globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 3 základní tipy správného zazimování podleVás
 
29.1.2007 v 12:39
podle me je to
1.dát do garaze
2. nejzdit na tom ve snehu
3.mit aspon trochu benzinu...

ale myslim,ze to neni uplne spravny...muzete mi nekdo poradit?
Předchozí
1 2
Následující

3 základní tipy správného zazimování podleVás

29.1.2007 v 12:57 | Nahoru | #1
já bych řek...
1- umýt
2- přikrýt
3- čekat

1 reakcí na tento příspěvek 3 základní tipy správného zazimování podleVás

29.1.2007 v 13:10 | Nahoru | #2
1. dát do garáže
2. čekat

3 základní tipy správného zazimování podleVás

29.1.2007 v 13:18 | Nahoru | #3
*yes* tak to jo,ja jen ze jsem koukal ze zazimovani v autorizovanym servisu honda stoji 5000,tak sem se divil,co vsechno na tom jako delaj...

1 reakcí na tento příspěvek 3 základní tipy správného zazimování podleVás

29.1.2007 v 15:04 | Nahoru | #4
1.umýt
2.schovat do obýváku
3.čekat
:lol:

1 reakcí na tento příspěvek 3 základní tipy správného zazimování podleVás

29.1.2007 v 15:21 | Nahoru | #5
AgentMlicnak>
1. baterka ven do suchého a přiměřeně teplého místa, nejlépe na inteligentní nabíječku, co ji systematicky udržuje v kondici.

2. motorku na stojany aby nestála na podlaze koly, přikrýt jednocestnou gázou proti vlhku a natankovat plnou nádrž.

3. nechat ji v tomhle stavu až do první vyjížďky. NESTARTOVAT!!! tím se zamezí zanášení svíček a kondenzování vody v motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 3 základní tipy správného zazimování podleVás

29.1.2007 v 16:03 | Nahoru | #6
RUTAN>Nestartovat?? Kua, a já ji startuju každý týden dvakrát(nebo si ji spiš nachávám startovat)... :( :(

(reakce na) 3 základní tipy správného zazimování podleVás

29.1.2007 v 21:08 | Nahoru | #7
Biker2004> už se to tu probíralo stokrát a jednou. vyšlo mi z toho, že je lepší prostě nechat tu mašinu tak jak je.
když ji startuješ, tak ji sice prohřeješ, ale aby se svíčky dostaly na samočistící teplotu, tak to se ti moc lehce na stojánku nepovede a postupně se zanáší. Další efekt je kondenzování vzdušné vlhkosti v motoru vlivem rozdílů teplot (si vem co se ti stane s okny, když vlezeš do vymrzlého auta třeba po horké sprše) a následuje koroze, kavitace a jiné chuťovky:)

takže má rada zní - nestartovat. na jaře se pak vyhneš roztlačování:)

3 základní tipy správného zazimování podleVás

29.1.2007 v 21:11 | Nahoru | #8
Jo a urcite nevypoustet nadrz a necim konzervovat. Plnou az po hrdlo a hotovo.
Sice sme konzervovali ale presto nadrz zacala reznout. takze full a hotovo..

3 základní tipy správného zazimování podleVás

29.1.2007 v 21:30 | Nahoru | #9
nezimuji, zachvilku oschne silnice a vyrazím, jinak natankovat plnou-- co je zatopené nezrezaví :thmubup:

(reakce na) 3 základní tipy správného zazimování podleVás

30.1.2007 v 06:50 | Nahoru | #10

Vespa píše: 1. dát do garáže
2. čekat


tak nějak bych to viděl :D

1 reakcí na tento příspěvek 3 základní tipy správného zazimování podleVás

30.1.2007 v 08:37 | Nahoru | #11
1. umýt
2.natankovat
3.přikrýt
4.odlehčit gumy je fajn
5.baterku do stálého prostředí (mám ji v motce, garáž je zakombinovaná v domu -stálá teplota)
6.startovat - nestartovat ?! věc pohledu... předminulou zimu jsem nestartoval (bojoval jsem s tím na jaro) minulou jsem ji tak cca 1 za 2měsíce nastartoval na jaro to bylo bez problému (ale věřím že to motoru neprospívá)... jinak letos nová motka nestartuju a uvidím co na jaro... ale už jsem ji vlastně jenou nakopl...kámoši chtěli slyšet yoshirouru :lol:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 3 základní tipy správného zazimování podleVás

30.1.2007 v 09:02 | Nahoru | #12
Pitris>ty problémy se startováním na jaře když to necháš ladem jsou způsobeny tím, že baterka se pomalu vybíjí. Když to nastartuješ jedou za čas, tak se maličko oživí a pak to chytne. Takže správné řešení ji nechat na inteligentní nabíječce a pak je to brnkačka (accumate třeba)

1 reakcí na tento příspěvek 3 základní tipy správného zazimování podleVás

30.1.2007 v 09:15 | Nahoru | #13
Rutane : když mi ji koupíš :lol: ...jj je mi to jasné.... ale já měl dobře nabitou baterku...dal jsem si to tady k nám, kde podávají baterie a mají všechny potřebné nabíječky... dělam to tak každé jaro za cca 80,- se mi tam o ni vždy dobře postarají... ale k pudlu baterka byla good...točil petřík točil až baterku vyšťavil ;) takže pak nabít po domácku...a motorka vrkla a jelo se....
jinak tentorok to samozřejmě nestartuju a uvidím jak se vybarví nové gixo.... :)
jo a offtopic : Jak to u tebe vypadá s padákama na gixo 1000 02, nějak jsem je nezaznamenal na www. ale mám pocit že dolíkovi jsi je dělal... jo ale kua drát ta díra do kapoty mě s.e.r.e... jinak se ptám informačně, pač jsem momentálně bez kasy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 3 základní tipy správného zazimování podleVás

30.1.2007 v 10:27 | Nahoru | #14
RUTAN> Já jsem po dlouhé době stání neměl problém s baterkou ale s karburátorem. Jak to dlouho stojí tak potom start vypadá tak že to na první otočení blafne, pak minutu ani ťuk a pak se konečně rozjede. Proto si myslím že je fajn to minimálně jednou za měsíc projet třeba aspoň 10 km

(reakce na) 3 základní tipy správného zazimování podleVás

30.1.2007 v 22:33 | Nahoru | #15
Vespa>a proto dělám každé jaro co?:)
vypustím karburátory i nádrž, protočím motor s prázdnými karburátory tak 10s, naliju půl litru čerstvého benzínu, a blaf:)
uf...ještě že mám stříkačku:)))

(reakce na) 3 základní tipy správného zazimování podleVás

30.1.2007 v 22:36 | Nahoru | #16
Pitris>nj....je to o prachách. nicméně ten accumate stojí do dvou litrů a umí udělat supr službu. Džidži zachránil baterku, na které byly po zimě dva volty a odjezdila s tím v pohodě sezónu.
S těmi padáky...no...aby mně měl dolík rád, tak ti doporučím, aby jsi mu napsal. ty moje má na prodej, protože pořídil nějaké mrdky od konkurence :D :D :P které vyžebral skoro zadarmo:))

díry do kapoty se neboj, ta se musí dělat jen na levé straně a v podstatě to není ani díra, ale jen takový oblouček, aby padák dosedl.

pokud fakt nechceš dělat díru, napiš mi maila, něco vymyslíme. Ale nebude to hned, mám včíl dost fofr...

3 základní tipy správného zazimování podleVás

31.1.2007 v 10:29 | Nahoru | #17
Spravne zazimovani.
Nakoupit hodne Rumu at to do jara vydrzim :lol:

3 základní tipy správného zazimování podleVás

31.1.2007 v 10:59 | Nahoru | #18
na zimu prodat *yes* je to zároveň lék na klasický syndrom "nepojízdného" motorkáře. Když sem měl minulou zimu motorku v obýváku a následně i v ložnici tak sem trpěl choutkama si aspoň malinko škrtnout o startér. Dále se tim vyvarujete výsměchu přítelkyně, že se koukáte ze sedla motorky i na TV, že ráno vstanete a poplácáte jí po sedle (samozřejmě s příslušným komentářem - už brzo vyjedem, holka), eventuelně políbíte na zrcátko.. Letos sem před zimou prodal a nic mě netrápí :lol: :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek 3 základní tipy správného zazimování podleVás

31.1.2007 v 18:55 | Nahoru | #19
No nevim jestli se to dá shrnout do tří kroků,ale já to dělám takhle

1-dotankuju plnou nádrž (kvůli rezivění)
2-vypnu kohoutek a vyjedu benzín s karbeců (nebo je vypustím)
3-vyndám baterku a nechám ji v garáži (doporučuje se stálý ale chladnější klima),průběžně
přes zimu dobíjím.
4-umeju,vyčistím,promažu.
5-výfuk ucpu hadrem kvůli vlhkosti (o tom už se taky tady vedly dlouhý debaty,ale já to tak
dělám)
6-dofouknu pneu na max. doporučené hodnoty.
7-postavim na velkej stojánek a podepřu tak aby nebyly kola v kontaktu se zemí.
8-přikreju plachtou
9-celou zimu se chodím koukat,přeleštit a nedočkavě vyhlížet pěkný počasí )
10-provětrám kombinézu (ale to už sem nepatří)

Toť vše jak postupuju já

(reakce na) 3 základní tipy správného zazimování podleVás

22.10.2007 v 21:53 | Nahoru | #20
RUTAN>Pokud zrovna nemas prachy na inteligentni nabijecku...staci vyndat baterku na zimu a mit ji v teple dolit destilku a jednou za cas na ni pichnout treba zarovku nakej halogen a vybit ji trochu dejme tomu na 12V Nesmi klesnout pod 10,5V pak zacne nevratna sulfatace na deskach v baterce a uz odchazi a zase ji nabit obycejnou nabijeckou.....nejlevnejsi a nejucinejsi

3 základní tipy správného zazimování podleVás

22.10.2007 v 21:54 | Nahoru | #21
garáž -> na stojany-> baterka ven -> přikrýt -> nechat být

3 základní tipy správného zazimování podleVás

25.10.2007 v 09:09 | Nahoru | #22
Zdravim, takže prázdná nádrž neni dobrý řešení? :| Jsem ji vylil, nechal pár dnů otevřenou aby vyvětrala, takže by měla být úplně suchá.

1 reakcí na tento příspěvek 3 základní tipy správného zazimování podleVás

25.10.2007 v 09:43 | Nahoru | #23
hmm a co s plastovou nadrží ?

(reakce na) 3 základní tipy správného zazimování podleVás

25.10.2007 v 09:46 | Nahoru | #24
bender>zkus hádat :marod:

3 základní tipy správného zazimování podleVás

25.10.2007 v 10:15 | Nahoru | #25
jezdit

3 základní tipy správného zazimování podleVás

25.10.2007 v 13:04 | Nahoru | #26
rozebrat do šroubku a dohnat to,na co jsme v létě kašlali :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek 3 základní tipy správného zazimování podleVás

25.10.2007 v 13:10 | Nahoru | #27
Lada.s>ze bych mel taky dat plnou aby to nezrezlo ?? :D

(reakce na) 3 základní tipy správného zazimování podleVás

25.10.2007 v 13:42 | Nahoru | #28
neznamy(monsterD)>>
vidim to uplne stejne :thmubup:
nebo ze bych vypustil vodu z chladice, dal plnou plastovou nadrz a nasplichal si retez? :shy:

(reakce na) 3 základní tipy správného zazimování podleVás

25.10.2007 v 13:43 | Nahoru | #29
bender>>
radši prázdnou, aby se ti přes zimu tím benzínem nerozpustila :D

3 základní tipy správného zazimování podleVás

25.10.2007 v 22:09 | Nahoru | #30
Pisete tady o stojanech... Moc o nich nevim... Kde se daji sehnat??? Byvaji univerzalni nebo jen na urcity typ motorky??? Diky
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist