globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ventily - opakovaný problém
9.1.2010 v 12:15
Zdravím, mám opět problém s motorem (50ccm - Honda DAX). Nedávno byl na GO, kde mimojiné byl už podruhé vyměněn ventil sání, protože byl ohnutý. Potom motor normálně běhal a vše bylo v pořádku. Za tepla, za studena, všechno ok,.. a dnes opět po nastartování zničeho nic zhasl a už nechytil. Po demontování karburátoru mě čekalo nepříjemné překvapení v podobě plamene ze sání,.. takže ventil je opět v prdeli.
Nevíte čím by to mohlo být? Při opravě byla vyměněná pružina napínáku i rozvodový řetěz. Vodítko zůstalo stejné ohodnocené tak, že vůle má absolutně v normě (nové mám, ale potřebuje atypycky vystružit a nový výstružník za 2t, když starý je v normě je blbost). Oleje tam taky bylo dost, když kouknu na vahadla, jsou mokrý.
Docela mě to štve, oprava motoru nebyla zadarmo. Ale mnohem radši bych byl, kdyby to prostě jelo. Napadá Vás nějákej problém, kterej by to mohl způsobovat.

1 reakcí na tento příspěvek Ventily - opakovaný problém

9.1.2010 v 12:34 | Nahoru | #1
nemohl přeskočit rozvoďák ? jen taknebo není vačka špatná?

1 reakcí na tento příspěvek Ventily - opakovaný problém

9.1.2010 v 12:45 | Nahoru | #2
a co ventilová vůle?
ovšem teď jí už asi nikdo nesměří

(reakce na) Ventily - opakovaný problém

9.1.2010 v 12:45 | Nahoru | #3
TomeKX2> No, vačkovaka je jednolitý kus oceli (viz. http://images.cmsnl...ma000060e03_1c51.gif ) a řetěz jak říkám je nový a pružina napínáku taky, takže to by rozhodně přeskočit neměl. Ozubení na řídících pastorcích snad nemůže být opotřebené, ne?

(reakce na) Ventily - opakovaný problém

9.1.2010 v 12:49 | Nahoru | #4
BEGY> Nevím, s tím jsem vůbec nelaboroval, věřil jsem, že to nastavil všechno on. A neměl jsem důvod nevěřit, když motor běžel vcelku klidně (tak jak jen motor 35 let starý může běžet).

1 reakcí na tento příspěvek Ventily - opakovaný problém

9.1.2010 v 13:13 | Nahoru | #5
Nech to mechanikům protože jestli sis to dělal sám tak je to jasný budto si nenastavil/špatně ventilový vůle nebo si dal o zub rozvodak ... A pokud by ti to dělal mechanik tak na to musí poskytovat záruku... Tudíž opět samo domo a nedůvěřovat mechanikúm který tomu rozumí že? No tak jsem zjistil že ti to dělal mechanik tudíž jak jsem psal musí na to poskytovat záruku

(reakce na) Ventily - opakovaný problém

9.1.2010 v 13:22 | Nahoru | #6
Mišmaš> Hm, je to solidní kluk (vypadal), tak mu napíšu. Uvidíme co on na to. Bohužel tady v Plzni je těžký někoho najít. Honda mi řekli, že na tak starou i když svojí věc si netroufají, s druhým Honda servisem mám svý zkušenosti (to jsou takový ti co umí vyměnit olej a svíčku). Zkusím se poptat někde jinde. Ventil stojí sice jenom 300,- , ale i tak - aby se to vysíralo furt to je přeci hrozný. S tímhle už mám 3 ohnutý ventily. Sám jsem to ani nezkoušel, vím, že na tohle nemám,..

1 reakcí na tento příspěvek Ventily - opakovaný problém

9.1.2010 v 19:21 | Nahoru | #7
Ja bych rek, ze z nejakeho duvodu se po zahrati zacne ventil pridirat ve voditku az tak ze dostane tukanec.

Neni to voditko moc tesne?
Ventil ktery si tam dal je original? Nemuze mit o nejakou setinku silnejsi drik?
Nejezdi ti to na chudou smes? Z toho plyne vyssi teplota ve valci.

Pak me jeste napada jestli treba nemas srovnavanou-brousenou hlavu a na zapusteni ventilu se zapomelo.Mas tam tesneni? Spravne? Zmerit plastelinou rezervu otevreneho ventilu vuci pistu.

Ventilova pruzina-nemuze byt unavena a nestiha to vracet?

Ventily - opakovaný problém

9.1.2010 v 21:54 | Nahoru | #8
ještě me napadá vůle ventilů a nepřidírá se vahadlo o nějaký gufero? taky sme to zažili u dr 650 vačka srazila ventil ale pružina už ho nevrítila a píst klepal o ten ventil. taková domněnka chtělo by to vidět jestli ti tam borec nedal delší ventily to je taky možný. jen se domnívám.

Ventily - opakovaný problém

10.1.2010 v 08:14 | Nahoru | #9
Kdyby byl delší ventil. tak by to bylo vidět na pístu.

(reakce na) Ventily - opakovaný problém

10.1.2010 v 11:09 | Nahoru | #10
natysmoto> Ventil je originál náhr. díl Honda. Vodítko mám taky nový, ale nepoužitý, není přestružený (nechápu) a výstružník by stál 2t. Starý vodítko má vůle v normě, tak mohlo zůstat.
Směsí si mě zarazil, protože se to stalo potom, co jsem měnil karburátor,.. Hlava je srovnaná, těsnění je nový a všude. Jinak píst jde skoro až k ventilu, kvůli kompresi, když je zavřenej, když zůstane otevřenej potkání je 100%. Jinak je mi to divný, většinou se přeci potkává výfukovej ventil,.. A ventilový pružiny jsou ok.

TomeKX2> Doufal jsem, že vůle atd. udělá, ale nevím,.. Delší ventily nedal, kupoval jsem je já a jsou origo Honda.

Ventily - opakovaný problém

10.1.2010 v 12:14 | Nahoru | #11
aha tak už bych šel třeba po šponováku jestli nepřeskočí a co kladka? pružina silná?

Ventily - opakovaný problém

10.1.2010 v 16:39 | Nahoru | #12
Asi už vím čím to je, pružinu tam dával mechanik neorigo, teď jsem se na ní díval (moc silná není). Nad pružinou má být ještě takovej váleček a s gumovou špičkou. Asi není možné, aby tam zůstal, co,.. protože na mě vypadla jenom pružina a trocha oleje. Takže jestli to tam skutečně chybí, je to asi ono - myslíte, že to tak může být?

1 reakcí na tento příspěvek Ventily - opakovaný problém

10.1.2010 v 17:46 | Nahoru | #13
lepší by byla fotka no s tím co píšeš je to težký chce to sehnat servisní přiručku tma bývá vše rozepsaný jak a co

(reakce na) Ventily - opakovaný problém

10.1.2010 v 17:53 | Nahoru | #14
TomeKX2> No, tady: http://tiny.cc/6weja je to vidět, fotit to nemůžu, to bych musel sundat magneto. Mám tu základní variantu - a z toho mi zřejmě chybí 10 a 13, což si myslím, že by určitě mohlo způsobovat to, co se děje. Servisku mám, ale tam jsou jenom takový nicneříkající kecy.

1 reakcí na tento příspěvek Ventily - opakovaný problém

11.1.2010 v 15:39 | Nahoru | #15
co jám třeba mám servisku k zetce tak tam jsou reozepsaný třeba volná délka spojkové pružiny atd. skus v hondě třeba ti to nebudou chtět prodat, ale třeba je překecáš oni to budou mít určo pač mechoši neznají vše kdyby to byla yamaha tak není problém

(reakce na) Ventily - opakovaný problém

11.1.2010 v 19:49 | Nahoru | #16
TomeKX2> Jo, tyhle věci v tý servisce všechny jsou,.. Ale já bych potřeboval spíš někoho, kdo tenhle motor zná. Je to řekl bych vlajková loď Hondy, neboť se vyrábí v různých kubatůrách už nějákých 30 let a v naprosté kopii (možná i licenčně podložený) to převzali číňani Skytem, Jincheng a do puntíku stejný motory jsou právě na dnešních pitbikách. Zkusím se zeptat Hondy, jestli by si na to troufli, ale nevím nevím,..

Ventily - opakovaný problém

11.1.2010 v 20:23 | Nahoru | #17
já si myslím jestli si honda nechce dělat špatný jméno tak ti to udělaj, ale počítej s nějakou vysokohorskou přirážkou přece he to autorizovaný servis toto je bolest

1 reakcí na tento příspěvek Ventily - opakovaný problém

11.1.2010 v 20:27 | Nahoru | #18
jenže ty motory co jsou na pitech jsou ošizeny na materiálech spíš je to sázka do loterie jestli kápneš na dobrej kus. Praticky se tomu musíš chovat nějak v mezích Každá motorka nemůže furt jezdit plnej kvedl po takovým zacházení odejde každá. Nicméně můj názor je 50 ve 4Taktu je špatná kombinace všrchno moc malý a já obstávám názor čím míň se toho v motoru pohybuje tím líp zlatej 2takt. ale smrdí zase

(reakce na) Ventily - opakovaný problém

11.1.2010 v 20:44 | Nahoru | #19
TomeKX2> No, tady tenhle motor zase nemá vodítka ventilů utěsněný, takže taky celkem slušně smrdí. Jinak 2T sice dobrý no, ale těžko to na něj překopu. Ale prostě je to veterán no,.. Jinak vymyšlený to je dobře, myslím, že to je motorka kterých Honda vyrobila vůbec nejvíc, nebo tak něco. To je jasný, že to je ojebaný, ale koncepčně je to stejný a to je důležitý. Myslim, že v původním motoru není nic, co by tam být nemuselo a tak ani číňan to vykuchat nemoh.

Ventily - opakovaný problém

11.1.2010 v 21:20 | Nahoru | #20
no skus sehnat třeba jinou hlavu s ventilama rovnou nic jinýho mě nenapadá
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Skyteam dax Honda Dax ST50 Opičiak 6 20.3.2021 v 14:15 Opičiak
Kondenzátor místo akumulátoru [1, 2] Honda Dax ST50 FiffiQ 36 27.1.2020 v 13:02 udinar
hledam partaka Monkey 125, fichtl, ... Honda Dax ST50, Honda Monkey 50, Honda Gorilla, SkyT... Jericho99 9 3.7.2017 v 15:15 puffybodie
Střelba z výfuku, nastavení karbura... Honda Dax ST50, Lifan LF 125GY FiffiQ 10 11.1.2012 v 18:09 bracha12
Kryt světlometu Honda Dax ST50 FiffiQ 9 22.12.2010 v 17:26 lukš

TOPlist