bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 848 vs. Ducati 1098
15.5.2010 v 12:52
Rozdíl mezi těmito dvěma motorkami ?
Rozdíly týkající se motoru jsou mi známé, proto se můj dotaz týká spíše podvozku, brzd, posezu, elektroniky, šířky trubek atd.

+ samozřejmě Vaše zkušenosti.

Díky moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

17.6.2010 v 10:41 | Nahoru | #61
Rider-Ozzi> Hm, tak ta byla slušná už od pohledu,...tak to nic no...kdo zaváhá nežere...nicméně bych stejně nakonec šel asi do 1098, takže budu muset ještě chvíli spořit:)

Jak chceš udělat Baylisse? Lak? nebo folie?

(reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

17.6.2010 v 10:45 | Nahoru | #62
Sefo> To i to. Předpokládám, že pouze fóliema to nepůjde udělat. Sice to bude dělané dobrých profi rukou, ale i tak ... jsem zvědavej.

Ducati 848 vs. Ducati 1098

17.6.2010 v 10:47 | Nahoru | #63
slíbené foto:

[img]

Ducati 848 vs. Ducati 1098

17.6.2010 v 11:49 | Nahoru | #64
Mám tady jeden Bayliss komplet skladem :

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 848 vs. Ducati 1098

17.6.2010 v 11:51 | Nahoru | #65
NAživo to vypadá takhle:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

17.6.2010 v 11:54 | Nahoru | #66

Rider-Ozzi>Já si myslím ( možná ne správně ), že jsou 3 druhy výfuků:

- sériové
- otevřené Termignoni s homologací "E"
- racingové Termignoni bez homologace

??? Potvrdí mi to někdo, nebo je to mylný domněnka ???



záleží jak na co, u Ducati jsem viděl homologovaný Termignoni jen na Multistradě a to ještě nemám ověřený, tvrdil to majitel. Třeba na 996S jsou homologovaný Termignoni už v základu, ale v podstatě to nemá s laďákem nic společnýho, běžný seriový výfuk jen lehčí protože je vyrobený z hliniku, ale mají na sobě značku. Na řadu superbike jsem vždy narazil na termi "only for racing use".

(reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

17.6.2010 v 12:27 | Nahoru | #67
marty> PM

(reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

17.6.2010 v 12:27 | Nahoru | #68
miura> Only for racing use to je přesně ono.

Ducati 848 vs. Ducati 1098

17.6.2010 v 13:41 | Nahoru | #69
Ty Bayliseho plasty jsou moc pěkné! Hned ej stroj originální

Ducati 848 vs. Ducati 1098

17.6.2010 v 18:23 | Nahoru | #70
Rider-Ozzi> Pěkná moooc pěkná...

Jinak s těma laufama je to asi tak jak říká miura, otevřené Termíky - většinou jsou k vidění z Carbonu, jsou nejspíš pouze v provedení "ONLY FOR RACE USE" , a ty homologované Termignoni jsou na těch Superbajcích už z továrny, taky jsem měl na 916 původní homologovaný Termíky z hliníku, který jsou ale úplně tichý a nebýt airboxu, tak ten motor ani nebyl slyšet...

Ducati 848 vs. Ducati 1098

17.6.2010 v 18:24 | Nahoru | #71
Rider-Ozzi> BTW: Do těch kapot jdi! Jsou krásný a ještě navíc budeš mít 1098!

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 10:04 | Nahoru | #72
Hele už si to protáhl pořádně? Nelituješ teda že si nešel do tý silnější?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 10:31 | Nahoru | #73
Sefo> No jasan, že jsem tomu už dal za uši. Světe div se, nelituju. Dle mě to jede úplně super. Je možný, že s tím kitem, který tam mám, to tahá líp než série.

To víš, že bych si pořídil 1098 nebo 1198, ale nejsem si zcela jistej, jestli se dá ten potenciál této motorky na NAŠICH SILNICÍCH plně využít, a zda by to nebylo zbytečné. Okruhový motorkový střelec nejsem, na okuzích si už 10 let užívám s jinými vozítky.

Takže abych to shrnul, pro mě, na silnici, 848 jasná volba.
Kromě toho ještě často lítám na Duc 1000 Sport Classic, tam je ten pozvozek něco brutálního, na to je třeba zbrojní pas. , tudíž jsem za 848 rád. Je to celkem komfortní strojovna.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 11:17 | Nahoru | #74
Rider-Ozzi> Tak to je dobře! A co je na podvozku SPORT CLASSIC brutálního? To je to tak tvrdý? Já myslel, že to je spíš takovej pohodovej kafáč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 11:23 | Nahoru | #75
Sefo> Bohužel, není. Má to téměr stejnej podvozek jako Paul Smart. Smart má akorát Ohlinsy a tlumič řízení navíc. To se nedá popsat, na tom bys musel sedět, abys zjistil, o čem mluvím. Na žádný jiný motorce nejseš v takový lehací poloze, jako právě na této. Je to trvrdý jak svině, musíš z toho sesednout, aby to zatočilo. Ale jinak libůstka.

Naposledy editováno 18.06.2010 11:23:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 11:35 | Nahoru | #76
Rider-Ozzi> Takže na pohodlnou jízdu sis teď koupil 848:))

(reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 11:36 | Nahoru | #77
Sefo> Tááák, to je ono

(reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 12:04 | Nahoru | #78

Lalajda>Všechny otevřené koncovky jsou pro závodní účely a to je na krabici velkým písmem dtto ty moje A je to asi o těch decibelech, dle normy by mělo být nějakých 85db a ty mívají 95db a více, ale o tom to je dělat rachot. Dodávají k tomu vložku, kterou když nasadíš, tak splňuješ normu.
U nás jsem ještě neslyšel, že by za to dávali pokuty, ale v Rakousku a Německu, když narazíš na poldy blce, tak tě to může stát i 300 eur.

JInak mám tlumič z Ducati Performace pro 848. Není to dle odborníků žádná pecka, ale pro mě to stačí... Jinak nabízí i Öhlins, ale to je o jiných penězích.



Je to nejen o db, ale i o splodinách, když tam nemáš kat a vložky .
Jinka gratulace. A Co se tlumiče řízení týče, měl jsem ten z Ducati Performance, ale za ty prachy seženeš Ohlinse, který funguje mnohem líp. I když jsem nakonec šel do Trible Performance, držák mi dělal Honza na míru a funguje super. A to halvně v extrémních podmínkách, tedy zkoušeno výlučně na okruhu. Sice než jsem vychztal aby se pořád nepovoloval, vždy jsem to málo přilepil. ALe nyní drží jako blázen a funguje super. Jen si tam nech dát lepší olej, i když na silnici ti bude stačit normální.
Jinak co se výkonu týče, rozdíl tam je. Osobně jsem to poznal v Mostě, kdy mě přelázly na cílovce jako nůž máslem , Ale statečně jsem se držel 3 kola první a pak ještě 2 kola 2, než mě předejela 2 1098. Takže jen o víkonu to není

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 12:21 | Nahoru | #79
Gratulace. Myslim z 848ma je akorat :) Podle me souper suzy 750 ... co se vykonu tyce :) A to je podle me nejlepsi litr

(reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 12:41 | Nahoru | #80

Ozzy_>Gratulace. Myslim z 848ma je akorat :) Podle me souper suzy 750 ... co se vykonu tyce :) A to je podle me nejlepsi litr



No to zapoměň, pořád 848 má 134koní a Sůza 750 nějak kolem 150 koní. Na okruhu mi dávaj na rovinkách jako sviňa . Ale dají se pojet . 848 je lepší na vájezdu a v zatáčkách, na rovinkách je ztracená. I když kdybych tam měl navíc Termixi a nějaký kit, asi by se dali rovnat a 848 by měla navrch. To snad příští rok, ale termixi za 80t tam určitě nedám, to to abych je zničil dost drahá sranda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 12:43 | Nahoru | #81
Rider-Ozzi> Jiank uvažoval jsem úplně stejně, za co vyměním Monstra. Ale po projetí 1098, jsem jí s radostí vrátil. A to ještě nebyla 848, ale přišla jako z nenadání a bylo vymalováno . Jen jsem nevěděl, že po roce jí odstrojím a už se na silnici nepodívá, teď bych bral 1098, nebo radši 1198 .

Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 13:02 | Nahoru | #82
Termignoni nejspíš dělá i homologovaný výfuky.

Výfukové koncovky

Koncovky jsou vyráběny v oválném nebo kruhovém tvaru v provedení Racing-nehomologované s hlukovou kulisou 102 dB nebo homologované 80 dB. Homologované verze koncovek výfuků se vyrábějí pouze na modely motocyklů od r.v. 2002. Homologace je dosaženo konstrukčně vložením homologační vložky, kterou lze jednoduše vyjmout demontáží jediného šroubku.

STR - street svody, vyrobeny dle rozměrů originálu
SBK - superbike racingové svody válcového průřezu
SBC - superbike conical, špičkové racing provedení svodů s kónickým průřezem.



(zdroj)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 13:24 | Nahoru | #83
Mr.Ducin848> A co ti na ní nesedlo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 14:04 | Nahoru | #84
Sefo> Původně jsem jí chtěl na silnici a tak jsem jí vzal na Železňák, kde znám každý kousek asfaltu . A byla prostě silná, při pomalu každém výjezdu ze zatáčky šla na zadní. Z toho jsm měl prostě respekt. Jiank je to super mašina . Hlavně v té době jsem měl teprve 1 sezónu na Mosnstru a byla ta byla první. Jsem začal jezdit až ve 30 . Takže by ten přechod byl hodně brztální z 695ky na 1098 a ještě supersport. Nyní bych už asi šel do 1098. Ale jen díky tomu, že na silnici nejezdím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 14:12 | Nahoru | #85
Mr.Ducin848> Tak to jsem zvědav jak se s ní popasuju, měl bych jí mít brzo půjčenou...pak uvidím. Pokud to bude jak píšeš, tak bych jí asi nejspíš bral

Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 14:16 | Nahoru | #86
Jen k tem termixum...tak samozrejme se delaj homologovany na silnici, jsou s vlozkou a az kdyz ji vyndas ztracis homologaci....ale zase to pekne duni;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 14:21 | Nahoru | #87

DMC.motobiker>No tak pro začátek proč by ne... Myslím že s Termíkama a čipem má necelých 150 koníků...

To už se ve dvouválu celkem dá...



no 150(necelejch) koniku ma 1098 s koncovkama a cipem (155 s komplet termixama) 848 jich bude mit tak max 125.....teda na zadnim kole...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 14:37 | Nahoru | #88
Sefo> Pokud si vyježděnej, tak si rychle zvykneš. Jak jsem koukal tak ty na litru už jezdíš, jen opatrně se zátahem od spoda, ten je super. Se 4 válcem se to nedá srovnat a halvně se nemusí držet furt pod krkem na plný otáčky aby to jelo . Tak držím palce a halvně ofafrně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 14:52 | Nahoru | #89
Mr.Ducin848> Hele já měl dvouvály vždycky, takže zátah odspodu vyžaduji s tím by problém být neměl. Spíš abych někde nechytl highsidera, přeci jen těch koní mám o dost méně a jsem zvyklej dávat plnej knédl:))na výjezdu ze zatáčky....

(reakce na) Ducati 848 vs. Ducati 1098

18.6.2010 v 15:03 | Nahoru | #90
Sefo> Tak s tím knédlem opatrně a s citem, ale dá se to. I já nevyježděnej, jsem si rychle zvykl, stačilo 3x projet Železný Brod - Plavy a už jsem si zvyk. Jen to přední kolo, kdyby zůstalo na silnici . To mě fakt trápilo. Jenže jak jsem psal, byl jsem nevyježděnej a pro mě to byla veliká změna. Tak osahat a pak tahat .

Naposledy editováno 18.06.2010 15:15:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
ukradená Ducati 1098 Brno Ducati 1098 kulik 4 4.11.2022 v 11:35 rob456
Koupě Ducati 848 Ducati 848 BULLIT 16 15.9.2022 v 21:02 P_B
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO davidjindra 8 23.7.2020 v 06:19 davidjindra
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 pivodam 8 8.7.2020 v 08:35 t_freedom


TOPlist