyrobce nektery soucastky klido dimenzovany na to ze se meni kazdej par tisic km.. ikdyz to muze byt pul motoru....

tak a ted do me....

PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 10:38 | Nahoru | #17
ad sedej dovoz a servis jen u nich... kdyz koupim novou moto o naky prachy levneji.. obvykle je tim neco ovlivnene.. treba to ze maji jen velmi malou servisni sit, horsi zasobovani dily apod... to asi dojde kazdymu... stiznosti na to ze musim moto k nim odvezt pres celou republiku mi prijdou mimo.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 10:57 | Nahoru | #18

assassin>
tak a ted do me....


Koukám, že jsi nečetl předchozí diskuze.
Ale jinak s tebou souhlasím, boty ani jeansy reklamovat opravdu nechodím, když je opotřebuji tak letí.
Kdyby jsi četl pořádně a ne letem a pak tu dělal chytrého. Dočetl by jsi se, že opotřebené lamely bych neřešil, ale jak chceš opotřebit spojkový koš chytráku??? Ten je špatný a nebo se stářím rozpadne. A já na něj najel 15 tis a je v háji, připadá ti 15 tis za 2 roky hodně?
Normálně jezdím 17 - 20 tis ročně. A u žádné jiné motorky nebyl s košem do 50 -60 tis problém.
Litr oleje na 1000 km není extrém???? To možná tvoje TL, ale u žádné jiné motorky jsem nedoléval do výměny ani deci. Jsi z jiné planety???
Už tě vidím jak si koupíš zmiňované jeansy za týden se ti rozjedou ve švech a ty je nepůjdeš vrátit.
Jak by se ti líbilo zajezdit si na moto jen 2 max 3 měsíce za rok kvůli opravám???

PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 11:25 | Nahoru | #19
leons: o tom prvnim problemu jsem cetl uz drive kdyz si to sem daval... pokud uznali ze to zere moc a opravili.. tak tam nejspis problem byl. to ze jsi nemel motorku ktera tolik zere olej neznamena ze vyrobce nema takovou spotrebu uvedenou jako normalni... jak rikam, skoda octavia ma kolem litru na 1000km uvedeno a ikdyz to neni normalni tak s touhle spotrebou oleje bys u reklamace neuspel.

spojkovej kos se opotrebovava, lamely proti otaceni fixuji drazky v kosi, casem se jednotlive lamely do drazek obtisknou.. vytvori tam "zarezy" a spojka zacne delat ruzne veci... kos je hlinikovej, pri urcitym pouzivani to nemusi trvat ani moc dlouho... ja ten kos nevidel, takze nemuzu posoudit, ale z meho pohledu je mozne na stroji jako R1 ten kos opotrebit i za tech 15tis km.

ja uz sem servisniho technika delal (ne moto) a proste se najdou sem tam lidi co dokazi dil ktery jinejm vydrzi 5let opotrebit za mesic, pak mas moznost dotycnejm do konce zivota menit zbozi dokola za nove, nebo proste je poslat do haje s tim ze je to opravdu opotrebene a ne vyrobni vada.

neminim tohle primo jako komentar tveho problemu, protoze pripad znam jen z tveho podani, nevidel sem ty dily atd... ale myslim to obecne... ze lidi maji casto predstavu ze zaruka se vztahuje na vse.

ad spojkove kose, moje TL ma se 70tis na tachu i puvodni lamely, ale opravoval jsem i kos z krosky kterej byl zasekanej po par motohodinach....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 11:29 | Nahoru | #20
leons: Servisní limit spotřeby oleje je u R1 opravdu litr na 1000 km. To znamená, že dokud spotřeba nepřesáhne tuhle hodnotu, považuje to výrobce za normální a neuzná jako důvod k reklamaci.
Spojka je spotřební díl jako celek. Koš můžeš zdevastovat poměrně rychle zvedáním na zadní kolo přes spojku, když to neumíš. Servis samozřejmě netuší, co jsi s tím všechno dělal, takže nemůže předem uznat, že je to vada materiálu nebo dílu.
Prostě, chyba nemusí být jen u prodejce a servisu.

PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 11:36 | Nahoru | #21
presne jak rika virago, nemuzeme rict ze treba PRI nevydava opravnenou reklamaci za neopravnenou a nezneuziva vyse zmineneho... ale ani jestli neni v ramci vyse zmineneho "v pravu"

PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 11:48 | Nahoru | #22
Hoši, píšete to tu dobře. Ale mě by to fakt sralo, dolívat co 1000 k litr oleje, to si raději koupím staré NSR 250.

K tomu servisu.
Servis Bla Bla je v Rožnově, Pri - kamený most je dost daleko od Ostravy. Takže jsem si logicky myslel, že servisní síť = Bla Bla moto = i řešení reklamací. Ale to je už jedno, za 2 týdny to bude 3 roky.
Servisovat si ji budu stejně sám.
A nějaké složitější úkoly to budu dávat do Kravař - bývalá Honda. Jsou tam dost ochotní a spolehlivý.
Jinak ještě perlička. Když jsem vyřizoval papíry k Buse, musel jsem se doprošovat a uhánět o její papíry jako magor. Na konec, den před dovolenou v rakousku mi papíry došly. Ale byly to nervy. - super jednání.

PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 11:51 | Nahoru | #23
kuchy: jj na PRI tu je stiznosti vic, svtouskove to asi nebudou...

ale treba ten olej.. je to k nasrani u nove moto.. ale pokud to neni pres tu jejich hranici je to "normalni" a nemusi to resit.... to ja jen aby se na nekoho nehazelo vic spiny nez je nutne.

ze spousta lidi reagovalo pomerne drsne a to danej problem osobne neznaji...

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 12:33 | Nahoru | #24
1100Virago> Pokud zvedáš na zadní přes spojku, sjedeš jen lamely ale nezdevastuješ koš. A pokud ano byli by sjeté i lamely. Lamely jsou v poho a koš v prdeli. Nezdá se ti to divné??? Spojka jako celek spotřební materiál NENÍ!

[img]

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 12:37 | Nahoru | #25
leons: ono je tam ze toto jsou napriklad spotrebni dily, samo nejsou vypsany vsechny a kos spojky je podle me spotrebni dil asi tak stejne jako lamely...

kos jako takovej se opotrebovava jakymkoliv prenasenim momentu.. ve chvili kdy se zveda motorka na zadni je obvykle zatizenej vetsim momentem nez pri bezne jizde. Pak samo pri jakemkoliv prechodu z brzdeni motorem do akcelerace..v ramci vuli tam dochazi k dynamickemu namahani.. tzn pri zvedani na zadni systemem ubrat plyn a pak plnej dostava kos (nejen) jeste vetsi kour...

ad spojka ze neni spotrebak? schvalne zkus zacit prodavat motorky a ja te na spojkach privedu k bankrotu, spalim klidne 2 za den...

ostatne o tom by ti mohli vypravet nejmenovani mistni prodejci automobilu jak u nich hodni zakaznici nakoupi, precipuji a pak chodi reklamovat spojky, automaty atd:)

Naposledy editováno 27.05.2010 12:39:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 12:44 | Nahoru | #26

assassin>leons: ono je tam....



Ano spálíš. To znamená sjedeš lamely, ale koš ti zůstane. Lamely nereklamuji.
Jsi jak politici... meleš tu hovna a čekáš pochvalu. Měníš snad na TL každých 15 tis koš??? Lamely jsou v poho a koš v prdeli, to je divné. Lamely jsou vždy víc dojebané než koš a mění se častěji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 12:53 | Nahoru | #27

leons>Ano spálíš. To znamená sjedeš lamely, ale koš ti zůstane. Lamely nereklamuji.
Jsi jak politici... meleš tu hovna a čekáš pochvalu. Měníš snad na TL každých 15 tis koš??? Lamely jsou v poho a koš v prdeli, to je divné. Lamely jsou vždy víc dojebané než koš a mění se častěji.



no.. řekl bych že tu jeden z mála mluví k věci a bere to s rozumného pohledu, ale chápu, jakmile se někdo něpřiřadí k bandě afaktovaných takynespokojenců hned je třeba ho sejmout.

prohlášení: nemám s PRI nic společného, ale myslím si že spojkový koš je spotřební zboží, neb mechanismus spojky tvoří jak onen koš, tak lamely.

1 reakcí na tento příspěvek PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 12:56 | Nahoru | #28
leons-kolik jsi ušetřil? a jakej máš rok?

(reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:03 | Nahoru | #29
martin1> 40 tis. 5/2008

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) PRI Team - Zlatokopové

27.5.2010 v 13:06 | Nahoru | #30

leons>Ano spálíš. To znamená sjedeš lamely, ale koš ti zůstane. Lamely nereklamuji.
Jsi jak politici... meleš tu hovna a čekáš pochvalu. Měníš snad na TL každých 15 tis koš??? Lamely jsou v poho a koš v prdeli, to je divné. Lamely jsou vždy víc dojebané než koš a mění se častěji.



pochvalu necekam.pisu svuj nazor.
reklamoval si vadu, nebyla uznana z vyse zmineneho duvodu. Pokud se ti to nelibi, muzes to resit soudne, to jestli je nebo neni kos opotrebenej bude resit soudni znalec.

tys to takhle jeste neresil.. ale pises na forum ze jsou to zlatokopove

ja sem delal v servisu a mezi velkym mnozstvi normalnich zakazniku se nasli vychcanci co na reklamace chteli (a casto uhrali) i vylozene zjevne vlastni pochybeni... dost casto ale nemas sanci je mezi sebou poznat a tak se nastavi jednoznacny pravidla na ktery obcas doplatej i ti co reklamuji opravnene...

jako ze se sere nova motorka urcite neni ok a nepotesi to, druha vec je jestli chovani prodejce co reklamaci odmitne je proti platnejm pravidlum nebo ne...
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1171, 1172] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35149 Dnes v 18:44 Kamikadze-Ace
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 522 6.4.2024 v 21:04 BlackSabbath
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist