Nevíte někdo o nějaké černé barvě, která drží za vysokých teplot? Nechal jsem si totiž ten svůj přelakovat žáruvzdorem do 800 C a o ničem .
Udělal jsem jeden komín a barva se začala loupat a puchýřkovat.Něco přece musí existovat co zaručeně vydrží!Není možnééééé......
Předem dík za zkušené rady....
1 reakcí na tento příspěvek Barva na výfuky která neleze dolů
URL=
Naposledy editováno 22.04.2010 18:33:23
1 reakcí na tento příspěvek Barva na výfuky která neleze dolů
1 reakcí na tento příspěvek Barva na výfuky která neleze dolů
1 reakcí na tento příspěvek Barva na výfuky která neleze dolů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Barva na výfuky která neleze dolů
Na vejfuky máme v krámě třeba žáruvzdorné barvy od firem Racing či myslím Motip,ale prodáváme i klasickou "silikonovou vypalovačku" od Balakomu(stříbrná,černá,červenohnědá).....ty ve spreji sou od 600-650 až do 800-stříbrná,černá....
Alkytonka je "mercedes"mezi syntetikama hlavně proto,že obsahuje základ,je již na "zkorodované povrchy"(které stejně očistíme a odmastíme) a odolává výkyvům teplot,dá se natírat štětcem.tzn.
Schne rychle,vytvrdne pomaleji......"rozleje se a nejsou vidět tahy štětcem"........stříkáním taky dobře.
K Alkyton: ředilo 6005 na stříkajdu 6001.......ale na ten vejfuk nevím nevím.....do těch 120 na ty brzdy...jak na co dáme,jakej postup a ták.
Doporučuju ve dvouch nátěrech s odstupem min.24hod.....tak něco jsem v té práci pochytila
Naposledy editováno 22.04.2010 19:35:59
1 reakcí na tento příspěvek Barva na výfuky která neleze dolů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Barva na výfuky která neleze dolů
Skalda>ricci9> aha, ja tu mam 1 plechovku Alkytonu (to bude asi nazev vyrobce) a je to obycejna alkydova barva, o zaruvzdornosti tam nic nepisou... ale jestli mas takovouhle dobrou zkusenost, mozna by i ostatni uvitali, kdybys zjistil jaky presne Alkyton to je, a napsal to sem
Alkyton není OBYČEJNÁ BARVA a opravdu hodně záleží na tom,jak připravíš podklad atd.
Ale žáruvzdorná není,jen odolávám teplotním výkyvům......viz.jsem psala výše.
Vyrábí se i kovářská barva(jemná krupička),která vytváří efekt kovanýho železa(hrubší)......v matu je to nářez.
Někdy i lidi dávají pro větší odolnost dokonce základovku od Komaprinu,aby bylo železo v tom stavu na "doživotí"....
1 reakcí na tento příspěvek Barva na výfuky která neleze dolů
2 reakcí na tento příspěvek Barva na výfuky která neleze dolů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Barva na výfuky která neleze dolů
apropos, mas, jako expert, nejake vysvetleni na onu dobrou zkusenost s tim Alkytonem na povrsich 400°C+ ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Barva na výfuky která neleze dolů
Skalda>osiris> jo, tusim ze tenhle Car's od Duplicoloru (podle mych neofic. informaci je to lowendova vetev produktu od Motipu) jsem pouzil posledne na svody a zatim to tam zustalo
apropos, mas, jako expert, nejake vysvetleni na onu dobrou zkusenost s tim Alkytonem na povrsich 400°C+ ?
...duplicolor od tý doby co zfůzovali s motipem a jsou tak společně jedna firma, maj v těch nádobách stejný věci
...pozor, neplést si to s těma sprejema kde na nich vidíš na obrázku hrábě a lopatu, tam už to má vypovídající hodnotu znázorněnou pro blbý i graficky
...k alkytonu ti nemám co říct, nevím, mám jiný barvy do těch 120 °C, ale na svod bych je nedal, na tlumič jo ...mimochodem těch 120 °C při dobrý vůli leckdy vydržej barvy který nejsou určený na teplotní namáhání, to je ale lepší ověřit - poptat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Barva na výfuky která neleze dolů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Barva na výfuky která neleze dolů
Naposledy editováno 24.04.2010 09:12:11
MrsAtasova>osiris> jo ty taky máme! ...ten od racingu nejsou taky špatný!
...ano, máš pravdu, racing od kwasnyho jsou to samý, taky jsem je dělal ...pak to může bejt i hliníková nebo silikonová od dinitrolu, všechno na jedno brdoP.S.: Napsal jsem do DKracing o novou, ale ještě nevím odpověď.
Dupli-Color Žáruvzdorná barvy ALKYTON 250 ml, černá
Číslo výrobku 4347175
Dupli-Color
Modifikovaná alkydová pryskyřice s obsahem silikonu
Dobrá krycí schopnost
Excelentní přilnavost
Teplotní odolnost 600°C, krátkodobě do 750°C