bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: sachs MadAss
Trampoty se SACHS MadAss...



Naposledy editováno 06.01.2010 18:41:49
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss

4.1.2010 v 14:31 | Nahoru | #31
Jo 50 táců to je fakt moc. Max. 25 tis. jinak je to neprodejný.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss

4.1.2010 v 18:31 | Nahoru | #32
Voldemort> Jo ceny nejsou přímo ok, ale 50ccm je nová se zárukou za 39t. a 125ccm za 49t. Výrobce s cenami trochu sází na design. 125 se mohou tvářit jak chtějí dospěle a nejde jim to. Podle mě je ideální mít velkou motorku a něco jako MadAss na blbnutí... Piki

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss

4.1.2010 v 20:29 | Nahoru | #33

piki>Voldemort> Jo ceny nejsou přímo ok, ale 50ccm je nová se zárukou za 39t. a 125ccm za 49t. Výrobce s cenami trochu sází na design. 125 se mohou tvářit jak chtějí dospěle a nejde jim to. Podle mě je ideální mít velkou motorku a něco jako MadAss na blbnutí... Piki



muj ideal je teda mit v garazi neco na cem se da pocestovat, ale zaroven to umi ukazat i koule, treba i na okruhu... a k tomu nejaky lehounky ostrejsi motard/enduro na vyblnuti

madass v serii vidim spis jako zajimavy vozitko do mesta se kterym v tom meste neni nuda, a taky trochu jako takovou imidzovku, kdyz se chce nekdo odlisit od zaplavy naprosto podobnych skutru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss

5.1.2010 v 11:37 | Nahoru | #34
piki> Nezlob se na mě prosím, ale než padesátku od Vás, to radši tohle Je opět jen o deset tisíc dražší, má devět koní (tedy víc než MadAss 125) oproti dvěma od Sachse a je to Honda. Mně se MadAss líbí, design považuju za skoro geniální a rozhodně to není tuctovka, na ježdění po městě bude bezva, ale ta cena dělá motorku neprodejnou. I kdyby byla dváca za cenu té slaboučké padesátky, tak to podle mě nebude stačit. A to je rozhodně škoda.

(reakce na) sachs MadAss

6.1.2010 v 18:31 | Nahoru | #35

Son>no na tu oturbovanou 140ku jsem taky zvědavej-půjde na "brzdu" ,aby se vědělo co v tom motůrku je?



Na brzdu půjde a doufám, že jí motorkari.cz otestují

(reakce na) sachs MadAss

6.1.2010 v 18:34 | Nahoru | #36

Grifindoor>Hmmm dát do toho 160cc 4takt(20koní) od ooracing nebo rovnou 190cc(29koní) takegawu tk by to byl hukot, neskutečně nadupanej moped, kterej na světlech ponižuje přiteplený tuningáře a jehož brutální zvuk rozsévá městem strach... Opojná představa...



Je pravda, že zvuk je potřeba, ale 190ccm to by bylao pak letadlo a ne motorka

(reakce na) sachs MadAss

6.1.2010 v 18:36 | Nahoru | #37

Cosmogagy>muj ideal je teda mit v garazi neco na cem se da pocestovat, ale zaroven to umi ukazat i koule, treba i na okruhu... a k tomu nejaky lehounky ostrejsi motard/enduro na vyblnuti

madass v serii vidim spis jako zajimavy vozitko do mesta se kterym v tom meste neni nuda, a taky trochu jako takovou imidzovku, kdyz se chce nekdo odlisit od zaplavy naprosto podobnych skutru



Je pravda, že zatím jsem vykupoval stroje od například právníka, který na tom snad nikdy nejel a měl to jen pro radost a aby se ukázal a to je škoda...

(reakce na) sachs MadAss

6.1.2010 v 18:37 | Nahoru | #38

Grifindoor>Jo 50 táců to je fakt moc. Max. 25 tis. jinak je to neprodejný.



Cena je smluvní. Pokud jí miluješ tak není co řešit

(reakce na) sachs MadAss

6.1.2010 v 18:39 | Nahoru | #39

oioi01>na kolik vyjde takový motor s turbem? a co legislativa? chápu že na STK se tam dá během hodinky starý motor, ale co třeba policajti a nedej bože třeba nějaká pojistná událost, atd....?

cena: motor+díly na přestavbu



Přestavba obnáší spoustu plusů a ještě více mínusů. Je to prostě úlet a někdo u toho peníze prostě neřeší...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sachs MadAss

6.1.2010 v 18:41 | Nahoru | #40

Voldemort>piki> Nezlob se na mě prosím, ale než padesátku od Vás, to radši tohle Je opět jen o deset tisíc dražší, má devět koní (tedy víc než MadAss 125) oproti dvěma od Sachse a je to Honda. Mně se MadAss líbí, design považuju za skoro geniální a rozhodně to není tuctovka, na ježdění po městě bude bezva, ale ta cena dělá motorku neprodejnou. I kdyby byla dváca za cenu té slaboučké padesátky, tak to podle mě nebude stačit. A to je rozhodně škoda.



Máš pravdu. Honda je masová produkce úplně pro každýho a není k tomu co dodávat

(reakce na) sachs MadAss

7.1.2010 v 10:51 | Nahoru | #41

piki>Máš pravdu. Honda je masová produkce úplně pro každýho a není k tomu co dodávat


To je pravda. Honda je prostě Honda a ostatní můžou jen závidět .
Ale i když se podívám do ceníků jiných značek, najdu podobné ceny, takže to není jen o Hondě. Přeji mnoho zdaru při prodeji oslíka

sachs MadAss

25.5.2010 v 18:24 | Nahoru | #42
Zdar, v současný době páchám takovej testík, co a jak s MadAssem mimo město. Za tři vejkendy jsem si dal tak 1800km a spokojenost myslím na obou stranách. Kdybyste měl někdo nějaký fšetečný dotázky, možná bych měl pár fšetečných odpovědí. Popřípadě kdyby se někdo z MadAssistů chtěl někde srazit a společně trhnout plynovým lankem, pište, jsem pro každou hovadinu. TenKovar .



Naposledy editováno 25.05.2010 18:26:27

sachs MadAss

7.4.2011 v 17:00 | Nahoru | #43
Zdravím, nevíte někdo kde koupit záslepku EGR, správnou větší trysku karburátoru a sportovní filtr na Madasse 125 ? nemůžu to najít. Děkuji. Tomas.

1 reakcí na tento příspěvek sachs MadAss

11.4.2011 v 17:50 | Nahoru | #44
Asi blbá otázka, ale kde to má baterku? Předpokládam že červenej čudlík bude startér

(reakce na) sachs MadAss

9.5.2011 v 14:42 | Nahoru | #45
S.M-A-RT> Baterka je před zadním kolem v plastové černé krabici spolu s ostatní elektronikou...

sachs MadAss

25.8.2011 v 17:21 | Nahoru | #46
Zdarec,dnes jsem si na Oslika poprve v obchode sedl a je rozhodnuto....vyrizuji formality a pristi tyden snad vyjedu....
Vidim,ze tohle vlakno nejakou dobu spi....tak ho zkusim probudit a pozadat o nove poznatky stavajicich majitel

sachs MadAss

4.8.2013 v 10:01 | Nahoru | #47
Dva roky uplynuly od posledního příspěvku, tak snad někdo něco pořídil...

Já Madass 50, budu se pouštět do ,,přestavby´´ co k tomu byla, tuším 70ccm.

Mluvit o tom, že přidám 10 a mám něco, co vypadá jako motorka k tomu určitě nepatří, protože nic podobného není. Právě jsem přidal a koupil toto. Mrzí mě, že namám 125, ale přišel jsem k tomu jako slepý k houslím.

Používám ho na cestování po městě a v nejbližším okolí. Na mašinu bez kombinézy nevlezu. Tady? Šortky, nazouváky a jedu. Velká kola jsou super na naše nerovnosti, kočičí hlavy, retardéry ( na kterých neubírám, jen si stoupnu a trošku pomůžu řídítkám ) atd. Buď se to nelíbí nebo je to naopak krásný.

Mohlo by to být silnější, něco musím upravit ( ještě nevím co, protože tomu tak nerozumím )

Ale jinak spokojenost
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Překitování na 72 ccm [1, 2] Sachs MadAss 70 Emos 33 15.7.2011 v 16:01 DuckerCZ


TOPlist