bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jaká je ta pravá???
Zdravím všechny, od koupě silniční motorky jsem upustil a chtěl bych kupovat motorku, na které by se dalo jezdit jak po poli, tak i po silnici. Myslím tím mít krosová i motardová kola. A nevím který model koupit, proto vás prosím o rady, tipy a zkušenosti...Svezl jsem se na ktm exc 450 a je to masakr, jenže je to možná moc drahej špás. Dám do kupy tak 60000Kč, kdybych počkal ještě rok, tak těch 100000Kč, ale čekat se mi nechce...

2 reakcí na tento příspěvek Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 13:59 | Nahoru | #1
Husaberg FE 450

(reakce na) Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 14:20 | Nahoru | #2
roberto.cz> to chce ale trochu pošetřit...

Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 14:25 | Nahoru | #3
lc4

(reakce na) Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 14:42 | Nahoru | #4
roberto.cz> no a máš ní nějaké zkušenosti???jak servis a tak...

Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 14:49 | Nahoru | #5
tady ti každej řekne něco jinýho každýmu se líbí a vyhovuje něco jinýho nejlepší bude když ozkoušíš sám a uvidíš co ti sedne

Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 15:06 | Nahoru | #6
mě se líbí KTM

1 reakcí na tento příspěvek Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 15:40 | Nahoru | #7
to je těžký...jestli se ti nechce čekat takže dejme tomu dáš do kupy 60t, s tím že na to chceš i motard kola který stojej 10t+ takže to máme +-50 na motorku. Já se konkrétně zajímal o Husabergy, tak ti můžu říct že za tyto peníze koupíš nejvíc rok 2002. Ale bergy se doporučujou od roku 2003 (kvůli koncepci motoru atd...) a navíc má docela drsný servisní intervaly). Husqarna se dá ale KTM 450 za ty prachy asi neseženeš. Všechno jsou to ostrý věci který na silnicy moc nejsou. Takže pokud to chceš kupovat teď nevím - zkuš počkat. Nebo něco kup jen na rok na lítačku a pak to prodáš...

Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 16:10 | Nahoru | #8
Ja bych ten rok pockal, pac zrovna v tyhle kategorii za ty penize zadnej zazrak nekoupis. Aby to nedopadlo tak, ze koupis za 60 neco odlitanyho a behem sezony ti to za opravy treba na tech 100 vyleze taky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 16:14 | Nahoru | #9
rc28> nj taky jsem už uvažoval, že koupím něco jen na sezonu, ale abych do toho za tu sezonu nenacpal nehorázný prachy...asi ještě počkám

1 reakcí na tento příspěvek Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 16:19 | Nahoru | #10
A nebylo by na pole a silnici lepší nějaký nezničitelný enduro 600 plus ?? Takový KLX 650 je velmi univerzální stroj a provozní náklady a servisní intervaly jsou bezvadný! A cenově by to tak na těch 60 litrů s motárdovejma kolama vyšlo akorát.

(reakce na) Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 16:27 | Nahoru | #11
aiki88> No to je riziko povolání...nebo čekat a máš to jistější... A nebo jak píše noend kup klx, xt a nebo tt s motard kolama to by ses do 60 vešel a jsou to všechno držáci...

edit: Osobně si brousím zuby na wr což za ty peníze taky koupíš a je to ostřejší než klx-xt-tt...

Naposledy editováno 11.02.2010 16:30:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 16:28 | Nahoru | #12
noend> to asi nebude motorka pro mě, chtěl bych neco lehkýho, tohle vypadá strašně robusně...navíc mám 172cm tak nevim

3 reakcí na tento příspěvek Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 16:38 | Nahoru | #13
co byste řekli na tuhle http://www.tipmoto....138173-wr-400-f.html to by byl takovej kompromis si myslim...nemáte s ní někdo zkušenosti???

(reakce na) Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 16:40 | Nahoru | #14
aiki88> No pokud se bojíš výšky KLX, tak si asi nevybereš, protože vžechny krosky a supermota jsou vysoký.

Jinak s tou váhou máš samozřejmě pravdu, ale pokud chceš jezdit nějaký delší přesuny po asfaltu, tak s ostrou mašinou typu KTM 450 SX se budeš trápit ty i mašina. A servisní intervaly tě nejspíš zrujnujou . Jediný řešení by bylo takový WR 450, avšak to se těžko schání pod 60 tis. (ale není to nemožný), takže už zbývá leda WR 426 nebo WR 400 (ty ovšem nemaj starter)

Naposledy editováno 11.02.2010 16:53:11

(reakce na) Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 16:41 | Nahoru | #15

aiki88>co byste řekli na tuhle http://www.tipmoto....138173-wr-400-f.html to by byl takovej kompromis si myslim...nemáte s ní někdo zkušenosti???



njn, než jsem to dopsal........tak už tě to taky napadlo

(reakce na) Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 16:43 | Nahoru | #16
aiki88> Ale u WR nečekej zase nějakej ukrutnej výkon, avšak váha motorky je dobrá

Naposledy editováno 11.02.2010 16:44:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 16:44 | Nahoru | #17
aiki88> s wr zkušenosti nemám...ale má mírnější intervaly jak ty ostrý endura a je celkem vychytaný...a že tam není startér pche jízdu si musíš zasloužit a pokud vím tak wr nestartuje špatně...

Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 16:53 | Nahoru | #18
Kup nějakou starší KTM LC4 servis neni tak butální jako u ostrejch a hmotnost a výkon jsou taky dobrý.

Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 16:53 | Nahoru | #19
njn ještě budu hledat a uvidim....to že nemám starter, to neni žádná překážka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 16:58 | Nahoru | #20

rc28>aiki88> s wr zkušenosti nemám...ale má mírnější intervaly jak ty ostrý endura a je celkem vychytaný...a že tam není startér pche jízdu si musíš zasloužit a pokud vím tak wr nestartuje špatně...



To je super přístup: ,,Jízdu si musíš zasloužit"

Ale každá mašina si občas postaví hlavu a pak není nad to mít tam to kouzelný tlačítko po jehož zmáčkutí motor naskočí sám....a to nemluvím o mašině zakopaný po motor v bahně (šak to určitě znáš). Zase je fakt, že si s nakopávačkou člověk připadá jako větší drsňák

A ta slast, když to konečně chytne...toe nepopsatelný

Naposledy editováno 11.02.2010 16:59:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 17:04 | Nahoru | #21
noend> ty přesně víš o čem mluvíš... vím jasně někdy to proklínám že nemám startér, párkrát jsem si už fakt sáhl na dno ale zas je na tobě jak to máš vyladěný a seřízený...no a to nemluvím o tom, když jsem startoval bez dekompresoru!!! kdo to nikdy nepoznal tak neví o čem je řeč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 17:09 | Nahoru | #22
rc28> tj, bez dekompresoru je to fuška. Ale taky je super si dát v létě do motoru hustší olej a pak se chtít jít svést v -10 celsia To si potom to nakopávání člověk opravdu užije...ale aspoň mu nění zima

(reakce na) Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 17:17 | Nahoru | #23
noend> dobrej nápad...

Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 17:22 | Nahoru | #24
Ale na léto je ten olej vynikající

Jaká je ta pravá???

11.2.2010 v 17:29 | Nahoru | #25
Já mám zkušenost, že musím dávat pořád ten samej, jinak prokluzuje spojka a dělá to bordel
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna te 450 nestartuje Husqvarna TE 450 Admm 8 19.4.2024 v 21:38 assassin
Husqvarna 410 TE Výměna oleje Husqvarna TE 410 Tomek1 15 14.4.2024 v 09:04 assassin
Husqvarna 410 TE přerušovač blinkrů Husqvarna TE 410 Tomek1 11 10.4.2024 v 12:18 Tomek1
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 Maty_99 3 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 12 18.3.2024 v 16:44 krokoš


TOPlist