bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: lesteni ventilu a kanalku ?
 
24.5.2010 v 19:02
Zdravim panove mam sundanou hlavu na gsxr1100 zabrusuju sedla ventilu a napadlo me ze bych moh vylestit ventily, kanalky a vyhladit spoje mezi difuzorama karburatoru a hlavou pro lepsi proudeni smesi, ma to smysl ? nebo je to zbytecna prace ,diskuze ohledne lesteni kanalku tady na foru jsem prosel nekdo rika vylestit nekdo ne tak nevim, kdyztak muzete poradit jinou upravu pro lepsi prubeh vykonu. Nudim se a s poskladanim motorky nepospicham tak bych ji chtel vymazlit jak to jen jde samozrejme ne za desetitisice. takze kazda rada dobra

lesteni ventilu a kanalku ?

24.5.2010 v 19:19 | Nahoru | #1
kanály jsem se snažil leštit na 2T 125ccm stejně jsem všude nedosáhl a řek bych že i tak by to nemělo žádnej smysl a jestli ti to přidá koně??? no nevim jestli to za tu práci stojí za hodinku to není (pokud to neděláš nějak strojově)

lesteni ventilu a kanalku ?

24.5.2010 v 19:25 | Nahoru | #2
na rovinu???- je to k ničemu.rozdíl žádný,nebo jen pocitový...
vycházím z vlastních zkušeností....

lesteni ventilu a kanalku ?

24.5.2010 v 19:26 | Nahoru | #3
Neleštit, na zrcadlových stěnách bude kondenzovat benzin, vyhladit proč ne. Jinak slícovat. Ale na motorce to asi znát nebude...

1 reakcí na tento příspěvek lesteni ventilu a kanalku ?

24.5.2010 v 19:27 | Nahoru | #4
Koukam dalsi blazen je to prace pekne na pytel vysledek je ze jak si zminil bude lepsi prubeh toho proudeni smesi atd lepci zrychleni tady je takovej spesl vejmysl ale ja jsem osobne pouzival kousek hadicky ptz je pruznejsi a ohebnejsi nez zminovany sroub/kulatina skoda-virt.cz/cz/clanky/motor/5640-jak-na-lesteni-kanalu/

Naposledy editováno 24.05.2010 19:28:41

1 reakcí na tento příspěvek lesteni ventilu a kanalku ?

24.5.2010 v 19:29 | Nahoru | #5
ventily bych určitě neleštil... leštěnej povrch má menší plochu a ventily se pak budou hůř chladit... Spíš bych to slícoval a zahladil, ale leštění bych nedělal...

lesteni ventilu a kanalku ?

24.5.2010 v 19:32 | Nahoru | #6
že jsem se jich něco naleštil... je to pitchovina. Ono totiž docela záleží i na tom jak moc hrbatý ty kanály máš. Pravda znam to jen z 2T ale jistá microhrbatost měla smysl pro lepčí promíchání směsy a tím pádem pro lepší hoření. Co si pamatuji ale všechno souvisí se vším a jedna úprava výkon nedělá a naopak může uškodit.
Co jsem měl nejlepší upravu právě na 125 čz tak buď od p. Svatoše z Litomyšle nebo od Jaroše z Brna.
Oba leštili, ale zároveň výrazně zvětšovali velikost kanálů, karburátorů, trysek, navrtávali písty pro lepší mazání, ucpávali korkem ojniční čepy, vkládali vložky mezi karb válec, dávali se řídké filtry, dávali se jinak tvarovaná a dlouhá kolena a výfuky, jiné (velmi studené) svíčky.. atd.. takže za mě to za tu práci nestojí pokud ti nejde o aždého brablenca (rozuměj koně)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lesteni ventilu a kanalku ?

24.5.2010 v 19:39 | Nahoru | #7
Marťas.> to je na kokos, tohle funguje lepe www.micronplus.cz/lamelove-kotouce-smirkove-s-upinaci-stopkou-bk

(reakce na) lesteni ventilu a kanalku ?

24.5.2010 v 19:51 | Nahoru | #8

m8rinek>Marťas.> to je na kokos, tohle funguje lepe www.micronplus.cz/lamelove-kotouce-smirkove-s-upinaci-stopkou-bk



Máš recht bohmile ale i tak by to chtelo neco ohebnyho kdyz sem to delal na Fáčku tak tam bych se s timhle vsude nedostal stacilo vzit hadicku udelat do ni diru posrtcit smirk a neni co resit

lesteni ventilu a kanalku ?

24.5.2010 v 19:53 | Nahoru | #9
Nemá to smysl. Kdyby mělo tak už to ta fabrika dávno dělá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lesteni ventilu a kanalku ?

24.5.2010 v 20:16 | Nahoru | #10
WenCa> s tou plochou se mi to nejak nezda ta preci bude stejna akorat hladsi tim padem budou spaliny a smes kolem ventilu lip proudit a kdyz to takle neodborne reknu tak spaliny se nebudou na hladkym povrschu tolik trit o drobny nerovnosti a nubudou tolik zhrivat ventily

(reakce na) lesteni ventilu a kanalku ?

24.5.2010 v 20:38 | Nahoru | #11
Svobodak.T> jaky myslis ze sou ventily kdyz sou novy?! jsou leskly tak neni co resit upni si je do vrtacky a vem jem smirkem ja to tak u auta delal taky a s tema kanalkama mozna bych to vzal jen tak letem svetem aby jsi tam nemel hlavne ve vyfuk. kanalu karbon a proste ty spaliny ale nejakej razantni narust vykonu to mit nebude a rekl bych ze u tvyho Gsx eRka neni co resit, ze je to pekny pojezdenicko uz takhle

lesteni ventilu a kanalku ?

24.5.2010 v 20:49 | Nahoru | #12
Nejlepší je prý jen to zbavit hrubejch nerovností a hran co jsou v cestě směsi, jinak je prý lepší sací kanály jemně opískovat pro lepší víření(promíchání směsi), ale to nulanula nic co to dá na výkonu stejně ani nepoznáš...kdysi jsem to četl v nějakým motoplátku, vlastní zkušenost nemám...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist