globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nejde nastartovat motor
21.2.2010 v 17:20
Zdravím všechny,
mám malý problém. Mám GSX-R 750 r.v.92. Moto je po kompletním servisu před zimou. celou zimu stála v garáži. Občas jsem tam zašel a nahodil motor. Vše OK, až do dnešního dne. Motorka chytla na sitič v pohodě. Než se stačila pořádně chytnout v otáčkách, sitič jsem vypl a motorka v tu chvíli chcípla. Pak jsem to zkoušel znovu a znovu a nic. Pak se ozvala rána z výfuku, no prostě to asi střelil nespálený benzín. Motorka už pak nechytla ani se sitičem ani bez něj. Baterka je už KO, tak to nabíjím. Poradíte?????? přechlastal jsem to???? jsou to karbce. Na svíčky se nedostanu jsou pod nádrží. Dostal jsem se na 2 krajní, byly zalité benzínem. Je nějaký způsob jak to dát dokupy bez demontáže nádrže??? poraďte. Dík.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) nejde nastartovat motor

21.2.2010 v 21:07 | Nahoru | #31
kakabus> díky za radu, zítra to prubnu a uvidím. Snad to klapne. Přinejhorším koupím nové, snad to bude OK. Ještě se mi to nestalo, tak jsem byl celkem překvapený. Ale jak říkáš bude to v poho. Tak ještě jednou dík.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde nastartovat motor

21.2.2010 v 21:25 | Nahoru | #32

Luke-78>rupair> Zdravím, díky za vzácné a dokonalé rady. Opravdu jsem nečekal, že se budu muset drbat pouze 2 minuty se sundáním nádrže. Ptal jsem se na to, jestli se nenajde nějaká finta, abych tu nádrž sundávat nemusel, ale to ty asi nečteš viď?????No, neva. Co se týče předních kotoučů, se raději ani vyjadřovat nebudu. To že tam jsou šroubky na demontáž, pozná i moje jink nezkušená 4letá dcerka.Neva. Jen jsem reagoval na to, co ty umělče píšeš. Nevím na čem jezdíš, ale já tedaa běžně na cestěě nádrž sundavat nemusím. Jinak teda ještě jednou dík za radu a příjemný večer.


Asi jsi to nepochopil,právě se starýma GSXR-ma mám spoustu zkušeností...Roky na tom stundriduji a i teď mám ještě jedno GXR1100W (r.v.96)...Z mé strany to byly dobře míněný rady...Nemůžu za to,že ty jsi kopyto....S tou nádrží to neojebeš - už ti to došlo,ty "finto"??? Pokud ne .Tak je mi tě líto.Pokud nechceš rady poslouchat,tak si o ně nepiš! NGK mohou i po jednom uchcaným startu jít do věčných lovišť,samozřejmě to nebývá pravidlem...Každopádně ve tvém případě už je mi celkem putna co budeš se svou motorkou nadále vyvádět.(..původní záměr byl,že ti přinejhorším,nějakej klíč dovezu,ale už mi došlo,že by to byl nejspíš marnej boj)...

P.S.Ještě poslední rada "zadara",když už jsi mi popřál ten "příjemný večer"...Před sundánim té nádrže ještě musíš odpojit čidlo...ale to ty už asi vlastně všechno stejně dávno víš...

Naposledy editováno 21.02.2010 23:44:34

nejde nastartovat motor

21.2.2010 v 21:41 | Nahoru | #33
Nejhorší co člověk může v zimě udělat je občas nastartovat na chvilku motorku nejen že se kurví motor - kondenzace vody - koroze. Ale ani svíčky se neohřejí na svoji provozní teplotu a tedy se zanáší až je KO

Holt, za blbost se platí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejde nastartovat motor

21.2.2010 v 23:34 | Nahoru | #34

kakabus>Žádný nový svíčky, to nastartuješ, žádný obavy (vsadil bych boty). Maximálně svíčky vyčisti, pak je to tutovka. Měl sem dvě motorky, který by měly bejt náchylný na uchcání svíček a nikdy mi neodešly ani po několika špatných startech (způsobených třeba slabou baterkou). Co se může stát je to, že když to jenom dycky na chvíli nahodíš v garáži, tak to dost dlouho jde na sytič, směs je bohatší a svíčky se zasíraj..pak to necháš chvíli na volnoběh, ale to se zase nestačej opálit..normální jízdou v provozních otáčkách se to zase opálí v pohodě (pokud máš seřízený karburátory). NGK dávaj z prvovýroby do spousty japonců i jiných a není pravda, že sou náchylnější na "uchcání". Sou dobrý jako jakákoliv jiná "značka", jiný nekupuju. A co to je "studenej start"?? To je snad každej, ne? Nebo nahříváte motorku před nastartováním přímotopem nebo co? To sou rady zase.



Studený starty v zimě,je to tam brouku Pytlíku jasně a srozumitelně napsáno (když píšu pro Lamy,píšu pro jistotu i to,že šroubky se povolují proti směru hodinových ručiček....S těma botama bych být tebou dvakrát nehazardoval,mohl by jsi odejít naboso !Studený start pro "Evženy": Studený start motoru vyžaduje obohacení směsi z důvodu kondenzace par na studených stěnách potrubí. Tím, že část paliva „ztratíme“ na stěnách, finální směs ve válci se nijak výrazně neliší od ideálního složení, právě za předpokladu celkového obohacení v sání. Samozřejmě nastavení přesně v tomto režimu lze řešit pouze vstřikováním se zpětnou vazbou. U klasického šoupátkového karburátoru je množství vzduchu závislé na natočení plynové rukojeti a při akceleraci je nutné směs obohatit. Vysvětlení dojde dále u popisu karburátoru. Volnoběžný systém je často nastaven na chudší směs a má svůj vlastní okruh, stejně jako svůj okruh má i sytič....

1 reakcí na tento příspěvek nejde nastartovat motor

22.2.2010 v 00:06 | Nahoru | #35
Lol, je vidět, že dneska většina z vás neměla v ruce v životě ani fichtla a ni jinej dvoutakt. Ten není problém přechlastat kdykoliv. Nevím, jak je to se svíčkama, český brisky přežijou cokoliv, každopádně když už se to uleje, je dobrý pak při startoovnání vypnout přívod benzínu,a by se tam nedostával ještě navíc další. A spíš než kurvit startér bych to radši zkusil roztlačit, pokud je kde. Podke všeho máš karbec, navíc bez katalizátoru, takže se nemá vůbec co vykurvit při roztlačování.

(reakce na) nejde nastartovat motor

22.2.2010 v 00:13 | Nahoru | #36
rupair> Psal si "Studený starty motorce nesvědčí!", Evžene..ale nebudu se hádat o slovíčka. Jinak starý motorky všobecně můžou mít problém s nastavením směsi. Má to už něco naběháno, součásti karbeců už maj jiný tolerance a nebudou už nastavený ideálně a když do toho člověk ještě semtam nezkontroluje vzducháč a ostatní věci, co maj vliv na tvorbu směsi..může to dělat problémy podobnýho rázu. To je ale jiná věc. Pokud ty svíčky byly jenom mokrý, nedělal bych z toho vědu, to je můj závěr. Že má svůj okruh volnoběh a sytič není ani rada, ani zdůvodnění ničeho. Za mě budou ty svíčky ok, o to mi šlo. A dát litra jenom za materiál v servisu + práce (při použití těch nejlevnějších svíček) na 99% zbytečně..ale co, každýho věc.

(reakce na) nejde nastartovat motor

22.2.2010 v 00:16 | Nahoru | #37
Hofner> Neříkám, že to nejde uchlastat, ale to, že to těm svíčkám ve většině případů neublíží..což sám potvrzuješ, takže dík :) A věř, že by to uchlastání NGK přežily uplně stejně.

(reakce na) nejde nastartovat motor

22.2.2010 v 00:19 | Nahoru | #38
rupair> Jo a o boty se nebojím, oni se mi stejně rozpadaj..

nejde nastartovat motor

22.2.2010 v 00:33 | Nahoru | #39
Luke 78:

Proto jsem se ptal, jestli tam není nějaká fintička.


Taky musim sundavat nadrz, kdyz jsem ji sundaval uz asi po desaty behem par tydnu, tak jsem dal aspon delsi hadicky na benzin, aby se dala nadrz posunout na misto sedla a byl pristup na motor a karbce. Usetri se nejspinavejsi a potencialne nejnebezpecnejsi cast, vysroubovat par suchych sroubku od kapotaze uz je prkotina.

(reakce na) nejde nastartovat motor

22.2.2010 v 08:31 | Nahoru | #40
rupair> Tak ještě jednou. Nemyslím si, že bych napsal něco, co by se zrovna tebe mohlo dotknout. Asi ti neříká nic slovíčko trochu slušnosti že???? Očividně zkušenosti máš, o tom žádná, ale nemusíš tady všechny kolem sebe jen hanit a urážet. Jistě, že se každá dobrá rada cení, nestydím se, říct si o radu. V tomhle se nebudu dohadovat. Jen jsem tím vším mínil, že nemám ještě dostatek zkušeností s práci na motorkách. Není každej borec jako ty. Chtěl jsem pouze pordit, co a jak a hlavně, co jsem dodupal. Netušil jsem, že je s těma svíčkama takovej problém. Jo a v garáži mám i přes zimu stále 17 stupnů. Prostě jsem to dodrbal a tak se snažím svoje chybyy napravit. Předd nápravou jsem se raději zeptal ať to nepohnojím ještě víc. Toť vše kémo. Jinak díky za rady, určitě si z toho něco vezmu. Snad to klapne.

nejde nastartovat motor

22.2.2010 v 08:50 | Nahoru | #41
A co takhle zkusit SYTIČ, na SITIČ ti nic nechytne .
Mně se něco podobnýho stalo vloni (i když jsem jí nechodil startovat), taky jsem to uchlastal a po vyndání a očištění svíček, po předchozím sundání nádrže jsem zjistil, že ačkoli jsem baterku nabíjel celou zimu, tak je v baterkovým nebi. Musel jsem koupit novou. A bylo po problému, svíčky mám původní NKG.

nejde nastartovat motor

23.2.2010 v 09:56 | Nahoru | #42
Něco podobného se mi povedlo napodzim, potřeboval sem vyjet na motoseznamku, teplota lehce pod nulou, nastartoval sem, chytlo, vypnu sytič, chciplo a už sem nenastartoval ani s ani bez sytiče a baterka za chvíli KO, hodil sem to přes kabely a po 10ti minutách točení bez sytiče chytla a dojel sem na akci v pohodě

...cestou se naštěstí dobila i baterka, takže pak už jsem startoval v pohodě
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 JesuaHamasia 19 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt


TOPlist