Rozdíly týkající se motoru jsou mi známé, proto se můj dotaz týká spíše podvozku, brzd, posezu, elektroniky, šířky trubek atd.
+ samozřejmě Vaše zkušenosti.
Díky moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098
Jak chceš udělat Baylisse? Lak? nebo folie?
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 848 vs. Ducati 1098
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098
Rider-Ozzi>Já si myslím ( možná ne správně ), že jsou 3 druhy výfuků:
- sériové
- otevřené Termignoni s homologací "E"
- racingové Termignoni bez homologace
??? Potvrdí mi to někdo, nebo je to mylný domněnka ???
záleží jak na co, u Ducati jsem viděl homologovaný Termignoni jen na Multistradě a to ještě nemám ověřený, tvrdil to majitel. Třeba na 996S jsou homologovaný Termignoni už v základu, ale v podstatě to nemá s laďákem nic společnýho, běžný seriový výfuk jen lehčí protože je vyrobený z hliniku, ale mají na sobě značku. Na řadu superbike jsem vždy narazil na termi "only for racing use".
Jinak s těma laufama je to asi tak jak říká miura, otevřené Termíky - většinou jsou k vidění z Carbonu, jsou nejspíš pouze v provedení "ONLY FOR RACE USE" , a ty homologované Termignoni jsou na těch Superbajcích už z továrny, taky jsem měl na 916 původní homologovaný Termíky z hliníku, který jsou ale úplně tichý a nebýt airboxu, tak ten motor ani nebyl slyšet...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 848 vs. Ducati 1098
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098
To víš, že bych si pořídil 1098 nebo 1198, ale nejsem si zcela jistej, jestli se dá ten potenciál této motorky na NAŠICH SILNICÍCH plně využít, a zda by to nebylo zbytečné. Okruhový motorkový střelec nejsem, na okuzích si už 10 let užívám s jinými vozítky.
Takže abych to shrnul, pro mě, na silnici, 848 jasná volba.
Kromě toho ještě často lítám na Duc 1000 Sport Classic, tam je ten pozvozek něco brutálního, na to je třeba zbrojní pas. , tudíž jsem za 848 rád. Je to celkem komfortní strojovna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098
Naposledy editováno 18.06.2010 11:23:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098
Lalajda>Všechny otevřené koncovky jsou pro závodní účely a to je na krabici velkým písmem dtto ty moje A je to asi o těch decibelech, dle normy by mělo být nějakých 85db a ty mívají 95db a více, ale o tom to je dělat rachot. Dodávají k tomu vložku, kterou když nasadíš, tak splňuješ normu.
U nás jsem ještě neslyšel, že by za to dávali pokuty, ale v Rakousku a Německu, když narazíš na poldy blce, tak tě to může stát i 300 eur.
JInak mám tlumič z Ducati Performace pro 848. Není to dle odborníků žádná pecka, ale pro mě to stačí... Jinak nabízí i Öhlins, ale to je o jiných penězích.
Je to nejen o db, ale i o splodinách, když tam nemáš kat a vložky .
Jinka gratulace. A Co se tlumiče řízení týče, měl jsem ten z Ducati Performance, ale za ty prachy seženeš Ohlinse, který funguje mnohem líp. I když jsem nakonec šel do Trible Performance, držák mi dělal Honza na míru a funguje super. A to halvně v extrémních podmínkách, tedy zkoušeno výlučně na okruhu. Sice než jsem vychztal aby se pořád nepovoloval, vždy jsem to málo přilepil. ALe nyní drží jako blázen a funguje super. Jen si tam nech dát lepší olej, i když na silnici ti bude stačit normální.
Jinak co se výkonu týče, rozdíl tam je. Osobně jsem to poznal v Mostě, kdy mě přelázly na cílovce jako nůž máslem , Ale statečně jsem se držel 3 kola první a pak ještě 2 kola 2, než mě předejela 2 1098. Takže jen o víkonu to není
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 848 vs. Ducati 1098
Ozzy_>Gratulace. Myslim z 848ma je akorat :) Podle me souper suzy 750 ... co se vykonu tyce :) A to je podle me nejlepsi litr
No to zapoměň, pořád 848 má 134koní a Sůza 750 nějak kolem 150 koní. Na okruhu mi dávaj na rovinkách jako sviňa . Ale dají se pojet . 848 je lepší na vájezdu a v zatáčkách, na rovinkách je ztracená. I když kdybych tam měl navíc Termixi a nějaký kit, asi by se dali rovnat a 848 by měla navrch. To snad příští rok, ale termixi za 80t tam určitě nedám, to to abych je zničil dost drahá sranda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098
Výfukové koncovky
Koncovky jsou vyráběny v oválném nebo kruhovém tvaru v provedení Racing-nehomologované s hlukovou kulisou 102 dB nebo homologované 80 dB. Homologované verze koncovek výfuků se vyrábějí pouze na modely motocyklů od r.v. 2002. Homologace je dosaženo konstrukčně vložením homologační vložky, kterou lze jednoduše vyjmout demontáží jediného šroubku.
STR - street svody, vyrobeny dle rozměrů originálu
SBK - superbike racingové svody válcového průřezu
SBC - superbike conical, špičkové racing provedení svodů s kónickým průřezem.
(zdroj)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098
DMC.motobiker>No tak pro začátek proč by ne... Myslím že s Termíkama a čipem má necelých 150 koníků...
To už se ve dvouválu celkem dá...
no 150(necelejch) koniku ma 1098 s koncovkama a cipem (155 s komplet termixama) 848 jich bude mit tak max 125.....teda na zadnim kole...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098
Naposledy editováno 18.06.2010 15:15:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
ukradená Ducati 1098 Brno Ducati 1098 | kulik | 4 | 4.11.2022 v 11:35 rob456 |
Koupě Ducati 848 Ducati 848 | BULLIT | 16 | 15.9.2022 v 21:02 P_B |
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO | davidjindra | 8 | 23.7.2020 v 06:19 davidjindra |
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 | pivodam | 8 | 8.7.2020 v 08:35 t_freedom |