globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: moderní zajíždění motoru
 
8.2.2010 v 13:05
Tak jsem na jiném nejmenovaném fóru narazil na diskuzi o zajíždění motorů po výbrusu, resp. výměně pístních kroužků a nevěřil jsem svým očím co vidím...
Spousta lidí tam zajížděla stylem plyn/brzda, jako důkaz na můj argument že ve všech příručkách je postup:1-nehonit do červenho
2- střídat otáčky
3- méně plynu dle km (prvních 100, 500, 1000)... však to znáte....
4- vyměnit olej

Tak jako argument mě bylo předloženo tohle:

skoda.panda.cz/clanek.php3

Co si o tom myslíte, mělo by se to hned po zahřátí honit do červenýho?
Abych řekl svůj názor tak na mě ten článek působí usměvně, něco ve stylu jak vyčistit sání- vemte pytlík písku přidejte max plynu a sypte do sání....

1 reakcí na tento příspěvek moderní zajíždění motoru

8.2.2010 v 16:39 | Nahoru | #1
Hele a neni divné, že když jsem viděl záběry z výroby motorek, tak první co bylo když jí smontovali, že ji typ natočil a protáhl všechny kvalty do omezovače na brzdě. Nezkurvil tím rovnou to vaše zajíždění???
Což?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moderní zajíždění motoru

8.2.2010 v 17:05 | Nahoru | #2
Sefo> co sem viděl já z dokumentů velký japonský 4-ky,tak je vzaly na brzdu,protáhly na všechny kvalty zhruba do poloviny rozsahu otáček a po rozsvícení zelenýho světýlka šup do bedny-celej proces netrval dýl jak 30 vteřin.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist