bmw_r1300gs_cartec





Téma: Testy motorů na 50000 až 100000 km
 
5.3.2010 v 00:50
www.fazer.kvalitne.cz/menu/testy/testy%20motoru/index.htm Docela mě překvapila ta R1 možná na tom bude FAZER 1000 stejně.Já si myslím že XJR nebo BANDIT 1200 OK

Testy motorů na 50000 až 100000 km

5.3.2010 v 08:18 | Nahoru | #1
Super články sklamalo SV myslel sem že je to super držák , zato mě příjemně překvapilo VTRo

Testy motorů na 50000 až 100000 km

5.3.2010 v 08:20 | Nahoru | #2
hm. pěkná sračka. starý kecy, co byly kdysi na lpx.cz

Testy motorů na 50000 až 100000 km

5.3.2010 v 11:54 | Nahoru | #3
A kvůli těmhle nesmyslům si pak každej myslí, že je SV po 50tis. km mrtvý

Pak teda nechápu jak je možný že první modely pořád jezdí s mnohdy více než 100000 najetými

Testy motorů na 50000 až 100000 km

5.3.2010 v 11:56 | Nahoru | #4
To je hrozny to SVcko nic nevydrzi

Testy motorů na 50000 až 100000 km

5.3.2010 v 17:00 | Nahoru | #5
Tak na mým SV je najeto už přes 54000Km.Tak čekám výbuch motoru každým dnem

Testy motorů na 50000 až 100000 km

5.3.2010 v 18:25 | Nahoru | #6
lepší by byly testy po 200 a 300 tisících km.
to by se ale nesmělo přetáčet...

Testy motorů na 50000 až 100000 km

5.3.2010 v 18:57 | Nahoru | #7
no tomu zadírání válce a ohoření ventilů se dalo tedy předejít, ale absence pouzdra v ojnici ukazuje, že jde o normální rozpočtovku, ostatně jako všechno do 200t kč

Nic nemá centrální stojan, šetří se na ochraně svodů výfuků atd...
Motky nového tisíciletí nejsou stavěné na 30let služeb a 150t km bez velkých oprav, jako tomu bylo dřív.

1 reakcí na tento příspěvek Testy motorů na 50000 až 100000 km

5.3.2010 v 19:01 | Nahoru | #8
Honda musí 200.000 držet bez hnutí, řekl bych

(reakce na) Testy motorů na 50000 až 100000 km

5.3.2010 v 19:04 | Nahoru | #9

hondacbf1000>Honda musí 200.000 držet bez hnutí, řekl bych




neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee umiram na infarkt [lol] [lol] [lol]

1 reakcí na tento příspěvek Testy motorů na 50000 až 100000 km

5.3.2010 v 19:12 | Nahoru | #10
škoda že tam není test VFR 800Fi

(reakce na) Testy motorů na 50000 až 100000 km

5.3.2010 v 23:09 | Nahoru | #11
JARYN82> je Honda uplatila aby nevyšla na povrch pravda o spotřebě regulátorů

Testy motorů na 50000 až 100000 km

5.3.2010 v 23:31 | Nahoru | #12
Toš pěkně jsem si početl. Nemá ještě někdo další TeStY motorek?

Testy motorů na 50000 až 100000 km

6.3.2010 v 10:28 | Nahoru | #13
přidávám 50tkm s:
C:\LPX\Aprilia Mille, model 1999.mht
C:\LPX\Aprilia RS 250, model 1996.mht
C:\LPX\Ducati 996, model 2000, test 50k.mht
C:\LPX\Kawasaki ZX-12R, model 2000, test 50k.mht
C:\LPX\Kawasaki ZXR 750, model 1992.mht
C:\LPX\Suzuki GSX-R 750 SRAD, model 1997.mht
C:\LPX\Suzuki GSX-R 750, model 2000.mht
C:\LPX\Suzuki TL 1000 S, model 1997, test 50k.mht

http://nahraj.to/download/lpx-zip

Testy motorů na 50000 až 100000 km

6.3.2010 v 10:36 | Nahoru | #14

Testy motorů na 50000 až 100000 km

6.3.2010 v 13:59 | Nahoru | #15
Super, škoda že nejdou zobrazit obrázky.
Přesto děkuji.

Testy motorů na 50000 až 100000 km

6.3.2010 v 17:49 | Nahoru | #16
zajimave čtení
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist