globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...
13.2.2010 v 21:01
Zdravim

Přemýšlim o tomhle biku, ale moc tu toho o něm napsáno nebylo
Tak se ptám vás..

..majitelů, těch kdo se příležitostně svezli a nakonec i ostatních pokud něco věděj.
Zajímá mě jak se s touhle motorkou žije, zkrátka jak na vás působí, co vás na ní nejvíc baví, případně štve. Za kolik jezdíte, kolik vydrží guma a jakou obouváte, co celková životnost. Jestli má 1100 palivoměr? 1200 už má pokud vim.

Proběhly po čas jejího vývoje od r. 97 do 2001 nějaký změny?

Jako další kandidát se nabízí B12, je levnější, je jich víc atd, ale REX je prostě srdcová záležitost

Jo a ještě jedna věc, má vůbec cenu si některou z nich pořizovat, při výšce 175cm a váze 70 kilo? Kolik měříte a vážíte vy, kdo je jezdíte?

Díky za odpovědi

Naposledy editováno 13.02.2010 23:59:16
Anketa: Tak kterou? A prosím i zdůvodnění :)
ZRX 1100
93%
43
Bandit 1200
7%
3
Předchozí
1 2
Následující

Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

13.2.2010 v 21:11 | Nahoru | #1
tak zpatky na zelenou koukam co za mne taky rex,ciste z hlediska vzhledu a srdcovky! Jinak ti tu v nejblizsi dobe asi napise Michal1011 kterej s rexem drandi uz nakou tu chvilku.

Naposledy editováno 13.02.2010 21:11:28

2 reakcí na tento příspěvek Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

13.2.2010 v 21:11 | Nahoru | #2
Tak za mě je to jasný.

Osobně jezdím za 8 a víc,ale určitě se dá za míň , ale kdo by to řešil. Na Michelinkách mám cca 11000 a jako nový, palivoměr má. Jak píšeš je to srcovka, já šel jen po Rexovi, nejezdí jich milion. Je to prostě klasická kultovní záležitost.

Co se váhy týká Bivoj nejsi, těžkej je jak prase ale jde o zvyk a určitě ho zvládneš jak nic.

Co se jízdních vlastností týče,je nezáludnej a čitelnej, jen do zatáček ho musíš trošku nutit, je těžkej, moc se mu do nich nechce, ale chce to zkušenost a cvik a bude poslouchat jak beránek. Na dlouhý cesty je zlatej, pohodlnej a ani po celým dnu v sedle tělo nebolí.

Nikdy bych neměnil, nesmrtelnej motor !!. Když mu dopřeješ pravidelnou výměnu oleje, přežije tě .

Rozdíl by jen v barvě pruhů. Některý má fialovo bílé , jiný zase modro bíle a ještě dělali černo bílé. Bavím -li se o Eddíkovy :))

tady si počti

Naposledy editováno 13.02.2010 21:52:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

13.2.2010 v 21:13 | Nahoru | #3
Michal1011> ja te znam jak svy boty,uz te mam prectenyho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

13.2.2010 v 21:13 | Nahoru | #4

sherm14>Michal1011> ja te znam jak svy boty,uz te mam prectenyho



Asi tě adoptuju Jsi zámožnej ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

13.2.2010 v 21:15 | Nahoru | #5

Michal1011>Asi tě adoptuju Jsi zámožnej ?


to si pis,ted jsem zrovna v Americe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

13.2.2010 v 21:19 | Nahoru | #6

sherm14>to si pis,ted jsem zrovna v Americe



Tak dovalíš jako zápisný Kerker exhaust system. Takový otec jako jsem já je pomalu víc jak výhra ve sportce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

13.2.2010 v 21:24 | Nahoru | #7

Michal1011>Tak dovalíš jako zápisný Kerker exhaust system. Takový otec jako jsem já je pomalu víc jak výhra ve sportce


takovej muze byt? nene leda hovno,ja si poslal FMF pro sebe a to mi staci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

13.2.2010 v 21:38 | Nahoru | #8
[quote]sherm14>
takovej muze byt? nene leda hovno,ja si poslal FMF pro sebe a to mi staci

hmm, good. S dynomanem si píšu a ještě jsem koketoval s jcmotors.com

Mazej do Čech ty kůže líná

Naposledy editováno 13.02.2010 21:39:49

(reakce na) Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

13.2.2010 v 21:42 | Nahoru | #9
Michal1011> povidam ti pod dolu,povidam ti pod ty nahoru mi to tak pripomnelo z popelky

[img]

Naposledy editováno 13.02.2010 21:43:12

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

13.2.2010 v 22:25 | Nahoru | #10
tady si tak tejden počteš....
zrx témata

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 03:18 | Nahoru | #11
Michal1011> Díky

S tou váhu bude třeba se poprat, ale myslim že to neni tak o síle jako o grifu.
Jinak jízdní styl mám těžce proměnnej, někdy sou mi 2kila málo, jindy se ploužím 80 a sem spokojenej Takže ta spotřeba by snad šla srazit i níž. Nedá se samozřejmě jezdit pořád jen stylem "hlavně co nejlevnějc" ale páč sem ještě student bez stálýho příjmu, hrají provozní náklady taky jakousi roli..

..ještě prozraď co přesně máš obuto? 11000 km se mi zdá jako dost solidní výdrž

A ještě sem si uvědomil že sem ani neupřesnil jakou bych chtěl. Samozřejmě že R-ko

(reakce na) Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 03:19 | Nahoru | #12
Dargas> Tak to bude na dlouhý večery

2 reakcí na tento příspěvek Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 10:10 | Nahoru | #13
Za sebe mohu hodnotit pouze ZRX 1200, ale ZRX 1100 na tom bude podobně, co se týče uživatelských vlastností.

Tady je ZRX 1200 test, pokud si ho teda ještě neviděl. O jinym v cj nevim...

S váhou bys neměl mít problém, poněvadž to nedělá problém ani mírně "lehčím" lidem.
Výdrž pneu záleží na stylu jízdy, ale zadek BT021 cca 9000Km a předek cca 13000km (BT020), normální styl jízdy\, takže u ZRX1100, která je slabší, by to mohlo být více.
Spotřeba průměrně 6-6,5l na 100km. Když se jede štreka a nijak se to nehoní, tak jede i pod 5L, ale třeba v Reichu na dálnici při konstantních 245km/h vydrží nádrž cca 140km, takže spotřeba nad 10L.
Mohla by mít silnější přední brzdy, ale třeba je to jenom pocit a asi to pořeší výměna destiček za jinou směs.
A jinak je to vo motoru...

(reakce na) Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 10:56 | Nahoru | #14
ultima.thule> Díky za test, tenhle sem ještě nečetl Spotřeba kolem těch 6,5l je myslim velice dobrá, vhledem k objemu a hmotnosti

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 12:26 | Nahoru | #15
napiš mail majaZRX...on ti popíše....

(reakce na) Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 12:27 | Nahoru | #16

ultima.thule>Za sebe mohu hodnotit pouze ZRX 1200, ale ZRX 1100 na tom bude podobně, co se týče uživatelských vlastností.

Tady je ZRX 1200 test, pokud si ho teda ještě neviděl. O jinym v cj nevim...

S váhou bys neměl mít problém, poněvadž to nedělá problém ani mírně "lehčím" lidem.
Výdrž pneu záleží na stylu jízdy, ale zadek BT021 cca 9000Km a předek cca 13000km (BT020), normální styl jízdy\, takže u ZRX1100, která je slabší, by to mohlo být více.
Spotřeba průměrně 6-6,5l na 100km. Když se jede štreka a nijak se to nehoní, tak jede i pod 5L, ale třeba v Reichu na dálnici při konstantních 245km/h vydrží nádrž cca 140km, takže spotřeba nad 10L.
Mohla by mít silnější přední brzdy, ale třeba je to jenom pocit a asi to pořeší výměna destiček za jinou směs.
A jinak je to vo motoru...



jo je to o destičkách...brzdy dovedou být dobře ostrý...řek bych až nehezky dávkovatelný...

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 12:28 | Nahoru | #17
Spotřeba 6 litrů není problém, co jezdíme partyja SV650S (04), FZ1S(08), Bandit1200S(99) tak mám společně s SV pravidleně nejnižší spotřebu a když se jede rychlejší úsek bez nutnosti řazení a nebo s bagáží a baťůžkem tak mám nejnižší. Spotřeba je fakt v pohodě.
Jinak na delší cesty super i pro baťůžka, když jsem si mašiny ze srandy prohazovali, tak se kamošce na SV moc zpátky nechtělo, moje si neztěžuje.
Rychle po sobě jdoucí zatáčky jsou trošku problém (pro mě), přece jen je těžší než to SV se kterým se honím nejčastěji.
Jinak na brzdy to chce pancéřky, protože u mého a o ostatních jsem to slyšel taky, že má páčka na začátku prázdný chod i když je odvzdušněná.
Pro někoho může být problém převodovka,je to Kawa, je trožku tužší a mě pomohlo si přesně nastavit řadičku na nohu a koupit boty na motorku a ne kanady, protože jsem tam často házel při vysokých točkách falešný neutrál.
Podvozek je plně nastavitelný a i taková lama jako já pozná rozdíl, je to + i -,protože když si to rozhodíš špatně, hledáš furt polohu, kde ti to sedí.
Motor táhne od spodu a přitom se dá krásně vytáčet, pokud se s někým nehoníš, tak je celkem jedno, jestli jedeš sám s baťůžkem nebo s bagáží.
Tomu R štítku moc nevěř, mě při výšce skoro 2m moc nepomáhá, takže kolem 200km/h seš rád, že se držíš.
Gumy neporadím, protože jsem tam měl zatím M3 a ty šli pryč před očima, pak nějaký Michelin, ale ojetý a teď mám ContiForce a to jsou šunty a prd vydrží. Kluci doporučují Dunlopy tuším Roadstar, stačí se mrknout na Kawu.cz, odkaz ti už dali a tam zjistíš vše. Neboj se tam zeptat,já když jsem kupoval, tak jsem to tam vše konzultoval a nakonec se mnou jeli z klubu kupovat i když jsme se před tím nikdy neviděli a já nebyl tehdy ani člen

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 12:28 | Nahoru | #18
Bandita. Proč? Protože

Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 12:35 | Nahoru | #19
jinak k Banditu vs ZRX, kamoš má 1200S. Co jsem zkoušel tak tah to má opravdu jak prase, co blbneme na sprinty (od křižovatky atd. ) tak více méně nastejno, ale v těch vysokých točkách pak začíná ztrácet, zatímco já ještě můžu furt točit nahoru.
Co se týká podvozku, možná to je o zvyku, ale prostě mi nějak neseděl, nějak jsme necítil silnici, blbě se to popisuje, neměl jsem takovou odezvu jak na ZRX.
řazení má lehčí Bandit (nebo aspoň v provnání mé motorky a jeho)

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 12:57 | Nahoru | #20
Tak jestli Ti pomůžou moje postřehy z dvanáctkou eSkem, tak mrkni do mojeho profilu. Srovnání s B12S jsem kdysi popsal asi takhle:

Na Bandita jsem byl hodně zvědavý jako na přímého konkurenta ZRX. Hned na první posaz má měkčí sedlo a stupačky níž a víc vepředu. Řídítka nic moc, vařechy jak na fichtlu. Výborný výhled v zrcátkách. Oproti Kawě má trochu slabší motor s jemnějším charakterem a převodovkou. Otáčky chodí na obou úplně stejně. Přes kapotu víc fučí. Ve vyšších rychlostech je daleko lepší odezva od předního kola při náletu do zatáčky než na ZRX. Podvozek je měkčí, ale působí jistějším dojmem. Brzdy nebrzdí, ale loni to bylo úplně jinak – takže P. nešetři a vyměň desky!

...o pár let později...

Bandita jsem chtěl vyzkoušet, protože P. si strašně pochvaluje nový laděný výfuk Scorpion. Takže i když jsem ho testoval už třikrát, byl jsem celkem zvědavý, jestli je něco nového. A bylo… Po třech předchozích upomínkách P. konečně vyměnil fichtlácké řídítka za pořádně široké. Teď aspoň podle nich pozná, kde se vleze s kuframa a kde ne. Posaz je teď víc předkloněný a míň fučí, jak jsem schovaný za kapotou. Zátah se rozhodně s laďákem zlepšil a je už asi na úrovni ZRXa. Zvuk je samozřejmě lepší. Jenom se mi zdálo, jako by se motor začal chovat točivěji a trochu přestal brzdit. S přední brzdou je to jako na houpačce. Při prvním testu bomba, v druhém nebrzdila. Při třetím zase v kondici, no a teď zas nic. Ach ty desky. No a zbytek je furt stejný. Ten měkký ale přitom jistý podvozek mě nepřestane asi nikdy udivovat...

Něco je i TADY

Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 15:35 | Nahoru | #21
to je dobrá motorka

(reakce na) Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 18:03 | Nahoru | #22
lubin> dík za tip, napsal sem mu, tak snad odpoví a budu zas chytřejší

(reakce na) Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 18:11 | Nahoru | #23
mmks> Tak ta spotřeba menší než u Sv mě docela překvapuje. SV sem měl (ikdyž starší karbec) a jezdilo to snad za 5,5 litru. Takže samá příjemná informace

Na tu kapličku nad světlem zase tak moc nespoléhám. Ikdyž sem značně menší než ty, přecijenom kapota je kapota. Ale vítr mi nevadí, naopak na kratší vybouření adrenalinu to člověk vyrdží a nelítá aspoň pořád jak pako. To pozoruju na CBR který mám tedka, prostě zalehneš, nasadíš 240 a máš pocit že skoro stojíš Kde se kapota hodí sou delší svižnější přesuny, ale pokud jezdim delší štreky, stejně jedu piánko a vychutnávám si cestu

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 18:12 | Nahoru | #24
šmarja, ty to střídáš jak fusky.

(reakce na) Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 18:12 | Nahoru | #25
Mládě.Fidži> Hele fušál Sice uvádíš pádnejargument ale přeci jenom mě to moc nepřesvědčilo..

..jel si na něm? Jesi jo, poděl se o nějaký ten poznatek Vyšívanou dečkou od babičky mě neutáhneš

(reakce na) Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 18:13 | Nahoru | #26
veikso> Díky za příspěvek, pěkně sem si početl

(reakce na) Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 18:14 | Nahoru | #27

Dolík....> šmarja, ty to střídáš jak fusky.



Nestřídám, zatim sem nevyměnil

Ale tak znáš to (možná) změna je život a já tu mašinu prostě chcu!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 20:43 | Nahoru | #28

Peca>Michal1011> Díky

S tou váhu bude třeba se poprat, ale myslim že to neni tak o síle jako o grifu.
Jinak jízdní styl mám těžce proměnnej, někdy sou mi 2kila málo, jindy se ploužím 80 a sem spokojenej Takže ta spotřeba by snad šla srazit i níž. Nedá se samozřejmě jezdit pořád jen stylem "hlavně co nejlevnějc" ale páč sem ještě student bez stálýho příjmu, hrají provozní náklady taky jakousi roli..

..ještě prozraď co přesně máš obuto? 11000 km se mi zdá jako dost solidní výdrž

A ještě sem si uvědomil že sem ani neupřesnil jakou bych chtěl. Samozřejmě že R-ko



Jezdil jsem na 11tce, teď mám dvanáctku (samo Rko zelené ) a za B12 bych ho nedal ani omylem!!! V Kyjově (Kostelci je taky jeden hezký REX...) jasně je to o srdci, paradoxně dvanáctka žere míň než 11ctka. Motorka naprosto nezáludná a na jízdy piáno i na kalup OK!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

14.2.2010 v 22:08 | Nahoru | #29
666S999> V okolí Kyjova sem REXe nikdy neviděl a to v Kostelci u kamarádovi garáže postáváme celkem pravidelně Museli sme se dycky nějako minout, takovej stroj si člověk zapamatuje

Mimochodem jel jsi na B12? Zajímalo by mě jestli máš konkrétní postřehy v čem je horší/lepší.
Je to taková racionální volba někde v záloze. Přecijenom špatná motorka to určitě nebude, je víc dílů, je levnější, větší výběr...

..ale prostě tam neni to charisma

Kawa ZRX 1100 - zkušenosti, rady, postřehy...

15.2.2010 v 10:35 | Nahoru | #30
Doufám, že půjdeš do té Kawy. Měl jsem tu čest se na ni povozit(ještě 1100) a ten zátah co předvedla byl nádhernej. Posez taky příjemnej, jenom mě vadila úzká řidítka, ale ty bych stejně vyměnil za nějaké pěkné, širší a kvalitní. Chtělo by to tu 12ku a hlavně Edíka! A když už Edík tak zelenej Tak už dost chvály, za Hondu bych ji stejně neměnil
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis / svářeč výfuků Kawasaki ZRX 1100 DJwasabi 10 14.2.2024 v 06:54 Eddie83
Sháním (asi) svářeče - výfuk Kawa Z... Kawasaki ZRX 1100 DJwasabi 2 13.2.2024 v 08:46 ficcus
Držák na mobil [1, 2] Kawasaki ZRX 1100 Danny350 43 25.6.2023 v 22:14 jirka-mz
představce u ZRX Kawasaki ZRX 1100 ujec76 10 30.3.2023 v 15:53 Krautkopf
sháním Servis na Kawasaki ZRX 1100 :) Kawasaki ZRX 1100 farnajs 6 15.3.2023 v 22:10 Sharan69


TOPlist