Viděl někdy tuto motorku někdo naživo? Nebo je to ještě 3x větší rarita než Bandit 400?
Ma dokonce 52 koní..je silnejsi jak GSko U nás asi k nesehnání? Nebo má někdo nějaou zkušenost?
Technické parametry zde
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX400 Inazuma
Sehnat lze vse, ale je to vzdy otazkou penez. Co se tyka dizajnu, tak v tistenem katalogu z roku 2000 bylo psano ze Ina (jakakoliv kubatura) je nejpovedenejsi a nejsympatictejsi motocykl v nabidce znacky .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX400 Inazuma
Jeff>Obaval bych se dostupnosti nahradnich dilu, jelikoz jak uz bylo psane, Ina 400 je urcena pro JP trh.
Sehnat lze vse, ale je to vzdy otazkou penez. Co se tyka dizajnu, tak v tistenem katalogu z roku 2000 bylo psano ze Ina (jakakoliv kubatura) je nejpovedenejsi a nejsympatictejsi motocykl v nabidce znacky .
to psal nakej mamlas, v roce 2000 se jeste vyrabelo TL:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX400 Inazuma
Jeff>assassin> Redaktor byl asi zatizen na nahace . Je mne jasne, ze kazdy preferuje prave svuj vyhraneny styl, ale co se tykalo produktove rady nahacu firmy Suzuki z let 1998-2002, tak bych mel nazor podobny. Jinak TL
jasny, od toho abych tvrdil ze jedna motorka je nej prtoze se mi libi mam daleko:) to byl jen for... GSX se mi taky vzdy libila.. klasickej bike...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX400 Inazuma
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX400 Inazuma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX400 Inazuma
Haesty> skoda no..urcite bych ji uprednostnil pred GSkem
Naposledy editováno 21.05.2010 13:58:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX400 Inazuma
Cerna barva vseobecne opticky zmensuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX400 Inazuma
Mimochodem nechybí na té 1200 trošku ten šestý stupeň? Mám na GS rád, že kolem 90km/h si buble kolem 4 tis..to znamená uplně v klidečku...v přeneseném slova smyslu je na Ině 1200 něco podobného? nebo se na stejnou rychlost musí točit o maličko víc než 750?I když chápu že poměr těch převodů bude jiný..
Naposledy editováno 21.05.2010 14:15:02
Ale jak říkám..uplynou ještě 2 nebo 3 roky až se mě tohle všechno bude týkat..ale stejně nevím co si vyberu. 750 by pro mě možná byla vhodnější..nebyl by to až tak brutální skok jako 1200. Na druhou stranu po pár tisících km zacit slintat po 1200..jako to má hodně lidí psáno v profilu..to bych zase nerad Taky bych 1200 nerad trápil podtáčením a vůbec tím, že s tou porcí výkonu a hlavně krouťáku nebudu umět zacházet...jak sem to videl u kámoše který ze 125 skočil na gsxr750 a vubec s tím neumí..před zatáčkou neví, co tam má kopnout...spíš to ničí než aby si to pěkně užíval. Bude to rozhodovací boj
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX400 Inazuma
Co se tyka srdecni zalezitosti ze sberatelskeho hlediska, bylo by jiste pekne mit vsechny tri kubatury doma, ale to uz chce investovat nemale castky.
Z ekonomickeho hlediska se ani nedivim, ze zminene typy maji z vetsi casti konstrukcne spolecny ram, je to urcita uspora vyrobnich nakladu, kdy se ram osadi jen jinym motorem. Muze to byt ma domnenka, ale pokud bych byl vyrobce, tak bych tak nejak uvazoval, protoze na vahu stroju od cca 190kg - 210 by ram mel byt dimenzovany.
Na 1200 mne sesty prevodovy stupen vubec nechybi. Neni duvod aby tam byl. Zase muj osobni pocit a asi i oduvodneny, ponevadz s takovym prubehem krouticiho momentu je sesty rychlostni stupen prakticky zbytecny. Ten motor ma totiz horni hranici krouticiho momentu okolo zhruba tech 4500 otacek a normalni jizdou se pohybujes v rozmezi 2500 - 3500 otacek. Jestlize udrzujes tyto otacky pri zarazenem patem stupni, tak si vystacis na dlouho a dlouho, protoze pokud prijde stoupani, kopec apodobne, jen pridas plyn a jedes a citis ten zatah ikdyz jedes treba 60km/h. Navic Ina je nahac, takze o nejake dlouhodobe vysoke rychlosti, rekneme nad tech 150 km/h pozitek z jizdy trosku upada. Neni to supersport, kde se mas za co schovat. Pridavny stitek sice trosku pomuze, ale filosofie te motorky je jina. Tady jde o vynikajici prubeh stroje, kdy nevytacis a ono to jede. Otackomer tam klidne mohl byt jen do 7000 .
750 bych byt tebou nebral. Zajedno mas nejezdeno jiz pres tech 20 tis km pokud si dobre vzpominam a prechod z 500ccm na 1200ccm pro cloveka s rozumem na spravnem miste - v hlave a v zapesti by nemel byt absolutne zadny problem.
S Inou se da jezdit pomalu i rychle, ale co je hlavni, vzdy mas dostatek vykonu v zaloze v pripade kriticke situace. Neni to o zneuzivani vykonu, je to o pocitu a zdravem rozumu.
Pri jizde ve dvojku se nebudu uz ani bavit, to uz jsem psal nekolikrat a ruku na srdce ten kdo vlastni 750 byl urcite pocten tou vkradaci myslenkou co kdybych mel 1200, jak by to asi jelo?
3 roky je dlouha doba na vyber, nadseni pro Inu muze trvat nebo uplne opadne a prijde nadseni pro uplne jiny stroj, to je uz vec budoucnosti
Naposledy editováno 21.05.2010 15:54:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX400 Inazuma
Vsechno cos psal se strasne pekne cte a sem rád, že mi to jde do krámku Uvidime tedy co prijde..a ve skrytu duse by se mi ta 1200 zamlouvala vic..hlavne tim, ze neni vetsi nez 750..protoze ja zrovna nejvetsi nejsem a na nejakym V-stromu nevim jak bych jezdil. A presne jak si psal..to je styl, který se mi líbí:
,,ale co je hlavni, vzdy mas dostatek vykonu v zaloze v pripade kriticke situace. Neni to o zneuzivani vykonu, je to o pocitu a zdravem rozumu " Takže asi tak. Mimochodem když je nejaky tema o Inazumach..tak se ho ucastni strasne malo lidi. Je videt, ze to je srdecni zalezitost a jen pro zasvecene
Edit: jo a jeste jedna vec. Trochu me mrzi, ze Ina nemá abs. To bych opravdu docela ocenil. Po jistých svých zkušenostech (i když jen malých) s touto problematikou a po shlédnutí takovýchto a podobných videí...!
Vím, že jsou situace, kdy nepomůže ani svěcená voda ale...kdybych mel nekdy nahodou na novou motorku a stál pred otazkou jestli připlatit 20tis za ABS nebo ne, tak bych řekl jednoznačně ano. Protože i kdyby to mělo za celou dobu jednou jedinkrát zafungovat, když to potřebuju a od něčeho mě uchránit, tak se to prostě už sakramentsky vyplatí. Nikdy sem na motorce s abs nejel..nemel moznost to zahampstnout na místě a pozorovat jak se chová..ale myslím, že to je jednoznačně dobrá věc
Naposledy editováno 21.05.2010 23:34:21
Jestli muzu par slov k produkci nahacu z japonske ctyrky, tak podle meho osobniho nazoru bych nesouhlasil s tim, ze nektera nahace neumi. Od kazde snacky se najdou krasne nahace, budu ted psat o produkci okolo let 1995 - 2005.
Honda - CB1300, X11
Kawasaki - Zephyr 1100 s dratenymi koly
Yamaha - XJR 1200, XJR 1300
Suzuki - GSX 750, GSX 1200, GSX 1400
Vsechno toto jsou nadherne stroje, takze jen si vybrat .
Co se tyka nakupu noveho stroje s ABS, take bych se tomu nebranil.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX400 Inazuma
Jinak dle mého je rozdíl mezi 750 a 1200 kromě motoru a převodovky jen v brzdách, ovládání spojky a jiným ocejchování budíků. Váha je až na nějakej 5-6kg rozdílu stejná... Jak tak koukám na tu 400, moc rozdílů oproti 750 nevidim, nejspíš bude stejně velká a krom jinýho objemu a karburátorů to bude stejný jak tak 750. Na co by japka vyráběli formy na jiný díly jen o trochu menší. :)
GSX>J... Jak tak koukám na tu 400, moc rozdílů oproti 750 nevidim, nejspíš bude stejně velká a krom jinýho objemu a karburátorů to bude stejný jak tak 750. Na co by japka vyráběli formy na jiný díly jen o trochu menší. :)
No tak na to bych teda vůbec nesázel
Měl jsem GPZ 400R rv.88 a pak klasickou GPZ 600R rv.89.
Na první pohled dvě úplně stejné motorky. Na druhý pohled - 400 měla hliníkový rám v jednom kuse. 600 měla šroubovaný ocelový rám. Rozěmry všeho jiné, motory samozřejmě nešly přehodit, nejen že měly jiné CDI (což se dalo čekat), ale měly i úplně jinou elektronistalaci. Ale to že, starší 400R měal už od roku 86 hlinikový rám ,to mě dostalo. První šestka s hlinikovým rámeme pak byla až ZZR, jestli se nepletu.
Takže ačkoliv na první pohled identické motorky, tak nakonec bylo vše jinak
Jo a hadejte proč jsem prodal 400R? Protože neexistovala možnost sehnat náhradní díly do motoru..
Klidně se mohlo stát, že Inazuna 400 je na trhu od roku 1998, aniž by to evropský spotřebitel byl sto zaznamenat.
Co se týče kubatury 400 platí německé pořekadlo: "třída 400 je radost, pro Vašeho mechanika" !(CB-1, CB 400, CBR 400 RR, VFR 400 RR=MĚL BRÁCHA, CBR 4 F....).
Spousta lidí si takto naběhla a koupila podobnou moto u opavského Motoscoot-u. Nějaké jsou ještě na trhu, pár jsem jich potkal a vždy slyšel: "díly nejsou, oprava CZ technologií(přebrousit kliku, napatlat díly z jiných dosupnějších strojů .....a pryč z baráku!!!"
MOJE RADA - BOD JEDNA: NIC PODOBNÉHO SI DO BARÁKU NEPOUŠTĚT, LEDA BOD DVA: FUNGL NOVÉ ZA EXTRA NÍZKOU CENU. COŽ JE UTOPIE = PLATÍ BOD JEDNA
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojka Suzuki GSX 400-E Suzuki GSX 400 | Lajos98 | 7 | 11.5.2022 v 19:08 Lajos98 |
Napnutí rozvodového řetězu - rychlá... Suzuki GSX 400 | jakub.cr | 14 | 6.4.2022 v 22:49 Borntobewild |
příruby karburátoru Suzuki GSX 400 | Pepek78 | 4 | 5.4.2022 v 21:49 MartinkaB |
Samovolné zvyšování otáček Suzuki GSX 400 | Tomrle | 9 | 24.3.2022 v 14:37 Tomrle |
Hlavní stojan Suzuki GSX 400 | gargi199 | 1 | 3.8.2020 v 04:40 puffybodie |