Téma: CBR 600 f4i volnobezne otacky
22.3.2010 v 20:13
Ahoj borci
Zaujimal by ma Vas nazor na spravanie mojej motorky (CBR 600 F4i).
Pri studenom starte chyti vzdy na prvy krat a to hned. Otacky vyskocia na cca 2500 a postupne klesaju az sa ustalia na 1300, co je presne tolko kolko uvadza manual. Ale ak je moto zahriata na prevadzkovu teplotu, okolo 80 stupnou, vtedy su volnobezne otacky 700-800 a pri startovani takto zahriatej motorky to chyti iba s pootocenym plynom. Osobne ma to pri uzivani motorky vobec neobmedzuje, ale mozno to je len nejaka malickost ktora sa da lahko odstranit, alebo predzvest niecoho vazneho.
Dik za kazdy nazor.
Předchozí
1 2
Následující

CBR 600 f4i volnobezne otacky

22.3.2010 v 20:18 | Nahoru | #1
Este doplnim ze je to rv 2001 a kontrolka F1 nehlasi ziadnu chybu.

CBR 600 f4i volnobezne otacky

22.3.2010 v 20:20 | Nahoru | #2
Rekl bych,ze mas masinu spatne serizenou.Chtelo by to kouknout na sytic a seridit.Jinak je to kontrolka FI ne F1.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 600 f4i volnobezne otacky

22.3.2010 v 20:34 | Nahoru | #3
myslim ze by se nemelo startovat na strikacce s plynem ale serid to je tam u retezoveho kolecka takovy spunt ktery vede do bowdenu a tim to nastavis

CBR 600 f4i volnobezne otacky

22.3.2010 v 20:49 | Nahoru | #4
jj sitic

(reakce na) CBR 600 f4i volnobezne otacky

22.3.2010 v 20:51 | Nahoru | #5

bukaj>myslim ze by se nemelo startovat na strikacce s plynem ale serid to je tam u retezoveho kolecka takovy spunt ktery vede do bowdenu a tim to nastavis


Jj při zahřátým motoru to trochu přitáhni ať tam máš kolem 1300+-100 otáček a hotovo

2 reakcí na tento příspěvek CBR 600 f4i volnobezne otacky

22.3.2010 v 21:01 | Nahoru | #6
Dakujem, skusim a dam vediet
...spomenulo sa tu par krat slovo sitic, je vobec na tejto motorke sitic? myslel som ze tieto veci sa tu deju automaticky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600 f4i volnobezne otacky

22.3.2010 v 21:13 | Nahoru | #7

ThunderV>Dakujem, skusim a dam vediet
...spomenulo sa tu par krat slovo sitic, je vobec na tejto motorke sitic? myslel som ze tieto veci sa tu deju automaticky.


Sytič je automatický,ale jak píšeš po zahřátí to padne na ty otáčky co máš nastavený,takže jen přitáhni ten bazmek a mělo by to být OK.

(reakce na) CBR 600 f4i volnobezne otacky

22.3.2010 v 21:14 | Nahoru | #8
titus>

(reakce na) CBR 600 f4i volnobezne otacky

22.3.2010 v 21:15 | Nahoru | #9

ThunderV>Dakujem, skusim a dam vediet
...spomenulo sa tu par krat slovo sitic, je vobec na tejto motorke sitic? myslel som ze tieto veci sa tu deju automaticky.



Ano motorka ma sytic.Bez neho by jsi studenej motor trapil hodne dlouho :) jinak sytic je automaticky.Ona ti vyskoci na nejake otacky a cim je motorka vice ohrata tim otacky klesaji,az vypne uplne a motorka ti bezi na klasicky volnobeh.Sytic by si mela motorka zjistovat sama.

CBR 600 f4i volnobezne otacky

22.3.2010 v 21:36 | Nahoru | #10
na levej straně nad řetězkou je plastový točítko na bovdenu,ohřej motor na provozní teplotu a nastav cca těch 1300ot/min a víc neřeš.studený ti to naskočí na sytič a potom to spadne na nastavený otáčky...

CBR 600 f4i volnobezne otacky

26.3.2010 v 23:02 | Nahoru | #11
naskočit to musí bez heftu jak ohřátý,tak i studený. Přitáhni plastovým ovládáním na levé straně volnoběh a mělo by to být OK. Volnoběh

1 reakcí na tento příspěvek CBR 600 f4i volnobezne otacky

28.3.2010 v 10:07 | Nahoru | #12
Ahoj, vdaka za rady, skusil som, otacky za horuca su uz OK, no start je ako pred tym. Takze sa objednavam do servisu.

CBR 600 f4i volnobezne otacky

28.3.2010 v 10:24 | Nahoru | #13
nevim co řešíš,ale je normální že to naskočí na cca 2500tis a pak to klesá k volnoběhu,taky se to celkem rychle ohřeje,sice mi ty otáčky drásaj uši,ale je to tak naprogramovaný,pokud to nehoupe,nebo jinak nezlobí,není to akutní...

(reakce na) CBR 600 f4i volnobezne otacky

28.3.2010 v 10:43 | Nahoru | #14
ThunderV> ZROVNA JSEM DOLÍVAL KOMPLET OLEJ PO 1/2 ROČNÍM STÁNÍ V DŮSLEDKU PRORAŽENÍ VÍKA ALTÍKU A PRVNÍ START JSEM NEVÁHAL ZDOKUMENTOVAT.
STUDENÁ CBR

1 reakcí na tento příspěvek CBR 600 f4i volnobezne otacky

28.3.2010 v 15:29 | Nahoru | #15
zdravim je to trochu mimo tema ale chtěl jsem se zeptat jestli podobne kolečko je i u starších modelu konkretně 00 a jestli má stejný učel?Byl sem se mrknout a podobné kolečko tam je ale na prave straně a v manualu je napsano že by to mělo souviset s dorazem škrtící klapky což by bylo podobné... Boužel anglicky zas tolik neumím tak v tom manualu moc nezjistim..Při zahřátem motoru mám otáčky 900-1000

CBR 600 f4i volnobezne otacky

28.3.2010 v 18:08 | Nahoru | #16
los fazeros> No riesim to, ze s horucim motorom to nejde nastartovat bez pootoceneho plynu.
Ak je motor studeny, nastartuje hned (tak ako na videjku od CeBRusaka). Chod je hladky a pekny v celom rozsahu otacok. Ale ak je horuca, tak nenastartuje pokial trosku nepridam. Za horuca sa medzi 1.3 az 3tis otackami ako keby dusila, cuka a otacky stupaju pomaly a nema tah. Nad 3tisic vsetko ok. Pri studenom motore, ked to este bezi na sitic je vsetko fajn aj pod 3tis.
Tak ma napadlo ci by to nemohol byt vadny senzor natocenia klapiek, ze napriklad pocas prvych 10% pootocenia klapiek, dava senzor zly signal. Pri studenom starte system mierne pootoci klapky (sitic) a preto sa mi zavada so zlym senzorom neprejavi za studena. Moj laicky nazor, ale v servise to urcite vypatraju presne.

CBR 600 f4i volnobezne otacky

28.3.2010 v 18:26 | Nahoru | #17
jo tak to jsem zřejmě výše přehlédl,to je samo špatně,bude to chtít udělat synchronizaci/vyčistit stříkačku,vono to není zas až tak automatický ,jak si lidi myslí...je to skoro stejný jak krboše,ale má to vstřikovače místo palivový části(zjednodušeně řečeno)ale 4klapky a ty musí bejt synchrinizovaný
jinak tvoje hypotéza je mylná,sytič neznamená že se víc natočí klapky,ale jede to na bohatší palivovou mapu,není tam žádnej servomotor který by byl schopen tohle obstarat
co se týče klapek,tak štelováním dorazu určuješ volnoběh za tepla...

(reakce na) CBR 600 f4i volnobezne otacky

28.3.2010 v 18:28 | Nahoru | #18
corwin.m> ano má to stejný účel,na teplém motoru nastavýš výši volnoběžných otáček dorazem škrtící klapky,a to je tohle plastový točítko s jakýmsi bowdenem...

CBR 600 f4i volnobezne otacky

28.3.2010 v 19:05 | Nahoru | #19
los fazeros> Podla tohto clanku (Odzimovani motorky), by sa klapky mali natocit pri studenom starte. No nebudem sa hadat, na CBR F4i to moze byt inac nez popisuje clanok:

Podstatně jednoduší to mají majitelé motorů se vstřikováním. Tam prakticky není potřeba žádných zásahů, jen si na jaře před startem vzpomenout na páčku sytiče, pokud je jím motorka vybavena. Páčka sytiče na starších modelech slouží k otevření škrtících klapek cca o 2%. U novějších motorů je to řízeno servomotorkem přes sekundární klapky nebo pomocí obtokových ventilů. Ve skutečnosti tak tedy nejde o sytič v pravém slova smyslu, ale o přidání vzduchu při zaklapnutém plynu. Opomenutí páčku po zahřátí zavřít způsobí jen vyšší volnoběh, ale na tvorbu směsi a tím spotřebu nemá vliv.

CBR 600 f4i volnobezne otacky

28.3.2010 v 19:39 | Nahoru | #20
aha ,pamatuj že nikdy neplatí univerzální návod,autor to popsal víceméně správně,ale na cbr600f4i žádnej servomotor nenajdeš,pokud by tam byl,tak by tě to pěkně pozdravilo při otočení klíčku jako pumpa...
takže tvoje hypotéza s vadným signálem TPS,je v tomhle případě chybná,klapky jsou i za studena na dorazu kterej ovládáš tím plastovym čudlem dole u hadic...
do stříkačky je vedená voda,takže mam pocit že sytič ovládá nejspíš nějakej bimetal,nebo čidlo,nestudoval jsem to do hloubky,ani mě to nezajímalo...

CBR 600 f4i volnobezne otacky

28.3.2010 v 19:49 | Nahoru | #21
Aj tak si myslim ze to bude TPS
V kazdom pripade to tu napisem, ked budem mat potvrdene co to naozaj je.

...pre vysvetlenie ze ako som k tomu TPS dosiel:
Ak by TPS daval zly signal v prvych 5% percentach, tak za studena to nezistis lebo bezis na sytic a tych prvych 5% percent nevyuzivas, pretoze ak bezi sytic tak su otacky cca 2.5tis pri zatvorenom plyne. Ak by som chcel za horuca mat 2.5tis tak musim pootocit plyn viac nez spomynanych 5% percent.
Mozno je to cele blbost, ale neda mi nad tym neuvazovat a hladam na nete spravne vystupne hodnoty aby som to TPS premeral.

Naposledy editováno 28.03.2010 20:08:10

CBR 600 f4i volnobezne otacky

28.3.2010 v 20:08 | Nahoru | #22
já sázim na rozesranou stříkačku,budto bordel,nebo špatná synchro,nebo zahumusenej vzducháč...
jináč,kdyby sis stál na svym,mam koplet stříkačku a spoustu jinejch dílů z motoru a kolem motoru na prodej

CBR 600 f4i volnobezne otacky

29.3.2010 v 11:31 | Nahoru | #23
los fazeros: díky za odpověd pujdu zahřát a lechce nastavit.Stejně se jedná jen o nastavení na měsíc poté budu dávat moto do servisu na nastavení podtlaku a celkové seřizení + nové svíčky a ještě kontrola napínaku rozvodového řetězu protože na todle docela tyto moto trpjej.
Tak ještě jednou díky a všem přeju v nové sezoně hodně štastnejch kilometrů a spokojené navraty domů...

1 reakcí na tento příspěvek CBR 600 f4i volnobezne otacky

22.4.2010 v 21:01 | Nahoru | #24
Zavada urcena a odstranena
Spatny regulator tlaku paliva.
Poskodena membrana v regulatore netesnila a benzin sa dostaval cez podtlakovu hadicu do 3 a 2 valca a tie sa uchlastavali.
Podtlakove hadice zo sania 2. a 3. valca su prepojene s regulatorom a pri ubrani plynu (zatvoreni klapiek) sa vytvori podtlak ktory otvori ventil, znizi sa tlak benzinu na vstrekovace a tie prestanu davat palivo, takze pri brzdeni motorom to nezerie benzin. No mne ten system bol viac na skodu nez na uzitok az dokial som nezohnal druhy regulator
Teraz fici ako hodinky.
Tymto chcem podakovat Los Fazerosovi za rychly a ferovy pristup.

(reakce na) CBR 600 f4i volnobezne otacky

22.4.2010 v 21:34 | Nahoru | #25
ThunderV> není zač,hlavně že byla závada efektivně odstraněna

CBR 600 f4i volnobezne otacky

3.9.2010 v 23:20 | Nahoru | #26
Čau,můžu se zeptat kolik stálo odstranění téhle závady?Řeším nyní totožný problém.
Díky

CBR 600 f4i volnobezne otacky

4.9.2010 v 15:01 | Nahoru | #27
stálo ho to pár stováků,poslal jsem mu regulátor z plonkový stříkačky co se mi to válí
mam jí pořád,kdybys něco potřeboval,ale regulátor už na ní není

CBR 600 f4i volnobezne otacky

4.9.2010 v 19:19 | Nahoru | #28
Tak já to budu muset obědnat nové někde v servisu,snad to nebude stát majlant.Možná by se něco hodilo,napiš co všechno tam ještě máš.Díky

CBR 600 f4i volnobezne otacky

5.9.2010 v 13:27 | Nahoru | #29
no v podstatě dva motory na díly,jedny komplet kartery,stříkačku,řídící jednotku,nějaký relátka,hadice, a podobně,kdysi jsem měl patálie s motocyklem a koupil jsem tenkrát veeelice výhodně díly...

spíš je lepší říct co potřebuješ,já to vokouknu,neživim se tím,a trochu už mě to v garáži překáží,tak je to

1 reakcí na tento příspěvek CBR 600 f4i volnobezne otacky

11.11.2010 v 13:19 | Nahoru | #30
Zdravím!Mám opačnej problém-při studeným startu má motor moc vysoký otáčky-cca 3500 ot min.Jak se motor ohřeje,otáčky klesnou na 1200 ot min(cbr 600 f r.v. 04).Nevíte někdo,jestli se to dá nějak seřídit,nebo je to nějaká závada?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nová kapotáž Honda CBR 600F Vlkman 9 Včera v 22:59 Gahan37
Cbr 600f po zahrati nejede Honda CBR 600F TL_1000R_SUZUKI 2 26.1.2019 v 23:18 tomasd.
led blinkry cbr600F Honda CBR 600F Bossek 10 1.11.2018 v 20:31 davi76cz
CBR600F 2011 rozpis servisu Honda CBR 600F BFG 11 20.10.2018 v 18:49 BFG
A Honda CBR 600F M4rtyrr 14 20.10.2018 v 06:12 banda1250

TOPlist