globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj
16.5.2010 v 12:48
Mám velký kufr na dvě helmy ale na našich hrbolatých silnicích jsem si ho zapoměl sundat a takhle to dopadlo celý zadek se ulomil jako by mi to někdo přeřízl pilkou.A jak se to zlomilo tak to přeseklo dráty a vyzkratovalo se to.Zadní světlo a brzdovka je spojená se startovacím relé tak to nešlo ani nastartovat tak jsem to sám uprostřed ničeho roztlačoval fakt nic moc a ten kabílek v nerezové trubičce stojí 4300,-Kč
Tak jestli se vám to nestalo tak bacha



Naposledy editováno 19.05.2010 09:51:39

(reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 14:38 | Nahoru | #31

Cirda-35>sharp> fakt ne na fotce to tak vypadá ale zblízka je to opravdu ulomené a motorku mám doma v garáži a když jezdím tak jí moc z dohledu nemám a tohle se ulomilo pod plastama tam by to snad ani uříznout nešlo


Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 14:39 | Nahoru | #32

Marek_xxx>Taky jsem tomu nechtěl věřit, ale měl jsem tam úplně čistej lom. Je to asi od dolouhodobýho namáhání.
Co se týká těch navrtanejch dírek, tak by sis to měl pořádně přečíst a i prohlédnout na té fotce, protože je uvnitř vložená trubka, víš pane "maturante na strojárně"



Pane a co ? snad počítáš ten horší matroš.a pokud ten lom byl takhle rovnej tak nešlo asi o ohyb kterýmu by trubka zabránila.Takže tam máš trubku a rupne ti ta stará kterou si navrtal.Pkud sem to správně pochopil tak ta trubka je jenom uvnitř aby se to dalo spojit.Mě se prostě nechce věřit že by to tak čistě ruplo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 14:45 | Nahoru | #33
Neronis> kluci já fakt nekecám navrtané dirky tam jsou aby se to dalo provařit a uvnitř jsem naládoval nerezovou kulatinu cca na každou stranu asi 12cm zavařit v bodě zlomu a v navrtaných otvotech jestli chcete nakreslím vám výkres

(reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 14:48 | Nahoru | #34

Cirda-35>Neronis> kluci já fakt nekecám navrtané dirky tam jsou aby se to dalo provařit a uvnitř jsem naládoval nerezovou kulatinu cca na každou stranu asi 12cm zavařit v bodě zlomu a v navrtaných otvotech jestli chcete nakreslím vám výkres


Tomu rozumíme. Jen se ti to teď bude chtít ulomit v místech kde končí ta kulatina uvnitř té původní trubky.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 14:50 | Nahoru | #35
ajo.zavařit.Tak to jo.Ja sem myslel že si vymslel nějakou hroznou věc že to navrtáš a spojíš šroubama aji tak.Kdybys byl z moravy už bych ti to kontroloval v garáží.je to hroznej mazec.Jak se tohle může stát.Přece rám není z křehkýho tvrdýho matroš (jako tvuj lom) ale z měkčího proto se ti taky rám při pádu vohne a ne vždy praskne.Jako já ti věřím že mi nekecáš ale přijde mi to divný.Kdyby si sem strčil fotku přimo lomu tak bych se rád kouknul.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 14:52 | Nahoru | #36

Neronis>ajo.zavařit.Tak to jo.Ja sem myslel že si vymslel nějakou hroznou věc že to navrtáš a spojíš šroubama aji tak.Kdybys byl z moravy už bych ti to kontroloval v garáží.je to hroznej mazec.Jak se tohle může stát.Přece rám není z křehkýho tvrdýho matroš (jako tvuj lom) ale z měkčího proto se ti taky rám při pádu vohne a ne vždy praskne.Jako já ti věřím že mi nekecáš ale přijde mi to divný.Kdyby si sem strčil fotku přimo lomu tak bych se rád kouknul.


Je to prostě tak. Určitě se s tím za svoji praxi setkáš.
Dlouhodobým namáháním ten materiál jakoby "zkřehne" a pak se ulomí úplně čistým lomem. Pod lupou bys viděl jen velice napatrné výstupky.

Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 14:55 | Nahoru | #37
Přesvědčili ste mě.Su hovno strojař Uvidíme co mě naučí na VUT strojního inženýrství

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 14:58 | Nahoru | #38

(reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 15:05 | Nahoru | #39
Marek_xxx> Přesné dík (na makro jsem to nefotil) a teď tak trochu toho lituju

(reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 16:01 | Nahoru | #40

Marek_xxx>Taky jsem tomu nechtěl věřit, ale měl jsem tam úplně čistej lom. Je to asi od dolouhodobýho namáhání.
Co se týká těch navrtanejch dírek, tak by sis to měl pořádně přečíst a i prohlédnout na té fotce, protože je uvnitř vložená trubka, víš pane "maturante na strojárně"



to je teda divný; trubka, namáhaná ohybem, se nemůže zlomit takhle čistě...

napadá mě, že tam mohli být třeba nějaký materiálový vady (strojní VŠ )- materiál má nějakou strukturu, v ní může být skrytá vada (z výroby) a šířit se tím mat., v trubce po průřezu (při tomhle namáhání). tím se zmenší "únosnost" materiálu, a potom stačí nějaká rána, kterou by normálně mat. vydržel, ale takhle narušený se "jakoby" z ničeho nic zlomí...

Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 16:10 | Nahoru | #41
Krásný příklad konstrukční chyby. To je tak, když je vzhled důležitější než funkce. Pro spolehlivé unesení naloženého kufru na všech těch dírách je potřeba další trubka jako vzpěra. Takto na stěny trubky působí hrozná síla v páce.

(reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 16:14 | Nahoru | #42
Marek_xxx> hezky nechtěl jsem to rozepisovat, ale cyklické namáhání vede k tomu, o čem jsem psal...

tak z toho tvýho textu:
___________
Zkoušky opětovným namáháním
Říkáme jim také zkoušky únavy materiálu a dávají opět jiný obraz o chování kovů. Při namáhání součásti vznikají často poruchy dříve (tj. i při značně nižším napětí), než odpovídá jeho statické pevnosti. Tomuto jevu říkáme únava materiálu.

Únava materiálu souvisí nejen s jeho vlastnostmi, ale i se stavem jeho povrchu. Drsnost, vruby, povrchová koroze apod. snižují mez únavy
___________

Materiál vystavený cyklickému zatížení, by neměl být vystavený v provozu napětí vyššímu, než by měl při cyklickém zatížení vydržet při (teoreticky) nekonečným počtu cyklů. To se ověřuje zkouškou, kde musí materiál vydržet 10^7 cyklů (myslim).
Jenže je to poměrně dlouhodobá zkouška

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 17:03 | Nahoru | #43
Ad 1, -nevěřím tomu že by se to takto čistě ulomilo a navíc na obou stranách stejně.
-na první fotce to máš nějak moc zatříkaný od oleje a navíc na levé výfukovém svodu
máš zvrchu cákanec od nějakého olejového maziva.
Ad2, - ty máš nerezový rám? Že tam děláš výztuhu z nerezu. Provedení je dobré,ale pokud není rám nerezový (myslím si že to budou CHrM trubky) tak volba spojovacího materiálu není vhodná. Musí se použít speciální eletrody na spojení nerezu s železem. Tak bych tam tlustostěnou železnou trubku. (Navíc nerez je blato)

(reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 17:07 | Nahoru | #44

mira xj>...(Navíc nerez je blato)



Nesmysl, to je jako bys napsal, že hliníkové slitiny jsou bláto (jinak s volbou lepšího materiálu, bližšího původní trubce, souhlasím)

Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 17:22 | Nahoru | #45
Vhodnost nerezi raději konzultuj s nějakým technologem sváření
Na fotce se mi zdá, že ta vnitřní nerez trubka má viditelně menší průměr než trubka rámu. což se mi nezdá správné, mělo by to být natěsno
Pak se svářečem prober odebrání původního materiálu rámu pro navaření housenky v místě kde se to zlomilo

(reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 17:29 | Nahoru | #46
mira xj> Nic jiného jsem po ruce v tom průměru neměl a druhý den jsem jel na šumavu.Za konstrukční vadu to nějak nepovažuju loni to vydželo celou sezonu ale to jsem jezdil po hezkých silnicíc Rakousko Itálie ale letos z jara jsme začali jezdit trochu mimo a je to dost velká páka když tam je kufr a něco to taky váží.A to postříkaný je od odmašťovače nešl mi rozebrat sedlovej zámek na který stříká zadní kolo

[img]

Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 18:02 | Nahoru | #47
OK ja jen, že lidi jsou svině a ukradnou dnes vše, i to co je přivařené ....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 18:33 | Nahoru | #48

Fidži.V-Strom>Viva la Italia Sorry, to jsem si odpustit nemohl.


Já si zas nemůžu odpustit toto:
Souběžně tu na fóru v sekci japonské běží téma K6 nebo K7. Víc jak půl toho témata se tam řeší, jak K6 praská rám přímo pod nádrží a to není žádným přitížením jak tady od kufru. Ale nevšiml jsem si, že by v tom tématu někdo zesměšňoval tu motorku, obzvlášť majitel italskýho stroje. Ale sotva co se v sekci Italské objeví téma s nějakým problémem, víc než rad od majitelů stejných motorek je tam sraček od chytráků jako Ty. Nemůžu si pomoct ale fakt máte asi komplex nebo co...

Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 18:53 | Nahoru | #49
Tak to je vostry. Ja sem na trinde vozil v kufru i autobaterky a vzdycky to vydrzela.

Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 19:02 | Nahoru | #50
A nemůže na to mít i vliv ty horký výfuky? Když koukám na tu fotku, tak je to zrovna v místě, kde bývá vyšší teplota...

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 19:46 | Nahoru | #51
Taliáni opět nezklamali. To samé se stalo mladému na thaiwanském hartfordovi. Tehdy jsem si uvědomil pravý význam termínu tenkostěnná trubka. Kurvy jedny šikmooké, že to neudělají z papíru

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 19:53 | Nahoru | #52
ja bych zmenil nadpis misto : zadni kufr,bacha na nej na bacha na taliana

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 20:13 | Nahoru | #53

zedik>ja bych zmenil nadpis misto : zadni kufr,bacha na nej na bacha na taliana


Pokud vím tak některejm japoncům praskaj rámy na mnohem nebezpečnějších místech.
Todle je prostě daň za to neustálý snižování váhy. Chceš kufr tak si vyztuž rám.

Naposledy editováno 16.05.2010 20:15:19

(reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 20:14 | Nahoru | #54

stráťa>Pokud vím tak některejm japoncům praskaj rámy na mnohem nebezpečnějších místech, todle je prostě daň za to neustálý snižování váhy.

..naprostej souhlas..proto mam ctvrttunovy stary poctivy vfr

(reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 20:34 | Nahoru | #55

HupyFrud>Taliáni opět nezklamali. To samé se stalo mladému na thaiwanském hartfordovi. Tehdy jsem si uvědomil pravý význam termínu tenkostěnná trubka. Kurvy jedny šikmooké, že to neudělají z papíru


Říkám to nerad, ale o pár příspěvků výš jsem psal, že mi prasknul podobně držák na Hondě

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 21:15 | Nahoru | #56
Tohle je známá vada na MTS 1000. Koukni na forum multistrada.net

Najdi si rozdil





Naposledy editováno 16.05.2010 21:16:13

(reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 21:37 | Nahoru | #57

ducatista>Já si zas nemůžu odpustit toto:
Souběžně tu na fóru v sekci japonské běží téma K6 nebo K7. Víc jak půl toho témata se tam řeší, jak K6 praská rám přímo pod nádrží a to není žádným přitížením jak tady od kufru. Ale nevšiml jsem si, že by v tom tématu někdo zesměšňoval tu motorku, obzvlášť majitel italskýho stroje. Ale sotva co se v sekci Italské objeví téma s nějakým problémem, víc než rad od majitelů stejných motorek je tam sraček od chytráků jako Ty. Nemůžu si pomoct ale fakt máte asi komplex nebo co...

Bereš to moc vážně . Ale je fakt, že by mě taky sralo, kdybych každé ráno musel do servisu a pak ještě poslouchal večer chytráky jak si o mě vtipkují.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

16.5.2010 v 21:44 | Nahoru | #58
sejrac> Chytré, dobře, že to výrobce napravil, ale pokud je to inovace roku 2009 - no mohlo se na to přijít dřív (nejspíš to nedávno začlo dozrávat ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 08:53 | Nahoru | #59

Ozzy_>Kde asi udelali soudruzi z Italie chybu ! :)



Páteční směna .... já vím proč ty Taloše nemusím

(reakce na) Ducati Multistráda 1000 Zadní kufr bacha na něj

17.5.2010 v 10:48 | Nahoru | #60

Cooker>Páteční směna .... já vím proč ty Taloše nemusím



Kdyz v Italii mam pocit ze naj ty patky alespon ctyri
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 JamesM 66 6.4.2024 v 17:36 JamesM
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 Zbyša 13 15.11.2023 v 19:08 rob456
Kolínko Ducati Multistrada 1000 MAJK_TORTELINA 13 2.7.2023 v 13:46 assassin
Centrální stojan Multisranda 1000 Ducati Multistrada 1000 -KAR- 1 9.4.2023 v 08:16 Milo_CBR900RR
Ducati suchá spojka 48Z [1, 2] Ducati Multistrada 1000 33.petr 32 7.2.2023 v 19:17 33.petr


TOPlist