2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chip tuning a zkušenosti
Dolph-cz>Milosek.m>
co se týká motorů,myslím že jsem celkem v obraze.živí mně to.z klasického benzínu nic víc co by stálo za řeč nevytáhneš-to jsme se tady všichni shodli.benzín s turbem je už lepší,ale je tam problém se samozápalem,takže trošku přitlačíš na turbu a musíš tankovat 100 oktanový benzín.diesel s turbem-to už je jiné kafe.zejména pak systém s přímým vstřikováním(u VWgroup označovaný jako TDi) tam se dá výkon pomocí úpravy SW zvedat až o 40%
bez výraznějšího snížení životnosti(samozřejmě v závislosti na typu motoru-krásný příklad je oktávka tdi 66kw-čipem s vytáhneš kolem 90KW ,pokud vyměníš i turbo+coler a vstřikovače jsi na 115 kw a motor najezdí i tak přes 200tis.km)
a co se týká rozdílů v motorech-vývoj a výroba motorů je opravdu drahá a tak hodně výrobců to dělá tak,že motory jsou prakticky stejné a liší se jen "drobnými" obměnami a výkon upravují pomocí SW.jde fakt o prachy-chceš silnější motor-tak zaplať.
takže jsou lidi,kteří umí více či méně kvalitně "odemknout"skrytý pontenciál motoru.hodně dělají i emisní limity,kdy výrobce motor vyloženě ušktrí,aby snížil emise...,takže vypouštíš více CO2,ale jedeš jak drak...
a poslední věc-pokud chceš čipnout auto,tak doporučuji fa DIESELPOWER nejsou nejlevnější,ale záruku ti dají a výkon ti předvedou na brzdě..
Pises:
pokud vyměníš i turbo+coler a vstřikovače jsi na 115 kw a motor najezdí i tak přes 200tis.km)
Problem je ze vecina tady tech mrdek TDI maj jeste pred upravou tuzingem daleko NAD 200Tis/km tedy Chipem docilim vymenu vsech zakladnich veci a TO SE VYPLATI
Spojka Turbo poloosy + dymovnice a uz to jede...
Asi to necham chipnout
Nebo se probudim ze snu a nebudu mit ruku v Nocniku.
z-x-r>Pises:
pokud vyměníš i turbo+coler a vstřikovače jsi na 115 kw a motor najezdí i tak přes 200tis.km)
Problem je ze vecina tady tech mrdek TDI maj jeste pred upravou tuzingem daleko NAD 200Tis/km tedy Chipem docilim vymenu vsech zakladnich veci a TO SE VYPLATI
Spojka Turbo poloosy + dymovnice a uz to jede...
Asi to necham chipnout
Nebo se probudim ze snu a nebudu mit ruku v Nocniku.
Já sem chipoval ve 230tis, kouří to míň jak série, coler,spojka,poloosy původní odbržděno 160PS..jak psali ostatní,záleží kdo ti ten čip dělá
pokud vyměníš i turbo+coler a vstřikovače jsi na 115 kw a motor najezdí i tak přes 200tis.km)
Problem je ze vecina tady tech mrdek TDI maj jeste pred upravou tuzingem daleko NAD 200Tis/km tedy Chipem docilim vymenu vsech zakladnich veci a TO SE VYPLATI
Spojka Turbo poloosy + dymovnice a uz to jede...
Asi to necham chipnout
Nebo se probudim ze snu a nebudu mit ruku v Nocniku.
pokud to bylo myšleno jako rýpnutí,tak je mi to jasné.sám o tom víš kulové a vycházíš z informací získaných někde u piva.
ladit se dá opravdu hodně a jen debil posadí krouťák tak aby hořela spojka...
navíc bavíme se o tuningu a úpravách sériováho motoru a to je vždy něco za něco.můj osobní názor je,že je fajn,že jsou lidi,kteří mají chuť hrát si z výkonem motoru a umí to,takže i obyčejný smrtelník si za ušetřené peníze může poměrně levně více či méně upravi výkon svého vozu a svést se tak s příjemným zatáhnutím do sedaček a nemusí to řešit slintáním po předraženým golfu rs a pod.
howk
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... | ENEMY | 9 | 22.3.2024 v 09:04 Johnny796 |
Hypermotard 1100S/ Evo na prodej Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Hypermotard 11... | 3KP | 2 | 25.6.2023 v 10:40 Gahan37 |
Hypermotard 1100 ventilove vůle Ducati Hypermotard 1100/1100S | Treable | 10 | 6.2.2022 v 14:40 Treable |
Hypermotard 1100 konektor ŘJ Ducati Hypermotard 1100/1100S | Treable | 7 | 23.9.2021 v 17:32 assassin |
Dobijeni baterky Ducati Hypermotard 1100/1100S | Petrjonass | 4 | 13.7.2020 v 16:19 gugo |