1 reakcí na tento příspěvek Svíčky Splitfire
A koukal jsem a přesně ty samé jsou do mojeho starýho Fiátka a makaj jak maj (a jsou to vlastně i svíčky do "Žigulíka" atd....)
Brisk do Fiata UNO 75ie
SUPER --- EXTRA --- PLATIN --- TUNING --- SILVER
LR15YC --- LR15TC --- LR15YPP --- LR14ZC --- LR15YS
Naposledy editováno 10.02.2010 22:47:32
Subjektivně jsem byl spokojený se studenými starty, ty byly o hodně přesvědčivější, než s originál NGK. I reakce na plyn za studena byla živější. Za tepla nebyl rozdíl, žádný výkon navíc to pocitově nepřineslo. Takže když jsem je ujezdil za hranici životnosti, přešel jsem na Championky, kterých se držím dodnes. Za studena jsou někde mezi NGK a Splitfire, za tepla už jsou si u mé motorky všechny svíčky rovny.
edit: Championky jsem tehdy zvolil kvůli ceny a výdrže, protože velké Virago dokáže svíčky snadno uchlastat. Až ujezdím tuhle generaci, asi vyzkouším Brisky, protože kámošům se osvědčily a zajímá mě porovnání.
Naposledy editováno 10.02.2010 22:58:09
2 reakcí na tento příspěvek Svíčky Splitfire
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky Splitfire
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky Splitfire
dedek new>Dandyfzs> Ja jen chtel vedet , jestli ta stredova elektroda do "V" je k necemu dobra
K ničemu dobrá není svíčka funguje stejně ať je to do V nebo je to jen naseklé-žlábek nabo tam máš tři jiskřiště VŽDY TI PŘESKOČÍ JEN JEDNA JISKRA.Brisk do Fiata UNO 75ie
SUPER --- EXTRA --- PLATIN --- TUNING --- SILVER
LR15YC --- LR15TC --- LR15YPP --- LR14ZC --- LR15YS
Ovšem jak jsem psal, LR15YC nestojí ani 40,- takže je můžeš každý rok dávat klidně nový.
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky Splitfire
BPR6ES asi 70 Kč
Naposledy editováno 11.02.2010 17:09:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky Splitfire
Dingo: K ničemu dobrá není svíčka funguje stejně ať je to do V nebo je to jen naseklé-žlábek nabo tam máš tři jiskřiště VŽDY TI PŘESKOČÍ JEN JEDNA JISKRA.
No, já mám pocit, že v reálu je to série rychle po sobě jdoucích jiskřiček, takže nějaký rozptyl díky tomu žlábku nastat může. Ale vliv bude asi na hranici měřitelnosti, daleko důležitější bude materiál elektrod a schopnost samočištění.
1100Virago>No, já mám pocit, že v reálu je to série rychle po sobě jdoucích jiskřiček, takže nějaký rozptyl díky tomu žlábku nastat může. Ale vliv bude asi na hranici měřitelnosti, daleko důležitější bude materiál elektrod a schopnost samočištění.
Nene, vždy přeskočí jen jedna jiskra a pokud splňuje minimální "velikost" energie jiskry zapálí směs spolehlivě a jakékoli zvětšování energie jiskry nemá žádný další vliv na chod nebo výkon motoru pouze se zlepší spolehlivost zapálení moc chudé směsi a na to tvar jiskřiště nemá žádný vliv, vliv na to má jen dodaná energie zapalovací soustavy do jiskry a ta je daná výrobcem zapalování
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky Splitfire
Dingo>Jenomže tak jak je stará zapalovací svíčka tak je starý i to že mají 3-4 elektrody dneska se z toho akorát dělá "novinka" kterou musí každej mít
jisteze, kdyz jsem prohrabaval kolnu u dedy, tak jsem tam ukristil par BOSCHek z peraka co mely 3 elektrody a dodnes se presto do novych aut montujou standartni svice
Naposledy editováno 11.02.2010 21:36:09
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky Splitfire
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky Splitfire
dedek new>Ja mel doma taky jednu hoooodne starou svicku, mela tri jiskriste a dala se cela rozsroubovat a vycistit
Vyčistit ano, ale bohužel životnost byla stejně jen pár set až pár tisíc km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky Splitfire
Dingo>Vyčistit ano, ale bohužel životnost byla stejně jen pár set až pár tisíc km
To je me jasny, ale fascinovalo me, ze se dala rozdelat, mela na obou koncich isolatoru takove konicke medene podlozky, uz jsem v zivote takovou nevidel
dedek new>To je me jasny, ale fascinovalo me, ze se dala rozdelat, mela na obou koncich isolatoru takove konicke medene podlozky, uz jsem v zivote takovou nevidel
Rozebiratelný byly, protože dřív byl problém vyrobit svíčku jako jeden kus, proto se skládaly z několika kusů - snazší výroba....
Naposledy editováno 16.02.2010 20:00:55
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky Splitfire
do své Hondy XR600R.
Svíčku + kabel jsem si pořídil ze zoufalství, protože endurko mi špatně
startovalo za studena, a protože nemá startér, tak jsem už měl dost poskakování
po nakopávačce.
Svíčka vypadala "akčně" do V a modrý kabel Splitfire měl pod izolací spirálovitě
vinutá černá vlákna vodičů. Celé to vypadalo asi zajímavě z komerčního pohledu.
Za sebe potvrzuji, že studené starty byly okamžitě vyřešeny k mé naprosté
spokojenosti. Zvýšení výkonu jsem nepozoroval.
Cena svíčky + kabelu byla ale tenkrát (rok 2000) cca. 800,- Kč.
Bohuzel Splitfire je naprosto hrozna firma na komunikaci a uz pul roku schanim na trhu SF416C, ale nikde je nemaji a radeji mi objednavku zrusili, protoze sami cekaji na dodavku z US pul roku...
XB12>Tuto svíčku jsem si společně s kabelem Splitfire před několika lety koupil
do své Hondy XR600R.
Svíčku + kabel jsem si pořídil ze zoufalství, protože endurko mi špatně
startovalo za studena, a protože nemá startér, tak jsem už měl dost poskakování
po nakopávačce.
Svíčka vypadala "akčně" do V a modrý kabel Splitfire měl pod izolací spirálovitě
vinutá černá vlákna vodičů. Celé to vypadalo asi zajímavě z komerčního pohledu.
Za sebe potvrzuji, že studené starty byly okamžitě vyřešeny k mé naprosté
spokojenosti. Zvýšení výkonu jsem nepozoroval.
Cena svíčky + kabelu byla ale tenkrát (rok 2000) cca. 800,- Kč.
Z toho co popisuješ, kdybys vyměnil svíčku a kabel za opět za nový, ale jinou značku, tak by se to zlepšilo taky