bmw_r1300gs_cartec





Téma: WR 450 začala chlastat
 
6.4.2010 v 14:19
Mám zajímavou zkušenost - začal jsem krmit svoji WR 450 Naturálem 98 s následujícími výsledky:
- motorka jede jak splašená, evidentně tahá víc, po ubrání nestřílí,hedvábnej chod
- trochu za to víc letos tahám, protože jsem si na ni zvykl-ale kurva spotřeba atakuje 9,5 l na sto , když jsem do ní lil 95 , tak jsem se nedostal přes 8 l.
nejsem socka, takže kvůli penězům za beneli to neřeším, ale letos jedu do rumunska a tam asi bude problém s dojezdem.
Jinak podotýkám WR je 2 roky stará,výfuk Leo Vince, natryskovaná, vzduch filtr čistej,ventily zkontrolovaný.

WR 450 začala chlastat

6.4.2010 v 14:27 | Nahoru | #1
Zapiš ji do Alkoholiků anonymně

WR 450 začala chlastat

6.4.2010 v 14:41 | Nahoru | #2
V této zemi je lepší chlastat než být střízlivej,líp se to snáší
Je vidět,že i tvoje motka dostala rozum

WR 450 začala chlastat

6.4.2010 v 15:17 | Nahoru | #3
kdo nechlastá s náma chlastá proti nám

WR 450 začala chlastat

6.4.2010 v 16:21 | Nahoru | #4
jakej pán, takovej krám

WR 450 začala chlastat

6.4.2010 v 16:28 | Nahoru | #5
A tos čekal že půjde spotřeba dolů když za to budeš víc tahat?

Jinak abych tady jako jedinej(! )napsal něco k tématu - tak spotřeba čtyřipade čtyřtaktů takováhle klidně bejt může.Pokud si jseš jistej, že je vše v pořádku, tak si můžeš bejt stejně tak jistej, že kolegové v Rumunsku budou mít spotřebu +- stejnou(pokud pojedou stejnou kubaturu), tudíž budete potřebovat tankovat stejně.A taky si myslim, že v Rumunsku budete jezdit třebas víc delších přejezdů vyšší rychlostí, což spotřebu taky srazí.

Kdyby tě to stejně neuklidnilo tak máš jedinou možnost - koupě větší nádrže
TŘEBA TU

WR 450 začala chlastat

6.4.2010 v 16:29 | Nahoru | #6
Podle mě normální efekt toho že víc taháš :)
Nicméně já mám taky trošku s tímto problém, moje 450 bere o trošičku víc než ostatní, ne nějak tragicky, ale zkusím snížit jehlu, možná o 2 menší hlavní trysku.. ale kdoví jestli si to nerozhodím.

1 reakcí na tento příspěvek WR 450 začala chlastat

6.4.2010 v 16:55 | Nahoru | #7
Ty nádrže nevim nevim... bych to spíše řešil petkou benzínuv baťohu.

(reakce na) WR 450 začala chlastat

6.4.2010 v 17:18 | Nahoru | #8

Tomikcross>Ty nádrže nevim nevim... bych to spíše řešil petkou benzínuv baťohu.


Jo, to je rozhodně pohodlnější a bezpečnější než nádrž za čtyři tiskary...

WR 450 začala chlastat

6.4.2010 v 17:46 | Nahoru | #9
Zkus jestli se ti sniži spotřeba když začneš jezdit znova na N95, ne?

WR 450 začala chlastat

6.4.2010 v 18:00 | Nahoru | #10
Jojo, když člověk tahá, to je vír v nádrži hned...
Taky mi ta moje 450 bere kolem 8,5-9l na 100km, takže teď taky řeším, jak zvýšit dojezd a jednou z variant je také koupě větší nádrže z USA... Rozhodně nehodlám vozit místo pití v kejmlu benzín...
Takže bych to být tebou asi nějak moc neřešil, protože pokud bys chtěl snížit spotřebu např. jiným nastavením karburátoru, tak zase přijdeš třeba o spodek, nebo ti to udělá někde díru apod.
Takže pokud ti to jede pěkně, smiř se se spotřebou a užívej si zátahu nebo zkus pořešit tu větší, nebo nějakou přídavnou nádrž...

WR 450 začala chlastat

6.4.2010 v 19:14 | Nahoru | #11
nwm jestly je to moc.. ale ja projel na CC za 2 hodiny na dváce skoro 20 sice na 2t ale nestěžoval bych si

WR 450 začala chlastat

6.4.2010 v 19:17 | Nahoru | #12
To já chlastám taky už nějakej ten pátek

1 reakcí na tento příspěvek WR 450 začala chlastat

6.4.2010 v 22:24 | Nahoru | #13
proč řešíte spotřebu,když:
-bentín teoreticky 8/100 km = 2,40,- km
-olej a filtr - 500/300 km = 1,60,- km
-řetězovka 3000/3000 km = 1,- km
-pneu 2600/800 km = 3,25,- km

To je jen nejnutnější udržba,nepočítal jsem ani zničené díly,repase tlumení,ložiska kol,pojištění,ztráta hodnoty....nebo go motoru ..10-20tkč /5t- 10t km..

takže jestli mi bere 6 nebo 8 je mi opravdu v celku jedno,jelikož benzín měně podstatná položka

(reakce na) WR 450 začala chlastat

6.4.2010 v 22:27 | Nahoru | #14
Kovi> jedinej důvod - dojezd

WR 450 začala chlastat

6.4.2010 v 22:50 | Nahoru | #15
No tak 2 litrovka na zádech bude jednoduší řešení než se hrabat v moto

WR 450 začala chlastat

7.4.2010 v 09:58 | Nahoru | #16
No,tak jsem si od Vás potvrdil jen to co jsem si myslel.Větší nádrž určitě kupovat nebudu (nelíbí se mi) a vozit petku s benzínem na zádech taky ne, naštěstí s náma jezdí cisterna LC 4 adventure, tak ho občas podojím .A hrabat do karbecu taky nebudu když to tak úžasně jede .Asi se s tím budu muset smířit a jak tady čtu, tak s takovou spotřebou nejsem sám.

1 reakcí na tento příspěvek WR 450 začala chlastat

7.4.2010 v 10:39 | Nahoru | #17
Jsem na tom jako ty.....moto i stáří, zatím laďák, seřízená a naladěná dr.RSWR a jezdím kolem 10 při ostřejší jízdě.....na nádrž kolem 100km. Brácha na 250 je někde cca o 2 litry míň. Když jedeme někam dál, buť benzinka, nebo ten litřík v petce. Myslím, že nikdo tady nejezdí na motorce na spotřebu.

(reakce na) WR 450 začala chlastat

7.4.2010 v 10:53 | Nahoru | #18
LiborWR> tak to jsem spokojenej, měl jsem pocit, že se tady někde řešila spotřeba 450-tek v terénu kolem 8 litrů.A jezdíš na natural 95 nebo 98?U mojí WR jde fakt o propastnej rozdíl.Jinak do rumunska si beru nějaký aditivum co zvyšuje oktanová číslo o 3 stupně aby si endurko chrochtalo

WR 450 začala chlastat

7.4.2010 v 12:07 | Nahoru | #19
Já jezdil v Rumunsku s WR kolem 6ti na sto (přetryskovaná, origo výfuk). Jednak jsem se nechtěl zrakvit, jednak nemám fyzičku na to jet celej den střelbu... takže kolem cca 100 km se teprv přepínalo na rezervu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist