globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: tuning fichtlu
 
2.1.2010 v 22:05
mam fichtla a chtěl bych ho upravit do crossu kompletní upravy jak vykonu tak ramu vše
Předchozí
1 2
Následující

tuning fichtlu

2.1.2010 v 22:12 | Nahoru | #1
no.. to spousta lidí a spousta jich už tak učinilo

no teď reálně.. jde o prachy.. byť se to tak nezdá.. Udělat fakt dobrý motor jak na výkon, tak na výdrž je opravdu těžké, aspoň co vím... Chce to chytit nějakou partu nadšenců co jsou do toho fakt zavrtaní (5ti stupňová převodovka atd).. ale je to běh na dlouhoutrať a něco to stojí...

taky bych chtěl možná postavit dachla na endurko ve stylu Libeňáka.. jako udělat to fakt pěkně, ne nějaký bastl s blatníkama ze staré crossky jakékoliv značky.. ale pěkně čistou práci.. stačí se podívat na pionýra pana Sadílka ze Zašové.. to je skvělá práce

tuning fichtlu

2.1.2010 v 22:12 | Nahoru | #2
to je fajn

tuning fichtlu

2.1.2010 v 22:13 | Nahoru | #3
Máš moje svolení

tuning fichtlu

2.1.2010 v 22:14 | Nahoru | #4
Hodně zdaru

tuning fichtlu

2.1.2010 v 22:14 | Nahoru | #5
koukni na fichtlcup

tuning fichtlu

2.1.2010 v 22:15 | Nahoru | #6
napis uzivateloj WenCa a on ti urcite neco poradi a kdyz neporadi tak ti da aspon spoust tipu kde se o tom muzes neco docist.

tuning fichtlu

2.1.2010 v 22:16 | Nahoru | #7
není nad to mít fekála v origo stavu i když už jsem měl taky chutě nazout na to nějaký drapak sundat blatníky a šup do pole naštěstí mi ho je líto

tuning fichtlu

2.1.2010 v 22:17 | Nahoru | #8
předělat pincka je super Dej velkou rozetu a má síly na rozdávání, když převaříš nádrž z dvacítky kohoutem nahoru máš skvělej komín, vysoký pérování z jiný mašiny, větší kolo dopředu, jinej vejfuk a už to vypadá úplně jinak. chce to ale úpravu rámu

3 reakcí na tento příspěvek tuning fichtlu

2.1.2010 v 22:17 | Nahoru | #9
Hmmm tak to mám taky v plánu ale vidim to špatně koukal jsem třeba na výfuk hikone co na tyto výfuky říkáte má to vůbec cenu?

tuning fichtlu

2.1.2010 v 22:19 | Nahoru | #10
vejfuk si udělej sám

(reakce na) tuning fichtlu

2.1.2010 v 22:20 | Nahoru | #11
Dvořka> Kamos si vejfuk spocital a svaril z plechu. o5 WenCa

(reakce na) tuning fichtlu

2.1.2010 v 22:20 | Nahoru | #12

Dvořka>Hmmm tak to mám taky v plánu ale vidim to špatně koukal jsem třeba na výfuk hikone co na tyto výfuky říkáte má to vůbec cenu?



neváží tolik jako ten original jinak za tu cenu 300,-Kč co jsem ho viděl to asi nebude nic dobrého

(reakce na) tuning fichtlu

2.1.2010 v 22:21 | Nahoru | #13
Dvořka> Na nějakým fóru už jsem o těch vejfukách četl, ale ani za prd si nemůžu vzpomenout, kde to bylo. Více-méně se tam všichni shodli na to, že to akorát bude víc řvát a při troše štěstí to pojede stejně, jako předtím.

tuning fichtlu

2.1.2010 v 22:27 | Nahoru | #14
hmmm tak něco počítat a svařovat to opravdu nee to by dopadlo asi hodně špatně a navíc ani svářet neumi no ale tak snad letos už bych to mohla konečně vyzkoušet no nechci do toho rvát mooc peněz takže asi by ten vejfuk byla kravina, už sem někde četla že nic moc...

tuning fichtlu

2.1.2010 v 22:30 | Nahoru | #15
Tak mě tu máte.... zas takovej odborník nejsem, ale jestli vám pomůžu, tak budu rád... Předem upozorňuju, že je to na hodně dlouho, chce to zkoušet a zkoušet a taky to začne lézt do peněz (ta ČZ 175 už mě na nějakých 8-10 tisíc vyšla)... Chce to pročíst pár knížek o úpravách dvoutaktu a pak zkoušet... Chce to mít trochu vybavenou dílnu, případně přístup do takové dílny nebo alespoň kámoše... Někoho, kdo umí svářet, jak železo, tak hliník. Pak hledat fotky různých moderních dvoutaktů a zkoumat, jak jsou dělané a tak... Na výpočet výfuku je například program Exhaust Calculator 2T a ještě mám nějaké podklady. Knížky tu taky nějaké mám. Výfuk si můžete buď vyrobit celý samy, ale je to celkem dost práce, já si našel výfuk tvarově co nejvíce podobný a upravil ho pro svoje potřeby... Takže hikone asi použít půjde jako celkem dobrý základ... Kdyby byl větší zájem, tak nějaké materiály někam nahraju... Kdyžtak koukněte ke mě do profilu do deníku, třeba vám to nějak pomůže...

tuning fichtlu

2.1.2010 v 22:32 | Nahoru | #16
Koukni sem: Stejsky jawa 50 ...za 3500 můžeš koupit tříkanálový válec s cca 8,5 HP, to už pojede celkem slušně. Do toho svého specíálu to taky plánuju, jenom si na něj musím udělat konečně čas.
Ten borec vyhrál už nějaké závody, má to celkem v růce.

Jinak celkem se mu divím, za 3 a půl tácu bych to nedělal...

Naposledy editováno 02.01.2010 22:38:06

1 reakcí na tento příspěvek tuning fichtlu

2.1.2010 v 22:33 | Nahoru | #17
kámoš si teď staví fichtla na fichtl cupy musí to mít do 23. ledna hotový páč to jsou první závody... a on teprve svařuje rám

ale co vím, přední kolo a tlumiče z nějakýho Zündappa, zadní kyvka z MZ a převařovaná , rám jsem neviděl, ale plasty a nádrž má z pitbika

(reakce na) tuning fichtlu

2.1.2010 v 23:31 | Nahoru | #18
DrakeCZ> bude tam potom něco vůbec z toho fichtla ?

1 reakcí na tento příspěvek tuning fichtlu

2.1.2010 v 23:33 | Nahoru | #19
JeToFuk> není nad to mít dva fekály v origo stavu na značkách a stavět dalšího do terénu na fichtlcupy

jinak Hikone za 300,- je perfektní základ pro výrobu vejfuku na míru, pokud nechceš stáčet plechy a začínat z ničeho musí se upravit, zkrátit kolínko předělat koncovka, není to určený primárně na fichtla, ale na nějaký italský padesátky, takže pokud to tam navaříš jentak, výkon nečekej

2Stroke> spíš bych šel od Stejskyho od cestovní úpravy, je levná, nenáročná na zbytek motoru, použiješ origo karb, výfuk i hlavu, pokud bys koupil ten tříkanál, musíš investovat prachy do karbu, filtru sání, vějířový hlavy, výfuku na míru, bezkontaktu, silnější spojky..když se to nasčítá, obrovský peníze, to je úprava na závody kde se s životností nikdo nemaže. o dva koně víc, oproti cestovní úpravě, ale za jakou cenu

1 reakcí na tento příspěvek tuning fichtlu

2.1.2010 v 23:46 | Nahoru | #20
kdysi jsme odlehcovali klikovku,setrvak apod...
jelo to jak z praku akorad ...... :) no,uvidis po case sam..:)))

(reakce na) tuning fichtlu

2.1.2010 v 23:54 | Nahoru | #21
šmirgl> stáčení kliky je dneska oblíbená věc akorát musíš vzniklej prostor vyplnit hliníkovou výplní, aby neklesla spodní komprese. Když je klika lehčí, lépe motor reguje na plyn, nevýhoda je že stočená klika je náchylná na vyvážení, musí se vyvažovat odvrtáním materiálu podle váhy ojnice, čepu a pístu... a nevydrží tolik jako nestočená

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tuning fichtlu

3.1.2010 v 00:40 | Nahoru | #22
Whistler> jenže ty 2-3HP jsou pořád 1/4 výkonu :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tuning fichtlu

3.1.2010 v 09:27 | Nahoru | #23
m8rinek> jasně, můžeš mít fíka třikrát silnějšího než origo, ale nasypeš do něj cca 10-12tis a budeš muset často kontolovat pístní sadu, měnit kroužky, případně ojnici. U cestovní úpravy tohle všechno odpadá, jejích 5,5 - 6,5HP jede na fichtla velice slušně, spotřeba max 5l při plný palbě a nevyžaduje žádnou zvláštní údržbu, je to držák na silnici, pokud na fíkovi jezdíš často jako já a vyžaduješ spolehlivost a minimum servisu ideál.

jinak samozřejmě tříkanálu fandím, je to masakr, stejsky je borec



jak se to krásně chytá

tuning fichtlu

3.1.2010 v 10:53 | Nahoru | #24
mam problem nemužu sehnat drapaky v rozmerz 70|100|16 nebo 2,75 16

tuning fichtlu

3.1.2010 v 11:32 | Nahoru | #25
jen tak pro inspiraci sem hodim svoji bejvalou mašinu upravenou pro stunt...nejkrutější street na vesnici D D D D D D D D D D D D :-DD :-DD :-DD

[img]

tuning fichtlu

3.1.2010 v 12:29 | Nahoru | #26
značka

tuning fichtlu

3.1.2010 v 14:24 | Nahoru | #27
A jentak mimochodem, kdyby měl někdo zájem, tak tu mám přední a zadní blatník z nějaké krosky, tuším, že to je ze Suzuki RM 125... přední celkem OK, zadní je polepený... rád se toho zbavím... Měl jsem to na Číze, když jsem ji koupil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tuning fichtlu

3.1.2010 v 14:58 | Nahoru | #28
Whistler> Všaj jasně, cestovní úprava Stejskyho je z hlediska výdrže motoru, spotřeby atd. lepší. Já půjdu do toho 3 kanálu. Stejně na tom zase tak moc nenajezdím, tak doufám, že mi ten motor chvilku vydrží. Každopádně náhradní kliky nějaké mám, výbrus s novým pístem vyjde na 5 stovek . Mám už koupeny podtlakový karburátor (je to jenom 13 difuzor, doufám, že bude stíhat to nakrmit) a bezkontaktní zapalování, ještě musím koupit hvězdicovou hlavu. Jenom kdybych měl na to čas :\

tuning fichtlu

3.1.2010 v 15:47 | Nahoru | #29
nemáš přes zimu do čeho píchnout co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tuning fichtlu

3.1.2010 v 17:17 | Nahoru | #30
2stroke> obávám se že karbem s třináctkou difuzorem to nenakrmíš ani náhodou to chce 19-23mm když napíšeš stejskymu, řekne ti to samé.

jinak hvězdicovou hlavu ber od frikůlína, ne od Marka, jeho zboží prej nejede, všichni na to nadávaj, prej špatnej tvar spalováku, frikulín je nejdřív upravoval a teď dělá vlastní

tady přidávám svůj výtvor, dneska jsem to doskládal z náhradních dílů na fichtlcup, zatím to nejede, karbec je třeba doladit, dodělat napínák, stupačky, kosmetika...ještě hodně práce

[img] písmenko

Naposledy editováno 03.01.2010 17:19:12
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist