bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vražedné duální brzdy od Hondy !
4.1.2010 v 21:54
.


Naposledy editováno 07.12.2010 13:22:14

vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 10:20 | Nahoru | #61
nebudu tu vychvalovat něco jen proto že na tom jezdím..kdyby chtel nekdo nahlednout na popis trošku o fvr a dualu je tu tenle odkaz...http://www.hondavfr.eu/index.php?option=com_content&task=view&id=33&Itemid=32
jinak se tam píše že kdo se nauči brzdit trochu jinak než je zvykem nemá s tím problém(a že to neni stavěny na okruh a proto to CBR900RR nemá) , a v tom to asi bude..na každou jinou věc si musime zvyknout a někomu nesedne...ja s tim problem nemam ale na ledě nejezdim ..ono kdyby na mne VFR spadlo tak sem asi dojebanej....takže to nezkoušim.

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 10:30 | Nahoru | #62


Naposledy editováno 05.01.2010 21:38:01

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 10:34 | Nahoru | #63

vonZahn>Nepřijde ti to nějaký divný? Myslíš že jsou všichni ti inženýři a vývojáři v Hondě úplní kreténi?



JO

vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 10:50 | Nahoru | #64
a proč nebrzdíš přední?

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 11:01 | Nahoru | #65

vonZahn>Nepřijde ti to nějaký divný? Myslíš že jsou všichni ti inženýři a vývojáři v Hondě úplní kreténi?



Tak to si treba ja v souvislosti nejen s timhle myslim.

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 11:02 | Nahoru | #66

Piwell>Četl jsem první příspěvek, ne celou diskusi. Ani nemohu objektivně posoudit - nejel jsem na Hondě s tímto systémem. Jen si sám za sebe myslím - určitě to není stavěný na sníh či námrazu a počítá se s nějakou přilnavostí pneu. Tento systém logicky za těchto podmínek musí dělat víc škody jak užitku. Ale jak říkám - určitě není koncipovaný (nebo konCYPovaný )na takové podmínky. Osobně by mě to sralo a asi né málo. Prostě brzdim buď předkem nebo zadkem, ideálně si to nakombinuju jak potřebuju, nevidim v tom žádnej problém. Něco takovýho by mi pilo krev. Je to taky jeden z mnoha dalších důvodů proč nemám Hondu. Proč nepodporuju takový "hondoviny", kterejch je ve světě mraky ...



1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 11:59 | Nahoru | #67
Dá se s tím brzit úplně v pohodě v zatáčce, na štěrku a i na sněhu. Jestli nebude spíš problém mezi sedačkou a řidítkama A nebo problém s daným kusem. Při cestování na to nedám dopustit.

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 12:02 | Nahoru | #68

Miruss>Dá se s tím brzit úplně v pohodě v zatáčce, na štěrku a i na sněhu. Jestli nebude spíš problém mezi sedačkou a řidítkama A nebo problém s daným kusem. Při cestování na to nedám dopustit.



Esli to treba nemas odpojeny.

vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 12:05 | Nahoru | #69
Nemám. Dá se to vyzkoušet a funguje to. A jezdím i na sněhu, chce to jen cit.
Ještě hrubý popis funkceDual CBS

Naposledy editováno 05.01.2010 12:24:15

1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 12:25 | Nahoru | #70
...v baworu mam dual system s ABS a posilovacem (EVO Bremba) a nechci jinak. ABS se da vypnout. Lepsi podvozek a brzdy na rozbitych silnicich neznam. Funguje tak, ze packou brzdi obe kola (pocitac a abs to ladi) a kdyz slapnu nohou, tak brzdi jen zadek. Brzdi to ukrutne, motka se nepotapi, nemeni stopu, naprosta parada.

... s tim skutrem musi byt neco v prdeli, takhle by to podle me fungovat nemelo.

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:03 | Nahoru | #71

Bubak z Nemecka>...v baworu mam dual system s ABS a posilovacem (EVO Bremba) a nechci jinak. ABS se da vypnout. Lepsi podvozek a brzdy na rozbitych silnicich neznam. Funguje tak, ze packou brzdi obe kola (pocitac a abs to ladi) a kdyz slapnu nohou, tak brzdi jen zadek. Brzdi to ukrutne, motka se nepotapi, nemeni stopu, naprosta parada.

... s tim skutrem musi byt neco v prdeli, takhle by to podle me fungovat nemelo.



No esli zmackes zadni a brzdi jen zadek, tak je to uplne jinej system nez dual od Hondy.

vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:12 | Nahoru | #72
Bubrak má pravdu.na dualu u me FVR zmačkneš předni častečně brzdí i zadek a naopak .zmačkneš zadek a připbrzdí i předek

1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:16 | Nahoru | #73


Naposledy editováno 05.01.2010 21:38:27

vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:22 | Nahoru | #74
teď mám slavnej duál na Gileře Nexus 500, no ale ku*va kterej cyp to vymyslel, najeto 1000km, vše jak nový, jedu se projet, vidim kamoše jak jde po chodníku, přijedu ke krajnici a protože bordel všude říkám vemu jen za zadní, chybělo málo a ležel jsem tam jak Mič Bjůkenen na pláži nemluvě o tom co se stane při výměně desek jen na jednom kole Ale není to zřejmě případ Honda CBS.....

Jinak u scooterů hondy je ta mechanická předozadní brzda skoro u všech - Dylan, SH, Lead 110. Ale u těch jsem problém neměl. Viděl bych to tak, že se to dá nějak naladit? Kdyžtak mrknu na dylana.

1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:23 | Nahoru | #75
babajezi:Taky jsem tam psal že to může být i problém s daným kusem - myšleno se skůtrem. Což si myslím, že podle popisu je téměř jisté. Podle mého názoru je v háji redukční ventil(pokud je to stejný systém jako u skůtru), který reguluje tlak a všechen tlak ti pustí na přední brzdu a pak se stane popisovaná událost. Pokud je vše v pořádku, tak se s CBS dá jezdit v pohodě. Pokud sem se Tě dotkl, tak se omlouvám.

Naposledy editováno 05.01.2010 13:25:22

vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:28 | Nahoru | #76
Slouží to k: "účinnějšímu a snadnějšímu používání a zvýšení ochrany proti zablokování jednoho ze dvou kol" z tohoto zdroje.

Rozepsaný je to tady.

3 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:29 | Nahoru | #77
Podle mě je to na hovno, zbytečná zátěž na motorce, u kámošový VFR 800 jsem to zkoumal a všude hadice a ten bazmek co rozděluje tlak je dobrá krychle, jinak jsem to i zkoušel a když jsem hrábl na předek tak brzdil jen předek a když na zadek tak brzdili obě kola, možná to měl nějak překopaný, ale na mojí motorce bych to nesnesl a kdyby to tam bylo tak to jde dolů, je to jen nesmysl co kurví řidičské zkušenosti na motorce, pak někdo vleze na jinej stroj s normálníma brzdama a před zatáčkou šlápne na prdel s očekáváním přibrždění předku a jakej byl....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:31 | Nahoru | #78

dewwil>Podle mě je to na hovno, zbytečná zátěž na motorce, u kámošový VFR 800 jsem to zkoumal a všude hadice a ten bazmek co rozděluje tlak je dobrá krychle, jinak jsem to i zkoušel a když jsem hrábl na předek tak brzdil jen předek a když na zadek tak brzdili obě kola, možná to měl nějak překopaný, ale na mojí motorce bych to nesnesl a kdyby to tam bylo tak to jde dolů, je to jen nesmysl co kurví řidičské zkušenosti na motorce, pak někdo vleze na jinej stroj s normálníma brzdama a před zatáčkou šlápne na prdel s očekáváním přibrždění předku a jakej byl....



a kamarád na Vefru spokojenej, že to tam má, že? No jo, taky jsem....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:34 | Nahoru | #79

dewwil>Podle mě je to na hovno, zbytečná zátěž na motorce, u kámošový VFR 800 jsem to zkoumal a všude hadice a ten bazmek co rozděluje tlak je dobrá krychle, jinak jsem to i zkoušel a když jsem hrábl na předek tak brzdil jen předek a když na zadek tak brzdili obě kola, možná to měl nějak překopaný, ale na mojí motorce bych to nesnesl a kdyby to tam bylo tak to jde dolů, je to jen nesmysl co kurví řidičské zkušenosti na motorce, pak někdo vleze na jinej stroj s normálníma brzdama a před zatáčkou šlápne na prdel s očekáváním přibrždění předku a jakej byl....


V tom pripade jsem se mel vymlatit davno na banditu, teleti, cbrku... obecny skatulkovani jezdce je na nic... Kdyz clovek vi na co seda a jak se k motorce ma chovat je to jen o hlave. Nic vic...

Naposledy editováno 05.01.2010 13:35:02

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:34 | Nahoru | #80
dewwil> s tím souhlasim ....vefko je ma prvni velka moto a snad proto sem si na to zvyk..otazka je jak bych vypadal na jinym stroji a kam bych dojel....je to pravda ale snad je na kažym rozumnym motorkařovi si stroj omakat než pojedu maximum co si myslim že mužu ne?pokaždý je to o hlavě a o rozumu zas takova PAST ty dual brzdy nejsou

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:35 | Nahoru | #81


Naposledy editováno 05.01.2010 21:38:55

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:35 | Nahoru | #82
Mrzout> čus draku

vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:35 | Nahoru | #83
u toho skútru se ale nejedná o duál pokud se nepletu.

1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:40 | Nahoru | #84
tak duál má i CBR 1000 F

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:41 | Nahoru | #85

VeFeRák>a kamarád na Vefru spokojenej, že to tam má, že? No jo, taky jsem....



jojo je to zapřisáhlej Honďák a už si na to zvykl, ale když jede na jiným stroji tak se modlíme aby se nevyválel, je to znát, že je zvyklej na ten Dual CBS a taky to uznal, že brzdit na VFR a třeba na Buse mu dělá problém, furt hrabe na zadní brzdu...jinak na TLR mám něco podobnýho, zadek mi brzdí kompresí a ten kotouč tam mám jen kvůli cajtům...

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:45 | Nahoru | #86

dewwil>jojo je to zapřisáhlej Honďák a už si na to zvykl, ale když jede na jiným stroji tak se modlíme aby se nevyválel, je to znát, že je zvyklej na ten Dual CBS a taky to uznal, že brzdit na VFR a třeba na Buse mu dělá problém, furt hrabe na zadní brzdu...jinak na TLR mám něco podobnýho, zadek mi brzdí kompresí a ten kotouč tam mám jen kvůli cajtům...



no právě u Duálu mi přijde naprosto zbytečné šlapat za zadek + u normálních brzd je tu možnost zašlápnout si zadek do smyku, malé Vefro blokovalo snad hned....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:45 | Nahoru | #87

Mrzout>V tom pripade jsem se mel vymlatit davno na banditu, teleti, cbrku... obecny skatulkovani jezdce je na nic... Kdyz clovek vi na co seda a jak se k motorce ma chovat je to jen o hlave. Nic vic...



no jo, ale u tebe nepočítám, že jsi začínal na tom Dual CBS, on na tom lítá od začátku, tak jsem to myslel....a nemá zažitý jiný stroje, který brzděj jinak...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:47 | Nahoru | #88

dewwil>no jo, ale u tebe nepočítám, že jsi začínal na tom Dual CBS, on na tom lítá od začátku, tak jsem to myslel....a nemá zažitý jiný stroje, který brzděj jinak...


Ba naopak, prvni velkej japonec byla VFR a az pak jsem mel moznost jezdit na jinejch motkach, klidne sme si je s klukama prehodili 3x behem vyjizdky...

(reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:48 | Nahoru | #89

šmudla>tak duál má i CBR 1000 F



Hujda no, co bys cekal....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

5.1.2010 v 13:49 | Nahoru | #90
Mrzout> HEJJJJJ TY MNE JAKO NEPOZFRAVIŠ,? TI JÍ PLESKNU
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Skutr 125 Honda PS 125 VlaHa 1 10.6.2023 v 20:35 TaťusPájus
Skutr 125 Honda PS 125 VlaHa 2 10.6.2023 v 14:18 Kohlstein
chybové blikání + špatný start za s... Honda PS 125 pakoc78 8 4.10.2022 v 21:15 pakoc78
Servisní interval Honda PS 125 Mishellad 2 12.8.2014 v 20:07 max03
valečky a řemen variatoru Honda PS 125 petrjares 12 17.9.2013 v 14:58 petrjares


TOPlist