globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: moderní zajíždění motoru
 
8.2.2010 v 13:05
Tak jsem na jiném nejmenovaném fóru narazil na diskuzi o zajíždění motorů po výbrusu, resp. výměně pístních kroužků a nevěřil jsem svým očím co vidím...
Spousta lidí tam zajížděla stylem plyn/brzda, jako důkaz na můj argument že ve všech příručkách je postup:1-nehonit do červenho
2- střídat otáčky
3- méně plynu dle km (prvních 100, 500, 1000)... však to znáte....
4- vyměnit olej

Tak jako argument mě bylo předloženo tohle:

skoda.panda.cz/clanek.php3

Co si o tom myslíte, mělo by se to hned po zahřátí honit do červenýho?
Abych řekl svůj názor tak na mě ten článek působí usměvně, něco ve stylu jak vyčistit sání- vemte pytlík písku přidejte max plynu a sypte do sání....

1 reakcí na tento příspěvek moderní zajíždění motoru

8.2.2010 v 13:42 | Nahoru | #1
Přidávám do oblíbených .

Můj názor je všeho přiměřeně. Ze začátku (300km) klídek, pak už třeba občas trochu víc vytočit, ale nikdy né dlouhodobě a s plynem s rozumem. Alespoň v době záběhu nepodtáčet a u slabších motorů to nepřehánět se zatížením a kopcema. No prostě jak tu bylo řečeno, snažit se střídat otáčky a vždycky radši o kvalt vejš než níž .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moderní zajíždění motoru

9.2.2010 v 22:03 | Nahoru | #2

Martic>Přidávám do oblíbených .

Můj názor je všeho přiměřeně. Ze začátku (300km) klídek, pak už třeba občas trochu víc vytočit, ale nikdy né dlouhodobě a s plynem s rozumem. Alespoň v době záběhu nepodtáčet a u slabších motorů to nepřehánět se zatížením a kopcema. No prostě jak tu bylo řečeno, snažit se střídat otáčky a vždycky radši o kvalt vejš než níž .



a další teorie pravý, o kvalt níže než výše (aby jsi to netrápil a hlavně nepodtáčel, protože podtočení je horší jak mírně zvýšené otáčky)

Naposledy editováno 09.02.2010 22:15:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist