Mám jednu otázku. Nemá někdo z Vás zkušenosti s problémem na Powercommanderu III usb. Jedná se o to, že mi ukazuje dvakrát tolik otáček, než je na motoru. Jinak vše funguje jak má, pozice klapky atd. Jenže to rostě nejde naladit, protože se zasekneme na 7000 otáčkách v mapě na PC a přitom motor točí 3500,-.
Díky, Dřík.
1 reakcí na tento příspěvek PC III USB problém
Jsem z toho jelen. Psal jsem maila na support Powercommanderu, ale chtěl jsem to zkusit i tad. Víc hlav víc ví.
Dřík>Ahoj. Nene, je to PC pro Meanse tento rok. Právě jsme na to včera čuměli a snažili se ho zkalibrovat, ale bez úspěchu. Vstřiky to má jeden na válec. žádnej hightech. A dvojí vstřik? není důvod. To by tam ani neměl smyls sekundární vzduch....
Jsem z toho jelen. Psal jsem maila na support Powercommanderu, ale chtěl jsem to zkusit i tad. Víc hlav víc ví.
no jasne, ale podle me jsou vsechny krabice PC stejne, lisi se jen konektory a potom software. jakou mas v tom PC nahranou mapu?
1 reakcí na tento příspěvek PC III USB problém
Dřík>Přesně.šalina je stejná avše sedí. Mapu jsme tam dali pro tento model. nocméně nic se nezměnilo. Zkoušli jsme i jiný, ale bez výsledku.
tak to je fakt divny, to se mi nikdy nestalo ale zase ja montoval par commanderu, zkus kontaktovat murkina odsud. predpokladam ze kabelaz predni/zdni vstrik jste neprohodili(ikdyz to by podle me nemelo mit vliv) ostatne by teoreticky nemelo mit vliv ani ten pocet valcu, otacky bych rek ze budou mit odvozene od jednoho vstriku. Jeste muzes s odpojenym commanderem pomoci osciloskopu (mozna i multimetrem) zmerit freqvenci s jakou otviraj vstriky, jestli to sedi s otackama motoru. pokud ok mozna bych zkusil flashnout firmware commanderu a pak poslat na reklamaci...
ale nejdriv zkus murkina, co ti k tomu rekne on(njdes ho tu ve firmach, nebo bych ti poslal PM foun)
Naposledy editováno 21.04.2010 11:31:16
1 reakcí na tento příspěvek PC III USB problém
Máte to dobře prodrátovaný? (vím, blbá otázka, ale....)
Naposledy editováno 21.04.2010 11:39:57
honzabiker>A odkud to bere informaci o otáčkách? Pokud to bere podle impulsů na cívku zapalování, tak je možný, že to ukazuje dvakrát tolik RPM, protože to prostě pálí i do výfuku. Tzn. že na svíčce je jiskra každých 360° ( a ne 720° jak je opravdu potřeba)
powercommander je pripojenej jen na vstriky a na senzor otevreni klapky.... tzn to otacky pozna z toho jak se otviraji vstriky.
1 reakcí na tento příspěvek PC III USB problém
Ten osciloskop zkusím
Druhej zápal se děje ve většině případů v dolní uvrati po expanzním zdvihu, což by bylo 540°. A to by ty otáčky ovlivnilo, ale ne přesně dvakrát.
Assasin: kdybys měl kontakt na toho Murkina, hoď mi ho pls zprávou. Díkec.
1 reakcí na tento příspěvek PC III USB problém
Naposledy editováno 21.04.2010 13:39:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tokico - brzdové destičky Kawasaki VN 1500 | PepaSahib | 16 | 20.2.2024 v 17:16 lecomondo |
Pokazil sa sytič a neide voľnobeh Kawasaki VN 1500 | Osif | 4 | 20.11.2023 v 13:11 Osif |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... | Kritix | 3 | 31.7.2023 v 23:41 karel28 |
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... | Kritix | 0 | 2.7.2023 v 20:30 Kritix |