bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..zrychleni: Busa vs. zbytek
5.2.2010 v 16:16
Hodne se tady mluvi o jednotlivych motorkach, ale chtel bych vedet, jak je na tom ve zrychleni Busa proti zbytku sveta. Jde mi o dve veci:
1. pocit ze zrychleni
2. fakticke zrychleni
Prosim, aby psali pouze ti, kteri budto maji Busu nebo maji neco jineho a meli moznost primeho srovnani. Nejlepe dve motorky jedouci kolem sebe. A zrychleni z nuly, napr. ze stovky a napr. ze 200km/h.
Je uz vicemene jedno, jestli jde o starou nebo novou busu, rad si prectu oboji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

5.2.2010 v 21:09 | Nahoru | #31
hewlett> nonono snad jsme se neurazili sice nemluvil o roku vyroby,ale porad tam bylo BMW750..Ty ho opravujes a pises pri tom o 760 takze asi tak.....Nevim,v kolikatym roce 750ka prestala dostavat ten 12 valec ale to uz je ted fuk ..tak se hned nerozciluj, priste nezapomenu hodit smajla,abys vedel ze to je mysleno pratelsky

2 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek

5.2.2010 v 21:21 | Nahoru | #32
Ta tabulka zrychlení je sice pěkná ale každej řidič by zajel jinej čas. To třeba řídil nějakej závodník atd. Kamoš má z 1000 rok 03 a pojezdí na sprintu cbr 1100 xx a busu 01 rok. A to ještě jede chvilama po zadním. Takže asi ták. Můžeš mít zx-10r 2010 ale pojede tě borec na r1 04. Záleží na citu ke spojce. V běžným provozu kde máš správně jet do 130 km/h je uplně u prdele že tam máš 100-150 mph za 5.3 nebo 5.00 sekund

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

5.2.2010 v 21:43 | Nahoru | #33
cabrone> Ale já se vůbec nerozčiluji, drahý Cabrone. Někdy ale ani kupa smajlíků neodstraní jistý pocit poněkud unáhleného se navážení do věcného příspěvku. Jsem ovšem rád, že tento pocit rychle vyprchal a bude zcela zapomenut ve spojení s douškem horké kávy, který spolu zajisté na nějaké pumpě vysmažíme, koupím ti nanuka. Každopádně ti ovšem taktéž přeji pěkný večer a plno šťastných km s oběma koly na zemi.

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

5.2.2010 v 22:06 | Nahoru | #34
hewlett> jasne jasne ,mozna se nekde potkame Kawu mas peknou,tu bych si mohl zapamatovat Tak at slouzi k maximalni radosti

..zrychleni: Busa vs. zbytek

5.2.2010 v 22:09 | Nahoru | #35
yeuop vykašli se na busu tohle je výzva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

5.2.2010 v 22:47 | Nahoru | #36

adamosr1>Ta tabulka zrychlení je sice pěkná ale každej řidič by zajel jinej čas. To třeba řídil nějakej závodník atd. Kamoš má z 1000 rok 03 a pojezdí na sprintu cbr 1100 xx a busu 01 rok. A to ještě jede chvilama po zadním. Takže asi ták. Můžeš mít zx-10r 2010 ale pojede tě borec na r1 04. Záleží na citu ke spojce. V běžným provozu kde máš správně jet do 130 km/h je uplně u prdele že tam máš 100-150 mph za 5.3 nebo 5.00 sekund



tak to asi zajel vsechno jeden clovek, zkusenej, navic 100-180 mph zajede kazdej skoro stejne, tam se neda nic uz zkazit, jedine proradit, proto ani neporovnavam 0-100kmh, kde zavisi spis na konstrukci moto, nez sile motoru

edit: a prestante uz porovnavat porad ridice, kdyz se porovnavaj motorky

Naposledy editováno 05.02.2010 23:34:03

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

5.2.2010 v 23:06 | Nahoru | #37
hewlett> nono, 750i nebo 850i byla odjakziva az do e65 12-ti valec, to ze pak u bmw zblbli, to uz je jina vec. Proste kdyz se rekne 750i, tak je to synonymum pro cislo 12! Ty vraky co prisly s Ch. Banglem se uz nepocitaji...

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

6.2.2010 v 00:10 | Nahoru | #38

Bubrak ZX10R>tak to asi zajel vsechno jeden clovek, zkusenej, navic 100-180 mph zajede kazdej skoro stejne, tam se neda nic uz zkazit, jedine proradit, proto ani neporovnavam 0-100kmh, kde zavisi spis na konstrukci moto, nez sile motoru

edit: a prestante uz porovnavat porad ridice, kdyz se porovnavaj motorky


JJ dit už jsem ticho No to máš pravdu na pružným zrychlení na 6 kvalt dáš jen plnej kotel a čekáš a z těch 100 mph na max to není taky těžký. Já jel na Hayabuse ale bohužel jen v papučích a zkoušel jsem zrychlení na dvojku z 60 km/h. No oproti mé R1 to trochu líp táhlo. Ale taky to je 298 ccm navíc že.

..zrychleni: Busa vs. zbytek

6.2.2010 v 00:17 | Nahoru | #39
A viděl jsem třeba video zx-10r 2009 a to je už moc. Ani se nedivím že vyhrála v té tabulce. 172 koní na zadním dělá svoje. To jelo jak střelený prase. Moje R1 by se styděla v koutě. Škoda že nemám víc peněz no

..zrychleni: Busa vs. zbytek

6.2.2010 v 13:08 | Nahoru | #40
Taky mám jednoho favorita a sice KTM 1190 RC8 R.Max udávaná rychlost 320 km/h,ale zrychlení se mi nepodařilo zjistit.Cena okolo 545000

1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek

6.2.2010 v 13:45 | Nahoru | #41
Tak ja pisu jako ze jsem sedel na necem jinym a fakticky zrychleni bylo oproti pocitu uplne vetsi..

Jeste nejaky dotaz?

Naposledy editováno 06.02.2010 13:45:59

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

6.2.2010 v 13:56 | Nahoru | #42

Chapadlo>Tak ja pisu jako ze jsem sedel na necem jinym a fakticky zrychleni bylo oproti pocitu uplne vetsi..

Jeste nejaky dotaz?


Konecne ta spravne blbla odpoved na blbou otazku

..zrychleni: Busa vs. zbytek

6.2.2010 v 14:05 | Nahoru | #43
to je zase porovnání hrušky a jabka

..zrychleni: Busa vs. zbytek

6.2.2010 v 14:45 | Nahoru | #44
me to taky jezdi po dvou kole heeeč musim se s tim naucit

1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek

6.2.2010 v 15:34 | Nahoru | #45
Jedno z toho uz mam za sebou jako zazitkovy darek. Dej si to taky a prestanes resit zrychleni nejakych blbych motorek.



..zrychleni: Busa vs. zbytek

6.2.2010 v 16:03 | Nahoru | #46
Od cca 270km/h ta desítka nějak nestíhá

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

6.2.2010 v 21:12 | Nahoru | #47

ER-6S>Jedno z toho uz mam za sebou jako zazitkovy darek. Dej si to taky a prestanes resit zrychleni nejakych blbych motorek.



Tak to ses asi na blbym foru.

..zrychleni: Busa vs. zbytek

6.2.2010 v 22:15 | Nahoru | #48
Nekde tady bylo vidjko Busa vs 800hp Nissan GT-R. Autak vyhral v akceleraci i maximalce

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

6.2.2010 v 23:14 | Nahoru | #49

hewlett>Přibrzdi s emotivními výlevy. Teď k faktům: já mluvil o současné modelové produkci, nikoliv o něčem z r. 1990 - v tomto modelu se totiž uživatel TOLI nevez, víme? A mj. rozhodně něpopírám že kdysi 12vál v 7xx řadě být mohl. Tak jako tak můj příspěvek machrováním nezavání - seš na motorkáře nějaký přecitlivělý, ne? Máš krámy?



[lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]

..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 10:19 | Nahoru | #50
Co se týče zrychlení, tak jedině Vmax

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 10:35 | Nahoru | #51

hewlett>Off-topic: hmmm - dvanáct hrnků je zaprvé v modelech 760i a Li, nikoliv 750 a zadruhé, je to 6-ti litr.


Omyl. BMW 750i E38 byl dvanáctiválec 5,4 litru. Model 760i se obejvil až později.Více tady.

e: Někdo byl rychlejší.

Naposledy editováno 07.02.2010 10:36:33

2 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 15:30 | Nahoru | #52
Mno busa jede jak kráva! A oprotiva litru můžeš vzít víc za heft a dát mu plnej, bo když jsi šikovnej, tak se ti tek moc nezvedá čumák, jak na litru! Je to díky vyvážení... (a i váze) Takže pocit ze zrychlení je na ní obrovskej, protože táhne hned od spodu a drží ti na zemi! Co se týče zátahu nad dvěstě, tak ve 280ti když jsem ještě zatáhl za heft, tak to zrychlilo jako svině. (asi jak litr ve dvou kilech)
Ale o tom ta motorka není... (ikdyž si to mnozí myslí) Jede se stím luxusně i do zatáček! A jestli tedy někdo píše, že ti v zatáčkách někdo ujede, tak tomu nevěř ani za prdel! Když jsi dobrý řidič, tak ti neujede nikdo.

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 15:38 | Nahoru | #53

DCX11>... tak se ti tek moc nezvedá čumák, jak na litru! Je to díky vyvážení... (a i váze)...


hlavne diky dlouhymu rozvoru

..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 16:17 | Nahoru | #54
presne jak pise dcx

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 16:25 | Nahoru | #55

DCX11>... A oprotiva litru můžeš vzít víc za heft a dát mu plnej, bo když jsi šikovnej, tak se ti tek moc nezvedá čumák, jak na litru! Je to díky vyvážení... (a i váze) Takže pocit ze zrychlení je na ní obrovskej, protože táhne hned od spodu a drží ti na zemi!...



TO je pravda, delsi rozvor a vetsi hmotnost hraje k dobru.


Ale o tom ta motorka není... (ikdyž si to mnozí myslí) Jede se stím luxusně i do zatáček! A jestli tedy někdo píše, že ti v zatáčkách někdo ujede, tak tomu nevěř ani za prdel! Když jsi dobrý řidič, tak ti neujede nikdo.



Tohle ale az tak pravda neni. Hayabusu nikdy do zatacky nemuzes poslat tak jako lehci supersportovni motorku. Je na ni znat, ze je to trochu cestak.

1 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 16:29 | Nahoru | #56
ze je busa cestak na to si prisel jak???

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 16:34 | Nahoru | #57

adahaya>ze je busa cestak na to si prisel jak???



Tak ze jsem si ji prohledl a zkusil.
Jak jinak? Je tezka, podvozek je kompromisne laden, vyfuk(-y) nizko, posez je take cestovnejsi a celkova stavba je dost robustni.
Porovnavam treba vzhledem ke K6.

Naposledy editováno 07.02.2010 16:35:08

2 reakcí na tento příspěvek ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 16:41 | Nahoru | #58
vsichni se ohani vahou hm dobra kolik vazis??ja skoro120 kg kdyz si sednu na litra a nejaky 80kilo tezky kluk sedne na hayu,jaky bude vahovy rodil??mozna bude busa v tu chvili jeste lehci co??vyfuk nizko??vyfukem sem drel i na sradovi.posed??ergonomie velice podobna jak na sradovi,jen riditka jsou dale a srad je snad pohodlny cestak??sem si nevsim.a odladeni podvozku si muze udelat kazdy podle sebe ma totiz plne nastavitelny podvozek vis

(reakce na) ..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 16:55 | Nahoru | #59
adahaya> no tak je Busa sportovně cestovní, no

..zrychleni: Busa vs. zbytek

7.2.2010 v 17:16 | Nahoru | #60
Z mýho pohledu je busa ideální cesták!Nechápu lidi,co jí srovnáváj se supersportama.Ale druhej fakt je ten,jak pak borci na sportech koukaj když si je dáš po kolínku v zatáčce a na rovince jim zmizíš!
Prostě jak říkám.... ideální cesťák
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist