Téma: moderní zajíždění motoru
Tak jsem na jiném nejmenovaném fóru narazil na diskuzi o zajíždění motorů po výbrusu, resp. výměně pístních kroužků a nevěřil jsem svým očím co vidím...
Spousta lidí tam zajížděla stylem plyn/brzda, jako důkaz na můj argument že ve všech příručkách je postup:1-nehonit do červenho
2- střídat otáčky
3- méně plynu dle km (prvních 100, 500, 1000)... však to znáte....
4- vyměnit olej
Tak jako argument mě bylo předloženo tohle:
skoda.panda.cz/clanek.php3
Co si o tom myslíte, mělo by se to hned po zahřátí honit do červenýho?
Abych řekl svůj názor tak na mě ten článek působí usměvně, něco ve stylu jak vyčistit sání- vemte pytlík písku přidejte max plynu a sypte do sání....
Spousta lidí tam zajížděla stylem plyn/brzda, jako důkaz na můj argument že ve všech příručkách je postup:1-nehonit do červenho
2- střídat otáčky
3- méně plynu dle km (prvních 100, 500, 1000)... však to znáte....
4- vyměnit olej
Tak jako argument mě bylo předloženo tohle:
skoda.panda.cz/clanek.php3
Co si o tom myslíte, mělo by se to hned po zahřátí honit do červenýho?
Abych řekl svůj názor tak na mě ten článek působí usměvně, něco ve stylu jak vyčistit sání- vemte pytlík písku přidejte max plynu a sypte do sání....
2 reakcí na tento příspěvek moderní zajíždění motoru
Když si člověk přečte postupy jak zajíždět, návody od výrobce pro provoz vozidla....tak zjistí ŽE STAČÍ JEZDIT PODLE PŘEDPISŮ A SPOLEHLIVĚ ZAJEDE JAKÉKOLI VOZIDLO.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.