bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R
1.2.2010 v 21:18
Má s tím kitem někdo zkušenost?

1 reakcí na tento příspěvek Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

1.2.2010 v 21:32 | Nahoru | #1
Pouze ho mohu dodat zde od Edy. Se slevou pro DVOUVAL

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

2.2.2010 v 07:35 | Nahoru | #2
marty> Přesně to mám na mysli, od EVR mám i airbox + Eprom na 996. Já se ale ptal na zkušenosti, ne na to kde to sehnat...

1 reakcí na tento příspěvek Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

2.2.2010 v 07:58 | Nahoru | #3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

2.2.2010 v 09:42 | Nahoru | #4

Ducatista>marty> Přesně to mám na mysli, od EVR mám i airbox + Eprom na 996. Já se ale ptal na zkušenosti, ne na to kde to sehnat...


Já vím........to mě provází celej život, že neodpovídám na to, na co se mne ptají, ale na to na co chci .
Snad někoho seženeš, držím palce, ale tipuju, že to pojede víc než 748, ale míň než 996 .

Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

2.2.2010 v 10:21 | Nahoru | #5
tady mají na 748 R cca 130 PS s big bore kitem //www.kaemna.de/cms_en/katalog.htm?&view=artikel&artikel=482][/url]

PS: MotoRobert to montoval na pár strojů,tak se optej u něj.

Naposledy editováno 02.02.2010 10:26:33

(reakce na) Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

2.2.2010 v 12:09 | Nahoru | #6

marty>Já vím........to mě provází celej život, že neodpovídám na to, na co se mne ptají, ale na to na co chci .
Snad někoho seženeš, držím palce, ale tipuju, že to pojede víc než 748, ale míň než 996 .


No já mám na grafu z brzdy v TSS Brno na 748R 122 PS, což by odpovídalo tomu co je na grafu od EVR. A s kitem by 748R / 853R měla mít okolo 141 PS, takže to pojede určitě víc než 996 v základu.
Mě spíš zajímá životnost a případné problémy s čímkoli, co se tam třeba vyskytlo. Zkrátka jen tahám rozumy.

Naposledy editováno 02.02.2010 12:13:24

(reakce na) Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

2.2.2010 v 12:11 | Nahoru | #7
illMedvědGuzzin> JJ, díky, ale to je kit především pro 916 - je to už s ostrýma vačkama a s ojnicama, což na 748R už mám, takže mě jde jen o válce, písty, těsnění a filtry + Eprom jak to má EVR

Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

2.2.2010 v 17:05 | Nahoru | #8
Tady je jeden majitel www.ducaticlub.cz/dog.htm

1 reakcí na tento příspěvek Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

2.2.2010 v 17:47 | Nahoru | #9
A pan Mrkývka to nemá?

(reakce na) Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

2.2.2010 v 18:08 | Nahoru | #10
Sax777> No jirky mě nenapadlo se ptát, ale Jirka má 749tku a jestli zrovna on tohle někomu montoval, tomu moc nevěřím. To spíš Robert Papežík.
Ale našel jsem na netu tenhle komentář:

A month ago i dropped my track 748R off with Chris Steedman (Head Chief) of CJS Racing in Bristol with an aim for a bit more grunt he gave me a few options and i decided to go with a 853 kit and the cylinder heads ported and gas flowed!

Well after a hectic few days trying to find someone to remap my Ultimap chip after the 853 work was finished, things werent looking good as Rapidos dyno is out of action.

Chris said a PC3 would be the way to go then his dyno man Tim Blakemore would be able to map it today!! Wednesday afternoon and Dynojet have no PC3's for ducati. After a urgent ring round by chris and a post on here one was sourced from Phil H! cant thank the man enough!!

So to the dyno, Tim gave the bike a steady warm up on the dyno to bed in the new pistons and cylinders, and then set about custom mapping the PC3.
It took almost 3 hours to map but the end results were awesome.

133Bhp at the tyre! I contacted Chris after being impressed with Fastphils thread. The mans a genius very meticulous and talked me thru everything he had done! He also mentioned that he thought the 45mm-50mm exhaust system may hinder the final figures and said this morning that he hoped for 130bhp but thought it might be nearer 125-128.

The work that has been done
Pistal pistons
Cylinders machined and replated to 94mm
Squish set
Stage 2 porting and gasflow 3 angle valve job/polished and radiusused valves
Cams Dialed
Heads shimmed to spec
and throttle bodies machined to remove the restriction.

Im sure Chris will add to this!
I cannot recomend him enough

Cant wait to get it on track in a weeks time!
Thanks Chris!

Anglicky už umím kulový, ale chápu to správně že má 133 PS na zadním kole ??? To je nějak moc, i Edi na stránkách EVR má graf kde 748R s tím kitem a doladěním má 141,4 PS na motoru a i to je podle mě už extra dobrá hodnota...

2 reakcí na tento příspěvek Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

2.2.2010 v 21:39 | Nahoru | #11
Zrovna tenhle motor stavím. Znám i majitele jedné takhle postavené motorky z 748 SP. Osobně používám vysokokompresní písty od PISTALU do 916 a standarní válce 916 snížené o 1,4 mm a doladěné na kopresní poměr 12,3:1. Každopádně takhle postavený motor jede lépe než standartně otevřená 996 a konkuruje 996 SP. Ovšem to je potřeba mít motor osazený 55 mm svodama velkým sáním, odlehčený vnitřnosti motoru, vyvážená klika, optimalizované nastavení časování vaček a precizní doladění vstřikování. Nenašel jsem jedinou firmu která by dělala pro takhle nabušený motor čip. takže si myslím že to dolaďují přes P8 ECU a nebo nahrazují uplně jiným vstřikováním třeba Motec, EFI atd.

Kouzlo 853 motoru je v pěkném krouťáku a výkonu za zachování točivosti motoru 748. Což motor 996 menůže nabídnout.

853 94 x 61,5 mm
996 98 x 66,0 mm

nějaká další info i s grafy z brzdy jsou zde :

http://www.sigmaperf...e.com/748r-853r.html

(reakce na) Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

3.2.2010 v 14:19 | Nahoru | #12
AllgydaCorse> Konečně... Tomuhle říkám obohacující informace
Já o tom kitu zatím jen přemýšlím (vidím to nejdřív za rok až při velkým servisu) ale rozhodně bych šel do kompletu od EVR. Jednak mám zatím s dílama od Edy pouze kladnou zkušenost a jednak proto, že věřím, že ten Eprom co k tomu dává bude na ten objem + filtry (co k tomu jsou přibalené) perfektně vyladěnej. Navíc bych mohl mít pořád mou řídící jednotku a ne tu velkou placatou P8.

Naposledy editováno 03.02.2010 17:49:30

Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

3.2.2010 v 14:38 | Nahoru | #13
tyjo na takhle malej a takhle nabusenej v-twin asi uz neplatej standardni servisni intervaly. Kurna to by me zajimalo jak casto se u takovyho motoru musi delat GO. Asi to neni levna sranda co. Ale klobouk dolu.

1 reakcí na tento příspěvek Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

3.2.2010 v 15:04 | Nahoru | #14
Jak chcete na 748 jakoukoliv dávat P8 nebo raději P9 řídící jednotku? Vždyť to vůbec nejde dohromady?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

3.2.2010 v 17:52 | Nahoru | #15
Sax777> A proč ne? Kamarád má 996 SPS s ECU p8, já mám 996 S s standardní řídící jednotkou a oba motory jsou přitom totožný - 94 kW bez úprav. Je to jen o tom, jaký máš zadní duralový rám, jaký tam máš úchyty na ECU a kde je ta ECU umístěná. Patice kabeláže která se strčí do ECU je pokud vím stejná. Je ale fakt že i mě by zajímalo jakej je mezi těma jednotkama rozdíl, proč nejsou všechny stejný... ?

(reakce na) Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

3.2.2010 v 19:48 | Nahoru | #16

AllgydaCorse>Zrovna tenhle motor stavím. Znám i majitele jedné takhle postavené motorky z 748 SP. Osobně používám vysokokompresní písty od PISTALU do 916 a standarní válce 916 snížené o 1,4 mm a doladěné na kopresní poměr 12,3:1. Každopádně takhle postavený motor jede lépe než standartně otevřená 996 a konkuruje 996 SP. Ovšem to je potřeba mít motor osazený 55 mm svodama velkým sáním, odlehčený vnitřnosti motoru, vyvážená klika, optimalizované nastavení časování vaček a precizní doladění vstřikování. Nenašel jsem jedinou firmu která by dělala pro takhle nabušený motor čip. takže si myslím že to dolaďují přes P8 ECU a nebo nahrazují uplně jiným vstřikováním třeba Motec, EFI atd.

Kouzlo 853 motoru je v pěkném krouťáku a výkonu za zachování točivosti motoru 748. Což motor 996 menůže nabídnout.

853 94 x 61,5 mm
996 98 x 66,0 mm

nějaká další info i s grafy z brzdy jsou zde :

http://www.sigmaperf...8r-853r.html [/quote]

Tak to Ti můžu nabídnout minimálně dvě další jednotky,kterýma by to šlo odladit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

4.2.2010 v 08:44 | Nahoru | #17

Ducatista>Sax777> A proč ne? Kamarád má 996 SPS s ECU p8, já mám 996 S s standardní řídící jednotkou a oba motory jsou přitom totožný - 94 kW bez úprav. Je to jen o tom, jaký máš zadní duralový rám, jaký tam máš úchyty na ECU a kde je ta ECU umístěná. Patice kabeláže která se strčí do ECU je pokud vím stejná. Je ale fakt že i mě by zajímalo jakej je mezi těma jednotkama rozdíl, proč nejsou všechny stejný... ?



Rozdíl hledej hlavně pod levým víkem motoru, a hned ti to dojde. Pokud máš M16 ( jako je v Puntu např ), což asi jo, koupíš za 70 EUR správněj eprom a basta. Nebude to na 100% ale zas tea nevykrvácíš.
Jinak pro Ducati nejlíp Nemesis,pokud si s tím chceš hrát, a nešetřit.
Možná se pletu ale P8 byly do r.91 pak byly stejně vypadající, ale jinak fungující P9. Anebo to bylo P7 a P8....? Paměť je krátká.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

4.2.2010 v 09:59 | Nahoru | #18
Sax777> P8 je v poslední motorce 996 SPS rok 2000. 996R 2001 už je Testastretta.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

4.2.2010 v 15:36 | Nahoru | #19

Ducatista>Sax777> P8 je v poslední motorce 996 SPS rok 2000. 996R 2001 už je Testastretta.



Když to tak víš, tak víš jaká pitomost je P8 v 748

(reakce na) Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

4.2.2010 v 16:44 | Nahoru | #20
Sax777> To právě nevím.

1 reakcí na tento příspěvek Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

4.2.2010 v 22:30 | Nahoru | #21
Řídící jednotka P7 byla použita v 888, P8 je použita v posledních 888 SP5, 916 SP, 916 RS, 996 SPS, ,748 RS, 996 RS, výměna za malý mozek IAW 16 jde ale musí dojít k výměmě L víka motoru a nebo jeho upravě. Protože P8 k chodu potřebuje snímač polohy kliky a snímač otáček kliky. A další nutností je výměna setrvačníku za ten co patří k P8. Pak jde přestavět motorku s malým počítačem za velký počítač. Každopádně srovnání pravěku P8 a nových moderních ŘJ nedává smysl takové upravě motoru. To snad jedině když by někdo stavěl něco jako RS model který měl vždy řídící jednotku P8 umístěnou pod budíky v masce na carbonovém držáku. Podařilo jsem mi sehnat kompletní carbon držák P8 z 748 RS, ale bude na něm umístěno programovatelné vstřikování od nějaké rozumné firmy .

[img]

[img]

Naposledy editováno 04.02.2010 22:37:45

(reakce na) Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

5.2.2010 v 06:53 | Nahoru | #22
AllgydaCorse> Díky za info Vidím že si s tvojí moto pěkně hraješ

Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

5.2.2010 v 08:33 | Nahoru | #23
Allgyda, vymazlený to máš teda pěkně , jinak k P8 bys ještě musel vyměnit ozubený kolo na předlohové hřídeli a kolo na klice který to předchozí kolo žene a svazek kabelů.
996RS=P8, 748RS ( v serii )=M16 fakt. M16 není vůbec špatné ECU, když si spočteš počet impulzů za 360° a porovnáš to s P8 budeš překvapen! stačí programovatelný Eprom ( F.I.M. třeba ) a dostaneš se k čemu potřebuješ. Jediný problém v prvních (5 ) rocích s M16 byla životnost snímače při vysokých teplotách oleje, ale i to je řešitelné.
Apropos - který r.v. vlastníš?

1 reakcí na tento příspěvek Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

5.2.2010 v 17:31 | Nahoru | #24
Díky za ohlasy. Tohle stavím na okruh a je na tom sakra moc práce a kasička ještě větší . Silniční 748 už mám dost nabušenou /carbony, marvic kola atd/ žádnej nesmyslnej tuning. Jinak základem je 748 Bip /95. Do motoru mám připravený SP ojnice, kliku vyváženou pro SP ojnice a 916 HC písty. Klika a ojnice leštěny do zrcadlového lesku . Písty Pistal Racing. Odlehčené kolo primáru, lehká časovací rozvodové kola, lehký setrvačník Kaemna. a další srandičky. Kamarád má jednu z prvních 853 postavenou z 748 SP a stavěnou Robertem Papežíkem. Osobně jsem na ní nejel protože nerad si pujčuji motorky a nerad pujčuji své ,ale co říkal tak na okruhu to jede moc ovšem pro normální použití je to mizerné. Pod 5000 ot. se s tou motorkou nedá jet ani bez velké zátěže motoru / permanentně škube. Od 5000 to pak ožívá. Buď to nemá dokonale naladěný čipem a nebo je to dáno použitím SP komponent - klika + vačky ,které totálně zničí už tak malý spodek SP/R motoru.

Ducatista - tvojí 996 znám dobře ještě z dob co jí vlastnil předchozí majitel V.Š. a je to velmi dobrý kousek

Naposledy editováno 05.02.2010 17:32:36

(reakce na) Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

5.2.2010 v 22:16 | Nahoru | #25
AllgydaCorse> Díky, ty pana Š. znáš? Kua on je tak známej? (No na druhou stranu kdo v 66 letech prohání 996 že ) Když jsem od něj moto koupil, tak sice technicky byla v dobrém stavu (dopřával jí poctivej servis u Roberta v Brandýsku), nicméně vizuálně byla dost zbědovaná - jak mi pan Š. sám přiznal, lehnul s ní 2x lehce (doloženo fotografiemi, jen odřenina na boku) na okruhu, jednou v laminátech, jednou v origo kapotách. Ten lak co nechal udělat byl diletantskej, kola hnusně zlatý (údajně se mu nelíbily šedý) a těma červenýma proužkama na ráfcích tomu dal korunu Navíc byly mírně zkroucený unašeče kotoučů, pořád jsem cítil pulzování páčky brzdy. Ovšem když jsem vybíral 996-998, tak jsem objel celou republiku a když jsem viděl ty zbídačený stroje, tak jsem tohle vzal, protože tohle byly jen kosmetický vady ale moto bylo udržované a jinak v pořádku. Navíc v tom roce mělo S-ko SPS motor, takže časem jsem ji doladil všema možnýma komponentama (viz téma Tuning...) na vyšší úroveň než je samotný SPS-ko. Ovšem podle tvých foto kam se hrabu na Tebe
A k té 748 máš recht, to Rko má absolutně mrtvej spodek, na okruhu to jede líp jak 996 biposto, ale na normálních silnicích je to bída, pod 7 tis ot. se jí moc nechce a pod 5 tis je totálně mrtvá a doslova cukáním a škubáním dá najevo, abys jí už netrápil a podřadil. Proto pokud schrastím prachy, tak do toho 853 ccm kitu EVR půjdu, protože vlastně nemám co ztratit - dole to stejně nejede, takže může to být jedině lepší

1 reakcí na tento příspěvek Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

10.8.2010 v 22:47 | Nahoru | #26
Tak 853 je už plně funkční . více info

http://www.motorkari...uzivatel/?muid=52925

Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

10.8.2010 v 22:53 | Nahoru | #27
s dovolením nahodím fungující odkazzde

(reakce na) Big bore kit 853 ccm pro Ducati 748 BIP/S/SPS/R

11.8.2010 v 07:29 | Nahoru | #28
AllgydaCorse> Tak tohle je bomba!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Ducati 748 vyplatí se Ducati 748 motokuba 6 29.1.2022 v 11:20 HornisGSX
Je to se servisem Ducati tak vazne? [1, 2] Ducati 748 DN 52 6.11.2020 v 18:38 Figi25
Tečie spojková pumpa počas jazdy, p... Ducati 748 motosnv2 22 26.5.2019 v 23:39 xstep26
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner


TOPlist