2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chip tuning a zkušenosti
se vším co jsi psal souhlasím,je tuhle větu bych trošku opravil..-jde hlavně o prachy!
například obyč. oktávka-66kw a prakticky identická 81kw-u určitých typů motorů jen SW úprava jinak jsou úplně stejné(jen o dost dražší )
stejně tak to bylo i u felicií a jejich 40,43,45,5O kilowatových verzí..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chip tuning a zkušenosti
Dolph-cz>Woko_O> Z vyroby jsou jednotky nastaveny na idealni pomer mezi vykonem,krouticim momentem a spotrebou a tim spojenymi emisemi a spolehlivosti motoru....
se vším co jsi psal souhlasím,je tuhle větu bych trošku opravil..-jde hlavně o prachy!
například obyč. oktávka-66kw a prakticky identická 81kw-u určitých typů motorů jen SW úprava jinak jsou úplně stejné(jen o dost dražší )
stejně tak to bylo i u felicií a jejich 40,43,45,5O kilowatových verzí..
nevim jak moc delas do motoru ale i kdyz ty motory vypadaji identicky maji nektere soucastky jine pripadne z jinych materialů co nejsou staveny na vyssi vykon,proto jsou opatreny "zavřenými" ŘJ jelikoz vyroba/vývoj jineho typu by lezla do penez..
co se tyče toho chiptuningu snad si nemyslite že x inženýrů motorářů jsou natolik tupý že nedokažou do motoru nasypat vic koní a musí to za ne udelat nejakej pepa v garazi s notasem
a kdyz uz to teda zvyssi o x% neni na to stavene prislušenství motoru zveda se teplota vyfukovych plynu apod. a odchazi dalsi veci coz samozrejme nepozna clovek za 5000km...
jinak moje zkusenost psal jsem do 2 spolecnosti na zvyseni vykonu chipem a jestli garantujou nejakou procentualni hodnotu zvyseni ze by jsem si zmeril vykon na brzde pred a potom a pripadne reklamovat rozdil slevou nebo vracenim penez ... nikdo na to nepristoupil takze takovej zazarak to asi nebude kdyz si tim nejsou jisty ani oni
Naposledy editováno 10.02.2010 23:18:18
Dolph-cz>Woko_O> Z vyroby jsou jednotky nastaveny na idealni pomer mezi vykonem,krouticim momentem a spotrebou a tim spojenymi emisemi a spolehlivosti motoru....
se vším co jsi psal souhlasím,je tuhle větu bych trošku opravil..-jde hlavně o prachy!
například obyč. oktávka-66kw a prakticky identická 81kw-u určitých typů motorů jen SW úprava jinak jsou úplně stejné(jen o dost dražší )
stejně tak to bylo i u felicií a jejich 40,43,45,5O kilowatových verzí..
66kw - odtokové turbo a menší vsřiky, 81 - VGT...jinak je rozdíl vážně jenom v jednotce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... | ENEMY | 9 | 22.3.2024 v 09:04 Johnny796 |
Hypermotard 1100S/ Evo na prodej Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Hypermotard 11... | 3KP | 2 | 25.6.2023 v 10:40 Gahan37 |
Hypermotard 1100 ventilove vůle Ducati Hypermotard 1100/1100S | Treable | 10 | 6.2.2022 v 14:40 Treable |
Hypermotard 1100 konektor ŘJ Ducati Hypermotard 1100/1100S | Treable | 7 | 23.9.2021 v 17:32 assassin |
Dobijeni baterky Ducati Hypermotard 1100/1100S | Petrjonass | 4 | 13.7.2020 v 16:19 gugo |