globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kdo přešel z V2 na 4V??
10.5.2010 v 10:45
Zdarec.Po weekendové projíždce s přítelkyní, a následně pák solo s kámarádama mi začala vrtat hlavou myšlenka zkusit 4 vál. Proč?Jedna věc je ta, že mě u VTR štve malá nádrž+relativně velká spotřeba a tím pádem malý dojezd. Celkově je to taková hrubější motorka(vím,jak pro koho ..)..Nejezdím kudlu,jen občas když jedu sám tak tomu naložím, jinak poklidný tempo s přítelkyní. Jelikož nepotřebuju extra výkon, tak se koukám po 6ti kilu - Konkrétně se mi líbí ZX6R 2001+ nebo Fazera 2001+...A ted tu proč píšu-je tu někdo, kdo přešel z V2(klidně i šestky) na řadověj 4 vál??Proč jste přešli,vaše dojmy, jakýkoliv postřehy.díky...
Předchozí
1... 15 16 17 18
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

9.7.2014 v 23:43 | Nahoru | #511
me bavi desitka, ze jede mezi 7-13 jako hovado, kdezto V2 litry co sem zkousel tak jely tak mezi 3-6, dokonce ST4 od Duc nechtelo pod 3,5tis normalne jet

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

10.7.2014 v 09:07 | Nahoru | #512
Bubrak-ZX10R> A co jsi to zkousel za V2 ? Podle me zadny V2 litr nejede pod 4-5tisic. Mozna 1098 a 999 se celkem slusne dole sbirala, ale zadny zazrak to nebyl. Ale pak je to od tech 4 do 10tisic takove hezky linearni a dobre se s tim plynem pracuje. Oproti tomu mam na 4valu litru pocit, ze ji furt musim drzet pod krkem a v otackach, jako bych jel na 600, i kdyz ten vykon je samozrejme jinde... a k tomu ten hrozny zvuk

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.7.2014 v 18:03 | Nahoru | #513
martjan: je fakt, ze sem nezkousel ty top V2, jen TL-S, VTR-F, RSV, ST4....

a nejlepsi z nich byl Monster 695, ten jel uz od 2tis v klidu a vyborne se vodil, samozrejme o vykonu to nebylo

4val jede vejs, ale porad mam pocit, ze ma vyrazne sirsi spektrum otacek kde se neco deje, kazdej ten V2 pak zacal umirat ve vyssich otackach

chtelo by to zkusit nekdy nejakou soucasnou sportovni V2 1200cc, coz je asi jen Duc prip. KTM a EBR

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.7.2014 v 18:03 | Nahoru | #514
ale i ten zvuk u ST4 a hrozny vibrace me po case uz omrzely, nikdy nepochopim, ze to je cestovni motorka, fakt zlata ZX10R

Kdo přešel z V2 na 4V??

10.7.2014 v 19:30 | Nahoru | #515
RC8 jede taky spis dole a pole otacek neni moc siroke ale je brutalni

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

17.7.2014 v 20:37 | Nahoru | #516
Sčuknul jsem jen dvě poslední stránky, každej pořád zapomíná na délku převodů. Kolipak vám chlapci ty starý V2 jedou na jednotlyvý kvalty? Mezi VTR SP a 954kou je to na jedničku asi 20km/h ,ale na trojáka třeba cca 30km/h.. Je to jako bych si dal do předu o zub míň a do zadu o tři víc, takže bych měl co dělat, abych to na trojku udržel předním kolem na silnici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

22.9.2014 v 10:34 | Nahoru | #517
..Roko..> 954 je poslusnej vyklestenec, jedine V2.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

22.9.2014 v 11:09 | Nahoru | #518

SLEEPER píše: ..Roko..> 954 je poslusnej vyklestenec, jedine V2.



Rika nekdo s litrovym gixerem ?

Kdo přešel z V2 na 4V??

25.12.2014 v 11:53 | Nahoru | #519
SLEEPER: JJ proto jdu na 600ccm SS Holt mi to uteklo a po 6letech ježdění litrovejch 4 a 2 hrnků mě to už nebaví. Ikdyž jestli V2, tak něco hodnýho, pohodlnýho na výlety ala SV1000, VTR F. 6ka vášnivá milenka, nebo litr V2 sňatek s rozumu Neboj a svezl jsem se třeba na ZX10 2008, nevím co na těch nesmyslně silných motorech každej vidí.

4 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

25.12.2014 v 12:38 | Nahoru | #520
No proti V2 mi teď příjde GSX1000R K4 strašně nudnej stroj, všechno tak nějak funguje až jsem z toho nějakej špatnej. Jede to jak hovado, brzdí to, nemusím to přemlouvat do zatáčky, no tak nějak přežiju na tom sezonu 2015 a pak asi zas 2V...

Kdo přešel z V2 na 4V??

25.12.2014 v 12:56 | Nahoru | #521
nejlepší je VFR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

25.12.2014 v 12:59 | Nahoru | #522

dewwil píše: No proti V2 mi teď příjde GSX1000R K4 strašně nudnej stroj, všechno tak nějak funguje až jsem z toho nějakej špatnej. Jede to jak hovado, brzdí to, nemusím to přemlouvat do zatáčky, no tak nějak přežiju na tom sezonu 2015 a pak asi zas 2V...


JOOO DVOUVÁL JE LEPŠÍ ZÁBAVA

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

25.12.2014 v 13:06 | Nahoru | #523

dewwil píše: No proti V2 mi teď příjde GSX1000R K4 strašně nudnej stroj, všechno tak nějak funguje až jsem z toho nějakej špatnej. Jede to jak hovado, brzdí to, nemusím to přemlouvat do zatáčky, no tak nějak přežiju na tom sezonu 2015 a pak asi zas 2V...



no jak sem projel to Miloskovo RSV, tak to me fakt bavilo, ale na delsi jezdeni bych to asi nechtel, je to takovy hlasity (po case uz otravny),hruby a clovek se tomu jakoby musi porad venovat a pokud je mokro tak je to spis utrpeni porad hlidat zadni kolo. jak sem ho vezl zpatky tak prave mokro bylo a mnohem lip sem se svezl na zpatecni ceste na brachove GSXR.

ale na delani hluku po meste je V2 v podobne ty Factory ideal presto jako multifunkcni motorka je lepsi ctyrval v litru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

25.12.2014 v 13:16 | Nahoru | #524
dewwil> ty mas 4valec gsxr?to ma poser,taky fanda V2,som sklamany .

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

25.12.2014 v 15:34 | Nahoru | #525

ratatui píše: dewwil> ty mas 4valec gsxr?to ma poser,taky fanda V2,som sklamany .



Bylo za dobrý prachy, tak to byla povinnost to koupit, ale V2 se nevzdám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

26.12.2014 v 23:35 | Nahoru | #526

dewwil píše: No proti V2 mi teď příjde GSX1000R K4 strašně nudnej stroj, všechno tak nějak funguje až jsem z toho nějakej špatnej. Jede to jak hovado, brzdí to, nemusím to přemlouvat do zatáčky, no tak nějak přežiju na tom sezonu 2015 a pak asi zas 2V...



Mi povídej, v létě jsem konečně najel x desítek kilometrů na novějším 4V (GSXR 1000 K8) a taky jsem z toho nadšenej nebyl... Respektive, jak říkáš, vše to až moc fungovalo (patrně i GSXR mělo ten větší krouťák, čímž se většinou dvouválisti chlubí), ale mě to vůbec nebavilo, náznak toho že mě to začínalo bavit bylo nad 190km/h (ale že tyhle cifry tam lítaj rychle ). Jediný co bylo velké zklamání byly brzdy, největší potěšení byla váha... Na to normální ježdění v provozu radši zvolím motorku co mě baví a začíná mě trestat (ono je potom aspoň co vyprávět jak za deště při nájezdu na dálnici jste smykem skončili až v třetím pruhu ) už i u rychlostech nad 80km/h než moto u který mi začíná pomalu lézt úsměv až nad těch 200km/h

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

27.12.2014 v 10:40 | Nahoru | #527
Polas> jj, jak říkáš, zábava na 4V začíná až od 190km/h+, jinak je to elektromotor...

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

27.12.2014 v 15:07 | Nahoru | #528
ne, uz nad 120 to na 1ku dela neco co V2 neumi samo nepocitam ty 1300cc V2, tam to bude asi jinak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

27.12.2014 v 15:27 | Nahoru | #529
Bubrak-ZX10R>skus prebehnut Panigalku ta ma len1199 kubikov a potom napis co V2 dokaze alebo nedokaze .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

27.12.2014 v 15:56 | Nahoru | #530

ratatui píše: Bubrak-ZX10R>skus prebehnut Panigalku ta ma len1199 kubikov a potom napis co V2 dokaze alebo nedokaze .



za cenu Panigalky muzu mit 2x ZX10R a to se vyplati v kazdym pripade

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

27.12.2014 v 16:11 | Nahoru | #531

Bubrak-ZX10R píše: za cenu Panigalky muzu mit 2x ZX10R a to se vyplati v kazdym pripade



Taktak, dostat za dvojnasobek pul motoru, kterej musi mit o tretinu vetsi obsah aby to trosku jelo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

27.12.2014 v 19:33 | Nahoru | #532
Bubrak-ZX10R> to hej mas pravdu cena je aka je ale ak nechce mat clovek tuctovku co vidi na kazdom kroku musi cvakat .

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

27.12.2014 v 20:33 | Nahoru | #533

ratatui píše: Bubrak-ZX10R> to hej mas pravdu cena je aka je ale ak nechce mat clovek tuctovku co vidi na kazdom kroku musi cvakat .



nojo, ale to pak muzu vytahnout H2R nebo Midalu

ale proste obecne plati, ze ctyrvalec jede lip nahore a V2 dole, ctyrval je kultivovanejsi, no uz sem to tu popsal

me vyhovuje proste to, ze na ctyrvalu muzu jet pohodlicko od neutralu a nebo to zacit tocit do bezvedomi a uzit si zabavu/divokost ... u V2 je to pouziti omezeny, ac nabizi pro nizsi rychlosti (a kratsi projizdky) vic zabavy

Kdo přešel z V2 na 4V??

27.12.2014 v 21:23 | Nahoru | #534
No uvidíme, v sezoně otestím K4 a uvidím jestli mi sedne jak Bubrákova ZX10R, která mě zatím z těch 4V co jsem testoval nadchla nejvíc (výbušností motoru), jo a ZX14R taky vůbec není špatný, ale to jsem jel po dni ježdění radši vrátit o den dřív dokud to bylo v celku

Naposledy editováno 27.12.2014 21:23:43

Kdo přešel z V2 na 4V??

27.12.2014 v 23:01 | Nahoru | #535
já joooo...čtyřvál je takovej kultivovanější...subjektivně vzato...chybí mi motorová brzda...tradičně schazuju rychlosti o dvě dolu, když si to chci z nostalgie užít...je fakt že jsem šel z pulitru na litr...takže se to dá těžko nějak srovnávat...nynčko litrová cbf 1000...07...první majitel...nalítáno cca 45000 km...a max spokojenost ...a jak psal předseda fizzer...do škatulky srábka zapadám do posledního detailu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

28.12.2014 v 09:40 | Nahoru | #536

ratatui píše: Bubrak-ZX10R>skus prebehnut Panigalku ta ma len1199 kubikov a potom napis co V2 dokaze alebo nedokaze .



ed. melu blbosti

Naposledy editováno 28.12.2014 09:40:40

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

28.12.2014 v 10:21 | Nahoru | #537

FiZzeR píše: ed. melu blbosti



jaký??? přišel jsem asi pozdě

Kdo přešel z V2 na 4V??

28.12.2014 v 10:47 | Nahoru | #538
Však je dobře, že si každej může vybrat co mu vyhovuje, mě zase V2ka nikdy moc nechytla. Mám rád ten samet o kterým se tu píše a použitelnýmu spektru otáček. Nicméně dvouvál dole líp nejede, teda sportovní V90ka, úhel válců na to svůj vliv má. Když se budu bavit o 3,5 tis rpm a výš, pocitově se V2 sbírá lépe, ale je to hodně dáno délkou převodu. Nicméně důvod proč třeba já osobně od litru SS odešel je v tom, že tam ta zábava opravdu začíná až od vysokejch rychlostí. Tento rok jsem si prohodil motorku s kámošem (H6) a čuměl jsem, jaká je na tom od 140km/h divočina jet .
Předchozí
1... 15 16 17 18
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist