bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj
16.5.2010 v 12:48
Mám velký kufr na dvě helmy ale na našich hrbolatých silnicích jsem si ho zapoměl sundat a takhle to dopadlo celý zadek se ulomil jako by mi to někdo přeřízl pilkou.A jak se to zlomilo tak to přeseklo dráty a vyzkratovalo se to.Zadní světlo a brzdovka je spojená se startovacím relé tak to nešlo ani nastartovat tak jsem to sám uprostřed ničeho roztlačoval fakt nic moc a ten kabílek v nerezové trubičce stojí 4300,-Kč
Tak jestli se vám to nestalo tak bacha



Naposledy editováno 19.05.2010 09:51:39

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 11:05 | Nahoru | #61
trošku mimo , ale musím to napsat . Na jakou zátěž jsou vaše kufry stavěné výrobcem ? já mám top Givi 26 l a je jen na 3 kg !!!! To samo neřeší konstrukční vady rámů , ale každé přetěžování se někde časem projeví.

Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 11:25 | Nahoru | #62
Spíše jde o to co je uvedené na motorce. Nosnost nosiče. Endura to mají
Obecně se dá počítat u topcase s cca 5 kg, ale praxe je jistě jiná, včetně max speedu
Podívej se na mašiny cestovatelů...
V případě MTS to byla skutečně konstrukční chyba, což mě v době CAD 3D včetně MKP apod. docela překvapilo
Z druhé strany, právě těžký topcase významně zhoršuje jízdní vlastnosti

(reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 11:25 | Nahoru | #63
tepna> Zatížitelnost kufrů Givi (nosnost dle výrobce).

MONOLOCK - 3 kg
MONOKEY - 10 kg

Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 11:46 | Nahoru | #64
Ono je docela potřeba při konstukci uvážit nejen váhu obsahu kufru, ale také hmotnost nosiče, plotny a prázdného kufru. Člověk najednou zjistí, že ta konstrukce nese 10kg zátěž i s prázdným kufrem. Což při špatné konstrukci a častém namáhání na rozbitých silnicích stačí na to aby to nevydrželo. Co jsem koukal na ty nákresy a fotky, tak jsem pochopil že u této konkrétní motorky na této konstrukci drží i tlumiče výfuku, což je spolu s částí svodů také slušná váha.
Prostě konstruktér to podstřelil, tak to u novějších ročníků museli zpevnit. To se stává, lidé dělají chyby.

Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 11:52 | Nahoru | #65
Prostě podsedlák musí vydržet toho víc. Když člověk naloží 10Kg do TC, 2x10kg do bočáků, 60kg spolujezdce, tak to přece na to musí být konstruovaný.Nehledě na to, že většina cestovatelů(zvlášť ty, co jedou s babama) se nikdy nevlezou do váhového limitu kufrů. Jen tak BTW, měl jsem v Rumunsku na motorce topcase(15kg), kufry 2x25kg a jediné co mi prasklo, byl šroub na italském držku bočních kufrů, který jak je u italských výrobku zvykem(nemají tam asi zimu a déšť) hnijou, protože ocelové trubky jsou proti korozi ošetřené pouze zvenku. A to v Rumnsku jsou občas takové silnice o kterých se nám ani v těch nejhorších snech nezdá. Příště šáhnu radši po polských. Kvalita je někde jinde. Za stejné prachy jsou to tlustostěnné nerez trubky s komaxitem

(reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 12:25 | Nahoru | #66
sejrac> když na to teď koukám tak je to prostě poddimenzovaný ale můžu zas říct za ty dva roky co jí mám a za 16000km je to jediná oprava co jsem na ní dělal na budíkách má 25000km takže jestli někdo nadáva na "itala" já jsem spokojen a svezeníčko super

(reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 15:03 | Nahoru | #67
Neronis> tak to jsi toho moc neviděl takhle čistej lom se mi stal v práci když jsem ještě dělal na MCV... fréza se uloupla uplně jak kdyby jí někdo fiknul u vřetene.. prostě čistá práce...

Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 15:19 | Nahoru | #68
XJ 600, občas přes 25kg nákladu na topcase (vím kolik je doporučeno )... nikdy nebyl problém.. spíš bych se rozhlídl mezi italama, jestli o tom něco neví

Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 15:58 | Nahoru | #69
nevěřím že to takhle prasklo

Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 17:00 | Nahoru | #70
taky tomu neverim
na ZX9 sem vozil nalozenej kufr 42l (i s taskou nahore apod)
na ZX10 taky, tam mi prasknul drzak, kterej drzi puvodne jen SPZ s blinkrama (takze staveny na 0,0 nic), ten drzak je dolu a do L vodorovne, na nej byl nasroubovany uchyt nosice, vydrzelo to 30tis km, coz doted ani nechapu

tak mi nejde do hlavy aby enduro udelalo todle

jasne, na K5/6 praskaj ramy, ale firma to resi svolavaci akci, protoze vi ze udalala chybu

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 17:03 | Nahoru | #71

a takhle i s 90kg spolujezdcem, bez problemu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 17:06 | Nahoru | #72

HupyFrud>Taliáni opět nezklamali. To samé se stalo mladému na thaiwanském hartfordovi. Tehdy jsem si uvědomil pravý význam termínu tenkostěnná trubka. Kurvy jedny šikmooké, že to neudělají z papíru



Pokoušel ses zamyslet nad tím, že ten kufr, co tam byl přimontovaný, nebyl originálním příslušenstvím? Kufry na Multistradu se prodávají, ale jsou dva vždy po jednom na každém boku motorky? Ono je hrozně jednoduchý plácnout nějakou kravinu, ale možná by bylo lepší se zamyslet nad tím, že váha výfuků + váha kufru, která je na této části rámu rozložená, se rovná obrovskému dynamickému zatížení, takže mě nepřekvapuje, že to takhle může dopadnout...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 17:07 | Nahoru | #73

Bubrak ZX10R>
a takhle i s 90kg spolujezdcem, bez problemu



Bože, už tak musí být za trest jet na Kawě, ale ještě s tímhle za zády, to už se rovná mučení...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 17:34 | Nahoru | #74

s4r>Bože, už tak musí být za trest jet na Kawě, ale ještě s tímhle za zády, to už se rovná mučení...



no nevim, mel bys to zkusit nekdy, abys nemlel kraviny, zvlast kdyz mas sam rozhrkany dvouvaly

(reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 17:51 | Nahoru | #75

SiSpo>sejrac> Chytré, dobře, že to výrobce napravil, ale pokud je to inovace roku 2009 - no mohlo se na to přijít dřív (nejspíš to nedávno začlo dozrávat ).



Jo to je ono, ten podsedlák mohl jezdit na superbiku, ale ne na něčem s kufrem. Poddimenzovaná konstrukce.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 17:54 | Nahoru | #76
Tohle se taky stává u Y. XJR. Pokud je plotna držená jen horními rameny. Někdo nedává ty škaredé spodní, k zadním stupačkám a pak to tak dopadá. Znalci doporučují vyztužit návarky na ty trubky. Ono na těch našich tankodromech se není co divit. A pochybuju, že všichni převažujem náklad v kufrech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 17:57 | Nahoru | #77

George1P>Tohle se taky stává u Y. XJR. Pokud je plotna držená jen horními rameny. Někdo nedává ty škaredé spodní, k zadním stupačkám a pak to tak dopadá. Znalci doporučují vyztužit návarky na ty trubky. Ono na těch našich tankodromech se není co divit. A pochybuju, že všichni převažujem náklad v kufrech



A malokdo jezdi do 120km/h jak je na nich napsano.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 18:00 | Nahoru | #78

Bubrak ZX10R>A malokdo jezdi do 120km/h jak je na nich napsano.


Jo, tak nějak...

(reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 18:06 | Nahoru | #79

George1P>Jo, tak nějak...



Treba na XX je znamo, ze praska horni cast wingracku od Givi, stalo se i kamosovi, ze kufr proste ztratil. Lital s tim ale bezne ke 300. Ale XX v pohode, urval se dil od Givi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 19:08 | Nahoru | #80

Bubrak ZX10R>no nevim, mel bys to zkusit nekdy, abys nemlel kraviny, zvlast kdyz mas sam rozhrkany dvouvaly


Nic ve zlym ale radši sháněj novou hlavu nebo co že se ti to vysypalo a nepruď na italforu že vy pořád máte potřebu rýpat

Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 19:12 | Nahoru | #81
Cirda-35> Minulý týden jsem viděl stejně rovně zlomený trubky pod nádrží u Varana. Na hlavním rámu z obou stran - jako následek pravidelných jízd v terénu. Únavové lomy jsou holt prevít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 19:49 | Nahoru | #82

ducatista>Nic ve zlym ale radši sháněj novou hlavu nebo co že se ti to vysypalo a nepruď na italforu že vy pořád máte potřebu rýpat



Kazdej ma neco, ja uz mam hlavu sehnanou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 20:30 | Nahoru | #83
ducatista> to chce klid ...pripomina mi to vtip: Rika brnak prazakovi, "vis Ty, co se se unas o Vas rika?" "Nevim" odpovi prazak. "Ze jste pekni kokoti!"rika brnak a pokracuje: "a co se rika u Vas o nas brnacich?" Prazak odpovida: "NIC!"


jinak me vzdycky fascinuje, jak maj vsichni plno kecu a kdyz se jim nekdo ozve, tak hned, ze je to jen for apod. I pokud je to jen for, tak tim "vazeni" zasirate temata, kde chtej ostatni neco resit. Chtel bych Vas poprosit, nechte si svuj ostrovtip na vase weby typu v-strom apod nebo vlakna, kde se jen tak keca a nic neresi .... diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 20:40 | Nahoru | #84

johnyboy>ducatista> to chce klid ...pripomina mi to vtip: Rika brnak prazakovi, "vis Ty, co se se unas o Vas rika?" "Nevim" odpovi prazak. "Ze jste pekni kokoti!"rika brnak a pokracuje: "a co se rika u Vas o nas brnacich?" Prazak odpovida: "NIC!"


jinak me vzdycky fascinuje, jak maj vsichni plno kecu a kdyz se jim nekdo ozve, tak hned, ze je to jen for apod. I pokud je to jen for, tak tim "vazeni" zasirate temata, kde chtej ostatni neco resit. Chtel bych Vas poprosit, nechte si svuj ostrovtip na vase weby typu v-strom apod nebo vlakna, kde se jen tak keca a nic neresi .... diky


Mluvíš mi z duše... Jak jsem už psal, já fakt nemám potřebu prolízat všechny témata a když už občas zabrousím i na jiný, tak tam rozhodně nepotřebuju tlachat nějaký nesmysly nebo do někoho rýpat, když už ten člověk je nešťastnej že má problém a potřebuje radu... Ale jistí jedinci bez toho prostě být nedokážou A všimni si že to jsou vždycky jen kluci s japoncem. Naopak to nikdy není - že bych já, Miura, S4R, Jaris nebo kdokoli z Italomaniaků zasírali téma někomu cizímu. Jako fakt se nechci opakovat, ale opravdu mají asi z něčeho komplex bo co

(reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 20:45 | Nahoru | #85
ducatista> No já zrovna znám jednoho zdejšího "taliána", který si taky rád přisadí na japonce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 21:09 | Nahoru | #86
johnyboy> Jestli zakladateli fóra něčí příspěvky vadí, tak je může skrýt. Od toho ta funkce je. Navíc jsem si nevšim, že by tady autor vlákna žádal o radu, ale chtěl se pouze "pochlubit".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 21:18 | Nahoru | #87

Bubrak ZX10R>Kazdej ma neco, ja uz mam hlavu sehnanou.



Prosimte a co si mel s hlavou ?

(reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 21:35 | Nahoru | #88

s4r>Pokoušel ses zamyslet nad tím, že ten kufr, co tam byl přimontovaný, nebyl originálním příslušenstvím? Kufry na Multistradu se prodávají, ale jsou dva vždy po jednom na každém boku motorky? Ono je hrozně jednoduchý plácnout nějakou kravinu, ale možná by bylo lepší se zamyslet nad tím, že váha výfuků + váha kufru, která je na této části rámu rozložená, se rovná obrovskému dynamickému zatížení, takže mě nepřekvapuje, že to takhle může dopadnout...



Pokud myslíš kufr na Hartfordovi, tak byl připevněn na origo nosiči s nosností 10 kg a sloužil pro převoz povinné výbavy a odkládání přilby na stojící moto, takže jistojistě nebyl přetěžován. Jak je to s povolenou hmotností nosiče u strády fakt nevim a italským soudruhům se tímto omlouvám za své neuvážené obvinění, nicméně že někde udělali chybu je naprosto zřejmé:



HOWGH.

Naposledy editováno 17.05.2010 21:45:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 21:39 | Nahoru | #89

Ozzy_>Prosimte a co si mel s hlavou ?



head dead

lepsi koupit jinou hlavu (ktera je dobra), hlava samotna je ok, i kdyz nekde jsou trochu ryhy v tom ulozeni hridele

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 21:43 | Nahoru | #90

Bubrak ZX10R>head dead

lepsi koupit jinou hlavu (ktera je dobra), hlava samotna je ok, i kdyz nekde jsou trochu ryhy v tom ulozeni hridele



Jojo, zborenejch ZX10R se urcite par sehnat da :/

Ale teda dost "hnus" ... poznal jsi neco predtim, nebo "nahla smrt" ? Vypada to ze to muselo "chcipat" postupne ne ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 JamesM 66 6.4.2024 v 17:36 JamesM
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 Zbyša 13 15.11.2023 v 19:08 rob456
Kolínko Ducati Multistrada 1000 MAJK_TORTELINA 13 2.7.2023 v 13:46 assassin
Centrální stojan Multisranda 1000 Ducati Multistrada 1000 -KAR- 1 9.4.2023 v 08:16 Milo_CBR900RR
Ducati suchá spojka 48Z [1, 2] Ducati Multistrada 1000 33.petr 32 7.2.2023 v 19:17 33.petr


TOPlist