bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: guma 180 do zadu
19.2.2010 v 10:56
Potřeboval bych poradit, mám SV 650 rok 00 a chci tam dát 180 gumu má s tím někdo nějaké zkušenosti?
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) guma 180 do zadu

21.2.2010 v 22:07 | Nahoru | #61

Dina> Ti ing.z japonska , asi nebyli blbí , když to tam dali a předepsali !!


No kdo ví , třeba špatně vyvolali fotky když to kopírovali , a přeťukli se o 2 cm...

guma 180 do zadu

22.2.2010 v 01:26 | Nahoru | #62
Hele a víš proč má být u motorky daný rozměr pneu?? a víš co se stane když tam dáš větší??? Prostředek se tzv. vypoukne...když pojedeš ve velmi mírných náklonech moc toho nepoznáš ..pak jakmile hodíš kolínko tak v místě kde bude ona vypouklina přecházet do normál stavu pneu může to s tebou pěkně mrsknout o zem
Pokud chceš dělat machra a pak to někde v náklonu rozsekat dej si ji tam.....pokud máš rozum tak popřemýšlíš a zjistíš že ta motorka je udělaná na určitý typ pneu a díky nim má nejlepší jezdecké vlastnosti...přeci jen inženíři z japonska nejsou tak blbý ne:

Jinak toto nemám z mé hlavy ale od servisáku co dělaj mašiny

Naposledy editováno 22.02.2010 01:29:24

1 reakcí na tento příspěvek guma 180 do zadu

22.2.2010 v 01:55 | Nahoru | #63
Buellxb9S> Nevím, nevím, my jezdíme v náklonech skoro až ke kraji té pneu, a i když jsem tam měl 190ku místo předepsané 160ky, nebyl tam znát žádný velký rozdíl, ani žádná vypouklina, na větším rozměru to akorát do těch zatáček padá líp, ale ten rádius je pořád pěkně plynulej, akorát je ostřejší, ale že by se to tam natáhno nějak nepravidelně, to fakt nemůžu sloužit...

guma 180 do zadu

22.2.2010 v 09:50 | Nahoru | #64
ty vole jestli je v jizdě s 160 a 190 jen maly rozdil tak už neřikám nic a jestli dáš i tu 180 na kraj tak tomu nevěřim.. stahne se tak že když se bližiš ke kraji nema tě to šanci udržet..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) guma 180 do zadu

22.2.2010 v 10:16 | Nahoru | #65

DMC.motobiker: ...na větším rozměru to akorát do těch zatáček padá líp...


Je vidět, že jsi odborník a geometrii vozidla rozumíš nad všechny jiné. Akorát ti hlupáci, kteří závodí, dávají na motorky zbytečně úzké gumy na okruzích, kde jsou ostré překlápěčky. Takže pak se nemůžou divit, že nejen nedokáží přenést výkon na asfalt, ale ještě se to pomaleji překlápí
Měl bys dělat nějakému okruhovému střelci manažera, pod tvým vedením by vyhrál všechno rozdílem třídy

(reakce na) guma 180 do zadu

22.2.2010 v 10:28 | Nahoru | #66

Cuba_VTX>jo a tedka budou japonci svolavat vsechny SV650 kvuli chybnemu rozmeru zadni gumy



Sakra kvůli tobě jsem si polil stůl kafem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) guma 180 do zadu

22.2.2010 v 10:38 | Nahoru | #67

1100Virago>Je vidět, že jsi odborník a geometrii vozidla rozumíš nad všechny jiné. Akorát ti hlupáci, kteří závodí, dávají na motorky zbytečně úzké gumy na okruzích, kde jsou ostré překlápěčky. Takže pak se nemůžou divit, že nejen nedokáží přenést výkon na asfalt, ale ještě se to pomaleji překlápí
Měl bys dělat nějakému okruhovému střelci manažera, pod tvým vedením by vyhrál všechno rozdílem třídy



ale tak známá místní firma už snad ani překvapit nemůže. Dozadu 190 a dopředu minimálně 140!

(reakce na) guma 180 do zadu

22.2.2010 v 14:49 | Nahoru | #68

1100Virago>Je vidět, že jsi odborník a geometrii vozidla rozumíš nad všechny jiné. Akorát ti hlupáci, kteří závodí, dávají na motorky zbytečně úzké gumy na okruzích, kde jsou ostré překlápěčky. Takže pak se nemůžou divit, že nejen nedokáží přenést výkon na asfalt, ale ještě se to pomaleji překlápí
Měl bys dělat nějakému okruhovému střelci manažera, pod tvým vedením by vyhrál všechno rozdílem třídy


Jenomže tady se bavíme o SV650, případně o zkušenostech, které s tím máme na Monsterech (uznávám, že na SV650 s jinou pneu než 160 jsem nejel, tak tam to nedokážu posoudit), no a akorát se to chová nepatrně jinak, s větším rozměrem je to víc vratké a líp to tam padá, s předepsaným rozměrem je ten náběh zase celkově plynulejší, a tím pádem se líp překlápí ze strany na stranu, ale v obou případech je to bez problémů jezditelný, alespoň ve své třídě, chce si to jen ošahat, dlouho jsem tam už nic pod 180 neměl, a co je lepší na okruhu u motorek co mají od 100 koní výše už tu nebudu řešit, protože o tom nic nevím...

Ghost.33> Skoro až ke kraji, tzn. třeba 0.5 až 1 cm od kraje, víc to tam nejde, protože to má nízko stupačky, ale možná díky tomu mi to nedělá problém , každopádně na chrchlách co mají vzádu 160ku je úplně jedno, co tam dáš, a větší motorky mají už 180 / 190, takže tam se to pro změnu už nemusí řešit...

(reakce na) guma 180 do zadu

22.2.2010 v 15:09 | Nahoru | #69

illMedvědGuzzin>ale tak známá místní firma už snad ani překvapit nemůže. Dozadu 190 a dopředu minimálně 140!


Díky za pochvalu! No dopředu 140? To zní dobře! Ale možná až budu Monstera přestavovat na Bobber, jak mám během roku v plánu , zatím tam dávam normálně 120ku, a to hlavně proto, že je to běžnej rozměr, sehnatelnej za dobrou cenu, a možná tě to překvapí, ale dopředu dávam vždycky novou, protože tam chci mít jistotu - jedna Michelin Pilot Power na sezonu - dobrej průměr...

Jo a jinak dozádu jsem dal jednou cestovnější 180ku v naději, že bude sedět pořád stejně, ale vydrží tam delší dobu, a je pravda, že tam vydržela o pár tisíc víc, ale při každým podřazení nebo bržení to klouzalo jako blázen! Bylo to docela vo hubu, v zatáčkách nic moc! Takže u těchto strojů na rozměru opravdu nezáleží, ale chce to mít dobrou lepivku, ale to zase podle stylu jízdy každého soudruha...

Jo a abychom si zde ušetřili pár dalších stránek, tak jen dodám, že zde uvádím jen a pouze naše zkušenosti (asi 5ti lidí - 3x naháč / 2x sport), pokud s tím má někdo špatné zkušenosti, nehodlám to nikomu vymlouvat, to je vaše věc, ale chce to prostě zkustit, buď si řekneš, sakra, s tím se nedá jezdit, a nebo že je to v pohodě, víc k tomu nemám co dodat, jezděte si na čom chcete , zdar...

guma 180 do zadu

22.2.2010 v 19:45 | Nahoru | #70
Tak dopředu bych dal jen a pouze 180 a dozadu minimálně 230 Ftip

guma 180 do zadu

23.2.2010 v 02:53 | Nahoru | #71
Davam 150ku na dakara kde ma byt 130ka a zadnej problem. Jezdim vsude takze i na peknym asfaltiku si v zatackach skrtnu botou a v terenu to sedi paradne. Jestli se tam vejde tak ji tam klidne dej

Naposledy editováno 23.02.2010 02:56:28
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 9 Dnes v 10:31 jetam
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist