EDIT: ještě dodávám, že vím že se tu řešilo že TUV neberou, ale zaujalo mě tohle
EU or German homologation number EBE/H199
Naposledy editováno 16.05.2010 03:07:12
1 reakcí na tento příspěvek Škrtící sada na 748 - je to k něčemu ?
Edit: Ono vlastně bude dost rozdíl i v tý ovladatelnosti. myslím si, že bych to s kawou stáhnul ze 150 znatelně rychlejc než cebro 125 (teda kdyby 150 jelo)
Naposledy editováno 18.05.2010 00:37:39
1 reakcí na tento příspěvek Škrtící sada na 748 - je to k něčemu ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrtící sada na 748 - je to k něčemu ?
Silent_hill> Edit: Ono vlastně bude dost rozdíl i v tý ovladatelnosti. myslím si, že bych to s kawou stáhnul ze 150 znatelně rychlejc než cebro 125 (teda kdyby 150 jelo)
Ono možná ta ovladatelnost v zatáčkách je na dváce i lepší než na mašině co má kolem 200 Kg, ale to je tak všechno, si vem jenom jak zrychluje dvacka, na kilo za 7 sekund, i ta stará zlatá ZX7R to má pod 4, takže na dváce máš víc času si to rozmyslet, a v rychlostech nad 150 už by to na tom bylo fakt vo hubu - naštěstí to tolik ani nejede (možná podle tacho ), zatímco velká mašina pořád drží na pohodu... Brždění, to už je otázka, pokud má ta dváca dobrý brzdy (jakože taloši dávaj čtyřpístky Brembo) a celková váha stroje je někde kolem 130 Kg, tak už by se to na nulu možná dostalo i stejně rychle jako tvoje Ninja... Každopádně máš na tom pořád dost času si to rozmyslet, zatímco na té 748 už to jde všechno rychleji a o RSV4 ani nemluvím... Ve dvacíti se už ale na takové motorce s výkonem kolem 100 koní začít dá , já se držím hesla že motorka jede jenom tak, jak jí poručíš, ať už má 20 koní nebo 200, a rozumnej člověk by tu 748 měl zvládat v pohodě , na druhé straně zrovna ta Ducati není úplně to pravé na vyježdění se, a škrtit jí to je úplnej nesmysl...
0x1d2>Jistota.. stejnej problem byl i u meho znameho, ktery mel presne tu samou sadu.. a delal ten kolobeh ktery jsem ti napsal.. neni stim vubec zadny problem.. az na ty finance.. a hodnoty, ktere ta moto musi splnit ny ty brzde.
A na kolik ho to tak cca vyšlo? mě je divný v tom odkazu co jsem dával, za 1. že tam sou fakt snad všechny motorky a za 2. že je všechno za stejnopu cenu, proto mi to přišlo jako podvod
DMC.motobiker>Ono možná ta ovladatelnost v zatáčkách je na dváce i lepší než na mašině co má kolem 200 Kg, ale to je tak všechno, si vem jenom jak zrychluje dvacka, na kilo za 7 sekund, i ta stará zlatá ZX7R to má pod 4, takže na dváce máš víc času si to rozmyslet, a v rychlostech nad 150 už by to na tom bylo fakt vo hubu - naštěstí to tolik ani nejede (možná podle tacho ), zatímco velká mašina pořád drží na pohodu... Brždění, to už je otázka, pokud má ta dváca dobrý brzdy (jakože taloši dávaj čtyřpístky Brembo) a celková váha stroje je někde kolem 130 Kg, tak už by se to na nulu možná dostalo i stejně rychle jako tvoje Ninja... Každopádně máš na tom pořád dost času si to rozmyslet, zatímco na té 748 už to jde všechno rychleji a o RSV4 ani nemluvím... Ve dvacíti se už ale na takové motorce s výkonem kolem 100 koní začít dá , já se držím hesla že motorka jede jenom tak, jak jí poručíš, ať už má 20 koní nebo 200, a rozumnej člověk by tu 748 měl zvládat v pohodě , na druhé straně zrovna ta Ducati není úplně to pravé na vyježdění se, a škrtit jí to je úplnej nesmysl...
Mno, podle mě (když už se to bude brát fakt teoreticky) má ninja vetší kontaktní plochu pneumatik a ten vrchol brždění má taky jinde, takže si myslím že to cebro na to nemůže tak hamtnout páč by buď sklouznul nebo se překlopil. Cítím to z Aprilky, ta ninja brzdí znatelně líp...
Jestli si myslíte, že jste na to starý dost, že máte zkušenosti a schopnosti, tak nemáte.
Není problém sednou z dváci na litra, ovládat se to dá, to můžu potvrdit, ale chybí tam předěl, kdy postupně nabíráš zkušenosti na silnějších strojích.
Větší motorka má opravdu daleko větší provozní náklady a málokdo z nás mladejch má dost peněz na to je pokrýt. Tímpádem peníze, které můžete projezdit, cpete jinam. Bohužel zkušenosti načerpáte jenom za spoustu najetých kilometrů. Je to takovej začarovanej kruh co?
Byl bych rád kdyby si to alespon někdo uvědomil a já ho v létě nepotkal na litru, řítícího se na litru proti mě.
1 reakcí na tento příspěvek Škrtící sada na 748 - je to k něčemu ?
Naposledy editováno 19.05.2010 15:23:49
DMC.motobiker>Paži> Co to meleš prosímtě! Jakej woe předěl? To chceš jako říct, že člověk má začít nejdřív na děstském kole, potom na větším, pořádně se vyjezdit
Jestlis z toho pobral tohle, tak ti nemá cenu nic vysvětlovat.
Tvůj zbytek příspěvku jsem nečetl, znám tě tady z fora a tvoje názory mě nezajímají.
Třeba si ale aspon někdo uvědomí, že lízt v tomhle věku na silnej stroj se nemusí vyplatit.
Dál prosím nereaguj, já to stejně číst nebudu.
1 reakcí na tento příspěvek Škrtící sada na 748 - je to k něčemu ?
748 je jiný extrém, ale není to především o velikosti motorky, ikdyž s tím určité věci souvisí.
A řešit peníze je trochu mimo mísu.
Naposledy editováno 19.05.2010 17:31:46
Ještě nedávno byla velká motorka od 17 a nikdo nic neřekl když si někdo koupil velkou motorku v 18.Teď je to velkej problém.
Já sám jezdim od malička na pionýroj,pak símál,kroska,stopětadváca a v 18 sem si koupil GSX-R a v pohodě.Je to o člověku.Na motce mam najeto už X tisíc,v autě a občas v kamionu skoro 50 tis a to mam řidičák 2 roky a myslim si že sem míň nebezpečnej než některej třicátnik.Jde o to že VY vidíte jen 18 a velká motorka a hned je zle,ale když si já nevim třeba někdo ve 30 koupí klidně litra,prootže už barák má,auto taky a chce si udělat radost tak to je v pořádku.Čet sem jen první stránku ale nikdo se tady dotyčnýho nezeptal na čem jezdil,kolik toho najezdil nic.Jen jak to je hrozný že si vůbec může dovolit si koupit takovou motorku.
A stim že na velký motce je provoz dražší než na 125 tak to je velkej kec,aspon třeba u v porovnání GSX-R vs Aprilka RS.
Gsx-r: když netahám tak sežere tak 6-7,když jo tak 8-9,gumy beru z okruhu krásnej pár třeba za 3tis.
Aprlika: ta žrala hodně přes 8 pořád,k tomu olej do benzínu litr tak za 3 kila,gumy slušný nato stály pár(contiattack sport) tak za 5tis pokud si pamatuju a hlavně když se něco vysralo tak to stálo majlant a trvalo to tak 2-3 měsíce,dotoho nepočítám že to je 2T všeobecně.
Celkově sem na tom minimálně stejně,míň starostí,míň poruch.Pro někoho kdo to má v hlavě v pohodě neni 600 zas tak strašná.Dle mýho by pětikule rychle omrzela,a to můžu soudit protože jí máme v autoškole.
Samozřejmě RSV4 v 18 z 125 je hodně slušnej skok,ale co kdybych na ní měl tak si jí klidně koupim a kdo řiká že ne tak kecá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrtící sada na 748 - je to k něčemu ?
RomanSS>Paži> Co víš o nákladech velké motorky? SSko finančně pokrývám daleko snáz (i když započítám cenu oprav po nehodě) než předchozí 125ku.
Protože si předsvat, že takovou motorku má třeba někdo v rodině. To je co?
edit: jestli nemusíš řešit peníze, jsi štastný člověk
Naposledy editováno 19.05.2010 18:07:11
Paži>Protože si předsvat, že takovou motorku má třeba někdo v rodině. To je co?
edit: jestli nemusíš řešit peníze, jsi štastný člověk
Myslel jsem řešit peníze v tomto vlákně. Někdo na provoz větší motorky ty peníze má.
Sebe nemyslím.
Naposledy editováno 19.05.2010 18:24:05
1 reakcí na tento příspěvek Škrtící sada na 748 - je to k něčemu ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrtící sada na 748 - je to k něčemu ?
Paži>Fakt tě provoz stojí mín než dváca? Dyt je to skoro nemožný z hlediska spotřeby, gum...
No rozežraná 125 dvoutakt žral víc, žral ještě drahej olej. Byl starej, jednou se zadřel, po generálce se vysypalo nový ložisko na klikovce.
SSko žere 6-7 litr, to je prd. Gumy nevím, mám teprve druhý. Servis je trošku dražší, ale né tak drahý jako oprava zadřeného motoru. Tož tak.
Naposledy editováno 19.05.2010 18:49:54
RomanSS>No rozežraná 125 dvoutakt žral víc, žral ještě drahej olej. Byl starej, jednou se zadřel, po generálce se vysypalo nový ložisko na klikovce.
SSko žere 6-7 litr, to je prd. Gumy nevím, mám teprve druhý. Servis je trošku dražší, ale né tak drahý jako oprava zadřeného motoru. Tož tak.
tak s GO a 2T to je jasný...
já jezdím s poloviční spotřebou, výkon mě nezajímá, alepson najedu hodně km za málo peněz
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Ducati 748 vyplatí se Ducati 748 | motokuba | 6 | 29.1.2022 v 11:20 HornisGSX |
Je to se servisem Ducati tak vazne? [1, 2] Ducati 748 | DN | 52 | 6.11.2020 v 18:38 Figi25 |
Tečie spojková pumpa počas jazdy, p... Ducati 748 | motosnv2 | 22 | 26.5.2019 v 23:39 xstep26 |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |