bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5
18.2.2010 v 12:11
čau všichni,potřeboval bych trochu poradit z výběrem motorky začínal jsem na babětě,manet 90,pak 250jawa,250cr honda a tedka jsem měl gsxr 600 k7 najel jsem na ní asi 20tisís km...a zvažuju přechod...na gsxr 750 nebo r1 nevím do čeho jít zlediska využitelnosti na českých silnicích a pohodlí a jízdních dojmů jde mě spíš o pohodlí větší zatach od spoda než má 600...měřím 196cm věk 24let zkušenosti nějaký mám, gsxr je zas pro mě lepší na konfort ale zas motorka na pořád ohledně výkonu je r1 zas vědčí provozní naklady gumy, řetězovka co bys te mě poradili
děkuji za odpovědi

(reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

18.2.2010 v 15:40 | Nahoru | #31

Bludevil>Jak ti to naznačil assassin, hoď na šestku dopředu o dva zuby menší pastorek a bude takovej adrenalin, že ti to trenky nevsáknou...



Nebo muze jezdit motokros taky, zejo.

výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

18.2.2010 v 15:45 | Nahoru | #32
Jen to že s tím táhnutím to nebude tak horké,to že nesouhlasím,že je nepohodlná pak netopí tak aby se to nedalo zvládnout teda spíše jsem s tím neměl nikdy problém,podsedlák jsem ještě zlomený neviděl a spojka mi taky neodešla.

(reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

18.2.2010 v 15:47 | Nahoru | #33

GRASSEL>rád ti to zdělím až jí testnu


Tak já to napsal dřív než jsi to editoval a pak už jsem to nechtěl mazat.

výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

18.2.2010 v 16:25 | Nahoru | #34
Na naše silnice si kup traktor, jinak to z tebe vytřese duši ty výtluky... Ale jesli chceš fakt litra, tk GSX-R. R1 je pro lidi, co se bojí opravdového výkonu

výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

18.2.2010 v 16:31 | Nahoru | #35
Já osobně bych koupil rovnou litra.
Suzuki GSX-R 1000, mě se začínaj líbit od K7, -)
Yamaha R1 od 05 -)

Každopádně, sůza je věčí divočák než R1.
Ale kup si Kawasaki ZX 10 R

(reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

18.2.2010 v 19:16 | Nahoru | #36
izers18> Vzhled na motorce je poslední co bych řešil osobně teda já

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

18.2.2010 v 19:18 | Nahoru | #37
Bubrak ZX10R> S tim podsedlakem s tebou souhlasim u ty R1 to by jse u takovejch motorek stávat nemělo . Je jak ze skořápky

Naposledy editováno 18.02.2010 19:19:27

výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

18.2.2010 v 19:25 | Nahoru | #38
ty vole provozni nklady jsou vsude stejne pokud chces zatah od spodu kup si VTR,NEBO,TL

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

18.2.2010 v 19:28 | Nahoru | #39

tigerbou>Bubrak ZX10R> S tim podsedlakem s tebou souhlasim u ty R1 to by jse u takovejch motorek stávat nemělo . Je jak ze skořápky



To je jak z papiru, koukal sem na to jak puk, bych se bal na to sednout jako spolujezdec.

(reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

18.2.2010 v 19:32 | Nahoru | #40
Bubrak ZX10R> už zase?!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

18.2.2010 v 21:02 | Nahoru | #41

GRASSEL>no hele každopádně tak jako tak ani jedna z těch motorek zrovna dole nejede, ta R1 samozřejmě trochu víc ale pořád na litra málo. Pokud chcete zátah odspoda tak doporučuju GSXR 1000 K1-2, K5 a nebo ještě větší zátah má R1 02 ale ta zase nahoře už nejede.



Zdar, nevim kolik jsi toho najel na K5 a R1 2002. To co tvrdíš, je hloupost. R1 02 jsem měl rok a 3 roky mám K6. R1 02 rozhodně nemá ještě větší spodek jak píšeš, K6 je úplně jiná liga, motorově se s ní R1 02 nemůže měřit. Už jen když zvedám na zadek, tak K6 jde krásně a čitelně i na dvojku, o čemž si může R1 nechat zdát.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

18.2.2010 v 23:27 | Nahoru | #42
dedys> jasne, na tvoji K6 se SYTICEM nic nema...
btw po zmene prevodu, jde r1 krasne na zadek i na trojku, tak dost kecu o slabym spodku aj. ptakovin

(reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

18.2.2010 v 23:42 | Nahoru | #43

Sleeper1>dedys> jasne, na tvoji K6 se SYTICEM nic nema...
btw po zmene prevodu, jde r1 krasne na zadek i na trojku, tak dost kecu o slabym spodku aj. ptakovin



Po zmene prevodu jde i Babeta na zada plynem na 3ku, kterou nema ani.

1 reakcí na tento příspěvek výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

19.2.2010 v 07:35 | Nahoru | #44
Jasny, ale porad se tu bavime o litrovym sportu a tak prohlaseni, ze "nema spodek" mi prijde hodne usmevny

(reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

19.2.2010 v 08:56 | Nahoru | #45

Readymencr>sooky> diky za radu asi pro mě výtězí ta r1 asi by to byla jen přetupní stanice pro mě



jo, po ty sportovni sestce to vidim jako optimalni cestu

(reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

19.2.2010 v 09:03 | Nahoru | #46

FiZzeR>moc dlouhý a málo úderný



Ninja pyčo wole... To by bylo kratší, ale tu údernost to nemá no

Nindžááááá, ňak... nindžáááááá, ňak....

Naposledy editováno 19.02.2010 09:04:04

2 reakcí na tento příspěvek výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

19.2.2010 v 09:25 | Nahoru | #47
750 je mrdka, vubec netahne, ani nejede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

19.2.2010 v 09:34 | Nahoru | #48

kubas-12>750 je mrdka, vubec netahne, ani nejede



mokrej rucnik na hlavu... co potrebujes? tak si tam dej raketovej motor myslim, ze na zabiti to staci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

19.2.2010 v 09:38 | Nahoru | #49

kubas-12>750 je mrdka, vubec netahne, ani nejede



potvrzuju

(reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

19.2.2010 v 09:44 | Nahoru | #50

sooky>mokrej rucnik na hlavu... co potrebujes? tak si tam dej raketovej motor myslim, ze na zabiti to staci...

proste to neni litr, tak jak cele stado ovci tvrdi tady, ktere na tom jeste nikdy nejelo, ze to nejede vic nez sestka.... tak tvrdim taky, je to mrdka!!! a jeste na ni musim jezdit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

19.2.2010 v 09:46 | Nahoru | #51

GRASSEL>potvrzuju

hrozni rovinkari tady... dobre ty mi ujedes, pac na tom umis, ale jinak fakt mezi litrem a 750 na "normalnich cestach" rozdil nevidim...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

19.2.2010 v 09:49 | Nahoru | #52
kubas-12> Jak kdybys nevěděl že každej tady na fóru je děsivej ultrakrutostřelec, kterej pocítí každý jeden kůň výkonu mašiny a rozezná i výhřevnost paliva který zrovna natankoval... Každou zatáčku tu střelci opouští malujíc černou čáru trpící zádní lepivou 190tkou na asfalt a proto prostě pod litr nemohou jít, zpomalilo by je to kruciálních 0.12865 vteřiny na kilometr trati...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

19.2.2010 v 09:52 | Nahoru | #53
kubas-12> kdyby sis přečet moje názory na sedumpade tak víš že na ten obsah nedám dopustit ta motorka jede, ve spod je sice jak šestka ale ve vrchu máš dost porce na srandičky jsou to už od SRADA víc než zábavný motorky.

na silnici i okruhu 600 vs 750 vs 1000 ten rozdíl padá, záleží jen na jezdci s tou šestkou bude v pohodě stíhat akorát jí bude víc točit.

moje reakce dala jen za pravdu tvýmu názoru tak se nerozčiluj

Naposledy editováno 19.02.2010 09:53:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

19.2.2010 v 09:56 | Nahoru | #54

Bludevil>kubas-12> Jak kdybys nevěděl že každej tady na fóru je děsivej ultrakrutostřelec, kterej pocítí každý jeden kůň výkonu mašiny a rozezná i výhřevnost paliva který zrovna natankoval... Každou zatáčku tu střelci opouští malujíc černou čáru trpící zádní lepivou 190tkou na asfalt a proto prostě pod litr nemohou jít, zpomalilo by je to kruciálních 0.12865 vteřiny na kilometr trati...



to me poser, konecne dneska neco kloudnyho
ja nejsem hustokrutej, ja jezdim 180tky a tankuju klasiku 95 oktanu, no ale vyvijim s shellem, aspon 120oktanu aby to konecne jelo, protoze uz me nebavi, kdyz ten litr kolem me proleti ukrutnou rychlosti a behem necele pul sekundy mi zmizi za horizontem (i na 50kilometrove rovine)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

19.2.2010 v 09:56 | Nahoru | #55
GRASSEL> Jj naprosto souhlasím. Vždyť i špička republiky jezdí v Brně rozdíly mezi litrama a šestkama cca jednu vteřinu. Takže je to fakt jen o pocitu. I šestky maj vždy výkonu víc, než je pro normální silnici třeba. Jen to někteří neumí z nich dostat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

19.2.2010 v 09:58 | Nahoru | #56

GRASSEL>kubas-12> kdyby sis přečet moje názory na sedumpade tak víš že na ten obsah nedám dopustit ta motorka jede, ve spod je sice jak šestka ale ve vrchu máš dost porce na srandičky jsou to už od SRADA víc než zábavný motorky.

na silnici i okruhu 600 vs 750 vs 1000 ten rozdíl padá, záleží jen na jezdci s tou šestkou bude v pohodě stíhat akorát jí bude víc točit.

moje reakce dala jen za pravdu tvýmu názoru tak se nerozčiluj


ja se nad tebou nikdy nerozciluji, to nebylo mireno uz vubec proti tobe, ja TE MAM PRECE RAD , no tak o tobe aspon vim, ze tomu co pises rozumis a to co vlastnis dobre ovladas.... (mnam, ted jsem ti vlezl az do prdele)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

19.2.2010 v 09:59 | Nahoru | #57
kubas-12> Takovýho jsem onehdá taky potkal kousek za Jedovnicí u Brna. Jel jsem rozumně, protože vím, že přede mnou byla utažená cca 140stupňová zatáčka. No a najednou frr, ani ne o půl metru mě minul střelec na zbrusu nový R1, kterej tam fakt srdnatě měl aspoň o sedm pětek víc. Si říkám: joo, tady asi někdo umí a ví, když tomu tak dává. Nájezd do té vracečky, děsivej drift zadkem, projel to jak McCoy. To už jsem si říkal: hmmm satan na dvou kolech! Jenže pak jsem po pár minutách kochání minul pumpu, kde tenhle borec slejzal z motorky a roztřesenou rukou s vykulenýma očima zapaloval cigáro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

19.2.2010 v 10:01 | Nahoru | #58

Bludevil>GRASSEL> Jj naprosto souhlasím. Vždyť i špička republiky jezdí v Brně rozdíly mezi litrama a šestkama cca jednu vteřinu. Takže je to fakt jen o pocitu. I šestky maj vždy výkonu víc, než je pro normální silnici třeba. Jen to někteří neumí z nich dostat.



přesně tak ono radši se projedu s kámošem kterej má šestku ale umí než 80% lidí co maj litra a stojej si za názorem že výkon nejde využít na silnici jen protože oni na to aby ho využili nemaj. Jednoduše, podle sebe soudím tebe pak je potkáš s překoňovaným litrem ale uděláš jim papa lala i s daleko starší motorkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

19.2.2010 v 10:03 | Nahoru | #59
kubas-12> sedumpade gsxr je fakt motorka ke který mám srdcový pouto a nedám na tu motorku dopustit. No a ta tvoje je zrovna jeden z nejhezčích modelů týhle hračky

chceš pusu či co?! Taky tě mám rád muck

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky 750gsxr k6 nebo r1 k5

19.2.2010 v 10:04 | Nahoru | #60
GRASSEL> Takhle trápil kámoš, co jezdíval litrové štocky a né tak mizerně v zatáčkách střelce s R1cema na "vlnícím se nejedoucím b12" a měl z nich děsnou prdel A oni kupodivu pak na pumpě moc ne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35274 Dnes v 08:26 Veverčák
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 Včera v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist