globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co to může bejt?
24.1.2010 v 00:01
Chci se zeptat,jestli takhle za studena vynechává 2. válec,co to může dělat?
Zde info o motce
děkuju za příspěvky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Co to může bejt?

24.1.2010 v 03:44 | Nahoru | #31
kvuly takove prkotine tak pod cenu.proc to nehodis do servisu kdyz si s tim nevis rady a neprodas to normalne?

(reakce na) Co to může bejt?

24.1.2010 v 03:50 | Nahoru | #32

Spieke>kvuly takove prkotine tak pod cenu.proc to nehodis do servisu kdyz si s tim nevis rady a neprodas to normalne?



ale on to chce koupit

Co to může bejt?

24.1.2010 v 11:37 | Nahoru | #33
Zajímavý že moto je psaný na motorkářích na někoho jiného. A jinak to může být čímkoliv. Karburátor bych ale tipoval.
Edit: promiň ty to chceš koupit . No tak jak jsem psal zkoukni nebo radši nech nekoho ty karburátory ...

Naposledy editováno 24.01.2010 11:41:21

Co to může bejt?

24.1.2010 v 13:54 | Nahoru | #34
Dobre umistena RZ a ty riditka, no proste fantazie

Naposledy editováno 24.01.2010 13:56:35

Co to může bejt?

24.1.2010 v 14:18 | Nahoru | #35
Já neřek že to chci koupit,jenum byla zajímavá cena toť vše.a navrh má v prdeli startér co se mě týče tak si myslim že je to šmoula co to mu moc nehoví,nechce to dávat o pravovat a jak se něco zblázní tak se toho radši zbaví a koupí jinou

1 reakcí na tento příspěvek Co to může bejt?

24.1.2010 v 19:19 | Nahoru | #36
Trochu mimo téma ... Co to má za ty řidítka ?

(reakce na) Co to může bejt?

24.1.2010 v 19:58 | Nahoru | #37

Mišmaš>Trochu mimo téma ... Co to má za ty řidítka ?



Hnusný

1 reakcí na tento příspěvek Co to může bejt?

24.1.2010 v 20:05 | Nahoru | #38
A co třeba něco elektronického charakteru třeba zapalování ale kdoví.....

Co to může bejt?

25.1.2010 v 19:33 | Nahoru | #39
ty rovne riditka vypadaji strasne

1 reakcí na tento příspěvek Co to může bejt?

25.1.2010 v 23:36 | Nahoru | #40
nebude tlak ve válci, bych řek že ten zadní bude přidřenej

Co to může bejt?

25.1.2010 v 23:38 | Nahoru | #41
Proč mu to teda za tepla jede normálně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to může bejt?

26.1.2010 v 00:19 | Nahoru | #42

tomik.cesko>nebude tlak ve válci, bych řek že ten zadní bude přidřenej



můžes své tvrzení nějak vysvětlit?

1 reakcí na tento příspěvek Co to může bejt?

26.1.2010 v 01:13 | Nahoru | #43
Ha, už sem odhalil v čem bude problém,
hoši, tam nejde vůbec o ten zadní válec,
ale o to, že kvůli tý SPZ může zatáčet
jen doprava...

Páč když by to naklopil doleva tak jí utrhne :D

A kdo by kupoval motorku co zatáčí jen na jednu stranu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to může bejt?

26.1.2010 v 07:33 | Nahoru | #44

Nowi>Ha, už sem odhalil v čem bude problém,
hoši, tam nejde vůbec o ten zadní válec,
ale o to, že kvůli tý SPZ může zatáčet
jen doprava...

Páč když by to naklopil doleva tak jí utrhne :D

A kdo by kupoval motorku co zatáčí jen na jednu stranu?


...cože?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to může bejt?

26.1.2010 v 09:41 | Nahoru | #45
dva_hrnce> no vysvětlit to nemůžu, ale vylučuju svíčku, karburátor možná tam něco bude, ale nejspíš bych hledal vadu v tlaku válce - tj pístní kroužky, nebo napálenej ventil. S tím ventilem se to za tepla běžně chytne a běží, ale nedostaneš z toho výkon, jaký by měl mít + brzy to dojezdí úplně.
Můžeš mé tvrzení vyvrátit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to může bejt?

26.1.2010 v 09:45 | Nahoru | #46

tomik.cesko>dva_hrnce> no vysvětlit to nemůžu, ale vylučuju svíčku, karburátor možná tam něco bude, ale nejspíš bych hledal vadu v tlaku válce - tj pístní kroužky, nebo napálenej ventil. S tím ventilem se to za tepla běžně chytne a běží, ale nedostaneš z toho výkon, jaký by měl mít + brzy to dojezdí úplně.
Můžeš mé tvrzení vyvrátit?



to je nesmysl,hned hledat chybu v motoru,kdyby to byli kroužky tak b mu to žralo olej a spdnul by výkon,tady bych v první řadě hledal chybu v karburaci,to tomu nasvědčuje nejvíc,sitič má vliv jen na první lálec,tím pádem za studena druhej vynechává,jak se ohřeje běží normálně,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to může bejt?

26.1.2010 v 09:54 | Nahoru | #47
jgg18> hádat se nebudu, je to jen můj názor pro případnýho kupujícího.
PS: jak víš, že olej se neztrácí? v tomhle mraze, když to nakopneš, ani nepoznáš, jestli to kouřej vodní páry, nebo spálenej olej

(reakce na) Co to může bejt?

26.1.2010 v 10:03 | Nahoru | #48

tomik.cesko>jgg18> hádat se nebudu, je to jen můj názor pro případnýho kupujícího.
PS: jak víš, že olej se neztrácí? v tomhle mraze, když to nakopneš, ani nepoznáš, jestli to kouřej vodní páry, nebo spálenej olej



máš pravdu to vym
pozná se klový nu

Co to může bejt?

26.1.2010 v 10:18 | Nahoru | #49
Vůbec to nemá cenu řešit, kdybych kupoval motorku, tak chci, aby fungovala přesně tak, jak fungovat má. A když je problém, tak otevřu inzerci a najdu tam jinou, která funguje. Už ses tu ptal na XV750, XV535 a bůhvíco ještě. To chceš koupit problémovou motorku? Proč? To je motorek nedostatek? Jestli řešíš finance, tak tim, že koupíš nefunkční šmejd rozhodně neušetříš. Kup to, na co máš, ale funkční, případně to řeš částečně úvěrem. Za ceny v rozmezí 40-50 tKč se prodává hromada krásnejch a funkčních motorek, je lepší koupit za 40 a jezdit, než za 30 a vrtat se v tom a nakonec do toho nacpat mnohem víc.

Nejdřív by sis měl ale ujasnit co vlastně chceš:
Tady si chtěl TT600
tady se ti hrozně líbilo CBR600 a GS500
Tady to byla Suzuki Savage
Tady Yamaha XV750
a tady si chtěl tunit svoje XT350

Naposledy editováno 26.01.2010 10:22:40

(reakce na) Co to může bejt?

26.1.2010 v 10:27 | Nahoru | #50

Matess727x>...cože?



Aaale nic :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to může bejt?

26.1.2010 v 11:14 | Nahoru | #51

tomik.cesko>dva_hrnce> no vysvětlit to nemůžu, ale vylučuju svíčku, karburátor možná tam něco bude, ale nejspíš bych hledal vadu v tlaku válce - tj pístní kroužky, nebo napálenej ventil. S tím ventilem se to za tepla běžně chytne a běží, ale nedostaneš z toho výkon, jaký by měl mít + brzy to dojezdí úplně.
Můžeš mé tvrzení vyvrátit?



pístní kroužky nebo připálený ventil a přidřený válec jsou dvě různé věci..

(reakce na) Co to může bejt?

26.1.2010 v 11:28 | Nahoru | #52
dva_hrnce> řekněme, že to jsou možnosti vad, neřeš to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to může bejt?

26.1.2010 v 21:02 | Nahoru | #53

tomik.cesko>dva_hrnce> no vysvětlit to nemůžu, ale vylučuju svíčku, karburátor možná tam něco bude, ale nejspíš bych hledal vadu v tlaku válce - tj pístní kroužky, nebo napálenej ventil. S tím ventilem se to za tepla běžně chytne a běží, ale nedostaneš z toho výkon, jaký by měl mít + brzy to dojezdí úplně.
Můžeš mé tvrzení vyvrátit?


Ty bys byl hodně dobrý mechanik. Přijede ti někdo ty mu řekneš něco takového rozděláš celý motor abys zjistil že tam nic není pak zkoukneš karburátory jejda tam taky nic. A na konec svíčku a bingo a necháš si za výměnu svíčky zaplatit 5000

(reakce na) Co to může bejt?

26.1.2010 v 23:08 | Nahoru | #54
Mišmaš> z něčeho žít musím, ne
je jasný že do toho nevidím, ale to nikdo tady, tak na otázku: ČÍM TO MŮŽE BÝT? odpovídám co si myslím, tj válec nemá tlak. Jak jinak bys chtěl vysvětlit, že za studena vynechává válec.
Jako druhá možnost by se dalo říct - momentální indispozice

Co to může bejt?

30.1.2010 v 19:46 | Nahoru | #55
Nazdar Kámo, Já být na tvém místě, tak vyndám svíčku a jedna dobrá rada na všechny benzínové motory je : Buďto ve válci není co zapálit, nebo není čím zapálit, jiná možnost není! Když není co zapálit (svíčka je suchá), tak to znamená že tam nejde palivo a musíš se ubírat směrem ke karburaci. Když není čím zapálit, tak začni od svíčky, jestli dává jiskru, vedení ke svíčce jestli není porušené ( mnohdy je závada zde, stačí dotáhnout kabel ), další na řadě je vlastní zapalování, ale zde pozor, pro laika toto bývá španělská vesnice, bez manuálu to raději nezkoušej, poněvadž to můžeš celé odpálit ( útěchou ti může být, že vlastní zapalování vadné až tak často nebývá ). Maximálně zkontroluj cívku, tu jednoduše prožeň proudem ( zkoušečka, žárovka ) a v neposlední řadě dotáhni všechny el. spoje. Jestliže ti to dělá jen u jednoho válce, tak spínací skříňku a vedení k ní vylučuji. Já osobně bych vsadil na kontrolu, popřípadě výměnu OBOU SVÍČEK, protože tato součástka je na motoru vysoce namáhaná a za studena se mnohdy chová jinak, nežli ohřátá. Dobrou svíčku poznáš tak, že má kolem střední elektrody šedavý povlak a na kontaktu není napálený karbon, anebo pecka. Pakliže má svíčka kolem elektrody mnoho černého karbonu, to znamená že se ve válci pálí olej a závadu budeš muset hledat úplně jinde, u připečených pístních kroužků. Ale to bych viděl na servis, protože pochybuji že bys to zvládl (ve vší úctě k tobě).

S pozdavem Vlastee(CZ).

(reakce na) Co to může bejt?

29.6.2020 v 15:39 | Nahoru | #56

Dingo píše: A co třeba něco elektronického charakteru třeba zapalování ale kdoví.....



Jo, trefa. Mně to dělal studeňák v CDI... napřed jsem odmaturoval na karburátorech, svíčkách apod. Krabička je otevíratelná, není to zalité sračkama. Je dobré proletovat všechny kontakty ke konektorům. A kouknout na konektory na cívkách, bývají zkorodované.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist