Originální díly PARTSDEPOT





Téma: KN filtr
21.4.2010 v 21:04
Zdar borci. Včera jsme s kámošem navodili téma na KN filtr. Jde o to, že jsme se neshodli po jakém Km nájezdu vyprat a napustit KáeNko. Nakonec jsme obvolali několik známých servisáků a světe div se, odpovědi se celkem dost rozcházely. Takže majitelé KNfiltrů - jaký je váš interval?

KN filtr

21.4.2010 v 21:11 | Nahoru | #1
Baj vocko. Mam to v Dakarce tak po nekolika prasnych offroadcich, jinak tak jednou za 3 mesice. Ono to prakticky jede porad stejne tak to cistim a napoustim kdyz mam dekly dole.

2 reakcí na tento příspěvek KN filtr

21.4.2010 v 21:20 | Nahoru | #2
4. How often do I need to clean my K&N air filter?

If you have not experienced a decrease in mileage or engine performance, chances are your filter is fine and does not yet need cleaning. To be more specific, the filter does not require cleaning if you can still see the wire screen on the entire air filter regardless of how dirty it may appear. When the screen is no longer visible some place on the filter, it is time to clean it. When used in normal paved road, street or highway conditions, our replacement air filters that fit in the factory air box should require cleaning every 50,000 miles and our large conical filters on an intake system should require cleaning every 100,000 miles. When used in dusty or off-road environments, our filters will require cleaning more often. We recommend that you visually inspect your filter once every 25,000 miles to determine if the screen is still visible.

STRUCNY PREKLAD: Dokud je vydet kovova mrizka filtru tak je to porad ok. SILNICE cistit kazdych 50.000 mil KONICKE FILTRY 100.000 mil. PRASNE cesty a offroady kontrola kazdych 25.000 mil.

Takze je to prakticky da se rict bezudrzbovy filtr a ja vul to delam tak poctive. Takze na to prdim a diky tomuto vlaknu sem na to prisel. Dik

Jinak je to ztazeny text primo z K&N stranky zde

KN filtr

21.4.2010 v 21:22 | Nahoru | #3
Já čistim po cca 3-5tis km.

KN filtr

21.4.2010 v 21:24 | Nahoru | #4
Nevim mam ho nový nedavno...ale bud po sezoně ho vyčistim a nebo 10tis. km co nastane dřív..víc bych neřešil. Samozřejmě když budeš jezdit někde v buši nebo hodně prašnym prostředí tak interval bude menší

KN filtr

21.4.2010 v 21:25 | Nahoru | #5
záleží v jakým prostředí jezdíš atd..já to peru jednou za rok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtr

21.4.2010 v 21:35 | Nahoru | #6
MartasUS> trošku mě to zaráží Já myslel co 6000 km. Tak tedy budu čistit jednou za sezonu nebo jak bude dole nádrž

(reakce na) KN filtr

21.4.2010 v 21:37 | Nahoru | #7

Danielos>MartasUS> trošku mě to zaráží Já myslel co 6000 km. Tak tedy budu čistit jednou za sezonu nebo jak bude dole nádrž



Taky jsem to delal casteji a jak uz sem psal diky tomuto vlaknu jsem to nasel a pravda je uplne jinde,co?

KN filtr

21.4.2010 v 21:58 | Nahoru | #8
když je zasranej, jako všechno ostatní, jednoduchý jako facka

1 reakcí na tento příspěvek KN filtr

21.4.2010 v 23:13 | Nahoru | #9
Interval cca 6000km (dle prostredi) a postup muzes najit zde: Motovidea.cz cisteni KN filtru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtr

22.4.2010 v 03:00 | Nahoru | #10

huskyboy>Interval cca 6000km (dle prostredi) a postup muzes najit zde: Motovidea.cz cisteni KN filtru



Jak uz jsem psal nahore. Silnice po 50.000 milich /80.000km/ a offroad masiny kontrola po 25.000 /40.000km/ a pokud je spinavej tak vycistit. Nic tam nepisou o 6000 kilometrech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtr

22.4.2010 v 05:59 | Nahoru | #11
MartasUS> Čau. Já to taky jak osel čistil při každé výměně oleje. A vždycky mě zaráželo, že je pořád jak novej. Takže prdím na to. Ten nájezd v tom návodu tam asi nepíšou jen tak pro srandu králíkům. Dík. Měj se.

(reakce na) KN filtr

22.4.2010 v 07:17 | Nahoru | #12

eda>MartasUS> Čau. Já to taky jak osel čistil při každé výměně oleje. A vždycky mě zaráželo, že je pořád jak novej. Takže prdím na to. Ten nájezd v tom návodu tam asi nepíšou jen tak pro srandu králíkům. Dík. Měj se.



To ja dekuju tobe. Nebejt tohodle vlakna tak me ani nenapadlo se po tom pidit a hledat to a jak priblblo bych to cistil taky kazdou chvilku. Aspon ze to forum nekdy pomuze. Cau

E: doufam ze ses vsadil aspon o pivko s tim kamosem

Naposledy editováno 22.04.2010 07:22:01

2 reakcí na tento příspěvek KN filtr

22.4.2010 v 07:52 | Nahoru | #13
Ptát se jak často čistit (či měnit) filtr je stejné, jako ptát se jak často mám tankovat benzín?

..dle potřeby, někomu stačí vyčistit jednou az sezonu, někdo čistí co pár kol na MX trati.. Na "silnici" byl po dvou sezónách černý jak bota a to nebylo najeto celkově aní 10tis km..

(reakce na) KN filtr

22.4.2010 v 08:31 | Nahoru | #14

c.j.>Ptát se jak často čistit (či měnit) filtr je stejné, jako ptát se jak často mám tankovat benzín?

..dle potřeby, někomu stačí vyčistit jednou az sezonu, někdo čistí co pár kol na MX trati.. Na "silnici" byl po dvou sezónách černý jak bota a to nebylo najeto celkově aní 10tis km..



Cernej neznamena zasranej. Pokud jde videt kovova mrizka tak vyrobce rika "to je OK " a ja si myslim ze team odborniku to vi nejlepe co je pro jejich filtry dobre, ne?

(reakce na) KN filtr

22.4.2010 v 09:27 | Nahoru | #15

MartasUS>4. How often do I need to clean my K&N air filter?

If you have not experienced a decrease in mileage or engine performance, chances are your filter is fine and does not yet need cleaning. To be more specific, the filter does not require cleaning if you can still see the wire screen on the entire air filter regardless of how dirty it may appear. When the screen is no longer visible some place on the filter, it is time to clean it. When used in normal paved road, street or highway conditions, our replacement air filters that fit in the factory air box should require cleaning every 50,000 miles and our large conical filters on an intake system should require cleaning every 100,000 miles. When used in dusty or off-road environments, our filters will require cleaning more often. We recommend that you visually inspect your filter once every 25,000 miles to determine if the screen is still visible.

STRUCNY PREKLAD: Dokud je vydet kovova mrizka filtru tak je to porad ok. SILNICE cistit kazdych 50.000 mil KONICKE FILTRY 100.000 mil. PRASNE cesty a offroady kontrola kazdych 25.000 mil.

Takze je to prakticky da se rict bezudrzbovy filtr a ja vul to delam tak poctive. Takze na to prdim a diky tomuto vlaknu sem na to prisel. Dik

Jinak je to ztazeny text primo z K&N stranky zde



tohle je znama vec ze se na strankach KN doctes ze je skoro bezudrzbovej, ale v praxi bejva dost spinavej a cca jednou dvakrat za sezonu se kontoluje/cisti (vetsinou je to potreba) rozdil bejva docela velkej ucpanej/vycistenej...

1 reakcí na tento příspěvek KN filtr

22.4.2010 v 10:46 | Nahoru | #16
Dovolim si jednu lami otazku
Jak od sebe poznam standartni jednorazovej filtr od filtru, ktery jde vyprat a naimpregnovat? Napr. KN. V moji posledni moto byla jeste kovova dratenka nastrikana olejem

Ten co mam ted vypada skoro stejne jak KN filtr , akorat nema ty cerny okraje. Manik co jsem od nej moto kupoval nevi co tam daval, mel tech m,otorek hodne a ze nekde mel KN a nekde obycejny a uz si to nepamatoval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtr

22.4.2010 v 18:51 | Nahoru | #17

c.j.>Ptát se jak často čistit (či měnit) filtr je stejné, jako ptát se jak často mám tankovat benzín?

..dle potřeby, někomu stačí vyčistit jednou az sezonu, někdo čistí co pár kol na MX trati.. Na "silnici" byl po dvou sezónách černý jak bota a to nebylo najeto celkově aní 10tis km..


tj

Stancek35> jestli je z papiru, tak neni "praci" (max. "vyfoukaci")

(reakce na) KN filtr

22.4.2010 v 18:52 | Nahoru | #18

Stancek35>Dovolim si jednu lami otazku
Jak od sebe poznam standartni jednorazovej filtr od filtru, ktery jde vyprat a naimpregnovat? Napr. KN. V moji posledni moto byla jeste kovova dratenka nastrikana olejem

Ten co mam ted vypada skoro stejne jak KN filtr , akorat nema ty cerny okraje. Manik co jsem od nej moto kupoval nevi co tam daval, mel tech m,otorek hodne a ze nekde mel KN a nekde obycejny a uz si to nepamatoval.



Tezko rict. Kdybys ho vyndal a vyfotil ((TEN FILTER )) a dal ho sem tak by to pomohlo. Obycejnej filtr kterej se jenom meni je papirovej.

(reakce na) KN filtr

23.4.2010 v 03:01 | Nahoru | #19
Skalda , MartasUS> Dik chlapi, pripada mi spis papirovej, tak to asi bude jednorazovej. Pri nejblizsi prilezitosti ho teda jeste vytahnu a vyfotim :D

1 reakcí na tento příspěvek KN filtr

12.6.2011 v 22:48 | Nahoru | #20
Ahoj chlapi, v manualu od me motorky ( Suzuki SV 650 ) se pise, ze kontrola a vycisteni ( vyfoukani )klasickeho papiroveho filtru ma byt kazdych 6 tisic km a po 18ti tisicich vymena... Jelikoz KNko dejcha ten samej spinavej vzduch, tak si rikam, ze to asi bude stejny, jen ta vymena se konat nebude.

(reakce na) KN filtr

12.6.2011 v 23:34 | Nahoru | #21
biker-fox> zalezi taky v jakym prostredi jezdis (prasnost) - uvidis, az to rozeberes...

KN filtr

13.6.2011 v 00:02 | Nahoru | #22
U skutru najedu tak 15 až 20 tis/rok. Originální filtr se papírově mení po 11 tis. Prakticky v létě po 6 a v zimě i po 3, takže pocitam, ze KNko budu cistit tak po 8 v lete. Skutry maj obecne sani vzduchu blizko nad zemi, takze je to dost extrem v porovnani s motorkou, teda nejakou silnicni apod atd.

Naposledy editováno 13.06.2011 00:02:28

1 reakcí na tento příspěvek KN filtr

28.11.2020 v 17:22 | Nahoru | #23
Zůstává KN po vyprání a novém napuštění lepivej a mazlavej jako molitan na kroskách nebo je to úplně jinak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtr

28.11.2020 v 17:30 | Nahoru | #24
Doctoropulos> lepivej ano, ale ne aby ti z toho kapal olej
...nevím jak to na krosce děláš ty, ale že molitan prosytíš olejem a vyždímeš (vymačkách v igeliťáku), tak takhle klasický KN filtr neděláš, nastříkáš ho olejem, ale tak aby se tkanina lehce nasákla a nekapalo ti to z něho
...píšu to jak tatar, vím

Naposledy editováno 28.11.2020 18:25:10

(reakce na) KN filtr

28.11.2020 v 20:34 | Nahoru | #25
osiris> v pohodě myslím že to takhle chápu mnohem lépe než z návodu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jiná kola na XJR 1300 Yamaha XJR 1300 spéca 2 4.1.2021 v 17:54 docent
Tlumič řízení XJR 1300 SP Yamaha XJR 1300 xjrko1300 19 24.12.2020 v 10:57 __RomFox__
Adaptér olejového filtru Yamaha XJR 1300 sladis 9 5.12.2020 v 18:42 krokoš
Je moje XJR 1300 RP02 zároveň tzv SP Yamaha XJR 1300 Mufiozo 5 21.10.2020 v 05:20 VlaHa
XJR 1300 únik oleje Yamaha XJR 1300 Drak-09 7 12.10.2020 v 19:43 Bondy

TOPlist