takže vyber srdcem a neřeš zemi původu..
A pokud se rozhodneš pro Guzzi, zkus se poptat tady ..
i na takto starou moto Ti dají záruku
1 reakcí na tento příspěvek Klasika ze 70. - 80. let
Malá Guzzi je malá, pokud máš víc než 180 už na tom budeš vypadat blbě a líp se poskládáš na BMW.
Provozní náklady a dostupnost dílů je zhruba stejná. Vše potřebné je na Ebay za přijatelné částky.
Kolem Guzzi je u nás určitá komunita, což u BMW neplatí.
U obou se jedná o dosti staré stroje. Pokud jsi dobrý mechanik neboj se ani jedné, pokud neumíš ani nafoukat gumy, pak se z toho dost pravděpodobně osypeš. Dokud ty stroje jezdí je to ok, jak se něco pokazí bude to velmi pravděpodobně něco dost fatálního a oprava nebude levná. Guzzi totiž jede pořád i když by už dávno podle tolerancí v manuálu jet neměla, takže pokud se zastaví, je to často vážné.
Pro představu, Taková dobře udělaná repase celé V35 přijde na 40-50 000, u BMW zhruba taky tak.
Jako druhá motorka, nebo strojek na hraní jsou obě super, jako spolehlivý dopravní prostředek jsou obě taky použitelné, ale musí tomu odpovídat jejich stav.
Pokud si myslíš, že dáš za motorku 30 000 a ta tě bude vozit bez investic věky, možná ti to vyjde, ale velmi pravděpodobně se větším investicím nevyhneš. Guzzi je Guzzi, ale to BMW je taky zajímavý a vcelku povedený stroj.
Takový pěkný řadový čopřík, 20 kW, díky krátkým kvaltům a celkem nízké hmotnosti solidně živá a pohodlná motorka do města. Nevýhodou byla tendence poskakovat na nerovnostech, právě kvůli váze. Asi by se to dalo vyladit kombinací nastavení tlumičů a tlaků v pneumatikách (byla to zatím jediná motorka, kterou znám, u které je v přední pbneu vyšší předepsaný tlak než v zadní). Bolavým místem už od výroby byly startéry - na ten dvouválec měly malý výkon a často se dodatečně nahrazovaly silnějšími, jinak brzy odcházely.
V Německu se jich vyskytuje poměrně dost a jsou za pár šupů.
1 reakcí na tento příspěvek Klasika ze 70. - 80. let
jinak na motoinzerci se teď objevily docela zajimavy kousky
V35
V35 Imola
V65
Když bys kupoval starou Guzzinu, tak se na ní zeptej v Sušici , oni maj docela přehled o strejch motorkách, co tu jezděj.
Naposledy editováno 13.04.2010 15:15:02
Ta motorka nebude rozhodně sloužit jako každodenní dopravní prostředek ani na delší cesty. Chci jí spíš jako takovou hračku, na kratší projížďky, nájezd bude tak max. 1500km ročně. S tím, že budu i opravovat počítám, ale nechci hlavně opravovat a občas jezdit, ale hlavně jezdit a občas, když to bude nutné, tak opravovat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW R45 - dovozova STK BMW R 45 | PP86 | 13 | 16.3.2024 v 17:18 trajda |
Veterán BMW BMW R 75/5, BMW R 45, BMW R 100 | Jarda350 | 18 | 8.10.2018 v 21:39 laďa-prášil |
Troy Corser jezdí BMW BMW R 45 | Kohlstein | 2 | 13.9.2018 v 19:47 Koudy01 |
Přední brzdič na BMW R45 1978 BMW R 45 | Vesuv | 4 | 5.5.2017 v 09:07 gugo |
Odstín barvy linek na BMW R 45 BMW R 45 | tomas21 | 3 | 10.12.2016 v 10:08 tomas21 |