Tak jestli se vám to nestalo tak bacha
Naposledy editováno 19.05.2010 09:51:39
Cirda-35>sharp> fakt ne na fotce to tak vypadá ale zblízka je to opravdu ulomené a motorku mám doma v garáži a když jezdím tak jí moc z dohledu nemám a tohle se ulomilo pod plastama tam by to snad ani uříznout nešlo
Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj
Marek_xxx>Taky jsem tomu nechtěl věřit, ale měl jsem tam úplně čistej lom. Je to asi od dolouhodobýho namáhání.
Co se týká těch navrtanejch dírek, tak by sis to měl pořádně přečíst a i prohlédnout na té fotce, protože je uvnitř vložená trubka, víš pane "maturante na strojárně"
Pane a co ? snad počítáš ten horší matroš.a pokud ten lom byl takhle rovnej tak nešlo asi o ohyb kterýmu by trubka zabránila.Takže tam máš trubku a rupne ti ta stará kterou si navrtal.Pkud sem to správně pochopil tak ta trubka je jenom uvnitř aby se to dalo spojit.Mě se prostě nechce věřit že by to tak čistě ruplo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj
Cirda-35>Neronis> kluci já fakt nekecám navrtané dirky tam jsou aby se to dalo provařit a uvnitř jsem naládoval nerezovou kulatinu cca na každou stranu asi 12cm zavařit v bodě zlomu a v navrtaných otvotech jestli chcete nakreslím vám výkres
Tomu rozumíme. Jen se ti to teď bude chtít ulomit v místech kde končí ta kulatina uvnitř té původní trubky.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj
Neronis>ajo.zavařit.Tak to jo.Ja sem myslel že si vymslel nějakou hroznou věc že to navrtáš a spojíš šroubama aji tak.Kdybys byl z moravy už bych ti to kontroloval v garáží.je to hroznej mazec.Jak se tohle může stát.Přece rám není z křehkýho tvrdýho matroš (jako tvuj lom) ale z měkčího proto se ti taky rám při pádu vohne a ne vždy praskne.Jako já ti věřím že mi nekecáš ale přijde mi to divný.Kdyby si sem strčil fotku přimo lomu tak bych se rád kouknul.
Je to prostě tak. Určitě se s tím za svoji praxi setkáš.
Dlouhodobým namáháním ten materiál jakoby "zkřehne" a pak se ulomí úplně čistým lomem. Pod lupou bys viděl jen velice napatrné výstupky.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj
Marek_xxx>Taky jsem tomu nechtěl věřit, ale měl jsem tam úplně čistej lom. Je to asi od dolouhodobýho namáhání.
Co se týká těch navrtanejch dírek, tak by sis to měl pořádně přečíst a i prohlédnout na té fotce, protože je uvnitř vložená trubka, víš pane "maturante na strojárně"
to je teda divný; trubka, namáhaná ohybem, se nemůže zlomit takhle čistě...
napadá mě, že tam mohli být třeba nějaký materiálový vady (strojní VŠ )- materiál má nějakou strukturu, v ní může být skrytá vada (z výroby) a šířit se tím mat., v trubce po průřezu (při tomhle namáhání). tím se zmenší "únosnost" materiálu, a potom stačí nějaká rána, kterou by normálně mat. vydržel, ale takhle narušený se "jakoby" z ničeho nic zlomí...
tak z toho tvýho textu:
___________
Zkoušky opětovným namáháním
Říkáme jim také zkoušky únavy materiálu a dávají opět jiný obraz o chování kovů. Při namáhání součásti vznikají často poruchy dříve (tj. i při značně nižším napětí), než odpovídá jeho statické pevnosti. Tomuto jevu říkáme únava materiálu.
Únava materiálu souvisí nejen s jeho vlastnostmi, ale i se stavem jeho povrchu. Drsnost, vruby, povrchová koroze apod. snižují mez únavy
___________
Materiál vystavený cyklickému zatížení, by neměl být vystavený v provozu napětí vyššímu, než by měl při cyklickém zatížení vydržet při (teoreticky) nekonečným počtu cyklů. To se ověřuje zkouškou, kde musí materiál vydržet 10^7 cyklů (myslim).
Jenže je to poměrně dlouhodobá zkouška
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj
-na první fotce to máš nějak moc zatříkaný od oleje a navíc na levé výfukovém svodu
máš zvrchu cákanec od nějakého olejového maziva.
Ad2, - ty máš nerezový rám? Že tam děláš výztuhu z nerezu. Provedení je dobré,ale pokud není rám nerezový (myslím si že to budou CHrM trubky) tak volba spojovacího materiálu není vhodná. Musí se použít speciální eletrody na spojení nerezu s železem. Tak bych tam tlustostěnou železnou trubku. (Navíc nerez je blato)
Na fotce se mi zdá, že ta vnitřní nerez trubka má viditelně menší průměr než trubka rámu. což se mi nezdá správné, mělo by to být natěsno
Pak se svářečem prober odebrání původního materiálu rámu pro navaření housenky v místě kde se to zlomilo
[img]
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj
Fidži.V-Strom>Viva la Italia Sorry, to jsem si odpustit nemohl.
Já si zas nemůžu odpustit toto:
Souběžně tu na fóru v sekci japonské běží téma K6 nebo K7. Víc jak půl toho témata se tam řeší, jak K6 praská rám přímo pod nádrží a to není žádným přitížením jak tady od kufru. Ale nevšiml jsem si, že by v tom tématu někdo zesměšňoval tu motorku, obzvlášť majitel italskýho stroje. Ale sotva co se v sekci Italské objeví téma s nějakým problémem, víc než rad od majitelů stejných motorek je tam sraček od chytráků jako Ty. Nemůžu si pomoct ale fakt máte asi komplex nebo co...
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj
1 reakcí na tento příspěvek Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj
zedik>ja bych zmenil nadpis misto : zadni kufr,bacha na nej na bacha na taliana
Pokud vím tak některejm japoncům praskaj rámy na mnohem nebezpečnějších místech.
Todle je prostě daň za to neustálý snižování váhy. Chceš kufr tak si vyztuž rám.
Naposledy editováno 16.05.2010 20:15:19
HupyFrud>Taliáni opět nezklamali. To samé se stalo mladému na thaiwanském hartfordovi. Tehdy jsem si uvědomil pravý význam termínu tenkostěnná trubka. Kurvy jedny šikmooké, že to neudělají z papíru
Říkám to nerad, ale o pár příspěvků výš jsem psal, že mi prasknul podobně držák na Hondě
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj
Najdi si rozdil
Naposledy editováno 16.05.2010 21:16:13
ducatista>Já si zas nemůžu odpustit toto:
Souběžně tu na fóru v sekci japonské běží téma K6 nebo K7. Víc jak půl toho témata se tam řeší, jak K6 praská rám přímo pod nádrží a to není žádným přitížením jak tady od kufru. Ale nevšiml jsem si, že by v tom tématu někdo zesměšňoval tu motorku, obzvlášť majitel italskýho stroje. Ale sotva co se v sekci Italské objeví téma s nějakým problémem, víc než rad od majitelů stejných motorek je tam sraček od chytráků jako Ty. Nemůžu si pomoct ale fakt máte asi komplex nebo co...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj
Ozzy_>Kde asi udelali soudruzi z Italie chybu ! :)
Páteční směna .... já vím proč ty Taloše nemusím
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 | JamesM | 66 | 6.4.2024 v 17:36 JamesM |
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 | Zbyša | 13 | 15.11.2023 v 19:08 rob456 |
Kolínko Ducati Multistrada 1000 | MAJK_TORTELINA | 13 | 2.7.2023 v 13:46 assassin |
Centrální stojan Multisranda 1000 Ducati Multistrada 1000 | -KAR- | 1 | 9.4.2023 v 08:16 Milo_CBR900RR |
Ducati suchá spojka 48Z [1, 2] Ducati Multistrada 1000 | 33.petr | 32 | 7.2.2023 v 19:17 33.petr |