bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Virágo - seřizení karburátorů
24.2.2010 v 21:43
Najde se nějaký šikula,který umí demontovat plovákovou komoru bez vymontování celého karburátoru ? Seřízení hladiny se nemusí podařit napoprvé a opakovaná demontáž karburátoru je pěkná pakárna a snadno se poničí gumové příruby. miko

(reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

4.7.2019 v 23:05 | Nahoru | #61
Yz-250> O tomhle komunikuj s virago 1100, nikdo jiný tomu líp nerozumí...

(reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

4.7.2019 v 23:18 | Nahoru | #62
1100Virago> Ještě jsem se chtěl zeptat jak má fungovat to přepínání rezervy pod plynem?Původní majitel byl asi trošku hovádko ja sem koumal prořoč mi nesvití hladové oko a ono nemohlo protoře v nádrži nebylo to čidlo či plovák.to sem dokoupil a funguje to ale tu řezervu nechápu.protože když se mi to rozvítí at přepínám jak přepínám nic to nedělá.

1 reakcí na tento příspěvek Virágo - seřizení karburátorů

5.7.2019 v 14:49 | Nahoru | #63
Třeba ti nefunguje to přepínání jako mne tak jsem ho zrušil úplně,akorát je divný že ti vytekl benzín když nešel proud do čerpadla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

5.7.2019 v 15:44 | Nahoru | #64
badyXV> No byla plná nádrž tak to asi protlačilo samospádem.Tak sem ty karbce složil a nakopl to a vypadá to OK .Půjdu to skusit projet.Je zajímavé že jsem měl vypuštěnou nádrž a benzín jenom pod sedlem že chvilku to vrčelo a pak to chcíplo už jsem byl zoufalý nakonec mě napadlo přepnout na rezervu , čerpadlo zavrčelo a už to jelo takže tam byl asi jenom někde špatný kontakt či co.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

5.7.2019 v 16:47 | Nahoru | #65
Yz-250> to by nemělo z vrchní nádrže to teče do spodní a z ní čerpadlem do karburátoru,spodní je níž jak karburator

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

5.7.2019 v 19:48 | Nahoru | #66
badyXV> No to je pravda ale nějak se to tam protlačilo.Tak jsem radeji na hadičku před čerpadlo přidělal kohout .Tak dneska 100mil a rosvítila se rezerva takže spotěba se snížila předtím se rosvěcovala při 70mílích.Až to schládne kouknu ještě na svíčky.Jo a ty vdušníky jsem dal 1,5 otáčky, byli tam 3 otáčky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

5.7.2019 v 20:01 | Nahoru | #67
Yz-250> kolik je přepočet na mily,už to vím to je stejné jako ne

Naposledy editováno 05.07.2019 20:02:47

(reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

5.7.2019 v 20:29 | Nahoru | #68
badyXV> 1 míle-1,6km myslím.

1 reakcí na tento příspěvek Virágo - seřizení karburátorů

5.7.2019 v 21:50 | Nahoru | #69
No jo ale 160km je docela málo ne

(reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

5.7.2019 v 23:09 | Nahoru | #70
badyXV> No to nevím a bylo to jenom než se rosvítila rezerva počítám že bych ještě tak 50km najel sem to ted počítal a spotřeba se snížila o 1,5 litru .Dneska už sem se na to vykašlal ale zítra vytáhnu svíčky a pokud budou dobře vypálené ta spotřeba mě zase až tak nesere hlavně aby to nebylo bohaté.Ted to i krásně drží volnobeh předtím to různě kolísalo atd.Jinak ty karbce jsou fakt na hovno nedají se pořádně seřídit!

1 reakcí na tento příspěvek Virágo - seřizení karburátorů

6.7.2019 v 00:16 | Nahoru | #71
Tak ted mi bylo doporučeno ty vzdušníky přední valec 2 otáčky a zadní 2,5 otáčky podle manuálu.Matně si vzpomínám že to tak je kvůli chlazení když člověk stojí v koloně někde jsem na to narazil v nějaké diskuzi tak to ještě zkusím.

Virágo - seřizení karburátorů

6.7.2019 v 10:00 | Nahoru | #72
To jsme tak na tom stejně asi máme tu menší nadrz

(reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

7.7.2019 v 21:00 | Nahoru | #73
Vidím, že za těch pár dní co jsem se potuloval mimo se to pohnulo dost kupředu

Yz-250 píše: Hladiny to je jasně že se budou muset znovu seřídit.Akorát teda nevím jak udělat synchronizaci podtlaků to sem nikdy nedělal .Zatím jsem měl moto vždy s jedním karburátorem.A je třeba to dělat když jsem do toho nechrabal?S tejně jako do volnoběhu?


Pokud jsi karburátory neodděloval od sebe, tak by se synchronizace rozhodit neměla. Ale jen teoreticky. Lepší je udělat ji pro jistotu i zbytečně, než ji mít rozhozenou a pak se na to snažit doladit jednotlivé karburátory. Pomocí dlouhé hadice s kapalinou je to levné a snadno dostupné, akorít je to trochu neskladný přístroj

Yz-250 píše: Ještě jsem se chtěl zeptat jak má fungovat to přepínání rezervy pod plynem?...


Už jsem to kdysi popisoval například tady. Rezerva je jen simulovaná - když se rozsvítí kontrolka rezervy, začne jednotka zapalování, která zároveň ovládá palivové čerpadlo, odpočítávat určitý časový interval (pár minut) a pokud během něj řidič nepřepne přepínač do polohy RES, jednotka čerpadlo zastaví a v karburátorech dojde benzín. Ale po vypnutí a zapnutí klíčku se čas odměřuje znovu.

2 reakcí na tento příspěvek Virágo - seřizení karburátorů

7.7.2019 v 21:02 | Nahoru | #74
Yz-250, badyXV: Kolik se vám vejde do nádrže benzínu, když natankujete co nejdříve po rozsvícení rezervy? A tankujete na bočáku? Protože mně se tam takhle vejde paliva víc, než při tankování na hlavním stojanu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

7.7.2019 v 21:08 | Nahoru | #75
1100Virago> ještě jsem nezkoušel kolik se tam vejde,mne rezerva nefungovala tak jsem ji odpojil a nejvic jsem najel 220 km a úplně suchá nadrz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

7.7.2019 v 21:38 | Nahoru | #76
badyXV: A nepamatuješ si, kolik jsi pak dotankoval po víko?

(reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

7.7.2019 v 22:19 | Nahoru | #77
1100Virago> dával jsem jenom za dvě stě,asi natankuji plnou a vyjedu do prázdna vezmu si sebou 5litru benzinu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

8.7.2019 v 20:24 | Nahoru | #78
1100Virago> Tankuju tak že moto není na stojanu ale na ní sedím.Po rozvícení rezervy mi tam vleze asi 11-12 litů .Podle toho jak je blízko benzínka. Karburátory jsem neodděloval .Zatím to jede dobře i spotřeba se snížila.Už mi ale poštou jdou Mikuni . I když levné teda nejsou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

8.7.2019 v 20:45 | Nahoru | #79
Yz-250> za kolik já je měl za 6500

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

8.7.2019 v 20:47 | Nahoru | #80
badyXV>4900+200poštovné.

(reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

8.7.2019 v 20:51 | Nahoru | #81
Yz-250> podívej se na parts depot na nový a pak si řekneš že to je hodně levný za 8t

1 reakcí na tento příspěvek Virágo - seřizení karburátorů

8.7.2019 v 21:10 | Nahoru | #82
Já je koupil za 15 000... i s kompletním motorem Až umře ten můj, jen to přehodím kus za kus. Což bude doufám za dlouho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

8.7.2019 v 21:21 | Nahoru | #83
1100Virago> No to si koupil dobře někde jsem viděl jenom motor za 25000.To já zase koupil celou moto za 24000.

(reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

8.7.2019 v 21:28 | Nahoru | #84
Yz-250: Jo - já ho v podstatě nepotřeboval, ale když jsem viděl, co je za ty peníze k mání, jel jsem pro něj přes celou republiku. Za těch 25 jsou často i nekompletní motory - bez vík, bez karburátorů, bez startéru... Tenhle je se vším všudy včetně zadního výfukového kolena, a hlavně má stejné typové značení 3LP jako mám já, takže není ani administrativní problém s výměnou.

Litrové Virago za 24 tisíc je taky dobrý kauf - pokud vychytáš ty karburátory.

Virágo - seřizení karburátorů

9.7.2019 v 06:55 | Nahoru | #85
Ta cena za karbce je dobra.

1 reakcí na tento příspěvek Virágo - seřizení karburátorů

10.7.2019 v 17:12 | Nahoru | #86
Tak karbce dorazily ale ted je otázka budou mi tam pasovat příruby?Nebo musím sehnat nové?

(reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

10.7.2019 v 17:20 | Nahoru | #87
Yz-250> budou pasovat neboj

1 reakcí na tento příspěvek Virágo - seřizení karburátorů

10.7.2019 v 19:10 | Nahoru | #88
No a ještě kolik otáček má být směs?Je tam nastaveno 3 otáčky.

(reakce na) Virágo - seřizení karburátorů

10.7.2019 v 20:03 | Nahoru | #89
Yz-250> mne se neptej já to nechál a byl jsem spokojen

1 reakcí na tento příspěvek Virágo - seřizení karburátorů

12.7.2019 v 21:36 | Nahoru | #90
Tak jsem ty karbce vyměnil chytlo to na první brnk ale z výfuku kuča dýmu sem vydýmil celou garáž asi ty karbce dlouho stáli protože už jak mi přišli vytékal snich takový smradlavý sajrajt a nebo to někdo něčím mazal.Nicméně vytrval jsem kouření nakonec přestalo a snad to bude ok zítra to projedu a uvidím dneska to nešlo protože jsem u montáže chlemtal lahváče!! Jinak hladiny jsem měřil před montáží.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Seřizování ventilů u dvouválcem do ... [1, 2] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 1000 Virago badyXV 34 16.6.2023 v 23:49 Julip2
Problém řazení Yamaha XV 1000 Virago badyXV 15 3.3.2023 v 23:50 Julip2
Nesvítí přední světlo, Yamaha XV 1000 Virago curinkoSejinka 6 13.10.2021 v 20:31 curinkoSejinka


TOPlist