me napadlo VFR, ale vubec nemam prehled jak na tom tyhle moto jsou, nevite?
co tahle VFR, je to origo lak? nejaka edice? nebo jen vlastni navrh?
Diky
Jinak se budu opakovat tohle ale neni VFR
edit : tak limitka byla jeste VFR a ne VTEC
edit : tak je to limitka v barvach 80's ale US verze
edit3 : 25 vyroci...
Naposledy editováno 18.05.2010 14:07:57
2 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovní moto na sezonu
2 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovní moto na sezonu
mrzout: ja se v hondach vubec nevyznam .. vfr neni vfr a vtec wtf?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovní moto na sezonu
assassin>jo bawo sem navrhoval taky, ale GS,LT jsou drazsi.. mimo moznosti... zase naky extra stary LT apod .. to uz taky asi neni ono...
mrzout: ja se v hondach vubec nevyznam .. vfr neni vfr a vtec wtf?
Ted mne VTECari ukamenujou
VFR ma mit rozvody reseny ozubenyma kolama. VTEC uz ma retez a promenny casovani ventilu. Kolem 6400 otacek (coz jsou na 6ku idealni cestovni otacky 120 / 130 km/h) sepnou dalsi 2ventily na valec a je to docela dost znat, osobne bych to nechtel mit na vode v naklonu aby se mi skubla - jel sem na ni jen na suchu a presedl jsem na ni primo z Fi.
Nehlede na to, ze VTEC je tezsi, o fous min vykonejsi s s ochlup mensim kroutakem.
800Fi je osklivejsi ale ma lepsi motor - subjektivni pocit.
VTEC ma uzasnej design ale ten motor nic moc. Subjektivne lip brzdi ale to bylo tim ze sem jel na verzi s ABS.
A VFR kolem roku 2001 / 2002 (Ne VTEC) v dobrym stavu prodas za stejny penize v jakym ji koupis. Protoze 4V do V je nesmrtelnej a ty rozvody? Bezudrzbova zalezitost.
Naposledy editováno 18.05.2010 14:26:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovní moto na sezonu
Mrzout>Ja osobne mit penize jdu do tohohle...
VFR
Tak tuhle jsem viděl na vlastní oči, už se prodává snad rok a tipuju že další rok se prodávat bude :D
Jinak VFR je sice super cestovně/sportovn ístroj, ale yt and 100tis jsou totálně neprodejné, takže na jednu sezonu bych to nekupoval, protože to pak bude další 2 roky prodávat Osobně bych volil FZS 1000, jak již padlo výše, něco za 80-100tis ,ty se prodají velice rychle a spolehlivost super. Nízká spotřeba, pohodlnější než VFR a výkon úplně jinde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovní moto na sezonu
c.j.>Tak tuhle jsem viděl na vlastní oči, už se prodává snad rok a tipuju že další rok se prodávat bude :D
Jinak VFR je sice super cestovně/sportovn ístroj, ale yt and 100tis jsou totálně neprodejné, takže na jednu sezonu bych to nekupoval, protože to pak bude další 2 roky prodávat Osobně bych volil FZS 1000, jak již padlo výše, něco za 80-100tis ,ty se prodají velice rychle a spolehlivost super. Nízká spotřeba, pohodlnější než VFR a výkon úplně jinde.
Ja ji osobne nevidel, nejaky vady a podobne? Motoricky utahana a nebo jiny vady? povidej...
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovní moto na sezonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovní moto na sezonu
Mrzout>Ted mne VTECari ukamenujou
VFR ma mit rozvody reseny ozubenyma kolama. VTEC uz ma retez a promenny casovani ventilu. Kolem 6400 otacek (coz jsou na 6ku idealni cestovni otacky 120 / 130 km/h) sepnou dalsi 2ventily na valec a je to docela dost znat, osobne bych to nechtel mit na vode v naklonu aby se mi skubla - jel sem na ni jen na suchu a presedl jsem na ni primo z Fi.
Nehlede na to, ze VTEC je tezsi, o fous min vykonejsi s s ochlup mensim kroutakem.
800Fi je osklivejsi ale ma lepsi motor - subjektivni pocit.
VTEC ma uzasnej design ale ten motor nic moc. Subjektivne lip brzdi ale to bylo tim ze sem jel na verzi s ABS.
A VFR kolem roku 2001 / 2002 (Ne VTEC) v dobrym stavu prodas za stejny penize v jakym ji koupis. Protoze 4V do V je nesmrtelnej a ty rozvody? Bezudrzbova zalezitost.
Zdar Mrzoute, už máš Kačera ???
Nicméně kámen na tebe brát nebudu, akorát ten VTEC se zapíná trochu výš cca 6.800 a ty rychlost je taky vyšší cca 170 km/h .... Při plynulým a ryhlejším tahu motoru to cuknutí není ani znát ... když se ale otáčky budou pohybovat +- kolem těch 6.800, tak je to nepříjemné - zapne / vypne / zapne / vypne ... Nicméně ozubená kola to nemá a plně chápu tvoje nadšení do modelu Fi ....
Jinak k tomu dotazu .... cestovní motorka??? Kam cestovat, na jak dloho, kolik se toho poveze, po jakých cestách .... atd ... protože jak to tady vidím tak to lítá od VFR po GS :)
Motorkář Pohodář>Zdar Mrzoute, už máš Kačera ???
Nicméně kámen na tebe brát nebudu, akorát ten VTEC se zapíná trochu výš cca 6.800 a ty rychlost je taky vyšší cca 170 km/h .... Při plynulým a ryhlejším tahu motoru to cuknutí není ani znát ... když se ale otáčky budou pohybovat +- kolem těch 6.800, tak je to nepříjemné - zapne / vypne / zapne / vypne ... Nicméně ozubená kola to nemá a plně chápu tvoje nadšení do modelu Fi ....
Jinak k tomu dotazu .... cestovní motorka??? Kam cestovat, na jak dloho, kolik se toho poveze, po jakých cestách .... atd ... protože jak to tady vidím tak to lítá od VFR po GS :)
Kacera nemam protoze mi ho nekdo sned ...
Ona cestovni motka je siroky pojem... Od GS650 po TA, pres Varana, po dalsi bawa na cestu (neznam oznaceni ) po ZZR600 po nami zminovanou VTEcu...
Nevim jaky rocnik mas ty ale ja mel v rukou 2002ku (prvni model) a tam ten cukanec byl fakt kolem 6400 tocek... A to kurevsky neprijemnej, dojem mi napravily brzdy s abs a podvozek, ketry nezklamal... Ale motoricky jsem pro klasicke VFR s ozubkama... lip se vytaci, lip jede motorka min vazi... Ale kazdemu dle jeho gusta... Mne se VTEC libi designem ale rad bych v mel v nem motor z Ficka... Snad az vyhraju ve sportce
2 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovní moto na sezonu
tak tu mam jeste jeden napad od dotycneho... XJ600 diversion, model 09, 0km, nova... za asi dobry penize koupena.... je mozny to pak nejak rozumne prodat po dovolene treba s 4-5tis km? ze by to tady zajel, pak dovolena a pak do sveta?
nejde tak ani o idealni stroj na cestovani... spis stroj na kterym se da jeste kloudne cestovat ale pak se bez problemu a bez provaru proda... tzn takova jakoze alternativa k pujcovne:)
assassin>mrzout: neni to pro me, ale pro znameho, ja uz na dovoleny nebyl Xlet:)
tak tu mam jeste jeden napad od dotycneho... XJ600 diversion, model 09, 0km, nova... za asi dobry penize koupena.... je mozny to pak nejak rozumne prodat po dovolene treba s 4-5tis km? ze by to tady zajel, pak dovolena a pak do sveta?
nejde tak ani o idealni stroj na cestovani... spis stroj na kterym se da jeste kloudne cestovat ale pak se bez problemu a bez provaru proda... tzn takova jakoze alternativa k pujcovne:)
Ja si myslim ze na cene asi moc neztrati. Jen jestli se investice do servisnich prohlidek + par tisic dolu z ceny ve finale vyplati. Aby neprodelal vic nez predpokladal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovní moto na sezonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovní moto na sezonu
jetam>assassin> podle mě mín tratí na ojetím než na novým... záleží jestli je novej v záruce a jaká je cena ale jeno koupí nový věci hned ztrácí na ceně
no nakup novyho dotycnej dokaze za naky pekny penize... tzn bude prodavat skoro funglofku.. treba za 110? ale je otazka jestli nekdo to XJ600 koupi? treba s 25kW by se asi nasel kupec ?
Mrzout>Ja ji osobne nevidel, nejaky vady a podobne? Motoricky utahana a nebo jiny vady? povidej...
No na fotkách moc pěkná, ale zblízka vypadá, že za těmi kilometry (mílemi) chybí ještě jedna nula
Přes zimu stála v Domě motocyklů v OV, možná tam ještě je, mají v bazaru samé jebky dotažené z USA..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovní moto na sezonu
Mrzout>Ja osobne ... pokd chces neco, co ma kazdej jouda... Tak si kup fazera... jak sestek, tak litru vsude potkas mraky... A pritom nicim nevynikaji... Mit jeste VFRko tak ho s tebou changnu za TLko a po sezone vymena zpet...
Neser Jel jsi někdy na fazeru? By jsi rychle zapomněl na VFR..
rok výroby: 2007
najeto: 19 000 km
poznámka: serviska, faktury, velmi pěkné bez oxidace, kufr s opěrkou GIVI, dobré pneu, CZ TP
cena: 155 000 kč
jen je mi divný, že všechny motky jsou perfekní a nebourané