globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: PC III USB problém
21.4.2010 v 10:16
Ahoj všichni,

Mám jednu otázku. Nemá někdo z Vás zkušenosti s problémem na Powercommanderu III usb. Jedná se o to, že mi ukazuje dvakrát tolik otáček, než je na motoru. Jinak vše funguje jak má, pozice klapky atd. Jenže to rostě nejde naladit, protože se zasekneme na 7000 otáčkách v mapě na PC a přitom motor točí 3500,-.

Díky, Dřík.

PC III USB problém

21.4.2010 v 10:52 | Nahoru | #1
nemas tam nahranou mapu pro nakou jinou moto? 4valec? jinak to otacky vymejsli podle otvirani vstriku a to by znamenalo ze ten vulcan vstrikuje i do vyfuku a to mi prijde jako blbost. dvojite vstrikovace to taky nema, a tam kdyz se to pichne na ty druhe tak to spis ukazuje obracene.. PC otacky nizsi nez ma motor ve skutecnosti.

1 reakcí na tento příspěvek PC III USB problém

21.4.2010 v 11:11 | Nahoru | #2
Ahoj. Nene, je to PC pro Meanse tento rok. Právě jsme na to včera čuměli a snažili se ho zkalibrovat, ale bez úspěchu. Vstřiky to má jeden na válec. žádnej hightech. A dvojí vstřik? není důvod. To by tam ani neměl smyls sekundární vzduch....
Jsem z toho jelen. Psal jsem maila na support Powercommanderu, ale chtěl jsem to zkusit i tad. Víc hlav víc ví.

(reakce na) PC III USB problém

21.4.2010 v 11:19 | Nahoru | #3

Dřík>Ahoj. Nene, je to PC pro Meanse tento rok. Právě jsme na to včera čuměli a snažili se ho zkalibrovat, ale bez úspěchu. Vstřiky to má jeden na válec. žádnej hightech. A dvojí vstřik? není důvod. To by tam ani neměl smyls sekundární vzduch....
Jsem z toho jelen. Psal jsem maila na support Powercommanderu, ale chtěl jsem to zkusit i tad. Víc hlav víc ví.



no jasne, ale podle me jsou vsechny krabice PC stejne, lisi se jen konektory a potom software. jakou mas v tom PC nahranou mapu?

1 reakcí na tento příspěvek PC III USB problém

21.4.2010 v 11:20 | Nahoru | #4
Přesně.šalina je stejná avše sedí. Mapu jsme tam dali pro tento model. nocméně nic se nezměnilo. Zkoušli jsme i jiný, ale bez výsledku.

(reakce na) PC III USB problém

21.4.2010 v 11:30 | Nahoru | #5

Dřík>Přesně.šalina je stejná avše sedí. Mapu jsme tam dali pro tento model. nocméně nic se nezměnilo. Zkoušli jsme i jiný, ale bez výsledku.



tak to je fakt divny, to se mi nikdy nestalo ale zase ja montoval par commanderu, zkus kontaktovat murkina odsud. predpokladam ze kabelaz predni/zdni vstrik jste neprohodili(ikdyz to by podle me nemelo mit vliv) ostatne by teoreticky nemelo mit vliv ani ten pocet valcu, otacky bych rek ze budou mit odvozene od jednoho vstriku. Jeste muzes s odpojenym commanderem pomoci osciloskopu (mozna i multimetrem) zmerit freqvenci s jakou otviraj vstriky, jestli to sedi s otackama motoru. pokud ok mozna bych zkusil flashnout firmware commanderu a pak poslat na reklamaci...

ale nejdriv zkus murkina, co ti k tomu rekne on(njdes ho tu ve firmach, nebo bych ti poslal PM foun)

Naposledy editováno 21.04.2010 11:31:16

1 reakcí na tento příspěvek PC III USB problém

21.4.2010 v 11:38 | Nahoru | #6
A odkud to bere informaci o otáčkách? Pokud to bere podle impulsů na cívku zapalování, tak je možný, že to ukazuje dvakrát tolik RPM, protože to prostě pálí i do výfuku. Tzn. že na svíčce je jiskra každých 360° ( a ne 720° jak je opravdu potřeba).
Máte to dobře prodrátovaný? (vím, blbá otázka, ale....)

Naposledy editováno 21.04.2010 11:39:57

(reakce na) PC III USB problém

21.4.2010 v 11:39 | Nahoru | #7

honzabiker>A odkud to bere informaci o otáčkách? Pokud to bere podle impulsů na cívku zapalování, tak je možný, že to ukazuje dvakrát tolik RPM, protože to prostě pálí i do výfuku. Tzn. že na svíčce je jiskra každých 360° ( a ne 720° jak je opravdu potřeba)



powercommander je pripojenej jen na vstriky a na senzor otevreni klapky.... tzn to otacky pozna z toho jak se otviraji vstriky.

1 reakcí na tento příspěvek PC III USB problém

21.4.2010 v 13:13 | Nahoru | #8
Přesně. je to ze signálů vstřiku, což je jednou za 720° Mě to bohužel ukazuje na špatnej převodník v PC. Uvidím co napíšou herr konstruktéři z USA
Ten osciloskop zkusím

Druhej zápal se děje ve většině případů v dolní uvrati po expanzním zdvihu, což by bylo 540°. A to by ty otáčky ovlivnilo, ale ne přesně dvakrát.

Assasin: kdybys měl kontakt na toho Murkina, hoď mi ho pls zprávou. Díkec.

(reakce na) PC III USB problém

21.4.2010 v 13:24 | Nahoru | #9
Dřík> Nějak my ty tvý počty nevycházej...Možná snad jen u řadovýho dvouválu s klikovými čepy pootočenými o 180°...

1 reakcí na tento příspěvek PC III USB problém

21.4.2010 v 13:32 | Nahoru | #10
Jasný, je to ovlivněný i přesazením čepů. Bral jsem to jednoduše pro jeden válec. Jen jsem chtěl říct, že to nebude každých 360°, protože jiskra sekudárního zápalu je na začátku výfukovýho zdvihu. a ne na konci. Aspoň tak jsem to vždycky potkal. Nicméně tímto to nebude, protože to stříká vždycky jen při sacím zdvihu, resp. kapánek před. A PC si to bere právě ze vtřiku.

Naposledy editováno 21.04.2010 13:39:07

(reakce na) PC III USB problém

21.4.2010 v 14:53 | Nahoru | #11
Dřík> Jasný, sekvenční vstřikování...ale s tou jiskrou...Právě jsem taky pro jednoduchost uvažoval jednoválec a protože u těhle motorů se (vetšinou) neřeší právě poloha vačkové hřídele, tak to pálí v každé horní úvrati. Snímač bývá na klice a ten pozná HÚ ale nepozná polohu vačky (resp. část cyklu). Proto těch mých 360°. Měl jsem SZR (XTZ motor) a ta pálila každých 180°. Nevím proč ale bylo to tak. Bral bych to ale spíš jako extrém a raritu.

PC III USB problém

21.4.2010 v 17:23 | Nahoru | #12
To asi jo. Většinou totiž mají ty motory víc šutrů na rotoru. Ale jak jsem řekl, to jsem potkal já... Ono v horní úvrati výfuku by to bylo prd platný...
No určitě dám vědět až dojdu na to co temu je Bude to asi mazec...doufám, že není v háji PC.

PC III USB problém

22.4.2010 v 08:59 | Nahoru | #13
Tak mi nakonec odepsali z Dynojet. Chlapík mi poslal exáč prográmku, kterej by to měl opravit. Tak odpoledne uvidíme pozn. funguje to

Naposledy editováno 25.04.2010 11:00:10

PC III USB problém

26.4.2010 v 06:42 | Nahoru | #14
Tak aspoň tak...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tokico - brzdové destičky Kawasaki VN 1500 PepaSahib 16 20.2.2024 v 17:16 lecomondo
Pokazil sa sytič a neide voľnobeh Kawasaki VN 1500 Osif 4 20.11.2023 v 13:11 Osif
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... Kritix 3 31.7.2023 v 23:41 karel28
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... Kritix 0 2.7.2023 v 20:30 Kritix


TOPlist