globalmoto_duben_nolan





Téma: BMW S1000RR v Motohouse 3/2010
 
15.2.2010 v 16:05
tak jsem si tady na doporučení koupil časopis motohouse. už v tramvaji domů čumím na nové bmw s 1000 rr a nápisy 184 koní - tolik nikdo nemá, nejsilnější motorka atd. říkám si jo asi síla, na začátku sezony se o ní bude určitě hodně mluvit. teď jsem došel na článek o pár stránek dál a je tam u gsxr 2009 v rohu napsán výkon 185 koní bez jakýchkoliv senzací. je tam někde chyba nebo co mi k tomu řekne někdo kdo se zajímá o supersporty? nezajímám se tolik o koně a čísla ale zaujalo mě to
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 16:18 | Nahoru | #1
Baworák to má na zadním kole...

3 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 16:20 | Nahoru | #2
jo.. zatimco gsxr na prednim

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 16:21 | Nahoru | #3

Cuba_VTX>jo.. zatimco gsxr na prednim


BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 16:30 | Nahoru | #4
ak je to prevzate z Bike magazinu tu v UK (kde povodne namerali 184bhp na zadnom kolese) tak ten udaj je uz stary, pretoze podla posledneho cisla sa dopracovali uz k 190bhp na kolese.

BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 16:31 | Nahoru | #5
bmw poslalo kapříky do motohousu mno

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 17:21 | Nahoru | #6

Vlada XX>Baworák to má na zadním kole...


Taky jsem to tak četla!Ale Busa vypadá stejně líp i když má o nákýho koníka mín

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 17:28 | Nahoru | #7

Cuba_VTX>jo.. zatimco gsxr na prednim



1 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 18:35 | Nahoru | #8
jste cypy jag hřyby
znáte tu zásadu " silnější rovná se rychlejší je už dávno překonaná"!

Zdá se, že šílení po brutálních výkonech se dostává do konce
pět koníků sem, pět koníků tam

Naposledy editováno 15.02.2010 18:36:00

BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 18:37 | Nahoru | #9
třeba v autosalonu řikali že ta kia ceed je fakt super kchár, že ho doporučujou všem že je to mega supr trupr kchár protože se podržte najezdili s tim korejskym sajrajtem už celejch! 10.000km! takže už kurva můžou říct
takže až budete někdo kupovat ghettokchár tak jedině KIA PYČŠO

2 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 18:48 | Nahoru | #10
Jo,je to tak,Bavorák má mít na zadním kole 184PS...všimni si,je tam zkratka bhp-to je zkratka pro výkon na zadním kole...GSX-R má mít 185 PS na motoru...
Další věc je,jestli se tomu dá věřit...
Až to zabrzdí někdo tady,tak at dá vědět...Další věc je ,podle jaké normy to korigují...

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 18:56 | Nahoru | #11

Cuba_VTX>jo.. zatimco gsxr na prednim



jo tak už je mi to jasne

BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 20:02 | Nahoru | #12
taky sem si ho koupil a precetl ale mnohem vic se my libil ten test co je tady na motorkarich!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 20:11 | Nahoru | #13

kawapepek>všimni si,je tam zkratka bhp-to je zkratka pro výkon na zadním kole


neni

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 21:48 | Nahoru | #14

Peacemaker>neni



Ale je...strana 24 Motohouse3/2010 napsáno v grafu......

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 21:54 | Nahoru | #15

Daseinn>jste cypy jag hřyby
znáte tu zásadu " silnější rovná se rychlejší je už dávno překonaná"!

Zdá se, že šílení po brutálních výkonech se dostává do konce
pět koníků sem, pět koníků tam



silnejsia nemusi byt rychlejsia, bohuzial (pretoze neznasam bmw) v tomto pripade toto moto je naozaj skvele: vykon spolu s trakcnou kontrolou a abs umoznia kdejakemu jazdcovi velmi odvazne veci.

co je vsak potesitelne je nedokonalost trakcnej kontroly na tomto bmw, kde neumoznuje jazdit po zadnom kolese a kedze je to naozaj vykonna moto tak svizny rozbeh vyzera takto: plyn - predne koleso hore - trakcna kontrola zaucinkuje - predne koleso dole - zrychlenie - opat predne koleso hore - trakcna kontrola zaucinkuje - predne koleso spadne na zem - .... atd.

BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 21:57 | Nahoru | #16
10 ks GSXR K5

BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 21:57 | Nahoru | #17
Já si myslím,že na tom nebude jen tak někdo hodně rychlej...Protože ta motorka má ten ohromnej výkon až hodně vysoko v otáčkách a kdo ji nebude umět ždímat,ten s ní prostě rychlej nebude...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 22:09 | Nahoru | #18
Blackadder> co je vsak potesitelne je nedokonalost trakcnej kontroly na tomto bmw, kde neumoznuje jazdit po zadnom kolese a kedze je to naozaj vykonna moto tak svizny rozbeh vyzera takto: plyn - predne koleso hore - trakcna kontrola zaucinkuje - predne koleso dole - zrychlenie - opat predne koleso hore - trakcna ...

...a kdepak jsi to slyšel prosím tě

... to sou zase moudra

...ta TC má několik režimů

2 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 22:16 | Nahoru | #19


2 reakcí na tento příspěvek BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 22:19 | Nahoru | #20
ale bude to zřejmě slušná prasečina 183k na zadku

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 22:20 | Nahoru | #21
neznamyScooterD> Jo tak to sou dobrý paka

Naposledy editováno 15.02.2010 22:23:21

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

15.2.2010 v 23:05 | Nahoru | #22
neznamyScooterD>

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 00:08 | Nahoru | #23
prillerpips> pan je znalec, ze? uz ma cosi odjazdene

trakcna kontrola sa da aj vypnut a potom nezavadzia. to co som napisal nie su moje slova, ale volne citovane Bike magazin kde tu trakcnu kontrolu bmw porovnavali s inymi, napriklad od ducati, ale kludne sa mozes predvadzat dalej.

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 06:39 | Nahoru | #24

neznamyScooterD>ale bude to zřejmě slušná prasečina 183k na zadku



Ten Vrsek u BMW je sila...To bude o dost divocejsi jak Kawasaki Ted jen jestli v tom neni nejaka ficura ze na vrchu to tak leti vzhuru vykon.
BMW hold motory umi.

Koouknete na tocaky ... Honda s Namahou na vrchu uplne mrtva...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 08:55 | Nahoru | #25

Blackadder>silnejsia nemusi byt rychlejsia, bohuzial (pretoze neznasam bmw) v tomto pripade toto moto je naozaj skvele: vykon spolu s trakcnou kontrolou a abs umoznia kdejakemu jazdcovi velmi odvazne veci.

co je vsak potesitelne je nedokonalost trakcnej kontroly na tomto bmw, kde neumoznuje jazdit po zadnom kolese a kedze je to naozaj vykonna moto tak svizny rozbeh vyzera takto: plyn - predne koleso hore - trakcna kontrola zaucinkuje - predne koleso dole - zrychlenie - opat predne koleso hore - trakcna kontrola zaucinkuje - predne koleso spadne na zem - .... atd.



Nesmysl,trakční kontrola spíná při prokluzu zadního kola,což nemá vůbec nic společnýho s přizvednutím předního.Navíc má tuším 8 režimů účinku.

BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 09:59 | Nahoru | #26
Jo, 15 koni rozdil oproti konkurenci, BMW se vytahlo, neda se svitit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 10:12 | Nahoru | #27

kawapepek>Jo,je to tak,Bavorák má mít na zadním kole 184PS...všimni si,je tam zkratka bhp-to je zkratka pro výkon na zadním kole...GSX-R má mít 185 PS na motoru...



wtf?
výkon na zadním kole, je RWHP (rear-wheel HP)

A další, nemůžete srtovnávat PS a HP, není to totéž!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 10:13 | Nahoru | #28
verybusy> Pravda, hlídá zadní kolo páč bychom ho u dvouválu měli stále v luftě
a kdo to chce rozflákat, stačí všechno vypnout a blbnout

(reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 10:14 | Nahoru | #29

FiZzeR>wtf?
výkon na zadním kole, je RWHP (rear-wheel HP)

A další, nemůžete srtovnávat PS a HP, není to totéž!



Jo mas pravdu. Ale ten bavor to ma fakt na zadku. Maj to tam asi blbe oznaceny. Koukal sem i na stranky akrapovice a tech 15 koni ma BMW navrch.

PS a HP je rozdil 2% (pomer ke kW je 1.34 a 1.36) (edit: no spis je to 1.5% )

Naposledy editováno 16.02.2010 10:16:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW S1000RR v Motohouse 3/2010

16.2.2010 v 10:18 | Nahoru | #30

neznamyScooterD>ale bude to zřejmě slušná prasečina 183k na zadku



Ty grafy sou divny, podivej se na 11000 otacek, Honda je tam s kroutakem pod Yamahou a pritom vykon ma vejs. Blbost.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist