globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: guma 180 do zadu
19.2.2010 v 10:56
Potřeboval bych poradit, mám SV 650 rok 00 a chci tam dát 180 gumu má s tím někdo nějaké zkušenosti?

guma 180 do zadu

19.2.2010 v 21:23 | Nahoru | #31
Dávat tam 180 je pičovina na kvadrát.Kup litra a máš po problému

guma 180 do zadu

19.2.2010 v 22:58 | Nahoru | #32
tusim ze je na SV 5,5 rafek a kdyz tam das 180 gumu tak se ti bud provali dovnitr a nebo vypoukne a pak buda motorka takova nestabilni a vachrlata

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) guma 180 do zadu

19.2.2010 v 23:20 | Nahoru | #33
Krutopýr> No jakpak asi... Musíš se dobře narodit. Nepříjde mi, že by si na ní vydělal sám...

(reakce na) guma 180 do zadu

20.2.2010 v 00:46 | Nahoru | #34
WhiteS> Krásná moto, chci mít tvoje rodiče!

guma 180 do zadu

20.2.2010 v 02:15 | Nahoru | #35
Zase tu dvě stránky melete sračky...

Nebudu mluvit o SV650, protože na SV650 jsem se 180kou nejel, ale když jsem dovezl Monstera 600, byla tam 160ka, odjel jsem jí, a podařilo se mi levně sehnat další 160ku, tak super, ale pak už 160ky došly, takže mi nezbylo nic jinýho než sáhnout do zásob pro 180ku, a super, žádnej rozdíl, přišlo mi že jde ještě líp do zatáček, na užším ráfku se ta pneu srazí, takže když dám na ráfek pro 160 / 17 takovou pneu, co má rozměr 180 / 17, tak výsledná velikost bude asi nějakých 170, oproti 160ce, která má na takovým ráfku třeba 150 - 155 mm, jasně že to vypadá o dost líp, ale hlavně fakt v tom při jízdě není žádnej velkej rozdíl, kámoš teď kupoval taky na Monstera sadu ve slevě, a zadní měli jen 180, tak to tam šoupnul a no problémo... Já jsem na M600 zkoušel dozádu i 190ku, a kromě toho, že se jí už moc nechtělo při nazouvání, tak v pohodě, tohle bych vůbec neřešil, ta motorka je možná trošku víc vratká, ale u strojů jako je SV je to tak nějak jedno, protože ty jsou stavěný hlavně do zatáček, a tam je ta vratkost možná i lepší, pak to tam padá samo, a jinak u Monsterů mě taky zajímalo, jakej bude mít rozměr zadní pneu vliv na to pověstný kmitání řidítek, a mezi 160 - 190 pneu jsem nepoznal rozdíl... Jo a taky jsem někde slyšel názor, že prej na širší pneu jede ta motorka pak líněji, protože to prej už jako neutáhne, ale ani tohle nemůžu potvrdit, třeba ten Monster 600 je ve své třídě ta nejlínější mašina a jede furt stejně, tak či tak... Takže moje jasná odpověď podle mojí zkušenosti je, dej si tam co chceš, je to úplně jedno, ale kecat ti do toho nebudu, dělej jak myslíš...

(reakce na) guma 180 do zadu

20.2.2010 v 02:27 | Nahoru | #36

MATY2>Víš vůbec co to udělá s jízníma vlastnostma? Někteří jezdci dávaj na okruh naopak užší gumy aby šla motorka líp do náklonu...


Pane Autoškoláku, to je zajímavá otázka z techniky , co to udělá s jízdníma vlastnostma? Podle mě se nepratrně změní, ale neřekl bych že k horšímu ani k lepšímu, prostě se změní, a je potřeba si na to prostě zvyknout, mě to trvá tak 10 km a pár zatáček, než poznám jak se to chová, a k tomu všemu už jsem dlouho dozádu nedal novou pneu, takže podle míry opotřebení dle stylu jízdy Západo Německého bikera se to pak chová nepatrně různě, některá je stabilnější a jde hůř do zatáček, jiná je vratká ale padá tam sama, ale v podstatě si to stačí osahat! Jo s tím okruhem to vzhledem k SV650 nebude zase tak horký...

guma 180 do zadu

20.2.2010 v 03:10 | Nahoru | #37
Rozmluvil sem kamosovi na CBR600F 1998 ze 160ky obout 180ku. Arozmluvim to i dalsim. Protoze je to hovadina na takle malej rafek to obouvat!

(reakce na) guma 180 do zadu

20.2.2010 v 12:13 | Nahoru | #38

WhiteS>GRASSEL> a illMedvědGuzzin> To byste nebyli vy dva pánové! Opět dva "inteligentní" názory!



Na blbou otázku blbá odpověď, řeší se to tu pravidelně a stále bude, některým co tomu rozumí se z toho dělá blbě

guma 180 do zadu

20.2.2010 v 12:14 | Nahoru | #39
ááá šampon z Dačic se zase ozval

guma 180 do zadu

20.2.2010 v 12:19 | Nahoru | #40
Pořád se říká,že jsou čtyřprocentní,ale to už asi dávno nebude pravda co?

1 reakcí na tento příspěvek guma 180 do zadu

20.2.2010 v 12:38 | Nahoru | #41
Je někde na netu nějaká tabulka, na jak širokej ráfek dát jakou gumu?

Mám 4,5' ráfek a gumu 160/70, výrobcem je předepsaná 150/70, otázka je zda dát gumu předepsanou, nebo zůstat u 160?

Naposledy editováno 20.02.2010 12:54:01

guma 180 do zadu

20.2.2010 v 12:49 | Nahoru | #42
Měl jsem na FZS600 jeden čas vzadu 170 a moje rada zní... NEDĚLEJ TO!!!

guma 180 do zadu

20.2.2010 v 15:11 | Nahoru | #43
Já mám SV 650S se 180 (už jsem to tak koupil) a je to celkem na ho*no, ten kdo s tím jezdi l předemnou tak tam vyjezdil desku jak prase a nejde to vůbec do zatáček, hned na jaře tam kupuju 160ku takže za mě

guma 180 do zadu

20.2.2010 v 16:13 | Nahoru | #44
Na CBR sem měl 160, 170, a 180ku a je to fakt pičovina.. 180 byla do špičky.. nedalo se klopit protože to bylo nestabilni a v rychlostech se cela motorka vlnila.. už nikdy vice.. A ještě jedna poznamka jezdim metzeler rennsport a ted koupim pirelli dragon supercorsaa 160 a ty sou super.. ale koupil sem loni novou 160 Dunlop D208 a hruza.. oni to v te tovarně udělali asi uplně na jinej rafek nebo nevim.. prostě ta 180 byla tvarově lepši jak 160 d208 a u kamoša to samy,..

1 reakcí na tento příspěvek guma 180 do zadu

21.2.2010 v 00:36 | Nahoru | #45
docela by mě zajímalo co čekás od téhle změny.. že dáš větší náklon? že bude motorka líp držet? větší přilnavost penu? zkus se nad tím zamyslet, je to hovadina..

(reakce na) guma 180 do zadu

21.2.2010 v 00:47 | Nahoru | #46

Stráťa>

PS: Další co se fotí před zrcadlem...



(reakce na) guma 180 do zadu

21.2.2010 v 01:54 | Nahoru | #47

Martin.z.brna>docela by mě zajímalo co čekás od téhle změny.. že dáš větší náklon? že bude motorka líp držet? větší přilnavost penu? zkus se nad tím zamyslet, je to hovadina..


Tak co on od toho čeká, to těžko říct , ale třeba já od toho čekám lepší sehnatelnost pneu o rozměru 180 / 190, místo 160, která není v této třídě tak častá, a při tom, když tam tu 180ku obouvám, tak od toho čekám, že to s ní bude pořád jezditelný bez zásadních změn na jízdních vlastnostech , a co od toho čekám, to se mi zatim stále plní... A teď to mám naplánovaný ještě líp, na 916 si vždycky koupím novou pneu, odjezdím s ní tak 3 tisíce, a přezuju na M600, kde by ta pneu ještě pak mohla dát i další 2 až 3 tisíce k dobru, na 916 dám zase novou, odjedu pár tisíc, přezuju, a tak dále, a tak dále, a koloběh života mého obutí bude naplněn...



Naposledy editováno 21.02.2010 01:55:03

guma 180 do zadu

21.2.2010 v 08:50 | Nahoru | #48
Ja si teda myslim že zasadni rozdily v jizdě na 160 a 180 teda sou!!!!! A 160 se dá sehnat bez problemu...

Naposledy editováno 21.02.2010 08:52:26

guma 180 do zadu

21.2.2010 v 09:03 | Nahoru | #49
to je zase diskuze halvne ze to dobre vypada co ? ze se s tim nebude dat normalne jezdit to je ti asi jedno no ale do toho , dostat ji tam asi dostanes iksyz nasazena na ten uzky disc az nak siroce vypadat nebude ale pujde to lipe do zatacek az s toho budes prekvapenej .......

(reakce na) guma 180 do zadu

21.2.2010 v 09:14 | Nahoru | #50
Fica> kdybych byl takový KOKOD jako ty , dal bych 180 i na přední kolo !!

(reakce na) guma 180 do zadu

21.2.2010 v 15:22 | Nahoru | #51

Oggy22>Krutopýr> No jakpak asi... Musíš se dobře narodit. Nepříjde mi, že by si na ní vydělal sám...

Nekde sem zaslech ze se do ty spravny postele musis umet narodit. A pokud to neumis tak si musis do ty spravny postele k nekomu lehnout

guma 180 do zadu

21.2.2010 v 16:54 | Nahoru | #52
Jo,ale musíš mít dobře přišitý uši a funkční svěrač

(reakce na) guma 180 do zadu

21.2.2010 v 18:51 | Nahoru | #53
m8rinek> Pokud máš předepsanou 150...tak bych tam klidně nechal i tu 160, ale větší už bych nedával

guma 180 do zadu

21.2.2010 v 19:06 | Nahoru | #54
tak pro rejpali ala nazor vetsi guma vetsi pero jen chci dodat, ze me zbyly sady gum z okruhu, tak se pta proto, jestli ji tam vubec narve. btw. na moji 6tku jsem bezne pouzival na okruh 190 misto predepsanych 180 a nevidim v tom zadny problem.

2 reakcí na tento příspěvek guma 180 do zadu

21.2.2010 v 19:17 | Nahoru | #55
naposledy pro PITOMCE : když máš v TP napsanou 160 , tak tam kurva patří , tak proč chcete dělat pyčoviny ??? Ti ing.z japonska , asi nebyli blbí , když to tam dali a předepsali !!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) guma 180 do zadu

21.2.2010 v 21:35 | Nahoru | #56
Dina> Ty tomu vůbec nerozumíš, tak jim tu nepiš blbosti. Proč si myslíš, že na každou stranu od gumy ke kyvce máš ještě místo? No aha, aby se tam vešla větší guma ne... Japonští inženýří s těma pitomcema totiž počítají dopředu

Naposledy editováno 21.02.2010 21:37:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) guma 180 do zadu

21.2.2010 v 21:37 | Nahoru | #57

Zdeny88>Dina> Ty tomu vůbec nerozumíš, tak jim tu nepiš blbosti. Proč si myslíš, že na každou stranu od gumy ke kyvce máš ještě místo? No aha, aby se tam vešla větší guma ne...



no ty jsi ale pitomec největšího kalibru !!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) guma 180 do zadu

21.2.2010 v 21:40 | Nahoru | #58
Dina> Seš rychlejší než mé editace

(reakce na) guma 180 do zadu

21.2.2010 v 21:40 | Nahoru | #59
Zdeny88> dej si na tu svojí 200 ku a uvidíš , co ti to udělá!!! nedělej ze sebe většího cypa než jsi !!

(reakce na) guma 180 do zadu

21.2.2010 v 21:41 | Nahoru | #60

Zdeny88>Dina> Seš rychlejší než mé editace



to máš smůlu , už jsem myslel , že jsi doopravdy takový KOKOD !!! sorri
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy
Vodítko řetézu mimo osu řetézu [1, 2, 3] Suzuki SV 650S motodiag 86 8.2.2024 v 12:33 MartasUS


TOPlist