Spousta lidí tam zajížděla stylem plyn/brzda, jako důkaz na můj argument že ve všech příručkách je postup:1-nehonit do červenho
2- střídat otáčky
3- méně plynu dle km (prvních 100, 500, 1000)... však to znáte....
4- vyměnit olej
Tak jako argument mě bylo předloženo tohle:
skoda.panda.cz/clanek.php3
Co si o tom myslíte, mělo by se to hned po zahřátí honit do červenýho?
Abych řekl svůj názor tak na mě ten článek působí usměvně, něco ve stylu jak vyčistit sání- vemte pytlík písku přidejte max plynu a sypte do sání....
1 reakcí na tento příspěvek moderní zajíždění motoru
Když se táta honil s nějako jinou 350 tak nekompromisně vyhrál, prý jela jak kule .......tak taky newim jak je to správně
Znal jsem borce co koupil NOVOU ZX12KU a ten ji zajizdel tak hned na FULL GASS a po zajeti jeho odbornem se divil ze ho predjede 750 a nebo ze jsou stejny a VUbec to NEJEDE..
Samo ze ji pak RAD prodal dal a novou motor uz si nekoupil.
Tak co chces slyset dale?
Takove reci prej a fotr povidal a jine hemze mam rad
Naposledy editováno 08.02.2010 13:22:44
Dnes se stejně většinou zajíždí motory na moto brzdách,ale určitě nic nikdo nepokazí když se bude k novému stroji chovat slušně a dle návodu .Neni to jen o válci s pístem nový stroj ma také převodovku atd vše se zajíždí.A neni to jen o zajíždění třeba studený starty a hned to ,,okverovat a plny plyn prič!!".
Jinak editace vznikla po přečtení a jen malá
Jinak po přečtení jsem nenašel žádné závažné chyby nějak jsem nepotkal nic co by mě pohoršilo???
Naposledy editováno 08.02.2010 19:18:20
1 reakcí na tento příspěvek moderní zajíždění motoru
Můj názor je všeho přiměřeně. Ze začátku (300km) klídek, pak už třeba občas trochu víc vytočit, ale nikdy né dlouhodobě a s plynem s rozumem. Alespoň v době záběhu nepodtáčet a u slabších motorů to nepřehánět se zatížením a kopcema. No prostě jak tu bylo řečeno, snažit se střídat otáčky a vždycky radši o kvalt vejš než níž .
1 reakcí na tento příspěvek moderní zajíždění motoru
Když sem jezdil závody na scootu, měl sem tam dva různý válce...
První byl Arrisal 70ccm výkon cca 11HP a ten se zajížděl stylem
300km do 50km/h + nevytáčet...
A pak sem tam měl Hebo 70ccm sport s výkonem cca 15HP a ten
se zajížděl stylem 300km do 70km/h s možností dát mu plnej
po dobu cca 10s... (prostě jinej válec + píst -> místo 2 pístních kroužků
1 a píst byl plochej...)
Tak to sou mí zkušenosti z nískoobjemovejna 2T :D
Je mi jasné, že 4T a objemnější objemy to maj trochu jinak :)
Edit: a nebo nic :D
Naposledy editováno 08.02.2010 14:03:44
2 reakcí na tento příspěvek moderní zajíždění motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moderní zajíždění motoru
jirin.sv>Celkem zajímavé počtení je i tohle: http://jawagallery.net/prirucky/knihy/rychly_zabeh.zip.
... přečetl jsem to všechno a hustej článek ... Ale nevím nevím co si o něm mám vlastně myslet . Z jakého to tak může být roku ???
Jinak každej zajíždí trochu jinak, já dávám na radu ,,otce,, mého motoru, člověka který má praktické zkušenosti, takové, že by se o nich velké části osazenstva zdejšího webu mohlo jenom zdát. A to tak, že na zahřátém motoru jezdit s klidem, hlavně nepodtáčet, ideálně ve městě (vyhnout se dlouhejm monotóním úsekům) a přes využívání středního pásma otáček se nebát při rozjezdu (kterých je po městě asi nejvíc) motoru trochu podržet. Po 500km odkalení oleje, při 1000km plánovaná výměna...
1 reakcí na tento příspěvek moderní zajíždění motoru
Což?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moderní zajíždění motoru
ono je celkem jedno jestli se ti to vysype po 50km nebo po 2000km od slozeni.. tak jako tak je to ukazatelem ze tam neco bylo spatne a nez cekat...
kazdopadne takhle zajizdi kdekdo, takze zadna novinka
2 reakcí na tento příspěvek moderní zajíždění motoru
No a proč tedy v každém, bez vyjímky, manuálu z nás výrobce dělá výkonově uškrcený mrzáky?
Naposledy editováno 08.02.2010 17:23:07
Jurawood>Tak převážně se to tady sjednocuje na názoru že dnes už je to jedno, jestli se hned točí plnej nebo se kadla-kadla jede prvních 500km.
No a proč tedy v každém, bez vyjímky, manuálu z nás výrobce dělá výkonově uškrcený mrzáky?
To mas jako ze se ma radit se spojkou.
Ale už slýším kámoše:"To vydrží,vždyť je to kovový!"
2 reakcí na tento příspěvek moderní zajíždění motoru
1 reakcí na tento příspěvek moderní zajíždění motoru
ja to delam obdobne jako v clanku, postavim motor, doplnim vsechny tekutiny, necham 15min prohrat, obcas projedu par km at se prohrejou oleje i v differakach, prevodovkach (u aut samozdrejne) a pak tomu klidne 5-50km nakladam do cervenyho, vytacim, litam bokem apod.
Samozdrejmne u toho hlidam veci jako je afr, egt, tlaky, knock, teploty apod.
Po navratu vymenim vsechny kapaliny a i filtry. A auto je pripraveny a zajety.
Postavil a zajel sem takhle nekolik turbomotoru jak s vykonem pres 600hp tak i treba atmosferickou 1.3 s vykonem 180hp a nikdy bez sebemensiho problemu.
Dela to takhle vetsina zavodnich staji a motoraru, nejen v usa, evrope ale i cr.
Nebo snad myslite ze kdyz se rozsype motor 3dny pred zavodem tak kazdej zajizdi 3-7t km?