globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: virago XV535 jak fungují dvě nádrže
23.4.2010 v 17:11
Nereaguje mi přepínač na řídítkách - přepnutí na rezervu. Mohl by mi někdo polopaticky vysvětlit jak vlastně ty dvě nádrže fungují a zejména co se děje, nebo dít má při přepnutí na rezervu ?
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

23.4.2010 v 17:36 | Nahoru | #1
je to celkem jednoduche. Ten prepinac ovlada elektromagneticky ventil na spodni nadrzi, ktery ti to prepne na rezervu, ale vetsinou u 535 nefunguje, protoze na nej caka bordel od zadniho kola a je zarezly. Horni nadrz je hodne mala a proto je tam jeste ta spodni pod sedackou, jsou propojeny mezi sebou hadici. Melo by to fungovat takto: kdyz ti dojde benzin a mas prepinac na riditkach v pozici normal (a ventil ti funguje), tak prepnes prepinac na riditkach do polohy res a jedes k pumpe. Kdyz ti ten ventil nefunguje, tak ho bud zkus opravit (jde to, sam jsem ho rozchodil), nebo jezdi k pumpe podle poctu ujetych km, vychazi to cca na 200km od plne nadrze.

3 reakcí na tento příspěvek virago XV535 jak fungují dvě nádrže

23.4.2010 v 21:53 | Nahoru | #2
Přesně tak - da se to rozchodit ale když to nebudeš zase dlouho používat , tak to zarezne znova - neni na to spoleh -lepší uříznout tu trubičku přes kterou de benzín normálně (vyšroubovat)- a zvětšit dojezd na nadrž (ale je jasný že to je lepší - jako varování před prázdnou nádrží, ale pro mně je to spíš další brouk v hlavě jestli to bude fungovat až to budu potřebovat)- párkrát mně to na dovolený nechalo stat na silnici

[img]

Naposledy editováno 24.04.2010 09:46:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

23.4.2010 v 22:42 | Nahoru | #3
Budwik> tam co jsem udělal šipku s tím jde otáčet rukou, bylo to v poloze vertikální, otočil jsem to do horizontální a začal kolem toho chcát benzin ven, údajně to tak má fungovat jako odkalovací ventil ??

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

23.4.2010 v 23:08 | Nahoru | #4
[quote]Kocour1>Budwik> tam co jsem udělal šipku s tím jde otáčet rukou, bylo to v poloze vertikální, otočil jsem to do horizontální a začal kolem toho chcát benzin ven, údajně to tak má fungovat jako odkalovací ventil ??

Ja teda nevim, ale ja tam mam ON nebo OFF... otevreno nebo zavreno a nic netece


1. Bolt
2. Collar
3. Rubber bushing
4. Gasket
5. Valve body
6. Valve disc
7. O-ring
8. Valve
9. Spring
10. Plate
11. Screw
12. Knob
13. Screw

Naposledy editováno 23.04.2010 23:37:51

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

24.4.2010 v 09:31 | Nahoru | #5
Žádnej odkalovací ventil to neni- je to jen zavírání benzínu. Když to dáš na off tak nejde benzín vůbec. Dokonce jsem na netu našel i manuální přepínač rezervy (ale už nevim kde to bylo). Stačí tenhle vyndat (hrozná práce)a našroubovat manuál na kerej bude rozhodně spoleh.

A ten benzín začal chcát ven jen kůli netěsnosti - já s tim radši nehýbám protože to nechci znovu vyndavat.

Naposledy editováno 24.04.2010 09:44:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

24.4.2010 v 09:47 | Nahoru | #6
dedek new> dobře, ale co se tom ventilu stane když na řídítkách přepnu na rezervu, ptám se proto jestli tam nejde něco udělat tak, aby když nefunguje ta elektronika tak byl ventil stále otevřený na rezervu. A ještě radu, jak tu spodní nádrž vypustit aby to na mě nevyteklo když budu ten ventil vyndavat ?

Naposledy editováno 24.04.2010 09:48:51

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

24.4.2010 v 10:06 | Nahoru | #7
Já jsem ohnul kus plechu a strčil ho pod ten ventil - benzín jsem nechal stýct do hrnce. Tomuhle se hold nevyhneš.Stačí když to víc povolíš a už to teče.

Ventil stále na rezervě je to samý jako vyndat tu trubičku. Krom toho nejde o závadu v elektrice (stačí vyndat konektor a změřit jestli tam jde proud). Závada je v tom zarezlim ventilu (elektromagnet nepohne se zarezlim ventilem)-prostě to musíš vyndat tak jako tak- nebo si zvyknout tankovat dřív.

(reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

24.4.2010 v 11:14 | Nahoru | #8

Kocour1>dedek new> dobře, ale co se tom ventilu stane když na řídítkách přepnu na rezervu, ptám se proto jestli tam nejde něco udělat tak, aby když nefunguje ta elektronika tak byl ventil stále otevřený na rezervu. A ještě radu, jak tu spodní nádrž vypustit aby to na mě nevyteklo když budu ten ventil vyndavat ?


Z ventilu vede hadicka, kterou odpojis na druhe strane a benzin ti tou hadickou normalne vytece ven, ale ne vsechen, zustane ti tam mnozstvi rezervy, to uz pak musis nejak odchytit kdyz budes ten ventil vyndavat. Ventil funguje tak, ze kdyz na riditkach prepnes do polohy res., tak se ma vlivem elektromagnetu posunout (vetsinou zarezly-takze se neposune) valecek a tim odtahne takovou gumovou membranu, pak ti tece benzin skrz ten ventil jinou cestou urcenou pro rezervu.

Naposledy editováno 24.04.2010 18:32:20

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

24.4.2010 v 13:49 | Nahoru | #9
Zajímavé, přidávám do záložek...

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

24.4.2010 v 22:46 | Nahoru | #10
díky všem, konečně mě to někdo pořádně vysvětlil

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

24.4.2010 v 23:08 | Nahoru | #11
Jo, jo, méně je někdy více....

1 reakcí na tento příspěvek virago XV535 jak fungují dvě nádrže

25.4.2010 v 09:51 | Nahoru | #12
Aby to bylo zcela úplné, vysvětlete mě blbci ještě někdo na co tam ve spodní nádrži je ten plovák a jak ten benzin teče do karburací do kopce ?

Naposledy editováno 25.04.2010 09:53:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

25.4.2010 v 10:07 | Nahoru | #13

Kocour1>Aby to bylo zcela úplné, vysvětlete mě blbci ještě někdo na co tam ve spodní nádrži je ten plovák a jak ten benzin teče do karburací do kopce ?


Zadny plovak tam neni a nahoru do karburatoru to taha cerpadlo, mel by jsi ho slyset, kdyz zapnes zapalovani.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

25.4.2010 v 10:50 | Nahoru | #14
danycb> čerpadlo slyším, chvíli běží asi až natlakuje karburátory, a potom ? pak je benzin nasávaný podtlakem nebo jak to funguje ?

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

25.4.2010 v 11:34 | Nahoru | #15
kocour>Už to máš v cajku?

(reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

25.4.2010 v 12:02 | Nahoru | #16

Kocour1>danycb> čerpadlo slyším, chvíli běží asi až natlakuje karburátory, a potom ? pak je benzin nasávaný podtlakem nebo jak to funguje ?


to cerpadlo hlida tlak na karburaci, takze si to saje samo a kdyz je treba, tak to cerpadlo doplni, v tom zadnou vedu nehledej. jeste k demontazi toho ventilu: doporucuji ti odmontovat zadni tlumice v hornim ulozeni a povesit to za zadni nosic (jestli ho tam mas) aby se ti vyvesila kyvka co nejvice dolu, pak se k tomu docela muze. ty srouby co drzi ten ventil si pak vymen za imbusy, aby se k tomu priste mohlo i bez vyveseni zadni kyvky.

1 reakcí na tento příspěvek virago XV535 jak fungují dvě nádrže

25.4.2010 v 18:27 | Nahoru | #17
Já to dělal i bez demontáže zadnich tlumiču a šlo to. Na imbusi bych se vykašlal. Nevim komu by se to chtělo furt rozdělávat. Radši bych vyndal tu hlavní trubičku a tim zvětšil dojezd.

(reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

25.4.2010 v 18:44 | Nahoru | #18

Budwik>Já to dělal i bez demontáže zadnich tlumiču a šlo to. Na imbusi bych se vykašlal. Nevim komu by se to chtělo furt rozdělávat. Radši bych vyndal tu hlavní trubičku a tim zvětšil dojezd.


Ja nepsal ze to bez te demontaze nejde, ja psal, ze to jde LEPE a pokud nekdo chce zachovat funkcnost toho ventilu tak jak ma byt, bude ho casto vyndavat a proto je lepsi tam ty imbusy dat

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

25.4.2010 v 20:17 | Nahoru | #19
Rozchodí to - a když to nebude používat - je to za chvíli zase nefunkční. Nejhorší je, že na to , že to nechodí přijdeš až když to potřebuješ (že máš ještě benzín v nádrži je ti k ničemu , když se k němu nedostaneš). Já jsem vždycky věděl že mám málo benzínu ale benzínka nikde (a tankování po 150km abych měl ještě malou rezervu je dost na nic-alepoň na dovolený), a v tomhle případě je pro mne lepší jistota většího dojezdu než si celou cestu řikat jestli to bude zrovna fungovat.

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

25.4.2010 v 22:30 | Nahoru | #20
ještě naposled, já vidím tři šrouby označené jako 1 a dvakrát 11, které dva za imbusy ?

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

26.4.2010 v 02:35 | Nahoru | #21
[quote]Budwik>Přesně tak - da se to rozchodit ale když to nebudeš zase dlouho používat , tak to zarezne znova - neni na to spoleh -lepší uříznout tu trubičku přes kterou de benzín normálně (vyšroubovat)- a zvětšit dojezd na nadrž (ale je jasný že to je lepší - jako varování před prázdnou nádrží, ale pro mně je to spíš další brouk v hlavě jestli to bude fungovat až to budu potřebovat)- párkrát mně to na dovolený nechalo stat na silnici

[img] to trubičku? mám rezervu taky zarezlou a už mě to vytáčí, každejch 150km tankovat.....

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

26.4.2010 v 07:24 | Nahoru | #22
Já tu nádrž vyndal uplně celou,by jste nevěřily jaký bordel v té nádrži byl!vyčistil nádrž,vyčistil ventil a zatím vše jak má být!

1 reakcí na tento příspěvek virago XV535 jak fungují dvě nádrže

26.4.2010 v 08:59 | Nahoru | #23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

26.4.2010 v 09:10 | Nahoru | #24
dedek new> tak teď jsem z toho jelen, tohle je ten samý ventil z jiného pohledu nebo něco jiného ?

(reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

26.4.2010 v 10:55 | Nahoru | #25

Kocour1>dedek new> tak teď jsem z toho jelen, tohle je ten samý ventil z jiného pohledu nebo něco jiného ?



Zespodu nadrze

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

26.4.2010 v 10:55 | Nahoru | #26
Jo - tohle je pohled ze spoda (A označuje šrouby - místo kterých by se měli dát imbusy) B- je ten kohou na uplný zavření benzínu.

(reakce na) virago XV535 jak fungují dvě nádrže

26.4.2010 v 10:59 | Nahoru | #27
Bugfoot> Je tam jenom jedna trubička - tak až to rozděláš , budeš přesně vědět kterou. (jinak je to ta trubička u těsnění co je označené číslem čtyři - na prvním obrázku číslem 52)

Naposledy editováno 26.04.2010 11:00:22

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

26.4.2010 v 11:10 | Nahoru | #28
takže kromě těch šroubů 1 a 11 tam jsou ještě další, které na původním obrázku nejsou ?

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

26.4.2010 v 11:19 | Nahoru | #29
tady někde jsou ty šrouby A A ?

[img]

Naposledy editováno 26.04.2010 17:20:06

virago XV535 jak fungují dvě nádrže

26.4.2010 v 11:20 | Nahoru | #30
na původním obrázku jsou to šrouby 53 a 57 (jsou tam celkem 3 šrouby - 2X pod tou trubičkou a jeden až za tim elektromagnetem - na tom obrázku od tebe č.1)
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist