globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rada ohledně výběru
19.5.2010 v 00:16
Ahojky.
Rád bych z MZty přesedlal na něco silnějšího.
Mám finance okolo 25 tisíc a možnost pořídit buď

Suzuki GSX 550 ES

Nebo Kawasaki GPZ 550

Obě jsou vyrobené ve stejném roce a podle fotek jsou i v podobném stavu.
Provdou je že se mi Suzuki líbí víc ale nevím jak je to třeba s náhradníma dílama...
na netu jsem pár GPZ 550tek viděl,ale suzuki 550 je jak šafránu.
Nic novějšího nepotřebuji páč se mi tyhle staré mašiny líběj a problém se servisem bych mít neměl....Tedy pokud se vůbec dá sehnat třeba nová spojka nebo nějaké ozubené kolečko do motoru....
Předchozí
1 2
Následující

Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 00:27 | Nahoru | #1
a proc az tak stare vrany? proc uz radeji nesahnout treba po GPZ 500 o nejakych 7-9 roku mladsi?

jedna

druha

treti

ctvrta

Naposledy editováno 19.05.2010 00:28:07

Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 00:34 | Nahoru | #2
nebo mne jeste napadly

GSX 600 F

GSX 600 F druha

a nebo tato je podle mne v nadhernem stavu za ty prachy a pri tech letech,lestenka CBR 600 F

2 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 07:04 | Nahoru | #3
No možná je to tím,že se mi tyhle starý motorky líběj.Čim míň plastů a kapotáže tim líp.Mam rád naháče hmmm a když jim kouká ten řadovej 4 válec.....
Můj sen je Suzuki GSX 1400 nebo XJR 1300 a nebo Bandit 1200.
A ta Suzuki gsx 550 co bych si pořizoval nemá tu přední hranatou masku,ale kulaté světlo jako Bandit a vypadá to moc pěkně.
Dafakto přední blatník,nádrž,boční plasty a podsedlovka vzhled Jawy 350 /640....
A Jawu 350/640 jsem měl co se týče vzhledu rád....
Tak asi tak....
Možná jsem si to vlákno měl založit ve veteránech

(reakce na) Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 07:34 | Nahoru | #4
Ondrero: Pokud vím, tak ani GSX550ES (měl ji kámoš), ani GPZ550 naháče nejsou. Takže jsi narazil na nějaké bastly. Nemáš fotky nebo odkazy na inzeráty?
Za sebe bych hlasoval pro GSX ze dvou důvodů: Jednak s ní mám zkušenosti, ten motor je jako předchůdce SACS k neutahání. A druhak, Kawasaki se k motorkám vyrobeným před rokem 1990 nechce znát. Zrušila distribuci dílů, vyřadila fiše, atd. Kámoš s GPZ750 jezdí dál jen díky tomu, že spousta dílů pasuje i z novějšího Zephyra. Takže z mého pohledu je lepší dát od starých Kawasaki ruce pryč, pokud nemáš nějaký zdroj součástek.

1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 07:35 | Nahoru | #5
Vím že kawisty asi teď naseru, ale dost mých známých mělo se staršími kawkami problémy. Pokud chceš klasiku, proč ne toto?

[img]

(reakce na) Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 07:55 | Nahoru | #6
[quote]PetrXX>Vím že kawisty asi teď naseru, ale dost mých známých mělo se staršími kawkami problémy. Pokud chceš klasiku, proč ne toto?

[img] GS 500E je dost těžko klasika



mě se vždy líbily Katany




Jinak krásné jsou i Hondy CB 550/650/750/900... taky jde někdy koupit za směšné ceny



Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 08:06 | Nahoru | #7
No to už jsou vyloženě krásné retro kousky ofšem
(tou klasikou jsem myslel jednoduchého naháče, kulaté světlo, kulaté budíky, pravda ten deltabox je moderna)

Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 08:43 | Nahoru | #8
1100 Virago:Vím že to naháče nejsou....Ale přeci sundat kapotu a nahodit obyč kulatej světlomet s držákama není žádná věda.Navíc s X množstvím materiálů(nerez,slitiny AL,mosaz atd)co mám k dispozici a CNC centrem nebude problém cokoliv si dodělat....
Určitě první co bude,že zrušim ty rozpůlený řidítka a dám si tam klasický s udělanejma držákama...

Nějak takhle bych si to představoval:

http://www.motorkari...l=425&muid=31288

A tady inzerovaná motorka:

http://www.motoinzer...6936-gsx-550-es.html

Mě budou stačit ty řidítka,jiné budíky a možná malé kouřové plexi...

Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 08:47 | Nahoru | #9
A co se týče Suzuki GS 500 E....Mě přijde že je to motorka pro holku nebo začátečníka...
Já chci prosťéééé 4válce v řadě

Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 08:51 | Nahoru | #10
A co se týče těch nachromovaných krásek co jste poslali....to je něco nádherného...
Ale nevim jestli by mladá na takového veterána se mnou sedla

1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 08:55 | Nahoru | #11
Asi jsem to řekl špatně....já myslel klasiku jakože staršího naháče.Né klasiku ze 70tých let
Budu se muset naučit v názvosloví víc plavat.

Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 09:16 | Nahoru | #12
Sákra, mít mladou, která odmítne svezení na takové nádheře, tak si nechám mašinu a měním babu

[img]

Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 09:25 | Nahoru | #13
hele, nechceš za 20 moji kawasaki GPX750R (viz můj profil)?

(reakce na) Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 09:31 | Nahoru | #14
Ondrero: Než prasit staré GSX/GPZ a vrážet do toho těžké prachy (budíky lacino nekoupíš a nepřizpůsobíš tak snadno), tak bych se na tvém místě poohlédl třeba po staré XJ600 nebo ještě lépe 900 s kardanem. Měl bys to rovnou hotové a u Yamahy není problém objednat díly i na staré motorky.
Jinak staré GPZ550 prodával svého času Daliss a nakonec mu zůstala, takže je možná k mání. Ale zeptat se ho můžeš až tak za dva týdny, protože momentálně se potlouká po Albánii. Na fórum už moc nechodí, takže bys mu dotaz měl nechat spíše na jeho webu.



Naposledy editováno 19.05.2010 09:32:34

2 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 10:01 | Nahoru | #15
Ale já to nechci prasit....nejsem bastler ala splácám to drátem,isolepou....
Chci si to udělat pečlivě.
Vždyť spousta obchodů dodává hliníkové doplňky.Nemám problém si cokoliv vyrobit na CNC.
A budíky?Možná by se vnitřnosty z těch hranatých daly použít na vlastní výrobu budíků.
Ta modrá Suzuki z inzerátu mi padla do oka na první pohled a pojedu si pro ní 30 km od baráku....
Až splatím auto za cca 2 roky a něco našetřím,budu přemýšlet o jiném stroji.

Ejs:Moc pěknej stroj,ale hledám něco jiného...a o 200 km blíž

(reakce na) Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 10:05 | Nahoru | #16
Ondrero> jo, chápu, přehlídl jsem, že ji chceš předělávat, dost jsem se s ní vyhrál a tak by se mi představa, že ji někdo oškube a předělá (byť sebelépe) nelíbila.
Jinak taky jsem vždycky okukoval naháče, ale nějak jsem skončil nahrbenej za kapotama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 11:17 | Nahoru | #17
Ondrero: I čisté předělávání tak starých motorek se v očích veteránistů stává prasením Já mám takhle překopanou Jawku s "dobovými úpravami" a staří pánové by mi za ni nejraději nasázeli pár facek

(reakce na) Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 11:27 | Nahoru | #18
1100Virago> má pravdu, ten chlapec

(reakce na) Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 13:38 | Nahoru | #19
Ondrero> Hele a co Inazuma 12? ta tě nebere? to je krasna klasika!(a vrámci snů..protoze cena je výš)

Naposledy editováno 19.05.2010 13:39:44

1 reakcí na tento příspěvek Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 23:08 | Nahoru | #20
No já si pod veteránem představuju něco trošku jiného.....DKW,indian,prostě to na čem starý páprdi jezděj v koženkovejch kuklách
Ta GSX zase až tolik jako veterán nevypadá...
Jooo Jawa 500 ohc,nebo Jawa 250/11 Pérák to je pro mě pravej veterán....
Panelky,kejvačky....a to jsem jen u nás v ČR.

Ejs:Víš když bych motorku měl v origo pěkném stavu(tak jak jí máš ty),tak bych na ní ani nešáhnul s úpravama(prasení).
Nadruhou stranu ta motorka co chci už úpravy má a líbí se mi jak vypadá.
Jen jsem psal o tom že si upravím uchycení řidítek.
Nic jiného bych nedělal.
GS 500 E má taky tak divně uchycená řídítka.
Je to jak když bych měl v autě jen půlku volantu
Prostě se na GSXko pojedu o víkendu podívat a uvidim.
Třeba bude těsně před smrtí a já se budu ohlížet stejně někde jinde....
A nebo si nechám tu svou slabou zrenovovanou MZtku a basta

Rada ohledně výběru

19.5.2010 v 23:30 | Nahoru | #21
vykašli se na tyhle pokladničky....

(reakce na) Rada ohledně výběru

20.5.2010 v 06:49 | Nahoru | #22
Ondrero> chápu a držím palec ať seženeš nějakou krasavici na mazlení. Jinak s těma úpravama to je boj, já například mám pořád v hlavě sehnat jednu z těch chromovaně drátěných nádher co tu lidi naposílali a předělat ji ve stylu cafe racer, to by se mi moc líbilo. No jo, jenže copak můžu na takovou klasiku šmátnout bez výčitek svědomí??? No a z novější mašiny to zas tak nějak není ono, že... Prostě dilema jak hrom

http://www.motorkari...0-four-k-189221.html

přesně ten případ, umíš si představit, že na takovou nádheru vezmu flexu???

Naposledy editováno 20.05.2010 06:57:47

(reakce na) Rada ohledně výběru

20.5.2010 v 07:34 | Nahoru | #24
c.j.> díky za úpravu, nějak to tu ještě nemám v ruce

Rada ohledně výběru

21.5.2010 v 07:08 | Nahoru | #25
A ještě bych chtěl dodat,že opravování motorek je můj koníček.Začal jsem v 9 letech a od té doby mě to nepřešlo.Takže to,že je motorka stará u mě nehraje žádnou roli.Nebudu nikde závodit ani nahánět slečny.Já si narozdíl od těch co to honěj po zadních,po předních a hrabou až se kouří,motorky vážim.Už jako malej jsem chtěl mít v bandě fichtla nejhezčího a v nejlepším stavu.Než abych závodil o nejdelší skok,kdo vyhrabe největší díru nebo projetí nejhlubší kaluže.
A co se týka servisu na old mašinách.....nemám problém se soustružením,frézováním,broušením,lapovaním lisováním,svářením atd atd.To jak je motorka vyrobená a z čeho a jakou technologií....tim já se živim .

Jsem ve vlákně o staré mašině....líbí se mi stará mašina....chci starou mašinu....a nemám kvůli splácení auta dost financí na lepší STAROU mašinu.
Můj dotaz na začátku zněl GSX nebo GPZ?
Né motorka o 10 let mladší a podobně....

Mám kamarády motorkáře s novějšíma a good mašinama a nevěděj jak vlastně funguje spojka....co je klika....no vačkovej hřídel vůbec...a delaj na mě machry co budu dělat se starou šlupkou.
Jooo ale já si ji sám zrenovuju,vyladim a budu mít lepší pocit než oni.... CHA.

A Ejsi:Neumím si představit brát na takovou krásku flexu

Ta honda cb 750 je ale jiná liga než ta GSX za 20 tis
GSX chci abych se měl v paneláku zase v čem hrabat.
2 takty už mám za sebou a teď bych chtěl zaplout do 4 taktních vod.
Ikdyž motor na autě už jsem rozdělanej taky měl.

No zítra hodím info jak jsem dopadl a trošku se tu kdyžtak o GSXku rozepíšu

Rada ohledně výběru

21.5.2010 v 07:27 | Nahoru | #26
No to už je asi jedno, jestli GSX nebo GPZ, ale určitě tu v lepším stavu

Rada ohledně výběru

22.5.2010 v 21:52 | Nahoru | #27
Ahoj,tak jsem si dneska pořídil Suzuki gsx 550 es a jsem nadmíru spokojenej.
Motorka má fungl novej profi udělanej lak a je ve velmi dobrém stavu.
V dobré stavu znamená,že má téměř netknuté kotouče,zánovní destičky,nikde nic neteče,v motoru neklape,a nikde na podvozku není ani minimální vůle.Je ale horší černej lak na motoru,výfukyy jsou taky nic moc a celkově na dílech z hliníku je značně oprejskaná barva.Dále je potřeba vyměnit zadní pneu a možná řetěz.Řetězová kola jsou ale bez žraloka a vypadaj dobře.
Dnes jsem najezdil asi 100km a mašina se nevlní,dobře brzdí a prožitek z jízdy je super.
Jede se mi na tom defakto skoro stejně jako na tátoj Banditu z roku 2008
Nééé fakt skok z jaw a mz je mnohonásobnej.
Akorát teda chlapík říkal že motorka nejlíp tahá od 7mi tisíc otáček a já dnes jel maximálně do 4-5ti tis. a byl jsem posranej .
Nejen z toho že už to na mě bylo ruchlé,ale měl jsem strach i o motor.
Můžu motor točit do 7-8 mi tisíc normálně?

Rada ohledně výběru

23.5.2010 v 00:11 | Nahoru | #28
Pokud tam máš olej, tak klidně toč..

Brzo nahrej fotky té krasavice (je to ta modrá za 22tis?)

Rada ohledně výběru

23.5.2010 v 10:31 | Nahoru | #29
Jo jo je tam měsíc starej Castrol a novej filtr.
Ale stejnak na tohle točení nejsem vůbec zvyklej.
V autě jezdím skoro na volnoběh až do 3 tis a na 2 taktech jsem si taky jen brblal
Fotky budou až se trošku umoudří počasí .
A jak vlastně fungu je to ,že jedu třeba na 4ku a pustím plyn a motor začne náhle brzdit.(stejně to dělá i tátův bandit)
Já si to představoval tak,že se karburátory utěsněj a vzniká nějaký podtlak a nebo je to prostě vysokou kompresí motoru?
Je mi jasné že je to kvůli šetření brzd a je to i pohoda si podřadit do zatáčky a nemuset brzdit
Je to ta modrá za 22 tis ano.
Hrozně se mi líbí ten ukazatel kvaltů.
Motorka stará 25 let a má to z výroby a na bandita se muselo dokupovat za 3500 Gipro

Rada ohledně výběru

25.5.2010 v 09:56 | Nahoru | #30
Ahoj!

Mám doma momentálně dva kusy, z kterých se pokusím poskládat jeden. A docela jsem zvědav, zda se to povede a jaké na tom bude povožení. Stojí mi to rozdělané v garáži už 10 let, tak je na čase s tím něco udělat... Tak ať to dobře jezdí

W
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak vyléčit nemocnou mašinu??????? Suzuki GSX 550 G.S.X. 23 13.8.2020 v 12:54 Jarda_75
Tlumiče předni suzuki gsx Suzuki GSX 550 kulda33 5 11.4.2017 v 20:30 Gahan37
Suzuki gsx 550 1985--širši zadni k... Suzuki GSX 550 kulda33 8 10.4.2017 v 19:48 Maty1974
Sháním GSX 550 ES Suzuki GSX 550 Turista 13 21.5.2016 v 11:53 horst1
Protéká jeden karbec - pomozte Suzuki GSX 550 smrkygsx 11 28.12.2014 v 14:07 kilix


TOPlist