bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Svíčky Splitfire
 
10.2.2010 v 21:49

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky Splitfire

10.2.2010 v 22:43 | Nahoru | #1
Proč nekoupíš Brisk LR15YC ? bude stát asi tak 38,-

A koukal jsem a přesně ty samé jsou do mojeho starýho Fiátka a makaj jak maj (a jsou to vlastně i svíčky do "Žigulíka" atd....)

Brisk do Fiata UNO 75ie
SUPER --- EXTRA --- PLATIN --- TUNING --- SILVER
LR15YC --- LR15TC --- LR15YPP --- LR14ZC --- LR15YS

Naposledy editováno 10.02.2010 22:47:32

(reakce na) Svíčky Splitfire

10.2.2010 v 22:54 | Nahoru | #2
Zkušenost mám já. Dostal jsem je darem před asi sedmi lety, kdy byly ceny o dost vyšší.
Subjektivně jsem byl spokojený se studenými starty, ty byly o hodně přesvědčivější, než s originál NGK. I reakce na plyn za studena byla živější. Za tepla nebyl rozdíl, žádný výkon navíc to pocitově nepřineslo. Takže když jsem je ujezdil za hranici životnosti, přešel jsem na Championky, kterých se držím dodnes. Za studena jsou někde mezi NGK a Splitfire, za tepla už jsou si u mé motorky všechny svíčky rovny.

edit: Championky jsem tehdy zvolil kvůli ceny a výdrže, protože velké Virago dokáže svíčky snadno uchlastat. Až ujezdím tuhle generaci, asi vyzkouším Brisky, protože kámošům se osvědčily a zajímá mě porovnání.

Naposledy editováno 10.02.2010 22:58:09

Svíčky Splitfire

10.2.2010 v 23:02 | Nahoru | #3
Já jsem LR15YC kupoval na podzim do fiátka a 4 kusy mě stály asi 128,- a auto s nima startuje prakticky okamžite i při -20°C na to že to je Ital z roku 89 a za tepla chytá málem na první otočení

2 reakcí na tento příspěvek Svíčky Splitfire

10.2.2010 v 23:49 | Nahoru | #4
Me neslo ani tak o svicku, ale o tu stredovou elektrodu do "V"

(reakce na) Svíčky Splitfire

11.2.2010 v 00:03 | Nahoru | #5
dedek new> jenom reklama aby zaujali potencionální kupce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky Splitfire

11.2.2010 v 13:17 | Nahoru | #6
dedek new>To samé najdeš i na svíčkách NGK,např.BCPR6ES.Ty zase jezdím ve Fiatu já

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky Splitfire

11.2.2010 v 16:30 | Nahoru | #7

dedek new>Dandyfzs> Ja jen chtel vedet , jestli ta stredova elektroda do "V" je k necemu dobra

K ničemu dobrá není svíčka funguje stejně ať je to do V nebo je to jen naseklé-žlábek nabo tam máš tři jiskřiště VŽDY TI PŘESKOČÍ JEN JEDNA JISKRA.

Svíčky Splitfire

11.2.2010 v 16:38 | Nahoru | #8
Taky si si myslim, ze je to jen obchodni trik, jak jsi rikal

Chtel bych zkusit ty BRISKy

Svíčky Splitfire

11.2.2010 v 16:49 | Nahoru | #9
Vzhledem k tomu, že do té motorky patří LR15YC tak si myslím, že můžeš skusit cokoliv z této řady:
Brisk do Fiata UNO 75ie
SUPER --- EXTRA --- PLATIN --- TUNING --- SILVER
LR15YC --- LR15TC --- LR15YPP --- LR14ZC --- LR15YS

Ovšem jak jsem psal, LR15YC nestojí ani 40,- takže je můžeš každý rok dávat klidně nový.

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky Splitfire

11.2.2010 v 17:07 | Nahoru | #10
Vskutku zajimava cena

BPR6ES asi 70 Kč

Naposledy editováno 11.02.2010 17:09:22

(reakce na) Svíčky Splitfire

11.2.2010 v 17:11 | Nahoru | #11
dedek new>já je koupil za 78,-kus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky Splitfire

11.2.2010 v 18:55 | Nahoru | #12

Dingo: K ničemu dobrá není svíčka funguje stejně ať je to do V nebo je to jen naseklé-žlábek nabo tam máš tři jiskřiště VŽDY TI PŘESKOČÍ JEN JEDNA JISKRA.


No, já mám pocit, že v reálu je to série rychle po sobě jdoucích jiskřiček, takže nějaký rozptyl díky tomu žlábku nastat může. Ale vliv bude asi na hranici měřitelnosti, daleko důležitější bude materiál elektrod a schopnost samočištění.

(reakce na) Svíčky Splitfire

11.2.2010 v 19:53 | Nahoru | #13

1100Virago>No, já mám pocit, že v reálu je to série rychle po sobě jdoucích jiskřiček, takže nějaký rozptyl díky tomu žlábku nastat může. Ale vliv bude asi na hranici měřitelnosti, daleko důležitější bude materiál elektrod a schopnost samočištění.



Nene, vždy přeskočí jen jedna jiskra a pokud splňuje minimální "velikost" energie jiskry zapálí směs spolehlivě a jakékoli zvětšování energie jiskry nemá žádný další vliv na chod nebo výkon motoru pouze se zlepší spolehlivost zapálení moc chudé směsi a na to tvar jiskřiště nemá žádný vliv, vliv na to má jen dodaná energie zapalovací soustavy do jiskry a ta je daná výrobcem zapalování

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky Splitfire

11.2.2010 v 20:28 | Nahoru | #14
Obecne jsem skeptickej vuci vsem super-mega novinkam na poli svicek, dukazem toho je i to, ze klasicka svicka se vyrabi nezmenena 60let a nevyhladily je ani tri elektrody, klouzavy jiskriste a buhvi jaky vymslenosti. Za tu cenu si radsi koupim dve sady obycejnych a dvojnasobek tyhle svice stejne nevydrzi, nahradni svicky bych vozil tak i tak.

Svíčky Splitfire

11.2.2010 v 20:53 | Nahoru | #15

(reakce na) Svíčky Splitfire

11.2.2010 v 21:35 | Nahoru | #16

Dingo>Jenomže tak jak je stará zapalovací svíčka tak je starý i to že mají 3-4 elektrody dneska se z toho akorát dělá "novinka" kterou musí každej mít



jisteze, kdyz jsem prohrabaval kolnu u dedy, tak jsem tam ukristil par BOSCHek z peraka co mely 3 elektrody a dodnes se presto do novych aut montujou standartni svice

Naposledy editováno 11.02.2010 21:36:09

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky Splitfire

11.2.2010 v 22:50 | Nahoru | #17
Ja mel doma taky jednu hoooodne starou svicku, mela tri jiskriste a dala se cela rozsroubovat a vycistit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky Splitfire

11.2.2010 v 23:16 | Nahoru | #18

dedek new>Ja mel doma taky jednu hoooodne starou svicku, mela tri jiskriste a dala se cela rozsroubovat a vycistit



Vyčistit ano, ale bohužel životnost byla stejně jen pár set až pár tisíc km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky Splitfire

11.2.2010 v 23:28 | Nahoru | #19

Dingo>Vyčistit ano, ale bohužel životnost byla stejně jen pár set až pár tisíc km



To je me jasny, ale fascinovalo me, ze se dala rozdelat, mela na obou koncich isolatoru takove konicke medene podlozky, uz jsem v zivote takovou nevidel

(reakce na) Svíčky Splitfire

11.2.2010 v 23:31 | Nahoru | #20

dedek new>To je me jasny, ale fascinovalo me, ze se dala rozdelat, mela na obou koncich isolatoru takove konicke medene podlozky, uz jsem v zivote takovou nevidel



Rozebiratelný byly, protože dřív byl problém vyrobit svíčku jako jeden kus, proto se skládaly z několika kusů - snazší výroba....

Svíčky Splitfire

12.2.2010 v 16:04 | Nahoru | #21
Ty různé"novinky" spíš budou o tom že se každý výrobce potřebuje čas od času trochu zviditelnit.Nabídne nějaký"zázrak",pár lidí si to koupí,stejně to při normálním provozu ani nepoznají,ale výrobce vydělal a hlavně se o něm mluví.Tak nějak to asi bude a týká se to nejen svíček,ale i jiných"zázračných"věcí.Nejdůležitější bude kolem toho naplácat spoustu reklamních keců proč je to tak ůžasné(a tím pádem drahé).

Naposledy editováno 16.02.2010 20:00:55

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky Splitfire

19.2.2010 v 09:14 | Nahoru | #22
Tuto svíčku jsem si společně s kabelem Splitfire před několika lety koupil
do své Hondy XR600R.
Svíčku + kabel jsem si pořídil ze zoufalství, protože endurko mi špatně
startovalo za studena, a protože nemá startér, tak jsem už měl dost poskakování
po nakopávačce.
Svíčka vypadala "akčně" do V a modrý kabel Splitfire měl pod izolací spirálovitě
vinutá černá vlákna vodičů. Celé to vypadalo asi zajímavě z komerčního pohledu.

Za sebe potvrzuji, že studené starty byly okamžitě vyřešeny k mé naprosté
spokojenosti. Zvýšení výkonu jsem nepozoroval.

Cena svíčky + kabelu byla ale tenkrát (rok 2000) cca. 800,- Kč.

Svíčky Splitfire

19.2.2010 v 09:42 | Nahoru | #23
Ja jsem rozdil pocitil na lepsim startovani a uhlazenejsim chodu pri velkem zaberu, nic velkeho, ale zlepseni ano.
Bohuzel Splitfire je naprosto hrozna firma na komunikaci a uz pul roku schanim na trhu SF416C, ale nikde je nemaji a radeji mi objednavku zrusili, protoze sami cekaji na dodavku z US pul roku...

(reakce na) Svíčky Splitfire

19.2.2010 v 12:54 | Nahoru | #24

XB12>Tuto svíčku jsem si společně s kabelem Splitfire před několika lety koupil
do své Hondy XR600R.
Svíčku + kabel jsem si pořídil ze zoufalství, protože endurko mi špatně
startovalo za studena, a protože nemá startér, tak jsem už měl dost poskakování
po nakopávačce.
Svíčka vypadala "akčně" do V a modrý kabel Splitfire měl pod izolací spirálovitě
vinutá černá vlákna vodičů. Celé to vypadalo asi zajímavě z komerčního pohledu.

Za sebe potvrzuji, že studené starty byly okamžitě vyřešeny k mé naprosté
spokojenosti. Zvýšení výkonu jsem nepozoroval.

Cena svíčky + kabelu byla ale tenkrát (rok 2000) cca. 800,- Kč.



Z toho co popisuješ, kdybys vyměnil svíčku a kabel za opět za nový, ale jinou značku, tak by se to zlepšilo taky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist