bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brisk?
4.2.2010 v 21:08
Vím, že to tu ještě nebylo, proto se ptám doporučujete svíčky \brisk nebo jo?
Předchozí
1 2
Následující

Brisk?

4.2.2010 v 21:13 | Nahoru | #1
kdyz jsem ji montoval na CBRo F3 utrhl se zavit a ja vytahl ven svicku bez zavitu - dokazes si predstavit ten Pos*r a pracnost vytahovani z te sachty vzhledem k pristupu atd. ale jinak ji chvali :)

1 reakcí na tento příspěvek Brisk?

4.2.2010 v 21:14 | Nahoru | #2
brisk je supetr do českejch strojů jináč ne

Brisk?

4.2.2010 v 21:14 | Nahoru | #3
pokud je to katalogová náhrada,tak vůbec nejsou špatné..

Brisk?

4.2.2010 v 21:19 | Nahoru | #4
Pořád nemůžu vychytat ten sytič pči studeným startu a prej Brisk nejsou tak náchylný , aby se uchcaly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brisk?

4.2.2010 v 21:25 | Nahoru | #5
JMCH> tak mám asi českýho Alpa jezdím je 3 sezony,a zádný problém jsem nenašel

Brisk?

4.2.2010 v 21:28 | Nahoru | #6
Servisuju je do motorových pil a jsou super . Kdybych je potřeboval do mašiny , tak bych je zkusil .

Naposledy editováno 04.02.2010 21:28:48

(reakce na) Brisk?

4.2.2010 v 21:54 | Nahoru | #7

Vlado>JMCH> tak mám asi českýho Alpa jezdím je 3 sezony,a zádný problém jsem nenašel


...taktéž je mám v obou svých motkách a super. Teď jsem jí dal ještě do bráchového WR450F a také žádnej problém.

1 reakcí na tento příspěvek Brisk?

4.2.2010 v 21:55 | Nahoru | #8
mam zkusenost s brisk a NGK a briska bez problemu a ta NGK je spis nachylna k uchlastani

(reakce na) Brisk?

4.2.2010 v 22:13 | Nahoru | #9
wrag> Jo jo tak nějak

Brisk?

4.2.2010 v 22:17 | Nahoru | #10
Hlavně nakouknout do krabičky, jestli je svíce OK. Po setkání s tímto kouskem pravidelně před koupí do krabičky koukám
[url= zde[/url]

Brisk?

4.2.2010 v 22:27 | Nahoru | #11
jednoválec perfektní, víceválec na pěkný h.... takže za mě na jednoválec Brisk a víceválec NGK

Naposledy editováno 05.02.2010 10:09:11

1 reakcí na tento příspěvek Brisk?

4.2.2010 v 22:38 | Nahoru | #12
me se zas stalo ze se mi roztavila ta elektroda ale bylo to spis tim ze to nebyla presne ta svicka jaka tam mela bejt [img]

1 reakcí na tento příspěvek Brisk?

4.2.2010 v 22:54 | Nahoru | #13
hm Těžko říct

(reakce na) Brisk?

4.2.2010 v 23:09 | Nahoru | #14
Fakt to tu nebylo. Ani jednou.

Brisk?

4.2.2010 v 23:24 | Nahoru | #15
používám v obou autech, všech 3 motorkách, mopedu, sekačce, mot. pile... vše Ok...

Brisk?

5.2.2010 v 09:32 | Nahoru | #16
zxr400,gsx600f,fzr600,panelka a emzeta a ve všech fungují bez problému a jen tak se neuchčijou.doporuřuji

Brisk?

5.2.2010 v 09:39 | Nahoru | #17
xdaso: slabý pokus o vtip, že se to tady prý neřešilo.
Naposledy (i s mou zkušeností) tutaj
Můj názor - Brisk mi ve všem funguje skvěle. Nikdy nebyl problém.

1 reakcí na tento příspěvek Brisk?

5.2.2010 v 09:43 | Nahoru | #18
Asi nejsou špatný. V autech nám fachaj slušně, ale nemám s nima dobrý zkušenosti u Fichtla . Zlatý starý PALky . Tyhle Brisky mi tam odcházely v průměru za míň jak 500km . A pokaždý se to projevovalo uplně jinak ... vždycky jsem byl překvapenej, když to otravovalo: "To už to zase dělá svíčka , vždyť jsem ji před 14ti dny měnil " . Zajímavý, že když jsem tam hodil tu PALku, tak se jezdilo zase v pohodě . Těď tam máme NGK a snad víceméně pokoj (a svíčky od PALu máme pěkně v krabičce uschovaný na horší časy ).
Takže já jim moc nevěřim .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brisk?

5.2.2010 v 10:05 | Nahoru | #19
Martic> jestli to nebude tím,že PAL měly ještě staré značení tepelné hodnoty a lidi si to neumějí převést...

taky odpor ve svíčce kdysi nebýval a dnes ho tam serou prakticky do každé....

je třeba najít v katalogu přesnou náhradu za starou PAL a pojede..

(reakce na) Brisk?

5.2.2010 v 10:50 | Nahoru | #20
Dolph-cz> Tím to není. Používal jsem přesně katalogovou náhradu (N14C), tak se poměrně snadno "uštvala", ale to přisuzuju, trochu snížené hlavě a tím vyšším tlakům a teplotám. Ale pak už nechtěla občas házet i jiskru . Dal jsem teda studenější (taky doporučenou N15C). výkonově na tom byl motor po zahřátí líp, ale taky odešla do věčných lovišť . Ty N14ky jsem tam měl nejmíň 2 a obě . Vesměs všechny odešly na to, že střední elektroda ztratila někde uvnitř kontakt. Potom buď vynechávala jiskra za studeného stavu (příšerné starty a chcípání) nebo byly za provozu (náhlé velké poklesy výkonu).
Prostě u toho Pionýra jim ta vysoká teplota nedělá dobře .

Jo a s tím odporem máš pravdu, je to častý místo problémů. A to i třeba ve starých fajfkách a koncovkách.

Naposledy editováno 05.02.2010 10:55:10

1 reakcí na tento příspěvek Brisk?

5.2.2010 v 11:07 | Nahoru | #21
Martic: N15C je teplejší svíčka jak N14C

(reakce na) Brisk?

5.2.2010 v 11:34 | Nahoru | #22

cccp>Martic: N15C je teplejší svíčka jak N14C


Ajo, jsem to zeslonil . Máš pravdu, napsaný to mám obráceně.

Brisk?

5.2.2010 v 13:42 | Nahoru | #23
ja je mam a dobry a hlavne cena o doooooooooooost sympatictejsi nez ngk, jedinej problem ze na nich byla cepicka ktera se musi ubrousit nejde vysroubovat

Brisk?

5.2.2010 v 13:51 | Nahoru | #24
rok sem v Kate mel brisk a koupil sem novy NGK a po ujeti asi 20 km mrtva dava jiskru mimo jiskriste a uz to nejelo rek sem si blbej kus dal sem jeste jednu NGK s jinou tepelnou hodnoutou a to samy.. takze sem tam vrazil ten starej Brisk a jede bez problemu

Brisk?

5.2.2010 v 14:22 | Nahoru | #25
V Yamaze mám Briska a žádný problém, startuje v pohodě, jede taky!

1 reakcí na tento příspěvek Brisk?

5.2.2010 v 16:50 | Nahoru | #26
Ne.Děkuji.Brisk už mi nesmí do baráku.

(reakce na) Brisk?

5.2.2010 v 19:37 | Nahoru | #27

JiříII.>Ne.Děkuji.Brisk už mi nesmí do baráku.


...důvod?

Brisk?

5.2.2010 v 19:45 | Nahoru | #28
U mě NGK pravidelně odešli snad ve všem za pár km. Mám na ně smůlu, jako někdo na Brisk. Já mám zase štěstí na Brisk.

Brisk?

5.2.2010 v 22:11 | Nahoru | #29
NGK je nejhorší do dvoutaktu hnedka se uchčije a je v hajzlu.. nebo se nechá moto větší dobu na sytič a je to to samý, když je maličko rozhozená směs, tak to plive ty NGK. Jinač otcovi v XT drží nádherně
To oproti tomu Brisk vydrží.. a je ještě dvakrát nebo třikrát levnější .
Ale někteří si řeknou že maj drahou Japonskou motorku, tak tam budou kupovat drahý Japonský věci, tak koupí raději NGK.

1 reakcí na tento příspěvek Brisk?

6.2.2010 v 14:09 | Nahoru | #30
Brisk můžu doporučit asi jako můžu doporučit NGK nebo Denso nebo Bosch
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 27 Dnes v 17:20 Yellec
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 4 Dnes v 17:13 nevo7
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist