Naposledy editováno 07.12.2010 13:22:14
2 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !
Naposledy editováno 05.01.2010 21:31:31
1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !
1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !
Naposledy editováno 05.01.2010 21:39:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !
Petr-RSV>Jimmy00>
Když jezdim na Tenere za deště po kostkách (navíc na enduro drapákách), tak taky brzdím zadkem fest a předkem jen dobržďuju, podle toho, jak to klouže.
a co si najít tlakový bod přední brzdy?
jako když jezdíš sjezdy v lese?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !
babajezi>Tak mi někdo objasněte k čemu je to dobrý.Já to doteď skutečně nepochopil
já to teda nemám, ale počítám že je to:
1. pohodlnější, stačí mačkat přední.
2. bezpenější, v krizovce stačí mačkat přední, zadní se nezamáčkne takovou silou, jako kdybych na to ve strachu dupnul.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !
Naposledy editováno 05.01.2010 21:39:49
1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !
jenže v lese máš čas se na to připravit - kdežto jakmile to někdo ve městě (jezdím na moto do práce dokud není nula) zahamstne předemnou, tak dám vždycky zadek naplno a předek co to jde - a stejně mi i tak často uklouzne (samo bez pádu )
Jednou jsem tak kvůli vlastní nepozornosti málem vletěl do auta zezadu - jel jsem plně naložený s kufry ve dvou do Vídně a dojížděl auto v cca 130 kmh. Zdravil jsem motorkáře u cesty a ohlížel se po nich. Jenže z vedlejší okresky vyjížděla celkem rychle sanitka s majáky, ale bez sirény a auto předemnou šlo prudce na brzdy aby ji pustilo. Kochal jsem se stojícími motorkami, zatímco jsem periferním pohledem viděl, že něco není v pořádku. Hned jsem šel po brzdách - zadní na fest (motorka už šla trochu na štorc) a předek taky na skoro na smyk... no zastavil jsem vedle toho auta, co jelo předemnou - oči div mi tím brždění nevypadly z důlku. Jsou to sice všechno krajní situace, ale prostě si rád brždění určuju sám a ne nějaké podpůrné systémy (ABS na přední brzdě ale na silnici uznávám).
Petr-RSV>mariano>
jenže v lese máš čas se na to připravit - kdežto jakmile to někdo ve městě (jezdím na moto do práce dokud není nula) zahamstne předemnou, tak dám vždycky zadek naplno a předek co to jde - a stejně mi i tak často uklouzne (samo bez pádu )
Jednou jsem tak kvůli vlastní nepozornosti málem vletěl do auta zezadu - jel jsem plně naložený s kufry ve dvou do Vídně a dojížděl auto v cca 130 kmh. Zdravil jsem motorkáře u cesty a ohlížel se po nich. Jenže z vedlejší okresky vyjížděla celkem rychle sanitka s majáky, ale bez sirény a auto předemnou šlo prudce na brzdy aby ji pustilo. Kochal jsem se stojícími motorkami, zatímco jsem periferním pohledem viděl, že něco není v pořádku. Hned jsem šel po brzdách - zadní na fest (motorka už šla trochu na štorc) a předek taky na skoro na smyk... no zastavil jsem vedle toho auta, co jelo předemnou - oči div mi tím brždění nevypadly z důlku. Jsou to sice všechno krajní situace, ale prostě si rád brždění určuju sám a ne nějaké podpůrné systémy (ABS na přední brzdě ale na silnici uznávám).
Myslim, že je to všechno jen o citu a zkušenostech, ať už běžně nebo při krizi. Ale nevim jak bych se tvářil na motorku, která by to "rozhodovala" za mě .... Prostě vim jak brzdit. Vim kdy kterou. Ať se technici Hondy nezlobí ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !
babajezi>To je naprostej nesmysl. Stačí mačkat jen zadní na to aby se ti zablokovalo přední a lehnul jsi!
V krizovce je to doslova smrtící past!!
Doufám že už jsi pochopil že je spřažena zadní brzda s přední. Tzn.že když začneš brzdit zadní začne brzdit i předek a nemůžeš to nijak ovlivnit!!
Já se obávám že jsi to nepochopil ty. Ale to není tím že já jsem nějakej géniusa ty ne ale, ale ty se prostě nedokážeš smířit s tím že něco co je vyzkoušený a dost dlouho se jako technickej prvek užívá není stavěný na zimní rallye
Je to pro normální užití imho užitečná věc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !
Naposledy editováno 05.01.2010 21:41:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !
2 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !
- další důvod proč něco norrmálního a ne japonca
- to je tak když se někdo snaží o přetechnizovanost za každou cenu
- na kévačce se dalo jezdit nepřetržitě, ale na novějším a rádoby-lepším to nejde
- nevim jak se vy díváte na jezdecký umění, ale podle mě je to aji v tom systému nejpříznivějším případě na hovno protože člověk má vědět sám nejlíp podle situace v jaké je jak brzdit kterou brzdou
ale vážně mě neberte protože tady nikomu zkušenostma nesahám ani po kolena
do japonska co sa ti stalo,ze system je nebezpecny na snehu a dost hruby nepresny,
ze sa neda dobre davkovat na klzkom povrchu ucinok prednej brzdy ked slacis zadnu brzdu
kedze sa predpoklada ze skuter sa bude pouzivat cely rok aj za velmi zlych podmienok
oproti beznej cestnej motorke ktora je skor na zabavu a sezonna zalezitost
zo zaciatku sa system cbs niekolko krat upravoval lebo hlavne na prvych cbr 1000
a 1100 boli problemy so silnym pribrdzovanim predneho kolesa po stlaceni pedalu
tusim aj vfr mala ten system znovu prepracovany
memphis.unv>mám pár postřehů
- další důvod proč něco norrmálního a ne japonca
- to je tak když se někdo snaží o přetechnizovanost za každou cenu
- na kévačce se dalo jezdit nepřetržitě, ale na novějším a rádoby-lepším to nejde
- nevim jak se vy díváte na jezdecký umění, ale podle mě je to aji v tom systému nejpříznivějším případě na hovno protože člověk má vědět sám nejlíp podle situace v jaké je jak brzdit kterou brzdou
ale vážně mě neberte protože tady nikomu zkušenostma nesahám ani po kolena
neřek bych že skůtr Honda PS 125 trpí přetechnizovaností
ano, japonci to opravdu nezamýšleli na zimní použití. Italské skůtry v zimě často ani nenastartujou, tím asi taky naznačujou kdy se maj používat.
Řidiči Hondy PS 125 nebejvaj žádný velký motorkáři, takže houby ví kdy je nejlepší co zmáčkout, ten skůtr je pro širokou veřejnost, né zkušené jezdce.
Mam XX a je to veskrze prijemna vec. Na suchu vyborna, na vode neutralni, na snehu na zabiti.
Nicmene da se s tim jezdit za kazdeho pocasi, chce to jen trochu citu.
Gumovat se s tim da take, musi se ale zabrzdit fest predek a nesmi se pohnout kotouc v brzdici, aby se neaktivovala pumpa zadni brzdy na levem trmenu.
Vloni, kdyz mne pres noc ukradli z masiny hydraulicke pumpy na predni brzdu a spojku, jsem byl rad, ze tam ten dual je. Neveril bys, jak najednou pomaha ovladani predni brzdy zadnim brzdovym pedalem.....
Je to o zvyku, osobne jsem na to zvyklej tak, ze pokazde, co sednu na neco jineho, mam desnou srandu z toho, jaka je to pri brzdeni houpacka:)
Naposledy editováno 05.01.2010 09:31:48
1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !
vzhledem k tomu ze u toho skutru je to mechanicke buben-predni pumpa.. tipuju ze se to musi nejak nastavovat + ze na to ma vliv treba oblozeni/cistota zadniho bubnu tzn jeho ucinnost... tipuju ze je v servisnim manualu popsane nejake nastaveni tohodle systemu a u zmineneho skutru jiz toto nebylo kontrolovano hezky dlouho...
myslim ze zrucnej clovek kterej ma dilnu (jak pise jezibaba) by musel tenhle mechanickej system od sebe snadno oddelit.. (nebo ho nastavit spravne v jeho puvodnim smyslu)
jinak na zaklade jednoho skutru a treba i jen v ne OK kondici soudit na to ze je to system k nicemu....
pro sport a pro nektere ridice na nic.. ale mnoho beznych uz dost mozna zachranil od rany.. ono moc lidi zadni brzdou nebrzdi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !
Naposledy editováno 05.01.2010 21:42:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !
babajezi>assassin> Seřídit to prakticky nijak nejde. Lanovody jsou na vahadle, a při laboraci s dotahováním nebo povolováním propojovacího lanovodu dochází pouze ke změně úhlu vahadla a na brzdovém efektu brzd se to nijak neprojeví . Dotyčný skůtr je téměř nový a rozhodně není ve špatném stavu. Servisní manuál na PS 125i je dostupný asi jako strategické plány Pentagonu. Komě toho jsem to měl rozebraný a žádný jednoduchý způsob jak to vyřadit jsem nevymyslel. (složitých jsem vymyslel několik )
Systém k ničemu to tedy rozhodně je. Nechápu, jak by to někoho mohlo zachránit od rány ale několikrát jsem se přesvědčil, že to ránu způsobilo.
samotný princip brzd kdy nemohu kontrolovat brždění předního kola je naprostá šílenost a kdo podobné zvěrstvo schválil do provozu by se měl léčit !!
no uz to ze je tam nejake vahdlo a meni se nejake uhly tak se tim ovlivnuje progresivita daneho systemu...
to ze neni manual dostupny pro verejnost, neznamena ze neni dostupny servisu honda...
ja to nevidel, nemuzu soudit jak tezke je to vyradit... ono taky to co prijde nekomu slozite prijde druhemu jednoduche.. podle toho jake je vybaveni apod...
v profilu mas Pribram, ja sem z Jincu a mam tam slusne vybavenou dilnu tak treba bych ti mohl pomoci s nejakym tim slozitym zpusobem...
jasne, na snehu/ledu je to blby.. ale na snehu/ledu moc lidi nejezdi.. a kdo jo tak vetsinou ne na strojich s dualem(bez abs)
ostatne dneska delaj treba auta spoustu veci misto ridice, lidi si to pochvaluji a ja bych to nechtel... holt starsi ridici tenhle pokrok moc nemusi no...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Skutr 125 Honda PS 125 | VlaHa | 1 | 10.6.2023 v 20:35 TaťusPájus |
Skutr 125 Honda PS 125 | VlaHa | 2 | 10.6.2023 v 14:18 Kohlstein |
chybové blikání + špatný start za s... Honda PS 125 | pakoc78 | 8 | 4.10.2022 v 21:15 pakoc78 |
Servisní interval Honda PS 125 | Mishellad | 2 | 12.8.2014 v 20:07 max03 |
valečky a řemen variatoru Honda PS 125 | petrjares | 12 | 17.9.2013 v 14:58 petrjares |