Zde info o motce
děkuju za příspěvky
1 reakcí na tento příspěvek Co to může bejt?
Edit: promiň ty to chceš koupit . No tak jak jsem psal zkoukni nebo radši nech nekoho ty karburátory ...
Naposledy editováno 24.01.2010 11:41:21
1 reakcí na tento příspěvek Co to může bejt?
1 reakcí na tento příspěvek Co to může bejt?
1 reakcí na tento příspěvek Co to může bejt?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to může bejt?
tomik.cesko>nebude tlak ve válci, bych řek že ten zadní bude přidřenej
můžes své tvrzení nějak vysvětlit?
1 reakcí na tento příspěvek Co to může bejt?
hoši, tam nejde vůbec o ten zadní válec,
ale o to, že kvůli tý SPZ může zatáčet
jen doprava...
Páč když by to naklopil doleva tak jí utrhne :D
A kdo by kupoval motorku co zatáčí jen na jednu stranu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to může bejt?
Nowi>Ha, už sem odhalil v čem bude problém,
hoši, tam nejde vůbec o ten zadní válec,
ale o to, že kvůli tý SPZ může zatáčet
jen doprava...
Páč když by to naklopil doleva tak jí utrhne :D
A kdo by kupoval motorku co zatáčí jen na jednu stranu?
...cože?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to může bejt?
Můžeš mé tvrzení vyvrátit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to může bejt?
tomik.cesko>dva_hrnce> no vysvětlit to nemůžu, ale vylučuju svíčku, karburátor možná tam něco bude, ale nejspíš bych hledal vadu v tlaku válce - tj pístní kroužky, nebo napálenej ventil. S tím ventilem se to za tepla běžně chytne a běží, ale nedostaneš z toho výkon, jaký by měl mít + brzy to dojezdí úplně.
Můžeš mé tvrzení vyvrátit?
to je nesmysl,hned hledat chybu v motoru,kdyby to byli kroužky tak b mu to žralo olej a spdnul by výkon,tady bych v první řadě hledal chybu v karburaci,to tomu nasvědčuje nejvíc,sitič má vliv jen na první lálec,tím pádem za studena druhej vynechává,jak se ohřeje běží normálně,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to může bejt?
PS: jak víš, že olej se neztrácí? v tomhle mraze, když to nakopneš, ani nepoznáš, jestli to kouřej vodní páry, nebo spálenej olej
tomik.cesko>jgg18> hádat se nebudu, je to jen můj názor pro případnýho kupujícího.
PS: jak víš, že olej se neztrácí? v tomhle mraze, když to nakopneš, ani nepoznáš, jestli to kouřej vodní páry, nebo spálenej olej
máš pravdu to vym
pozná se klový nu
Nejdřív by sis měl ale ujasnit co vlastně chceš:
Tady si chtěl TT600
tady se ti hrozně líbilo CBR600 a GS500
Tady to byla Suzuki Savage
Tady Yamaha XV750
a tady si chtěl tunit svoje XT350
Naposledy editováno 26.01.2010 10:22:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to může bejt?
tomik.cesko>dva_hrnce> no vysvětlit to nemůžu, ale vylučuju svíčku, karburátor možná tam něco bude, ale nejspíš bych hledal vadu v tlaku válce - tj pístní kroužky, nebo napálenej ventil. S tím ventilem se to za tepla běžně chytne a běží, ale nedostaneš z toho výkon, jaký by měl mít + brzy to dojezdí úplně.
Můžeš mé tvrzení vyvrátit?
pístní kroužky nebo připálený ventil a přidřený válec jsou dvě různé věci..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to může bejt?
tomik.cesko>dva_hrnce> no vysvětlit to nemůžu, ale vylučuju svíčku, karburátor možná tam něco bude, ale nejspíš bych hledal vadu v tlaku válce - tj pístní kroužky, nebo napálenej ventil. S tím ventilem se to za tepla běžně chytne a běží, ale nedostaneš z toho výkon, jaký by měl mít + brzy to dojezdí úplně.
Můžeš mé tvrzení vyvrátit?
Ty bys byl hodně dobrý mechanik. Přijede ti někdo ty mu řekneš něco takového rozděláš celý motor abys zjistil že tam nic není pak zkoukneš karburátory jejda tam taky nic. A na konec svíčku a bingo a necháš si za výměnu svíčky zaplatit 5000
je jasný že do toho nevidím, ale to nikdo tady, tak na otázku: ČÍM TO MŮŽE BÝT? odpovídám co si myslím, tj válec nemá tlak. Jak jinak bys chtěl vysvětlit, že za studena vynechává válec.
Jako druhá možnost by se dalo říct - momentální indispozice
S pozdavem Vlastee(CZ).
Dingo píše: A co třeba něco elektronického charakteru třeba zapalování ale kdoví.....
Jo, trefa. Mně to dělal studeňák v CDI... napřed jsem odmaturoval na karburátorech, svíčkách apod. Krabička je otevíratelná, není to zalité sračkama. Je dobré proletovat všechny kontakty ke konektorům. A kouknout na konektory na cívkách, bývají zkorodované.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10401 | 24.2.2024 v 11:46 rancher |
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago | Pavel3319 | 5 | 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus |