bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Novej Thunderbird 1600
23.4.2010 v 18:19
Ahoj, zdravím vás všechny, Triumphy obzvlášť. Jak se vám líbí novej Tundroš 1600? Já sice sem úplně někde jinde, ale todle když vidím, tak slintám Nádhernej cruiser! A jezdíte na ní už někdo?
Anketa: Která z těhle evropanek je hezčí?
Triumph Thunderbird 1600
90%
27
BMW R 1200 C
0%
0
Moto Guzzi California EV 1100
10%
3

Novej Thunderbird 1600

23.4.2010 v 19:45 | Nahoru | #1
Triumph je nádhera . Ale Gucina taky a navíc se krásně klepe jako ratlík .
Škoda jen, že Triumph nemá kardan .

Srdečně vás nejen triumpháře zvu na 2. Podkrkonošský sprint.

Novej Thunderbird 1600

23.4.2010 v 21:42 | Nahoru | #2
[URL= pěkná mašina
V Motocyklu 11/2009 je srovnávací test s HD Street Bob, Thunderbird vyhrál zcela jednoznačně.

Novej Thunderbird 1600

23.4.2010 v 22:01 | Nahoru | #3
sice to vuuuubec neni muj salek caje, nicmene je to zajimava zalezitost .... radovej dvouvalec momentalne nikdo do podobny motorky nedava ... diky tomu je Tcko kratoucky a to hodne kratoucky ==> obratny v zatackach

- zvuk i serioveho je myslim celkem dustojnej .... proste je z toho slyset, ze to je 1600ccm, motor ma i svuj specifickej zvuk ... jako kazdej Triumph pohvizduje. 6 kvaltu j skoro moc ... ale pokud se chces svezt sportovnejsim stylem, tak je tam vic kvaltu k dobru

- brzdy me prekvapily - opravdu to brzdi jak svina, bohuzel nema stavitelne packy (spojku, ani predni brzdu)

- remenu bych se nebal - ma mekci zaber jak kardan

- pri me vysce v kombinaci s integralkou musim hybat hlavou, abych se podival na tacho (asi jedine minus motorky)

***

co by Te zajimalo dal? :D

2 reakcí na tento příspěvek Novej Thunderbird 1600

24.4.2010 v 07:53 | Nahoru | #4
mateSAS - Pravda je, že je to něco absolutně netradičního. Jestli dobře vzpomínám, poslední "chopper" s řadovým dvouhrncem byla Jawa 350 CHOPPER... Ale dík za dodatečnou otázku - každopádně by mě zajímalo, u kterýho prodejce by mě nechali si na to aspoň sednout. O ježdění radši nemluvím, to bych byl asi posranej přeci jen je to skoro 400 táců a položit to,asi bych to nerozdejchal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Thunderbird 1600

24.4.2010 v 08:14 | Nahoru | #5

Yura>mateSAS - Pravda je, že je to něco absolutně netradičního. Jestli dobře vzpomínám, poslední "chopper" s řadovým dvouhrncem byla Jawa 350 CHOPPER... Ale dík za dodatečnou otázku - každopádně by mě zajímalo, u kterýho prodejce by mě nechali si na to aspoň sednout. O ježdění radši nemluvím, to bych byl asi posranej přeci jen je to skoro 400 táců a položit to,asi bych to nerozdejchal



Řadovej dvouvál v čopru/cruiseru ? Třeba Kawa EN 500 Vulcan, nebo zase ty krásný Triumphy ale vzduchem chlazený. Myslim že se jmenuje America, T100 a tak nějak .

(reakce na) Novej Thunderbird 1600

24.4.2010 v 08:54 | Nahoru | #6
Yura> kde? trebas u dovozce jich maji nekolik .... :)

Orgovan> presne tak ... kawa uz tuhle koncepci delala, Cinani ji ted delaji s oblibou ... kawa dawala do Chopperu dokonce i 4valce :D ... nicmene - v Thunderbirdu jsou cepy klikove hridele pretoceny o 90 stupnu, takze se to chova jako Vckovej dvouvalec :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Thunderbird 1600

24.4.2010 v 10:51 | Nahoru | #7

Orgovany>Řadovej dvouvál v čopru/cruiseru ? Třeba Kawa EN 500 Vulcan, nebo zase ty krásný Triumphy ale vzduchem chlazený. Myslim že se jmenuje America, T100 a tak nějak .



No jo, to mě vůbec nenapadlo. Oni Angličani si vůbec potrpěji na zvláštnosti - třeba Rocket a jeho třívál 2300. Ale ten Thunder je stejně nejhezčí, až budu bohatej tak si pro něj jdu...jenže to už ho zas nebudou vyrábět

(reakce na) Novej Thunderbird 1600

24.4.2010 v 18:43 | Nahoru | #8

Yura>No jo, to mě vůbec nenapadlo. Oni Angličani si vůbec potrpěji na zvláštnosti - třeba Rocket a jeho třívál 2300. Ale ten Thunder je stejně nejhezčí, až budu bohatej tak si pro něj jdu...jenže to už ho zas nebudou vyrábět



Tak si koupíš staršího no, takový nádherný stroje stejně nestárnou .

Pozdravuj odemne Honzu Heřmánka !

Novej Thunderbird 1600

25.4.2010 v 01:58 | Nahoru | #9
Mě se to nelíbí , až moc se snaží napodobit HD a to si myslím že Triumph nemá za potřebí , už se o to snažili i Japončíci a jak to dopadlo? Nic kloudného z toho zatím nebylo pokud vím , na tuhle třídu je tu prostě jenom USA... Ale Rocket III je pěkná a povedená motorka, to zase jo...

Naposledy editováno 25.04.2010 01:59:43

Novej Thunderbird 1600

27.9.2010 v 18:17 | Nahoru | #10
Ahoj, přemýšlím o koupi této motorky na jaře. Máte ji tu někdo?

Novej Thunderbird 1600

28.11.2010 v 18:59 | Nahoru | #11
Ahoj chlapi, do týhle mašiny jsem se zamiloval když jsem ji viděl ve Faaker See letos v září a když mě ji i dvakrát půjčili na 45 min ( jeď si kam chceš ... ale včas jí vrať ), na srovnání jsem osedlal ( taky ve Faaker ) i HD V Roda, bylo rozhodnuto ... Suzuki VL800 mě už pomalu přestala stačit, začal jsem se o mašinu Triumph Thunderbird 1600 detailně zajímat. Cena nové se v ČR pohybuje okolo 370 000,00 CZK, v Německu, v Rakousku a v Itálii je cena tak cirka 15 500,00 Euro, takže ještě dražší. Nejlépe cena vychází v Anglii ( není to jako Škodovka v čechách ), nová je asi za 10 600,00 Liber t.j. cca 320 000,00 CZK, ale stačila by i ojetá, lehce ojetá. Sehnal jsem pěknou, modrou s bílým pruhem, z 04/2010 najeto 3400 mil, super stav po garančce, navíc má laďáky origo Triumph a alarm, cena i s dopravou do 300 000,00 CZK, před týdnem jsem ji v dodávce dovezl domů, myslím, že sněhu už bylo dost a mohlo by se kapku oteplit ... ha ha.
Jsem z Jablonce n/N, kdyby někdo motorku od Triumph chtěl, už vím jak na to. Čus.

2 reakcí na tento příspěvek Novej Thunderbird 1600

18.9.2011 v 21:49 | Nahoru | #12
Chtělo by to trochu zchladit nadšení:
Mám od jara TT1600, najel jsem něco přes 5000 a nemůžu se smířit s náledujícími nedostatky:
- absence jakéhokoliv úložného prostoru (ani žárovku a šroubovák, natož lékárnu) NIC
- absence základního stojanu demontáž kola na cestě je vyloučná! a je problém i v garáži
- měké zadní tlumiče, přední i zadní bez nastavení, za ty prachy
- nízké stupačky, dřu na každém druhém kruháku
- každej zámek jinej klíč,zaplování, nádrž, řízení, plexi....
Jinak dobrý. Jirka

Naposledy editováno 18.09.2011 21:51:25

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Thunderbird 1600

19.9.2011 v 12:13 | Nahoru | #13

mg.c3 píše: Chtělo by to trochu zchladit nadšení:
Mám od jara TT1600, najel jsem něco přes 5000 a nemůžu se smířit s náledujícími nedostatky:
- absence jakéhokoliv úložného prostoru (ani žárovku a šroubovák, natož lékárnu) NIC
- absence základního stojanu demontáž kola na cestě je vyloučná! a je problém i v garáži
- měké zadní tlumiče, přední i zadní bez nastavení, za ty prachy
- nízké stupačky, dřu na každém druhém kruháku
- každej zámek jinej klíč,zaplování, nádrž, řízení, plexi....
Jinak dobrý. Jirka



Dovolim si oponovat ...
- uloznej prostor je fakt
- videl nekdy nekdo na cruiseru hlavni stojan??? Ja fakt ne! Jses si jistej, ze by jsi byl schopen napnout remen doma tak jak napnuty ma byt? Nejsem si jistej...
- zadni tlumice JSOU stavitelne (predpeti), predni jsou oproti konkurenci vyborny!
- to same jako u pr.tlumicu - jsou nizko, ale jezdit se s tim da na cruisera velmi slusne
- nejsem si jist, jestli to tak nema kazda motorka co ma zvlast spinacku a zvlast zamek krku...

(reakce na) Novej Thunderbird 1600

19.9.2011 v 16:35 | Nahoru | #14

mateSAS píše: Dovolim si oponovat ...
- uloznej prostor je fakt
- videl nekdy nekdo na cruiseru hlavni stojan??? Ja fakt ne! Jses si jistej, ze by jsi byl schopen napnout remen doma tak jak napnuty ma byt? Nejsem si jistej...
- zadni tlumice JSOU stavitelne (predpeti), predni jsou oproti konkurenci vyborny!
- to same jako u pr.tlumicu - jsou nizko, ale jezdit se s tim da na cruisera velmi slusne
- nejsem si jist, jestli to tak nema kazda motorka co ma zvlast spinacku a zvlast zamek krku...


Taky si dovolím oponovat.
-nevidím problém v napnutí řemenu doma-pokud tam jsou napínáky, tak ti stačí šuplera (sice mám H-D, ale předpokládám podobnej systém).
-mám zvlášť spínačku a zámek krku a klíč je stejnej.

(reakce na) Novej Thunderbird 1600

19.9.2011 v 18:44 | Nahoru | #15
mg.c3> Hmmm, taky jsem letos nalítal něco přes 5000, ale mil. Dobry, jo, celkem dobrý.
- úložnej prostor jsem si vytvořil za nebo pod přední kapličkou
- velikej stojan jsem na podobnejch motorkách nikdy neviděl, máme v naší garáži ( pro šest motorek ) zvedák ( ruční, ne hydrauliku ), moc ho nepotřebuješ, stačí
- zadní tlumiče si nastav, pod sedačkou máš klíč, imbus je z boku pod plastovou schránkou, to už asi víš, přední, pravda, nejdou, vadí?
- nízké stupačky mě taky dost točí, no tak je brousím, no, zase vadí?
- jiné zámky jinej klíč ... našel jsem dost dobrejch věcí na tý mašině než aby mě tohle vadilo, tobě to vadí, viď
- no tak ji prodej, kup si klasickou rejži a určitě budeš spokojenej ... já jsem s tímhle spokojenej až dost

Čus a kolama vždy dolů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Thunderbird 1600

3.10.2011 v 21:49 | Nahoru | #16
Tlumení tlumičů vážně nejde, opravdu nejde, změnit!, tak jako u jiných evropských motocyklů. Nastavit jde pouze předpětí zadních pružin, bohužel jen pomocí primitivního hákového klíče, stejně jako u Čízy ze šedesátých let, ve předu nenastavíte nic. Ten školníkův svazek klíčů (4) + visací zámek řízení (nepoviný) mi fakt vadí. Napínání řemenu není žádný problém, kdo si s tím neví rady, je to dobře popsaný v manuálu.
Před tímhle ptákem jsem léta jezdil na 3metrákovém evropském cruisru který základní stojan měl a to tak vypákovaný, že jej mohla používat i křehká žena. Boční stojan se při opření mota nezamkne, proto manuál doporučuje stavět do kopce. Tady nejde použít ani houpačka na zadní vidli bez demontáže tlumičů výfuku (těch delších).
Mašina se mi líbí proto na ní jezdím, ale proč bych nemohl být náročnější na soudruhy z anglie. První zbláznění jako obvykle po čase přejde, to znáte i z domova. Čau. Jirka
PS: Doporučení na rejži mi fakt vadí. Doporučoval jsem v Motobazaru zřídit kategorii "Neasijské motocykly", ale to neprošlo. Náročnost zákazníků může neasijským motocyklům jen prospět.


Naposledy editováno 04.10.2011 22:21:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Thunderbird 1600

8.10.2011 v 19:08 | Nahoru | #17
Alone> Jo jo, máš recht, po Suzuki je to pro mě prostě skvěle ovladatelná, ochotně vykružující zatáčky a naked bikům rychlostí stačící, mašina. Anglický soudruzi mohli některé věci lépe doladit. Za "rejži" se omlouvám ... hlavně, kolama vždy dolů.

(reakce na) Novej Thunderbird 1600

7.11.2011 v 20:14 | Nahoru | #18
Tomm> To nic, to jsou stejně jenom takový kecy .
Vyměnil jsem stupačky řidiče za plotny (podlážky) a přepákování. Je to o něco lepší co se týká náklonu, už jsem sice obě strany škrtnul, jsou tam třecí plechy, ale jde to víc položit, o trochu.
Tohle počasí by mohlo do prosince vydržet!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Thunderbird 1600

9.12.2011 v 12:00 | Nahoru | #19

mateSAS píše: Dovolim si oponovat ...
- uloznej prostor je fakt
- videl nekdy nekdo na cruiseru hlavni stojan??? Ja fakt ne! Jses si jistej, ze by jsi byl schopen napnout remen doma tak jak napnuty ma byt? Nejsem si jistej...
- zadni tlumice JSOU stavitelne (predpeti), predni jsou oproti konkurenci vyborny!
- to same jako u pr.tlumicu - jsou nizko, ale jezdit se s tim da na cruisera velmi slusne
- nejsem si jist, jestli to tak nema kazda motorka co ma zvlast spinacku a zvlast zamek krku...



Zdravím, venku je hnusně a já našel tohle vlákno. V anketě je srovnání s Californií, tak pár poznatků k uvedeným bodům.
-úložný prostor má jen na to nářadí, lékárničku a žárovky
-hlavní stojan má a jde na něj překvapivě lehce. Nejdřív jsem měl strach jen pomyslet na to, že bych ho použil, ale stačí se na něj postavit a lehce trhnout. Dokonce i na policajtovi může stát z mírného kopce. Je dlouhý a trčí dost dopředu, takže se nezavře. Kvůli té délce je s ním ale horší manipulace.
-vidle i zadní tlumiče mají plně stavitelné předpětí i tlumení a to ručně bez nářadí
-plotnama se tam fakt snad škrtat nedá
-klíček na spínačku a nádrž má jeden, ale je fakt, že krk se zamyká spínačkou

Jistě že i California má své mouchy a Thunderbird je krásný , ale za mne jasně Káča.

(reakce na) Novej Thunderbird 1600

28.12.2011 v 19:04 | Nahoru | #20
Tom-K> Sorry za opoždění, zdržel mě shon okolo vánoc ... Chlapi, na rovinu, já už motku pár ( tak min. 5 ) let měnit nebudu, ať je to jak je to. Důležitý ovšem pro mě je fakt ( a to jsem dlouho hledal ) že si můžu vyrazit na srázek s partou čopráků a nebo zařádit s klukama co sedlají naháče a podobně ... TT 1600 má charakter ( a taky pořádný koule ) a více využití, ani v průsmykách v Alpách moc nestrácím, sic drhnu stupačkama. Je to boj ... ale krásneeeej. Čus a kolama vždy dolů.

Novej Thunderbird 1600

18.2.2012 v 18:46 | Nahoru | #21
Každá motorka má svoje + a - Zmiňované nedostatky jsou pro mě zanedbatelné.Hlavní stojan se v garáži lehce nahradí,čtyři klíče netrhaj kapsu a úložný prostor se stejně řeší rolkou,brašnama atd.Na Viragu jsem měl taky možnost nastavení pouze zadních pružin a nikdy si nestěžoval ani baťůžek.Podle mě je to celkem povedený a výkonově dostačující cruiser ,kterému sluší jak klasické tak powercruiser úpravy.

Naposledy editováno 19.02.2012 09:02:59

Novej Thunderbird 1600

23.4.2012 v 10:13 | Nahoru | #22
Ahoj, zkušenosti s plotnama místo stupaček řidiče:
Je to stejný , zatím jsem letos ujel necelých 500 km a škrtnul jsem si minimálně 20x - nejhorší je to leknutí, nerad jezdím po R a D, vyhledávám vlásenky např. Srbsko - Beroun apod.. Musím vymyslet a vyrobit nějakou úpravu.
Neřešil jste to už někdo?

Naposledy editováno 23.04.2012 10:16:10

1 reakcí na tento příspěvek Novej Thunderbird 1600

27.5.2012 v 23:48 | Nahoru | #23
Už jste se někdo vypořádal se škrtáním stupaček o zem?
Nemáte nějaký nápad na úpravu?
Nemúžu přijít na jednoduché řešení. Zatím jenom to, že kromě zvýšení stupaček by druhým řešením mohlo být zvýšení motorky. Vzadu by to asi šlo, třeba pomocí delších tlumičů, nebo jejich prodloužením pomocí mezikusu na dolním konci u vidle.
Nemáte někdo link na dostupného výrobce tlumičů - jeho katalog?

(reakce na) Novej Thunderbird 1600

4.9.2019 v 08:35 | Nahoru | #24
Alone> Stupačky jsou tam kde jsou z dobreho duvodu, indikuji nebezpecny naklon motocyklu jehoz přesahnuti by mohlo zpusobit ztratu trakce a havarii, pokud budes manipulovat s jejich vyskou nebo vyskou motocyklu muzes se do takoveho uhlu dostat a nebudes o tom ani vedet, jezdi do zatacek trochu pomaljc a nebuť vůl. Ano mototka vykonostne staci i na nahace, ano v zatackach ti ujedou, prave kvuli tomu ze to nemuzes tak naklopit, neda se nic delat. prece si kvuli tomu nenechas amputovat nohu, (tahle mašina váží 340 kilo a padaky chranej maximalne motor, jestli to položíš na bok s fajfkama se rozluč) tak nedělej píčoviny ma stary kolena.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... WildOne 136 15.11.2023 v 09:41 Rachus
triumph thunderbird 1700 nedrží otá... Triumph Thunderbird 1600 Berry20 0 25.5.2023 v 07:57 Berry20
Stojan na Thunderbird 1600/1700 dom... Triumph Thunderbird 1600 kombac 1 11.2.2023 v 22:20 Pekelnej88
vibrácia motora Triumph Thunderbird 1600 kombac 14 24.8.2022 v 01:38 kombac
volnobeh motoruchcipne Triumph Thunderbird 1600 Petak76 4 25.6.2022 v 12:42 SarkafarkaLoupeznik


TOPlist