bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..XT600 - prave viko motoru..
 
13.2.2007 v 21:14
onehda jsem resil strzeny zavit, tak jsem tu s tim zas..
je nejak slozite sundat cele prave viko motoru? nevyskoci tam na mne neco?

to, co chci napsat, se hodne blbe vysvetluje, takze mi drzte palce..
na pravem viku motoru je male vicko od olejoveho filtru.. to drzi na trech sroubech.. jestli se ted nepletu, tak ty dva horni lezou az do karteru, ten spodni sroubek (kratky) je jenom v tom viku motoru..
no a o co mi jde - koupil jsem motorku s tim, ze tamty zavity jsou uz pred smrti (vlastne uz po smrti).. furt mi z toho kapal olej, tak misto toho jednoho sroubu (horni pravy - ten byl nejhorsi) tam mam steft a dotahuji to matkou.. ale ted zacalo to tect z mista mezi zbylymi dvema zavitama.. jestli bych to dotahnul vice, tak to asi urvu.. hlavni otazke pro mne je tato: staci udelat misto tech dvou hornich sroubu stefty, ktere nepujdou az do karteru, ale budou drzet jen v tom pravem viku od motoru? nebude tamto misto nejak oslabene? nebo se na to vykaslat, sundat cele to prave viko a prezavitovat to v tom karteru? jestli tam je 6tka, tak udelat to na 7cku (aby byla rezerva) nebo rovnou na 8cku?

dekuji za trpelivost tem, co to cele precetli..

PS: mam r.v.95, jestli to nejak pomuze

..XT600 - prave viko motoru..

13.2.2007 v 21:23 | Nahoru | #1
rožhodně to neoslabuj,tím šteftem, začne ti prolínat olej mati tím velkym víkem, sundej celé víko a udělej 7mičku, když to material dovolí, ted nato máš času dost *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..XT600 - prave viko motoru..

13.2.2007 v 22:43 | Nahoru | #2
yeuop>Zdar "nevyskoči tam na mě něco?" teda to je hláška, asi nebudeš zrovna moc znalý věci, nic ve zlém,
Co se týče toho závitu M7 tak nevim jestli takovy závitnik seženeš, není to běžně používaný závit, takže ti nezbyde nic jiného než udělat M8, ono taky i kdybys ten závitnik M7 měl tak je to málo a strhneš to znovu,
já jsem měl taky jeden strhly, udělal jsem to na M8 sice je fakt, že už tam moc "masa"
není.
nebo tam zkus vlepit závitovou vložku,
jinak pro M8, díra 7

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..XT600 - prave viko motoru..

13.2.2007 v 22:48 | Nahoru | #3
Andrew x> cau, no jde o to, ze jsem to viko jeste nikdy nesundaval, netusim, jak tez to tam vypada.. zavitnik 7cku mam, pristup k soustruhu mam, takze si muzu nechat udelat cokoliv..
na tu zavitovou vlozku asi kaslu.. ani nevim, kolik tam je mista..

takze kdyz sundam to prave viko, tak co tam vlastne je? nic? je tam spojka a nejake blbiny, ne?

(reakce na) ..XT600 - prave viko motoru..

13.2.2007 v 22:56 | Nahoru | #4
yeuop>jo, je tam domeček plný koleček a olej

(reakce na) ..XT600 - prave viko motoru..

13.2.2007 v 22:59 | Nahoru | #5
yeuop> sorry, M7 díra 5,9
M8 díra 6,6

1 reakcí na tento příspěvek ..XT600 - prave viko motoru..

14.2.2007 v 22:11 | Nahoru | #6
já si myslim že máš jen dojebaný ten o-kroužek co těsní filtrovej dekl...já si koupil novej a už ani nekápne..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..XT600 - prave viko motoru..

14.2.2007 v 22:27 | Nahoru | #7
EnduroKuba> ten jsem uz vymenil..
ale kdyz uz - nepamatujes PRESNY rozmer toho krouzku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..XT600 - prave viko motoru..

15.2.2007 v 10:33 | Nahoru | #8
Jestli ti tam zbylo alespoň trochu závitu, tak je ještě jedna možnost. Nalepit tam ten šteft tekutym kovem. Slyšel jsem, že se tim lepý i hřídele. Je to dvousložkový lepidlo odolný extrémě vysokým teplotám. Schne asi 24 hodin. A pak už to nepovolíš ničim.
Jinak to pravý víko: odšroubuješ stupačku, startovačku a normálně ho sundáš. Lanko od dekompresoru odpojovat nemusíš! Hlavně vypusť olej jo? :) A bacha ať neroztrhneš těsnění jestli ho tam budeš chtít dát zpět.
A než začneš s těma složitýma zásahama, zkus napřed vyměnit tu gumičku pod víčkem od filtru, třeba tam nemáš oryginál!!!

(reakce na) ..XT600 - prave viko motoru..

15.2.2007 v 10:36 | Nahoru | #9
KratasXT> urcite tam nemam original!! ja tam mel nejake to tesneni, ale uz to bylo stare, tak jsem koupil nove, ale original to neni...... a ani nevim, kde sehnat original.. kdyz jsem koupil novy ol. filtr, tak v tom to tesneni nebylo..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist